De bewindslieden van D66 hebben er formeel natuurlijk geen bal mee te maken of de fractie het vertrouwen opzegt of niet. Dit soort zaken is natuurlijk ook een optelsom. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg geweest!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar dachten de bewindslieden van D66 dus anders over.
[..]
Dat vond D66 toen blijkbaar niet nodig
[..]
Die we nu hoogswaarschijnlijk niet meer terug gaan zien op de kieslijst van D66 gezien Pechtold's reactie![]()
Volgens Rutte, na het gebeuren: 'als het zo moet, dan graag een onsje minder'.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar het staat een partij toch vrij om het vertrouwen in een minister van een coalitiegenoot op te zeggen? Kwa dualisme en zo?
V.
Daar staan ze vrij in maar of het verstandig was is een tweede zeker in dit geval omdat je eigen bewindslieden waarvan er ook nog 1 de nieuwe lijsttrekker is niet achter het fractiestandpunt staan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar het staat een partij toch vrij om het vertrouwen in een minister van een coalitiegenoot op te zeggen? Kwa dualisme en zo?
V.
Okay, waarom zijn ze dan opgestapt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar dachten de bewindslieden van D66 dus anders over.
Dat was ook karakterloos, goed dat ze het nu wel hebben doorgezetquote:Dat vond D66 toen blijkbaar niet nodig
Vast wel,quote:Die we nu hoogswaarschijnlijk niet meer terug gaan zien op de kieslijst van D66 gezien Pechtold's reactie![]()
Pechtold beweert *NU* anders van welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar staan ze vrij in maar of het verstandig was is een tweede zeker in dit geval omdat je eigen bewindslieden waarvan er ook nog 1 de nieuwe lijsttrekker is niet achter het fractiestandpunt staan.
beiden denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zouden Brinkhorst en Pechtold nu loyaal aan de partij zijn of hebben ze nu echt geen vertrouwen meer in Verdonk?
ik ook, maar toch denken een aantal mensen er anders over. 31 zetels in de peilingquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
Rutte is een slechte verliezer!
Ik vind 'm ook een over het paard getilde lul.
de reaktie van Rutte daarop was echt om in te lijstenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Ja, ik denk dat we voorlopig geen submission 3 hoeven te verwachtenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Is dit nou allemaal de schuld van Ayaan Hirshi Ali?
Omdat het nogal onmogelijk is om zonder de steun van je eigen partij door te gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, waarom zijn ze dan opgestapt?.
Zoals Marijnissen al zeer juist constateerde heeft D66 nogal een geloofwaardigheidsprobleem wat nu alleen maar groter is geworden.quote:Dat was ook karakterloos, goed dat ze het nu wel hebben doorgezet.
Moet het nog zien, als blikken konden doden hadden we vanavond Loesewies niet meer gehoordquote:Vast wel,.
de VVD zal ook zeker niet de hand in eigen boezem steken in deze. Ze hadden Rita gewoon een rotschop moeten verkopen in een veel eerder stadium. Een minister die zo blundert kun je niet eeuwig de handen bocen het hoofd blijven houden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
Rutte is een slechte verliezer!
Ik vind 'm ook een over het paard getilde lul.
Ik weet niet of je hebt opgelet toen de 3 ministers binnenkwamen in de kamer voor hun verklaring dat Pechhold en Van dr Laan vrij lacherig en vooral met elkaar eens waren deden, dat viel mij op en ik wist toen al dat het einde D66 in dit kabinet was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zouden Brinkhorst en Pechtold nu loyaal aan de partij zijn of hebben ze nu echt geen vertrouwen meer in Verdonk?
Het is een wereldvreemde yup.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik ook, maar toch denken een aantal mensen er anders over. 31 zetels in de peiling
Met z'n : ik wil de bijstandsmoeder helpen door de bijstand af te schaffen..![]()
Is dat nu niet het probleem van D66?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Pechtold beweert *NU* anders van wel![]()
volgens mij weet jij niet helemaal hoe e.e.a. in elkaar zit in Den Haag...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:49 schreef borisz het volgende:
wiegel kan jij je eigen partij niet opheffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |