Sinds wanneer? Ik heb gisteren nog een bak voor ¤4,57 gekochtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:52 schreef Simsfan88 het volgende:
De Ben & Jerry ijs is bij de Albert Hein is prijs verlaagd, van ¤4,57 naar ¤3,99.![]()
Ik zie het ja! Misschien alleen een Albert aanbiedingquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:30 schreef Simsfan88 het volgende:
Tenminste, dat staat op Albert.nl ....
quote:Op zondag 9 juli 2006 10:58 schreef Coconut het volgende:
Idd, Ben&Jerry's is deze week in de bonus bij AH voor 3,99![]()
Heb je dan zo een bonus kaart nodig?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:58 schreef Coconut het volgende:
Idd, Ben&Jerry's is deze week in de bonus bij AH voor 3,99![]()
Jaquote:Op zondag 9 juli 2006 13:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb je dan zo een bonus kaart nodig?
Kan je zo aanvragenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb je dan zo een bonus kaart nodig?
Dank je welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb inderdaad de OP wat veranderd
én het oorspronkelijke bericht van TS eronfder laten staan overigens.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:06 schreef Houniet het volgende:
die mag idd in de OP komen
moeten we eens even MissyMirjam, Martijn_77 of Isabeau lief aankijken
En jullie ook bedankt voor het geweldige lieve kijken *smak*smak*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera gaat ook lief kijken vanwege de schitterende OP van CcCcCharmed
omfg, je bent m'n held!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:20 schreef CcCcCharmed het volgende:
je kan ook bij een vidotheek kijken of op de site:
http://www.benjerry.nl/?nid=1240
en dan je postcode invoeren
prcsquote:Op maandag 10 juli 2006 18:50 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat is pas 10 keer gezegd maar dat geeft niet, laat het goede nieuws maar komen![]()
Issie ook. Vandaag bak opgegetenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ga me zometeen eens zo'n Fossil Fuel halen bij de videotheek, die schijnt ook erg lekker te zijn.
die heeft teveel caramel vind ikquote:
Een vriendin van me deelt van die mini's uit met de B&J bus van de postcode loterij.. Elke 2 maanden ofzo krijgt zij een aantal van die (24 stuks) doosjes thuis en als ze te weinig heeft kan ze om meer halen.. Oftewel, gratis all you can eat (naja, ze zullen wel achterdochtig worden als er om té veel gevraagd wordt) Ben & Jerry'squote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag 3 grote bakken gehaald![]()
Gewonnen bij de postcode loterij![]()
ik wil ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:57 schreef Plumz het volgende:
[..]
Een vriendin van me deelt van die mini's uit met de B&J bus van de postcode loterij.. Elke 2 maanden ofzo krijgt zij een aantal van die (24 stuks) doosjes thuis en als ze te weinig heeft kan ze om meer halen.. Oftewel, gratis all you can eat (naja, ze zullen wel achterdochtig worden als er om té veel gevraagd wordt) Ben & Jerry's![]()
En ja, ik profiteer daar weleens van![]()
ik ga dat ook maar eens doen danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
ook maar drie bakken B&J ingeslagen bij AH vandaag, misschien zaterdag nog een aantal halen voor volgende week
Heeft de AH bij jullie Chocolat Therapie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Net effe voorraad opgeslagen bij de appie.Heb me New York Super Fudge Chunk, Chocolate Therapie, Cookie Dough, Chunky Monkey, Piece of Cake en Karamel Sutra aangeschaft.
Heb ze net allemaal een beetje geproeft en allemaal goedgekeurd.
En toen was je misselijk zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Net effe voorraad opgeslagen bij de appie.Heb me New York Super Fudge Chunk, Chocolate Therapie, Cookie Dough, Chunky Monkey, Piece of Cake en Karamel Sutra aangeschaft.
Als ik eenmaal begin met 'beetje proeven' is die bak zo leeg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Piece of Cake hebben bijna alle AH filialen en videotheken die B&J verkopen, vaak ook als enige-van-de-drie-smaken die ze verkopen. >_>quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft de AH bij jullie Chocolat Therapie?
en hebben ze daar de Piece of Cake ook nog?![]()
![]()
![]()
Heej, dat probleem ken ik!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Als ik eenmaal begin met 'beetje proeven' is die bak zo leeg.![]()
Inderdaad. Ik heb zowiezo niet eens geld meer voor een bak Ben & Jerry'squote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Heej, dat probleem ken ik!Dus ik ga deze week NIET langs de ijsafdeling bij Appie.
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:30 schreef MortChill het volgende:
zo dat ziet er lekker uit, net op de website van ben & jerry's in NL en USA gekeken... wat een lekkere smaken zeg!
heb het nog nooit gegeten
* Urnie wil zich bij deze ff melden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen)
ik had liever de jackpot gewonnenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen) en volgens mij is dat een geweldige reclamestunt van B&J's. Iedereen die het ijs niet kent proeft nu het goddelijke spul en zal het dus vaker gaan kopen (op een enkele uitzondering na di ehet toch al nooit zou hebben gekocht).
* Isabeau heeft nog een bakje Cookie Dough staan
Ja, maar geld heeft geen promotie/reclame meer nodig, daar wil iedereen wel veel van hebbenquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Iedereen vind Cookie Dough zo geweldig ik niet
Caramel chew chew![]()
Dan gewoon de Caramel chew chewquote:
quote:
Ik had gister nog een bak Half Baked meegenomen bij de Shell.. Kon het niet latenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet iemand of de Videoland Half Baked heeft, want de AH heeft ze niet![]()
![]()
Dat zeg je nou pasquote:Op zondag 16 juli 2006 14:47 schreef snellejelle het volgende:
deze week was 't in de bonus bij de appie.
ik ga zeker eerst 't hele topic lezenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat zeg je nou pas![]()
Niet dat niemand dat wist hier![]()
Jammer dat er niet kan worden geleverd waar ik woonquote:Op zondag 16 juli 2006 15:58 schreef Undergod het volgende:
bij de spareribexpress zijn nu 2 grote bakken 8 eurio's. Das goedkoper dan in de supermarkt.
Plus de kans dat ik het misschien zo kom brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |