abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39778358
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Net effe voorraad opgeslagen bij de appie. Heb me New York Super Fudge Chunk, Chocolate Therapie, Cookie Dough, Chunky Monkey, Piece of Cake en Karamel Sutra aangeschaft.

Heb ze net allemaal een beetje geproeft en allemaal goedgekeurd.
En toen was je misselijk zeker
pi_39779716
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Net effe voorraad opgeslagen bij de appie. Heb me New York Super Fudge Chunk, Chocolate Therapie, Cookie Dough, Chunky Monkey, Piece of Cake en Karamel Sutra aangeschaft.

Heb ze net allemaal een beetje geproeft en allemaal goedgekeurd.
Als ik eenmaal begin met 'beetje proeven' is die bak zo leeg.
pi_39782413
Zo weer even wat bakken halen
pi_39790159
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heeft de AH bij jullie Chocolat Therapie?

en hebben ze daar de Piece of Cake ook nog?
Piece of Cake hebben bijna alle AH filialen en videotheken die B&J verkopen, vaak ook als enige-van-de-drie-smaken die ze verkopen. >_>

En tering, dat zijn veel smaken zeg. Ik heb d'r hier in NL tot nu toe maar een paar gezien, en het is dat ze zo lekker zijn, maar qua smaken is de variatie eigenlijk niet zo groot. Ben zelf vooral een Pistache, sinaasappel en Mocca ijsfanaat maar dat heeft B&J volgens mij niet. Jammer.
pi_39790899
Weet iemand of de Videoland Half Baked heeft, want de AH heeft ze niet
pi_39790959
'Onze' AH heeft maar een paar smaken, en ook altijd dezelfde. De videotheek heeft geloof ik wel zo'n B&J meubel staan, zal d'r eens in neuzen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_39792828
De Hollywood videotheek hier in Beek (plaatsje verderop, tussen Sittard en Maastricht) heeft ook zo'n grote Ben & Jerry's diepvries staan met een hele hoop smaken, in ieder geval een hele hoop meer keuze dan in de appie.

En ik ga binnenkort eens een keer naar Scheveningen, als ik daar ben zal ik vast en zeker op zoek gaan naar zo'n Scoopshop.

* Tuvai.net is fanatieke ijseter, en ijsbereider overigens.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:54:56 #158
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39793092
Ik heb Peace of Cake, Fossil Fuel ( . ) en Cookie Dough ingeslagen. Ze heben er hier niet zo veel, allee nog Chunky Monkey, maar die heb ik altijd al. .
Whatever I want.
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:30:30 #159
71384 Urnie
.... is een zij
pi_39803022
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Als ik eenmaal begin met 'beetje proeven' is die bak zo leeg.
Heej, dat probleem ken ik! Dus ik ga deze week NIET langs de ijsafdeling bij Appie.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_39803443
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Urnie het volgende:

[..]

Heej, dat probleem ken ik! Dus ik ga deze week NIET langs de ijsafdeling bij Appie.
Inderdaad. Ik heb zowiezo niet eens geld meer voor een bak Ben & Jerry's
Kost me me zakgeld
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:07:20 #161
57434 Marloes
Digital Love
pi_39826125
Nu de B&J in de bonus is, trekken ze alle vieze smaken uit de voorraad (bij onze AH dan). Piece of cake, chunky monkey etc.

Terwijl ze vorige week (toen het nog niet in de bonus was) nog volop cookie dough hadden, stond daar nu nog maar 1 beker van. (die ik heb gekocht )
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_39828392
zo dat ziet er lekker uit, net op de website van ben & jerry's in NL en USA gekeken... wat een lekkere smaken zeg!
heb het nog nooit gegeten
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:25:10 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39831348
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:30 schreef MortChill het volgende:
zo dat ziet er lekker uit, net op de website van ben & jerry's in NL en USA gekeken... wat een lekkere smaken zeg!
heb het nog nooit gegeten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_39837024
Ik had het nog nooit gegeten, totdat mijn moeder bij de Postcodeloterij 6 bakken won WOW, wat is dat verslavend lekker Vooral Cookie Dough is ongelovelijk lekker Ik zit er nu ook van te vreten want ik ben de enige die thuis is die het lust .
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39838836
Vanavond nog even alle smaken die ze bij die AH hadden, ingeslagen: Cookie Dough, Chunkey Monkey, Peace of Cake, Fossil Fuel, Karamel Sutra, New York super fudge chunk en Caramel chew chew
amokaapjeeh O+
pi_39843481
Ik moet ook snel weer een bak halen!
Phish Food en Cooky Dough vind ik het lekkerste
pi_39844013
Bij mijn Appie hebben ze geen Peace of cake (en die vind ik het lekkerst)dus meestal ga ik daarvoor naar de videotheek. Maar, als je eenmaal B&J hebt geproefd wil je naar mijn idee écht geen ander fabrieksijs meer!
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_39844536
Gister naar zo een shop geweest in Amsterdam Heerlijk En een bak Half baked gekocht
pi_39844587
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen ) en volgens mij is dat een geweldige reclamestunt van B&J's. Iedereen die het ijs niet kent proeft nu het goddelijke spul en zal het dus vaker gaan kopen (op een enkele uitzondering na di ehet toch al nooit zou hebben gekocht).

* Isabeau heeft nog een bakje Cookie Dough staan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:13:06 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_39845387
Ik vind eigenlijk alleen Chunkey Monkey lekker.
pi_39845551
Chunky Monkey, goddelijk lekker en Cookie Dough. Van de nieuwe vind ik Peace of Cake echt niks, veel te zoet voor mij en Fossil Fuel is echt heerlijk!
pi_39847453
Iedereen vind Cookie Dough zo geweldig ik niet
Caramel chew chew
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:03:57 #173
71384 Urnie
.... is een zij
pi_39851073
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen )
* Urnie wil zich bij deze ff melden.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_39851413
Echt waar!! Wat zielig Maar ik weet zéker dat ie dan nog komt, heus! *knuffel geeft*

Awww, echt sneu
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:15:53 #175
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_39851453
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen ) en volgens mij is dat een geweldige reclamestunt van B&J's. Iedereen die het ijs niet kent proeft nu het goddelijke spul en zal het dus vaker gaan kopen (op een enkele uitzondering na di ehet toch al nooit zou hebben gekocht).

* Isabeau heeft nog een bakje Cookie Dough staan
ik had liever de jackpot gewonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')