En toen was je misselijk zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Net effe voorraad opgeslagen bij de appie.Heb me New York Super Fudge Chunk, Chocolate Therapie, Cookie Dough, Chunky Monkey, Piece of Cake en Karamel Sutra aangeschaft.
Heb ze net allemaal een beetje geproeft en allemaal goedgekeurd.
Als ik eenmaal begin met 'beetje proeven' is die bak zo leeg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Net effe voorraad opgeslagen bij de appie.Heb me New York Super Fudge Chunk, Chocolate Therapie, Cookie Dough, Chunky Monkey, Piece of Cake en Karamel Sutra aangeschaft.
Heb ze net allemaal een beetje geproeft en allemaal goedgekeurd.
Piece of Cake hebben bijna alle AH filialen en videotheken die B&J verkopen, vaak ook als enige-van-de-drie-smaken die ze verkopen. >_>quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft de AH bij jullie Chocolat Therapie?
en hebben ze daar de Piece of Cake ook nog?![]()
![]()
![]()
Heej, dat probleem ken ik!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Als ik eenmaal begin met 'beetje proeven' is die bak zo leeg.![]()
Inderdaad. Ik heb zowiezo niet eens geld meer voor een bak Ben & Jerry'squote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Heej, dat probleem ken ik!Dus ik ga deze week NIET langs de ijsafdeling bij Appie.
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:30 schreef MortChill het volgende:
zo dat ziet er lekker uit, net op de website van ben & jerry's in NL en USA gekeken... wat een lekkere smaken zeg!
heb het nog nooit gegeten
* Urnie wil zich bij deze ff melden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen)
ik had liever de jackpot gewonnenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen) en volgens mij is dat een geweldige reclamestunt van B&J's. Iedereen die het ijs niet kent proeft nu het goddelijke spul en zal het dus vaker gaan kopen (op een enkele uitzondering na di ehet toch al nooit zou hebben gekocht).
* Isabeau heeft nog een bakje Cookie Dough staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |