quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef Ixnay het volgende:
Er bestaan ergens op deze wereld mensen (echt waar) die niet kijken naar wat "passé" is en gewoon naar de muziek luisteren die ze goed vinden.
Dat dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef Ixnay het volgende:
Er bestaan ergens op deze wereld mensen (echt waar) die niet kijken naar wat "passé" is en gewoon naar de muziek luisteren die ze goed vinden.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef LENUS het volgende:
Die gozer is allang dood en grunge is passé. Waarom nog in die shirtjes lopen? Vaak zijn het ook figuren van een jaar of 16/17 die denken dat het hip is om dergelijke shirts te dragen![]()
Ik heb jou pas geleden zien lopen met zo'n zwart dof t-shirt met een wolf en een indiaan op!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef LENUS het volgende:
Die gozer is allang dood en grunge is passé. Waarom nog in die shirtjes lopen? Vaak zijn het ook figuren van een jaar of 16/17 die denken dat het hip is om dergelijke shirts te dragen![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb jou pas geleden zien lopen met zo'n zwart dof t-shirt met een wolf en een indiaan op!![]()
vast nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef lexjuuh het volgende:
als ze daar zin in hebben moeten ze dat lekker doen.. jij hebt er tog geen last van... er zullen ook zat mensen zijn die zich aan jou bek ergere...!
dat is pas ergquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef Pietklaaso het volgende:
en zo'n kamper blouse met draken erop
topique waardigquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als je mensen in dat soort tshirts zie lopen dan trek ik al de conclusie:
Hmz, maximaal 2 jaar te leven nog. Zelfsnijdert.
Andre Hazes of Henk WIjngaard zou ik ook niet graag op me borst mee willen lopen; die leiden alleen maar af van de prachtige gouden kettingen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Shirts van bands dragenik zou het nooit doen
He jochie, kom eens terug in de maillings!quote:
Hoeveel kettingen draag jij ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Andre Hazes of Henk WIjngaard zou ik ook niet graag op me borst mee willen lopen; die leiden alleen maar af van de prachtige gouden kettingen...![]()
quote:
Je komt ons overal tegenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Andre Hazes of Henk WIjngaard zou ik ook niet graag op me borst mee willen lopen; die leiden alleen maar af van de prachtige gouden kettingen...![]()
Ze dragen die shirtjes natuurlijk niet omdat dat in hun peer group "gewoon hoort"? hahaha, meelopers in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef Ixnay het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:07 schreef Secretus het volgende:
Omdat het cool is om old-school te zijn.
Dat sommige zelfs toen niet luisterden, en nu alleen maar die shirtjes aandoen om te laten zien hoe "cool oldschool" ze wel zijn maakt niets uit.
Sowieso vind ik het dom om helemaal te gaan showen met je muziekkeuze door t-shirts of iets dergelijks.![]()
Jah peuh ok, Nirvana is dan niet echt zo old-school, maar ze maken nu toch geen muziek meer, en het is wel wat geleden, dus wel wat old-school factor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Als Nirvana al old school is...
Gezien jouw geboortedatum ben je ook niet echt vers meer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef LENUS het volgende:
niet spotten met mij, ik ben een keiharde volkjongen en deins voor niemand terugquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:23 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Gezien jouw geboortedatum ben je ook niet echt vers meer.![]()
Ja lees ook mijn nirvana topic, zo hinderlijk die gastjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef LENUS het volgende:
Zo ben jij eens even alto zeg, vet gaaf.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik snij mezelf iedere dag
Nirvana was gewoonqua muziek..
* haagse_elfje loopt vrolijk rond in haar Nirvana shirt
Urk for ever.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef LENUS het volgende:
[..]
niet spotten met mij, ik ben een keiharde volkjongen en deins voor niemand terug![]()
Precies.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef Ixnay het volgende:
dude, wat ben jij een ongelooflijke oppervlakkige kansloze iedereen over 1 kam scherende pikomlaag. Woon je toevallig in staphorst?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:24 schreef Camplo het volgende:
Iedereen met band shirtjes is mongolisch.
Doe eens niet zo kansloos in je T-shit van 2,50 euro dat je voor 20 euro aangesmeerd wordt omdat er wat plakletters opzitten van een band wiens aanhang bestaat uit 20.000 zweterige, behaarde gore, langharige klefjosti's![]()
![]()
![]()
Wtf is Staphorst?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Draaim0len het volgende:
[..]
dude, wat ben jij een ongelooflijke oppervlakkige kansloze iedereen over 1 kam scherende pikomlaag. Woon je toevallig in staphorst?
zoja, dan herzie ik het bovenstaande want dan kan je er gewoon geen flikker aan doen dat je zo'n gerefo bent.
Er gaat niets boven Groningen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Draaim0len het volgende:
dude, wat ben jij een ongelooflijke oppervlakkige kansloze iedereen over 1 kam scherende pikomlaag. Woon je toevallig in staphorst?
zoja, dan herzie ik het bovenstaande want dan kan je er gewoon geen flikker aan doen dat je zo'n gerefo bent.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:24 schreef Camplo het volgende:
Iedereen met band shirtjes is mongolisch.
Doe eens niet zo kansloos in je T-shit van 2,50 euro dat je voor 20 euro aangesmeerd wordt omdat er wat plakletters opzitten van een band wiens aanhang bestaat uit 20.000 zweterige, behaarde gore, langharige klefjosti's![]()
![]()
![]()
mja, het is een statement hequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef LENUS het volgende:
Ik ook, de rest vond ik compleet oninteressantquote:
Dat heb ik nou dus ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:58 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik ook, de rest vond ik compleet oninteressant.
Ik heb niet gevraagd om die siinkende bandshirtdragende hippies die de trein bevolken elke keer als er ergens een hippisch concert is....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef helldeskr het volgende:
Dat er toch mensen zijn , die het zich aantrekken hoe een ander er uitziet zeg...
tsss![]()
Kweek een leven
![]()
![]()
Wereldvreemd.....het is dat je het al zelf zegt van jezelf, anders had ik wel voor je gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef Camplo het volgende:
Ik heb niet gevraagd om die siinkende bandshirtdragende hippies die de trein bevolken elke keer als er ergens een hippisch concert is....
En dan moet ik me er niks van aantrekken? Als ik over hem heen pis dan moet hij zich er ook maar niks van aantrekken?
Engelengeblaat.
Hippisch concert = spring concours ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om die siinkende bandshirtdragende hippies die de trein bevolken elke keer als er ergens een hippisch concert is....
En dan moet ik me er niks van aantrekken? Als ik over hem heen pis dan moet hij zich er ook maar niks van aantrekken?
Engelengeblaat.
Jij bent Godquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:21 schreef Camplo het volgende:
Tjeesz, altijd dezelfde hometown defenders van het populaire bandjes genre die met zwakke argumenten een discussie proberen te voeren.
Face facts, iedereen jankt maar wat over standaard top 40 muziek, en TMF, MTV, MTV Base, MTV Hits etc, omdat die bandjes zo orginal zijn, dudes get a life, drop the shizzle, drop the shirts, buy some form of shower or other way to clean yourself and drink a nice cup of shut the fuck up.
Hippisch concert, beste helldeskr = zo'n concert waar van die grotendeels in het zwart gekleedde nerds komen. Van die mensen met vettige haren, met goedkope MP3 spelers, die vaak in groene/paarse ribbroeken in de trein zitten, met een rood/witte hangslot ketting als riem, vaak een volgepiercte vriendin (nee geen clit en tepel, maar lip, kin, wenkbrauw, oor) aan hun zijde etc.
Van die duffies die sloom rondkijken, een zwart shirt aan hebben, waar vaak in gothische stijlen namen opstaan, soms doordrenkt van bloed, allerlei 'semi ruige, duistere' geesten aanroepen en die zichzelf helemaal de mad flow van de train vinden.
Wat een jokers. Zo'n volk verdedigen is kansloos want allen die ik tegen ben gekomen in dergelijke kleding voldeden aan het stereotype beeld dat men er van heeft.
Oh wat zijn het toch alternatievelingen en oh wat willen ze anders zijn, en op fora maar lopen te blaten dat het allemaal anders is etc.... ;r go homeeeee
wat hij zegt..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:16 schreef Afwazig het volgende:
Nirvana is goeie muziek maar ik wil niet in zon shirtje lopen, straks word ik nog geassocieerd met alto's.
ja iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:16 schreef Afwazig het volgende:
Nirvana is goeie muziek maar ik wil niet in zon shirtje lopen, straks word ik nog geassocieerd met alto's.
Dude, ben je nou echt zo gefrustreerd of maak je maar een grapjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:21 schreef Camplo het volgende:
Tjeesz, altijd dezelfde hometown defenders van het populaire bandjes genre die met zwakke argumenten een discussie proberen te voeren.
Face facts, iedereen jankt maar wat over standaard top 40 muziek, en TMF, MTV, MTV Base, MTV Hits etc, omdat die bandjes zo orginal zijn, dudes get a life, drop the shizzle, drop the shirts, buy some form of shower or other way to clean yourself and drink a nice cup of shut the fuck up.
Hippisch concert, beste helldeskr = zo'n concert waar van die grotendeels in het zwart gekleedde nerds komen. Van die mensen met vettige haren, met goedkope MP3 spelers, die vaak in groene/paarse ribbroeken in de trein zitten, met een rood/witte hangslot ketting als riem, vaak een volgepiercte vriendin (nee geen clit en tepel, maar lip, kin, wenkbrauw, oor) aan hun zijde etc.
Van die duffies die sloom rondkijken, een zwart shirt aan hebben, waar vaak in gothische stijlen namen opstaan, soms doordrenkt van bloed, allerlei 'semi ruige, duistere' geesten aanroepen en die zichzelf helemaal de mad flow van de train vinden.
Wat een jokers. Zo'n volk verdedigen is kansloos want allen die ik tegen ben gekomen in dergelijke kleding voldeden aan het stereotype beeld dat men er van heeft.
Oh wat zijn het toch alternatievelingen en oh wat willen ze anders zijn, en op fora maar lopen te blaten dat het allemaal anders is etc.... ;r go homeeeee
Dat wat jij op TMF en al die andere zenders hoort is geen muziek maar een simpel marketing product om zieltjes te winnen die zo als een slaafje van de marketing hun procuct kopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:21 schreef Camplo het volgende:
en die nog in hun luier scheten toen kurt zich door zijn hoofd schootquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef LENUS het volgende:
Wat wil dat nou zeggen? Ik ben nu 22 en luister ook Black Flag.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en die nog in hun luier scheten toen kurt zich door zijn hoofd schoot. Beetje zoals de huidige veertigers die gek zijn van the Stones dus
luister: dat mag gewoon niet en ik heb gelijk, klaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat wil dat nou zeggen? Ik ben nu 22 en luister ook Black Flag.
Waarom zou je geen muziek goed mogen vinden die voor je tijd was?
Ok, jij stinkt en je bent dom, klaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
luister: dat mag gewoon niet en ik heb gelijk, klaar
ben jij gelovig?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:22 schreef Ezgaroth het volgende:
Ik irriteer mij aan mensen die hun username alleen in hoofdletters typen.
Aight met je pennywise avatar, jij weet niet eens wat punk is manquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat wat jij op TMF en al die andere zenders hoort is geen muziek maar een simpel marketing product om zieltjes te winnen die zo als een slaafje van de marketing hun procuct kopen.
Dat jij dat beeld van de "alternatieve" scene hebt is logisch. Want de mensen die niet aan dat beeld voldoen zie jij niet als "alternatief". Dus daardoor verandert jou beeld van ze ook niet.
Ikzelf bijvoorbeeld luister dagelijks punk en muziekstromingen die daar niet ver vanaf liggen. Wedden dat je het niet aan me kan zien?
Dus ga jij nu maar weer trance luisteren, en vergeet je roze gay-star-flikkershit niet.
Ik kan ook stereotyperen.
psst, ik zit expres te kuttenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:40 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ok, jij stinkt en je bent dom, klaar.
Ik kan het ook.![]()
ja, met dat nooitgewassen haar en die nooitgepoetste tanden van hemquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Kurt Cobain was altijd wel sexy.
Het is helemaal mij type niet, maar ik vind het wel een mooie man. Hij heeft gewoon ietsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, met dat nooitgewassen haar en die nooitgepoetste tanden van hem
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef DutchTSE het volgende:
nirvana![]()
metallica![]()
alto's![]()
gothics![]()
metal![]()
rock![]()
punk![]()
van mij mag het allemaal kramp in hun hart krijgen![]()
quote:
Later als je groot bent mag je ook met de grote mensen over zoiets delicaats als 'muziek' meelullenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef DutchTSE het volgende:
nirvana![]()
metallica![]()
alto's![]()
gothics![]()
metal![]()
rock![]()
punk![]()
Hardcorequote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef DutchTSE het volgende:
nirvana![]()
metallica![]()
alto's![]()
gothics![]()
metal![]()
rock![]()
punk![]()
Ja muziek, dus niet Nirvana en Metallica, dat is non-muziek!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Later als je groot bent mag je ook met de grote mensen over zoiets delicaats als 'muziek' meelullen![]()
Wie zegt dat? Ik bedoel, wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit soort uitspraken waar je je zelf compleet belachelijk mee maakt?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:42 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja muziek, dus niet Nirvana en Metallica, dat is non-muziek!
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik bedoel, wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit soort uitspraken waar je je zelf compleet belachelijk mee maakt?
ben jij van de mannenpap?quote:
Nàh, sommige mannen kunnen dat gewoon hebben. Hij was er een van.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, met dat nooitgewassen haar en die nooitgepoetste tanden van hem
Moet je hem horen over TMF...het een marketing product noemen. Wie ben jij met je teringmuziek om daar zo over te denken, Mr- smartass?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat wat jij op TMF en al die andere zenders hoort is geen muziek maar een simpel marketing product om zieltjes te winnen die zo als een slaafje van de marketing hun procuct kopen.
Dat jij dat beeld van de "alternatieve" scene hebt is logisch. Want de mensen die niet aan dat beeld voldoen zie jij niet als "alternatief". Dus daardoor verandert jou beeld van ze ook niet.
Ikzelf bijvoorbeeld luister dagelijks punk en muziekstromingen die daar niet ver vanaf liggen. Wedden dat je het niet aan me kan zien?
Dus ga jij nu maar weer trance luisteren, en vergeet je roze gay-star-flikkershit niet.
Ik kan ook stereotyperen.
Je denkt dat et gros van de ''tmf'-muziek (=top40) niet gemaakt is om geld mee te verdienen, dat het alleen draait om het artistieke?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moet je hem horen over TMF...het een marketing product noemen. Wie ben jij met je teringmuziek om daar zo over te denken, Mr- smartass?
Ga maar weer lekker punk shit luisteren, in je normale kleding, freak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |