Nee hoor, ik verwacht dat D66 bij de eerstvolgende verkiezingen heel veel zetels (eeuh..voorzover ze zetels hebben) gaat inleveren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:57 schreef turkish_n3z het volgende:
Hoe erg kan een volk zich laten verneuken?
Nederlanders pikken ook alles.. :/
Ze willen een wit voetje halen bij de PVDA; als zijnde waarschijnlijke toekomstige regeringspartij...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:57 schreef nixxx het volgende:
en daar gaat het laatste restje geloofwaardigheid van d66
Ik heb het niet alleen over D66. Bijna het hele kabinet heeft veel gelogen. En doet het nog steeds. Het volk blijft het maar pikken. In een ander land was het wel over met zo'n kabinet. Nederlanders hebben gewoon geen ruggengraat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:58 schreef Dabrye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht dat D66 bij de eerstvolgende verkiezingen heel veel zetels (eeuh..voorzover ze zetels hebben) gaat inleveren.
Het LPF syndroom bedoel je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:58 schreef Dabrye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht dat D66 bij de eerstvolgende verkiezingen heel veel zetels (eeuh..voorzover ze zetels hebben) gaat inleveren.
Denk je niet dat de PVDA zich achter de oren gaat krabben als coalitiepartners elkaar om de oren slaan met moties? Die twee zetels haalt de PVDA wel ergens anders vandaan dunkt me.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ze willen een wit voetje halen bij de PVDA; als zijnde waarschijnlijke toekomstige regeringspartij...![]()
Ik vind het inderdaad interessant dat de ministers achter de fractie staan, maar toch unaniem vinden dat eea geen gevolgen heeft voor de regering.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:57 schreef nixxx het volgende:
V, het is D'66 waar we het over hebben alias de Partij van de Ongewervelden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:02 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het inderdaad interessant dat de ministers achter de fractie staan, maar toch unaniem vinden dat eea geen gevolgen heeft voor de regering.
D66 kan niet anders dan uit de regering stappen.
V.
Neuh, D66 is op sterven na dood en de bewindslieden willen gewoon hun taak afmaken voor de 4 jaar waarvoor ze er zitten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
V, het is D'66 waar we het over hebben alias de Partij van de Ongewervelden.
Lezen;quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:05 schreef Vhiper het volgende:
Eerst maar eens zien hoe D66 hierop reageert. Balkie kan wel willen blijven zitten, maar als D66 uit de coalitie stapt, wordt dat nog erg lastig.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:57 schreef nixxx het volgende:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Deze gaat even dicht om de discussie te centraliseren agv de actuele ontwikkeling.
Zie Kabinet blijft zitten
Ik vind dat ook nog al een vreemde beslissing. Des te beter past hij overigens bij de ontwikkelingen in Den Haag.quote:
idd zegquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:10 schreef Takkesteeg het volgende:
Hoezo dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |