Dat gaat toch heul niet samen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
hey hallo, zullen we het nog even gezellig over alcohol en 2wielers hebben?
Oke, dan is het goed, ik begon al ernstig te twijfelenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik lach nietIk moest even me tafel kloppen!
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dan heb ik een evenredig duur horloge aan m'n pols hangen,naar de prijs van de drank gemeten.
Nou dat jullie op moeten bokken hierquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waar wil je nu precies naartoe met dit onderwerp?
Het is een poging je hier weg te krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is een poging je hier weg te krijgen
Gamma!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dat jullie op moeten bokken hier![]()
Ach, iedereen heeft zo zn domem ding uit het verleden waar hij eeuwig mee geassocieerd word. Jij je zipje, hij zn BXquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
neen, hooligan was een achternaam van een asociale familie (ala flodder) in engeland die laterna geasocieerd werd met asociale engelse voetbalfans...quote:
Ik mijn benenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zo zn domem ding uit het verleden waar hij eeuwig mee geassocieerd word. Jij je zipje, hij zn BX
Wat een trieste pogingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is een poging je hier weg te krijgen
En er trots op ook nog?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:04 schreef Youp het volgende:
[..]
neen, hooligan was een achternaam van een asociale familie (ala flodder) in engeland die laterna geasocieerd werd met asociale engelse voetbalfans...
maar ik ben een SM rijder, dus een hooligan onder de motorrijders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |