Als ik het zo bekijk zijn het twee jongetjes met een nogal he... groot hoofd:quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het niet snapt![]()
Hier een plaatje voor je, dat is wat makkelijker!![]()
http://www.nvsh.nl/ontwikkeling/plaatjes/chromosomenXY.jpg
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:25 schreef kratjuh het volgende:
Echt luisteren kan ze blijkbaar nog niet 100% .. Vroeg haar om niet zoveel te bellen tot zaterdag .. Kheb vanavond al 3 sms'jes gehad ..
Jij had het over V chromosomen. Niet over XX, XY, enz.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef -XX- het volgende:
HahaDe vrouw heeft dus onder de 23 paren een paar dat de naam XX-chromosoom heeft!
En bij mannen is het XYEn en!
de eicel is altijd een X
en de zaadcel bepaald of het een XX of XY WORD!!!!!!!!!!!!!
![]()
Te veel theorie op 1 avond!![]()
Mijn grote oom heeft ook tieten!, maar het is toch echt een man!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is nie zo moeilijk![]()
tieten = vrouw
ballen = man
klaar
V, Vrouwlijk!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Omdat ze aan je denkt, goed of slecht.![]()
Let us hope for the best.
[..]
Jij had het over V chromosomen. Niet over XX, XY, enz.![]()
Dat de zaadcel leidend is wist ik al.
Btw, truste all.![]()
![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk zijn het twee jongetjes met een nogal he... groot hoofd:P .
Moet je maar eens bij een pas geboren jongetje kijken.De"verhoudingen"kloppen dan ook niet helemaal zeg maarquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu je het zegtze hebben al een behoorlijke POEFFFFFFF
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mijn grote oom heeft ook tieten!, maar het is toch echt een man!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet je maar eens bij een pas geboren jongetje kijken.De"verhoudingen"kloppen dan ook niet helemaal zeg maar.
Het hoofd heeft trouwens bij de geboorte al vrijwel de zelfde afmeting als de rest van je leven.Groeit niet evenredig mee met het lichaam.
Welk onderdeel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Ik ga zo lang mogelijk op blijven! ;D
Wiej zaterdag ga ik naar ter land ter zee en in de lucht![]()
is hier ook de bedoeling, wij gaan zo beginnen aan een simpsons marathonquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Ik ga zo lang mogelijk op blijven! ;D
Wiej zaterdag ga ik naar ter land ter zee en in de lucht![]()
Ik begin nooit aan FokMc voordat ik een paar biertjes op heb.Straks ga ik nog iets zinnigs zeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
is hier ook de bedoeling, wij gaan zo beginnen aan een simpsons marathon
disclaimer: als ik dadelijk wartaal uit ga slaan is het het bier
http://www.enkhuizen650.n(...)ite/tltzwebsite3.jpgquote:
Ik val nu al bijna in slaap ;')quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
Is toch iets van glij hem erin of zoiets?Is trouwens al een heel oud programmaquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
http://www.enkhuizen650.n(...)ite/tltzwebsite3.jpg
Die volgens mijIk zelf doe niet mee
me neef wel
![]()
Hihiquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is toch iets van glij hem erin of zoiets?Is trouwens al een heel oud programma.
Mocht er als kind ook al naar kijken.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:03 schreef -XX- het volgende:de kroegen zijn rond dit uur al bijna dicht
![]()
keek ik vroegah ook met veel plezier naarquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
HihiJaa bestaat al best lang
Sommige onderdelen zijn wel gaar vind ik!
Deze ook ja b.v.!
Zie die paal!, sommige schieten met een rotgang op die bel afstaat er een 1 meter brede paal recht achter die bel
![]()
![]()
!!!!
Klappen vet veel tegen aan!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Hier niet hoor.Hier sluiten de kroegen pas als de laatste klant vertrokken is.
En dan heb je ook nog van die vogels die denken "ik laat een matje uitrollen,dan kan ik er naar toe lopen.Net als jezus".Maar dat is niet waar want dat kan alleen ik,over water lopenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
HihiJaa bestaat al best lang
Sommige onderdelen zijn wel gaar vind ik!
Deze ook ja b.v.!
Zie die paal!, sommige schieten met een rotgang op die bel afstaat er een 1 meter brede paal recht achter die bel
![]()
![]()
!!!!
Klappen vet veel tegen aan!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog van die vogels die denken "ik laat een matje uitrollen,dan kan ik er naar toe lopen.Net als jezus".Maar dat is niet waar want dat kan alleen ik,over water lopen.
hmmz als je de juiste tent kiest gaat het hier door tot 5 a 6 uur ofzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef -XX- het volgende:
[..]nohh! dat is nice!
Bij ons al om 2 uur, alleen op zaterdag blijft het langer open![]()
Maarja, dat zal schagen wel wezen![]()
Het probleem is alleen als ik naar de kroeg ga,dan moet ik over zo'n boeren landweggetje naar huis fietsen,en dan wil het wel eens gebeuren dat ik de verkeerde kant op fietsquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef -XX- het volgende:
[..]nohh! dat is nice!
Bij ons al om 2 uur, alleen op zaterdag blijft het langer open![]()
Maarja, dat zal schagen wel wezen![]()
Zit je nu alweer te miepen over het kroegenbeleid in dat gehucht van je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz als je de juiste tent kiest gaat het hier door tot 5 a 6 uur ofzomaar de kroegen in de stad niet... het is hier nou eenmaal geen studentenstad
Fiets fietsquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het probleem is alleen als ik naar de kroeg ga,dan moet ik over zo'n boeren landweggetje naar huis fietsen,en dan wil het wel eens gebeuren dat ik de verkeerde kant op fiets.
Kom ik ineens in Baarn uit,en dat is best ver fietsen vindt ik,als ik nuchter ben.
permban! wat doe jij hier?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit je nu alweer te miepen over het kroegenbeleid in dat gehucht van je?
Zit langs de snelweg die fietscross baan.Rij er elke Dinsdag langs.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fiets fiets? Je hebt een motor!
![]()
Onee, drank en motoren!![]()
Baarndaar heb ik ook nog wel eens gebmxt
![]()
![]()
Niceeequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zit langs de snelweg die fietscross baan.Rij er elke Dinsdag langs.
En op m'n stalen ros natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Youp het volgende:
[..]
permban! wat doe jij hier?verveel je je ofzo?
jij verplaatst je toch enkel en alleen op 4 wielen of zonder wielen en met een zeil?
Ook een biertje te veel opquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
k denk dat ik ook mar moet afmelden, neit zoe veel oed meer te typem![]()
hmmz.... stalen ros heeft ook 2 wielen.... en met jou dr op vast ook genoeg vermogenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En op m'n stalen ros natuurlijk
Maar ik kwam hier per ongeluk terechtMaar ik heb vernomen dat jullie best aardig zijn
See yaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
k denk dat ik ook mar moet afmelden, neit zoe veel oed meer te typem![]()
Mwoah, jij zegt hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz.... stalen ros heeft ook 2 wielen.... en met jou dr op vast ook genoeg vermogenen hoe ben je dr achter gekomen dat we best aardig zijn?
we staan toch bekend als het uitschot van de weggebruikers
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En op m'n stalen ros natuurlijk
Maar ik kwam hier per ongeluk terechtMaar ik heb vernomen dat jullie best aardig zijn
net fles Golsstrike opquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
et was iets sterker.squote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ook een biertje te veel op![]()
Alvast weltrusten,en morgen rustig je roes uitslapen![]()
.
Die ene met eerwraak enzo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Alleen die ene moet je een beetje voor oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |