de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwoah, jij zegt het
En door de integratie van Bazzie die ineens een SC OP ging maken![]()
![]()
En het uitschot van de weggebruikers blijft oom agent....
Je hebt de BoJo-is-lam-en-poogt-te-typen-posts niet meegemaakt in de andere SC?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:28 schreef Youp het volgende:
[..]
je ziet toch dat hij niet meer kan typen
mijn vader stookte vroeger zn eigen likeur... moet zeggen, heb laatst eens wat geproefd van wat hij gemaakt had ooit eens maar het smaakte toch echt wel goedquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef richardgie het volgende:
Ik drink alles als er maar alc... in zit.Nou ja laat maar zitten.
Behalve die zoete likeurtjes dan.Drink ik echt niet.
nee helaas nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt de BoJo-is-lam-en-poogt-te-typen-posts niet meegemaakt in de andere SC?
trouwen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef -XX- het volgende:
Ik vind het allemaal niet te funzenalchol!
![]()
![]()
Was prachtigquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef Youp het volgende:
[..]
nee helaas niet
wel vaag iets van meegekregen dat hij er commentaar op kreeg
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef Youp het volgende:
[..]
trouwen?
moet je wel eerst je rijbijs halen
alchol is idd niet te pruimen. Alcohol daarentegenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef -XX- het volgende:
Ik vind het allemaal niet te funzenalchol!
![]()
![]()
Succes morgenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
et was iets sterker.saar morgen mails veel mails vor klarnt brrrrr
![]()
Ze is van jou, ze lust geen alcoholquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef Youp het volgende:
[..]
trouwen?
moet je wel eerst je rijbijs halen
Whoopsquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
alchol is idd niet te pruimen. Alcohol daarentegen
Owja! ik was je vergetenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ze is van jou, ze lust geen alcohol![]()
![]()
Lust je het echt niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whoopshaha! Dat was een typfout!
vast te veel alcohol op!
, onee dat lust ik niet!
JA EN NU WEER OPBOKKEN A.U.B. !quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:37 schreef BazzieK het volgende:
Ben ik weer de SC's aan het verbroederen![]()
![]()
geloof ik graagquote:
Neequote:
nee herm, je moet met je tijd meegaan.... tegenwoordig gaan we (bijna) over de kopquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil graag om een boom heen gevouwen worden?
Drink het liefs Wiskey of Jeneverquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
et was iets sterker.saar morgen mails veel mails vor klarnt brrrrr
![]()
Jeetje geen koekblikken posten hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
nee herm, je moet met je tijd meegaan.... tegenwoordig gaan we (bijna) over de kop
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik heb het ook niet nodig gelukkigAls ik uit ga, gaat er een knop om!
![]()
gaat toch op 2 wielen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jeetje geen koekblikken posten hier![]()
Mja, Eupfels crashen is een nobele taakquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
nee herm, je moet met je tijd meegaan.... tegenwoordig gaan we (bijna) over de kop
[afbeelding]
Stuur eens een flesje deze kant opquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:31 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn vader stookte vroeger zn eigen likeur... moet zeggen, heb laatst eens wat geproefd van wat hij gemaakt had ooit eens maar het smaakte toch echt wel goed
Wiskeyquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Drink het liefs Wiskey of Jenever,en bij alcohol dampen rond de pers als er klanten zijn,zeg ik gewoon dat er een alcohol vochtwerk opzit,en hier is geen woord van gelogen
.Bier is trouwens voor mij een dooreweeks drankje,en in het weekend wat sterkers,behalve als ik de volgende dag nog met de motorclub op stap moet
.
is zonde van het onderstelquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, Eupfels crashen is een nobele taak
we hebben nog maar 1 flesje dat nooit meer open gaat... dat waar ik dus een tijd geleden van geproefd heb....quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Stuur eens een flesje deze kant op.
Das mooi hehquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak
Maar het mooiste is dat jij na een nacht feesten nergens last van hebt de volgende morgen, en dat kan ik vaak niet zeggen
Is wiskey echt zo duur als beweerd wordquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Drink het liefs Wiskey of Jenever,en bij alcohol dampen rond de pers als er klanten zijn,zeg ik gewoon dat er een alcohol vochtwerk opzit,en hier is geen woord van gelogen
.Bier is trouwens voor mij een dooreweeks drankje,en in het weekend wat sterkers,behalve als ik de volgende dag nog met de motorclub op stap moet
.
Naja, in verhouding danquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Das mooi heh![]()
nouja, nergens last van...![]()
ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naja, in verhouding dan
Kun je nagaan waar mensen die wel drinken last van hebben
Zondequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Is wiskey echt zo duur als beweerd word?
Ik had een tijd geleden een bijna volle fles wiskey van 2l op een hotelkamer gevonden, die heb ik gewoon weg gepleurd
Zeggen ze dat ik daar behoorlijk geld nog voor had kunnen krijgen!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA EN NU WEER OPBOKKEN A.U.B. !
Laat ik je zeggen dat als je je roes uit ligt te slapen en er kleine meid aan de telefoon hangt met de mededeling dat ze op bezoek komen ook niet echt je van het isquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Das mooi heh![]()
nouja, nergens last van...![]()
Je moet je nummer ook niet aan willekeurige dames in de kroeg gevenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Laat ik je zeggen dat als je je roes uit ligt te slapen en er kleine meid aan de telefoon hangt met de mededeling dat ze op bezoek komen ook niet echt je van het is.
Lolquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonde![]()
En wiskey is net zo duur als een horloge. Je hebt ze van ¤15 en van ¤2000
als die dames in de kroeg je 's morgens vroeg al bellen is er toch iets niet goed gegaan de avond van te vorenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet je nummer ook niet aan willekeurige dames in de kroeg geven
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Skelt0rs
Maarre, heb jij al een rijbewijs dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |