De wiskkey die ik drink is €29,- per fles van 0,7 liter.Jenever is een stuk goedkoperquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Is wiskey echt zo duur als beweerd word?
Ik had een tijd geleden een bijna volle fles wiskey van 2l op een hotelkamer gevonden, die heb ik gewoon weg gepleurd
Zeggen ze dat ik daar behoorlijk geld nog voor had kunnen krijgen!![]()
Een mens is nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Loldus daar is ook nog verschil in
Ik dacht wiskey is wiskey!
net als cola cola isehh... ja,
![]()
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef Youp het volgende:
[..]
als die dames in de kroeg je 's morgens vroeg al bellen is er toch iets niet goed gegaan de avond van te voren
De Fok!MC is altijd de place to be, jullie normale SCers komen er alleen nu pas achterquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, is het hier te doen?
ijsmeisquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, is het hier te doen?
Dacht ik eindelijk ergens te posten zonder jouw username tegen te komenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, is het hier te doen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk ergens te posten zonder jouw username tegen te komen
Moet je in PUB FB komen, daar zit de rest van haar fans.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probeer het eens in een ander subfora.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom zaten we dus ook daar, en jullie hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De Fok!MC is altijd de place to be, jullie normale SCers komen er alleen nu pas achter
ik kom hier al langer heurquote:
Waar blijft die ban?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je in PUB FB komen, daar zit de rest van haar fans.
Subforum.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Probeer het eens in een ander subfora.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom zaten we dus ook daar, en jullie hier
Bij ons Huug?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zat alweer ergens anders met mijn hoofd.
Maar je hebt gelijk, meneertje
Dan heb ik een evenredig duur horloge aan m'n pols hangen,naar de prijs van de drank gemeten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonde![]()
En wiskey is net zo duur als een horloge. Je hebt ze van ¤15 en van ¤2000
Dat gaat toch heul niet samen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
hey hallo, zullen we het nog even gezellig over alcohol en 2wielers hebben?
Oke, dan is het goed, ik begon al ernstig te twijfelenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik lach nietIk moest even me tafel kloppen!
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dan heb ik een evenredig duur horloge aan m'n pols hangen,naar de prijs van de drank gemeten.
Nou dat jullie op moeten bokken hierquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waar wil je nu precies naartoe met dit onderwerp?
Het is een poging je hier weg te krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is een poging je hier weg te krijgen
Gamma!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dat jullie op moeten bokken hier![]()
Ach, iedereen heeft zo zn domem ding uit het verleden waar hij eeuwig mee geassocieerd word. Jij je zipje, hij zn BXquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
neen, hooligan was een achternaam van een asociale familie (ala flodder) in engeland die laterna geasocieerd werd met asociale engelse voetbalfans...quote:
Ik mijn benenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zo zn domem ding uit het verleden waar hij eeuwig mee geassocieerd word. Jij je zipje, hij zn BX
Wat een trieste pogingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is een poging je hier weg te krijgen
En er trots op ook nog?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:04 schreef Youp het volgende:
[..]
neen, hooligan was een achternaam van een asociale familie (ala flodder) in engeland die laterna geasocieerd werd met asociale engelse voetbalfans...
maar ik ben een SM rijder, dus een hooligan onder de motorrijders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |