prcsquote:Op maandag 10 juli 2006 18:50 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat is pas 10 keer gezegd maar dat geeft niet, laat het goede nieuws maar komen![]()
Issie ook. Vandaag bak opgegetenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ga me zometeen eens zo'n Fossil Fuel halen bij de videotheek, die schijnt ook erg lekker te zijn.
die heeft teveel caramel vind ikquote:
Een vriendin van me deelt van die mini's uit met de B&J bus van de postcode loterij.. Elke 2 maanden ofzo krijgt zij een aantal van die (24 stuks) doosjes thuis en als ze te weinig heeft kan ze om meer halen.. Oftewel, gratis all you can eat (naja, ze zullen wel achterdochtig worden als er om té veel gevraagd wordt) Ben & Jerry'squote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag 3 grote bakken gehaald![]()
Gewonnen bij de postcode loterij![]()
ik wil ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:57 schreef Plumz het volgende:
[..]
Een vriendin van me deelt van die mini's uit met de B&J bus van de postcode loterij.. Elke 2 maanden ofzo krijgt zij een aantal van die (24 stuks) doosjes thuis en als ze te weinig heeft kan ze om meer halen.. Oftewel, gratis all you can eat (naja, ze zullen wel achterdochtig worden als er om té veel gevraagd wordt) Ben & Jerry's![]()
En ja, ik profiteer daar weleens van![]()
ik ga dat ook maar eens doen danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
ook maar drie bakken B&J ingeslagen bij AH vandaag, misschien zaterdag nog een aantal halen voor volgende week
Heeft de AH bij jullie Chocolat Therapie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Net effe voorraad opgeslagen bij de appie.Heb me New York Super Fudge Chunk, Chocolate Therapie, Cookie Dough, Chunky Monkey, Piece of Cake en Karamel Sutra aangeschaft.
Heb ze net allemaal een beetje geproeft en allemaal goedgekeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |