ze gaan allemaal hun ontslag aanbieden aan de koningin.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gaan ze er meteen helemaal uit ?Ik had even niet opgelet
Dit is een fiasco. Echt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Klote Linkse rakkers hebben ze toch hun zin het kabinet naar huis
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Remzz het volgende:
Betekend dit definitief vervroegde verkiezingen?
Nee, eerst lijmpogingen..quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Remzz het volgende:
Idd en ze is niet eens partijleider meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel...een hysterische kut van een splinterpartij laat een heel kabinet vallen.
Na het zomer recessquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Gebleekte het volgende:
Wanneer is nou op z'n vroegst de vervroegde verkiezing?
nee, dat horen we morgen. het kan zijn dat de koningin gaat zeggen van hey jp ga maar gezellig verder met de vvd en zoek een partij die steun gaat geven in de kamer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Remzz het volgende:
Laten we hopen dat daar iets uit komtquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef frankium het volgende:
doeg loesewies.
Nieuw kabinet wordt CDA - VVD.
Oh nee daarvoor zitten Balkenende enZalm nog te vast aan het pluche gekit. Die trekken de LPF ofzo er wel weer bij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Remzz het volgende:
Agree. Ook al heb ik vanmiddag wel genotenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Bombardier het volgende:
Dit is een fiasco. Echt.
Balkenende gaat morgen met de koningin praten.. Volgens mij betekent dat een onherroepelijk ontslag als mp en dan valt het kabinetquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Remzz het volgende:
Betekent dit definitief vervroegde verkiezingen?
worden weer 2 fette jaren en daarna weer de nodige bezuinigingen door CDA/VVDquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:45 schreef Gebleekte het volgende:
Jammer dat links ons land naar de klote gaan helpen nu.
Idd hopelijk komt D66 in de komende verkiezingen uit op 0 zetelsquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
Schandalig.
Hopelijk wordt D66 weggevaagd. Voorzover je van wegvagen kan spreken bij zo'n marginale partij.
Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat Verdonk keer op keer heeft gefaald en dat nu eindelijk de consequenties worden ervaren. Hulde voor D66 die eindelijk eens een keer de rug recht hielden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Woutertje en de rest van de linkse kliek kan weer mooi weer spelen na alle broodnodige bezuinigingen.
zelfs dat vond ik niet nodig, ze voerde alleen iets uit waar ze het zelf niet mee eens was, maar wat moest van de kamer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een anti-climax zeg. Van mij hoefde alleen Verdonk op te zouten.
Als twee partijen zo het pluche verafgoden als machtswellustigen, dan is het niet vreemd dat ze tot twee keer toe onbetrouwbare partijen als noodzakelijke coalitiepartner hebben gekozen. Maar het blijft hun eigen fout.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel...een hysterische kut van een splinterpartij laat een heel kabinet vallen.
Zopu het niet misschien, heeeel misschien ook gewoon aan de kwaliteit van dit kabinet gelegen kunnen hebben dat ze van crisis naar crisis rollen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Doe toch eens normaal, zeg. Niet alleen jij, maar al die eikels zoals jij. Alsof nu onmiddellijk het land naar de klote zou gaan als er een Kabinet van linkse signatuur zou komen. Sjees...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:45 schreef Gebleekte het volgende:
Jammer dat links ons land naar de klote gaan helpen nu.
Hij is geen fractievoorzitter. Als minister kan hij een parlementslid niet onder de kont schoppen. Misschien komt dat dus nog.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
Die Pechtold stond er trouwens ook als een slappe zak bij. En dat is fractievoorzitter! Hij had die kloteteef een schop onder de reet moeten schoppen!
Laten we hopen van niet het gaat nu eindelijk iets beter met de economie. Laat Balkende daar dan ook de vruchten van plukkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Woutertje en de rest van de linkse kliek kan weer mooi weer spelen na alle broodnodige bezuinigingen.
Je zou zeggen dat als er 1 domino steen valt, dat de rest ook wel valt he?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef Autodidact het volgende:
Zal ik Lord_Vetinari nog citeren of trekt hij zijn eigen conslusies nu? Met z'n politieke ervaringen en inzicht.
Precies en hopen dat CDA en VVD samen in een coalitie kunnen. Mja kwestie van afwachten en ziet hoe het allemaal gaat lopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Idd hopelijk komt D66 in de komende verkiezingen uit op 0 zetels
Ik zeg het niet vaak, maar in deze: goed punt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef Sidekick het volgende:
Als twee partijen zo het pluche verafgoden als machtswellustigen, dan is het niet vreemd dat ze tot twee keer toe onbetrouwbare partijen als noodzakelijke coalitiepartner hebben gekozen. Maar het blijft hun eigen fout.
Wouter rot aub een eind op ! Jij vindt altijd alles goed zolang het kabinet maar dichterbij een val komtquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Femke rot aub een eind op ! Jij vindt altijd alles goed zolang het kabinet maar dichterbij een val komt![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef Robbiej het volgende:
hoe lang duurt dat gemiddeld genomen die vervroegde verkiezingen? 1 maand? 2 maanden? een week? wat is normaal c.q redelijk?
De val van het kabinet kun je moeilijk in de schoenen van de linkse oppositie schuiven. Het is (weer) een regeringspartij die er onder het strakke bewind van Balkie (quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
En dan krijgt de CDA en de VVD weer de schuld en de scheldwoorden omdat ze moeten bezuinigen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef frankium het volgende:
[..]
worden weer 2 fette jaren en daarna weer de nodige bezuinigingen door CDA/VVD
Zou de SP dit record kunnen brekenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Sidekick het volgende:
Het was langer dan 90 dagen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |