De bewindslieden van D66 hebben er formeel natuurlijk geen bal mee te maken of de fractie het vertrouwen opzegt of niet. Dit soort zaken is natuurlijk ook een optelsom. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg geweest!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar dachten de bewindslieden van D66 dus anders over.
[..]
Dat vond D66 toen blijkbaar niet nodig
[..]
Die we nu hoogswaarschijnlijk niet meer terug gaan zien op de kieslijst van D66 gezien Pechtold's reactie![]()
Volgens Rutte, na het gebeuren: 'als het zo moet, dan graag een onsje minder'.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar het staat een partij toch vrij om het vertrouwen in een minister van een coalitiegenoot op te zeggen? Kwa dualisme en zo?
V.
Daar staan ze vrij in maar of het verstandig was is een tweede zeker in dit geval omdat je eigen bewindslieden waarvan er ook nog 1 de nieuwe lijsttrekker is niet achter het fractiestandpunt staan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar het staat een partij toch vrij om het vertrouwen in een minister van een coalitiegenoot op te zeggen? Kwa dualisme en zo?
V.
Okay, waarom zijn ze dan opgestapt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar dachten de bewindslieden van D66 dus anders over.
Dat was ook karakterloos, goed dat ze het nu wel hebben doorgezetquote:Dat vond D66 toen blijkbaar niet nodig
Vast wel,quote:Die we nu hoogswaarschijnlijk niet meer terug gaan zien op de kieslijst van D66 gezien Pechtold's reactie![]()
Pechtold beweert *NU* anders van welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar staan ze vrij in maar of het verstandig was is een tweede zeker in dit geval omdat je eigen bewindslieden waarvan er ook nog 1 de nieuwe lijsttrekker is niet achter het fractiestandpunt staan.
beiden denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zouden Brinkhorst en Pechtold nu loyaal aan de partij zijn of hebben ze nu echt geen vertrouwen meer in Verdonk?
ik ook, maar toch denken een aantal mensen er anders over. 31 zetels in de peilingquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
Rutte is een slechte verliezer!
Ik vind 'm ook een over het paard getilde lul.
de reaktie van Rutte daarop was echt om in te lijstenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Ja, ik denk dat we voorlopig geen submission 3 hoeven te verwachtenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Is dit nou allemaal de schuld van Ayaan Hirshi Ali?
Omdat het nogal onmogelijk is om zonder de steun van je eigen partij door te gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, waarom zijn ze dan opgestapt?.
Zoals Marijnissen al zeer juist constateerde heeft D66 nogal een geloofwaardigheidsprobleem wat nu alleen maar groter is geworden.quote:Dat was ook karakterloos, goed dat ze het nu wel hebben doorgezet.
Moet het nog zien, als blikken konden doden hadden we vanavond Loesewies niet meer gehoordquote:Vast wel,.
de VVD zal ook zeker niet de hand in eigen boezem steken in deze. Ze hadden Rita gewoon een rotschop moeten verkopen in een veel eerder stadium. Een minister die zo blundert kun je niet eeuwig de handen bocen het hoofd blijven houden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
Rutte is een slechte verliezer!
Ik vind 'm ook een over het paard getilde lul.
Ik weet niet of je hebt opgelet toen de 3 ministers binnenkwamen in de kamer voor hun verklaring dat Pechhold en Van dr Laan vrij lacherig en vooral met elkaar eens waren deden, dat viel mij op en ik wist toen al dat het einde D66 in dit kabinet was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zouden Brinkhorst en Pechtold nu loyaal aan de partij zijn of hebben ze nu echt geen vertrouwen meer in Verdonk?
Het is een wereldvreemde yup.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik ook, maar toch denken een aantal mensen er anders over. 31 zetels in de peiling
Met z'n : ik wil de bijstandsmoeder helpen door de bijstand af te schaffen..![]()
Is dat nu niet het probleem van D66?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Pechtold beweert *NU* anders van wel![]()
volgens mij weet jij niet helemaal hoe e.e.a. in elkaar zit in Den Haag...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:49 schreef borisz het volgende:
wiegel kan jij je eigen partij niet opheffen?
Eens, ik hoop niet dat de huidige ontwikkelingen negatieve uitwerking hebben op de peilingen. De peilingen zijn van enkele dagen geleden, de gebeurtenissen van vandaag zullen best invloed hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:02 schreef knnth het volgende:
De peilingen voorspellen veel goeds. Ik hoop echt dat PvdA te vroeg heeft gepiekt. Holle frases en goedkoop scoren, dat verdient geen zetels.
Volgens mij geeft Ayaan zichzelf nu een schouderklopje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we voorlopig geen submission 3 hoeven te verwachten![]()
Het strategisch stemmen kan nu al beginnenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:04 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik hoop trouwens dat de SP een hoop zetels gaat verliezen in het belang van Bos. Dat is de enige kans om een beetje links een kans te gunnen. Een riekierunk met de sp lijkt me zo goed als onwaarschijnlijk.. en ik denk ook niet dat die rol hen zal passen, het is een oppositiepartij
Volgens mij is het inmiddels wel uitgegroeid tot een nationale traditie dat de SP de winst in de peilingen grotendeels verliest bij de verkiezingen. Sowieso valt er denk ik nog weinig te zeggen over de stand in Oktober. Bos heeft zich in het verleden toch wel bewezen als een goede campagne-voerder...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:04 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik hoop trouwens dat de SP een hoop zetels gaat verliezen in het belang van Bos. Dat is de enige kans om een beetje links een kans te gunnen. Een riekierunk met de sp lijkt me zo goed als onwaarschijnlijk.. en ik denk ook niet dat die rol hen zal passen, het is een oppositiepartij
Loyaal aan de partij, wat ik je brom. Overigens erg dom, want iedereen weet dat D66 een zinkend schip is. Dat kun je het beste zo snel mogelijk verlaten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef mcyodogg het volgende:
toevallig krijg ik net m'n sp-mail binnenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Het strategisch stemmen kan nu al beginnen
quote:FEEST. FEEST. FEEST.
Het is lekker weer. De zomer is begonnen. De vacanties staan voor de deur. EN........BALKENENDE 2 IS GEVALLEN. De toekomst ziet er weer een stuk leuker uit. Dat is reden om te feesten en dat gaan we dan ook doen. Vrijdagavond 30 juni in het Vondelpark. We verzamelen om 19:30 uur bij het Blauwe Theehuis en gaan feesten op de grote weide nabij. We gaan zorgen voor passende versiering, en als we allemaal iets te eten en te drinken meenemen bouwen we een gezellig feest. Heb je nog een afscheidsboodschap voor het kabinet Balkenende ? Neem je spandoek mee !
Kom en zegt het voort. Tot vrijdagavond.
een of andere homo met een aardappel in de keel. Geen idee hoe hij heetquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:07 schreef Wup het volgende:
wie is die VVD-er?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
toevallig krijg ik net m'n sp-mail binnen![]()
[..]
Ehh...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Gatver, wat loopt die Polak weer gezellig te lachen met Verhagen... Rechtse trut!
Rita heeft inderdaad wel fouten gemaakt, maar ik vind het niet alleen haar schuld, ook de schuld van andere VVD ministers, ze hadden nooit moeten zorgen dat het gedoe om het lijsttrekkersschap zo uit de hand liep. Het werk waar ze voor aangesteld is, heeft ze over het algemeen aardig gedaan. Ik vond het een van de beste ministers, ze was echt een goede voor deze positie. Ze heeft jammer genoeg fouten gemaakt, mede door andere omstandigheden. Maar ze heeft ook een hoop goede dingen gedaan. Ik vond het optreden bij Taida uitstekend, niets uitzonderingen, geen (positieve) discriminatie, gewoon vast houden aan de regels, en voor een eerlijk en goed beleid zorgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
de VVD zal ook zeker niet de hand in eigen boezem steken in deze. Ze hadden Rita gewoon een rotschop moeten verkopen in een veel eerder stadium. Een minister die zo blundert kun je niet eeuwig de handen bocen het hoofd blijven houden.
dank je wel voor je reactiequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
een of andere homo met een aardappel in de keel. Geen idee hoe hij heet
van schijndel ofzo
Hij was het níet die Balkenende verleidde tot zijn sukkelige verspreking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:05 schreef Spideyman het volgende:
Ah daar hebben we populistje wouter. Hij was het die Balkende zich liet verspreken. Misschien is hij wel de schuldige
Ik niet, SP is imo de enige echte oppositiepartij en Marijnissen dus de enige echte oppositieleider.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:04 schreef Harry_Sack het volgende:
Professioneelquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
toevallig krijg ik net m'n sp-mail binnen![]()
[..]
quote:
Ze kennen tenminste wel Nederlands spellenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:12 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
ProfessioneelIs dit de manier waarop de SP leden binnen haald/houd? Kom met een goed beleid en goede argumenten daarvoor:{w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |