Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Sokolsky het volgende:
Oeh, nou moet iemand dit in wiki gaan wijzigen
heeft d_h gedaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef cwk het volgende:
Flyguy heeft de OP gemaakt.
ja die is door d_h in elkaar gebatstquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:48 schreef cwk het volgende:
![]()
Ik meen dat Sokolsky de huidgie FMT OP bedoeld..of niet?![]()
oh.................................................. die ja dat was IKquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:50 schreef cwk het volgende:
Fok! Movie Trivia - Juni 2006 XX DP!
Zie daar toch echt Flyguy staan
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:49 schreef flyguy het volgende:
[..]
ja die is door d_h in elkaar gebatst
gedaan baasquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:53 schreef cwk het volgende:
Oke dan, nou klap deze slowchat er dan maar ff in.
succes dan hequote:Op donderdag 29 juni 2006 14:57 schreef Doff het volgende:
Weet niet waarom ik antwoord geef op een vraag eigenlijk. Zit gewoon in midden in m'n tentamen (met een pause, hoe verzinnen ze het). Maar mijn tvp is weer binnen iig.
Dankuquote:
zag het na mijn klikje op [invoeren]quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
TV staat voor Film, tv en radio.
FMT staat voor Fok Movie Trivia.
Eet iets giftigsquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef flyguy het volgende:
ja en dwergen zijn kut
kun je je daar tegen inenten?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef cwk het volgende:
Das een ONZ Fok!er flyguy. Die zijn eng joh, veel te confronterend als die spannende topics daar.
hmmm *oops*quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik zou eigenlijk gaan slapen, maar ik moet nu wel even reageren.
Kijken jullie eens even in haar fotoboek, dan begrijp je misschien een beetje waarom ze zo reageert. Ze heeft het vorige topic niet gezien en snapt natuurlijk niet dat je het zo kwaad bedoelt, flyguy.
Maar aan de andere kant is zo'n reactie ook wel een beetje overdreven natuurlijk.
Nietszeggende cursussen die op een één of andere manier bij mijn studie schijnen te horen. Lekker gaten opvullen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Wat voor cursussen?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:15 schreef dolle_hond het volgende:
alsof ik een OP maak
veel te veel werk.
trouwens:
laten we alleen hele punten doen, ipv
0,32568832 voor wyccie en 0,2114556 voor victorinox en de rest voor TM
je weet maar nooit wie dat als serieus geval opvat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:32 schreef Sokolsky het volgende:
d_h, dat was een eenmalig geintje en ik was eigenlijk van plan die post vandaag ergens te editten. Hoef je je niet druk over te maken
Daarom ben ik er zo lang uitgeweest hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je weet maar nooit wie dat als serieus geval opvat.
het niveau van de spelers is niet zo hoog he
de spelers van t 1e uur weten het wel allemaalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daarom ben ik er zo lang uitgeweest he
Mooi weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:30 schreef wyccie het volgende:
Jemig, is dat DP topic nou nóg niet vol. Wat is er aan de hand?
maar je meot wel je oscarwinnaars kennen vind ikquote:Op zondag 2 juli 2006 13:52 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0050933/
sayonara heeft maar 842 votes. Dat had ik even gemist. sorry.
Omdat ik die graag wil zienquote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
Oeh, Anna Karina![]()
Ik heb even zitten kijken maar kon 'm zo snel niet vinden. Vraag eens in de DVD-topics, die zijn daar meer in thuis.
Waarom trouwens?
Waar?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:29 schreef Sokolsky het volgende:
Hij is wel te downloaden, zie ik net.
Moet ik die eerst weer downloaden. En mijn ervaring met gedownloade films (op één hand te tellen) is dat ik ze uiteindelijk nooit kijkquote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Sokolsky het volgende:
Via eMule.
Bedoel je die collectie met 5 dvd's? Er is sowieso toch wel wat meer te krijgen dan die 5?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef Sokolsky het volgende:
Met dat soort obscure films kun je helaas niet erg kieskeurig zijn...
Volgens mij is 'ie niet op DVD. Hij zit ook niet in de Visconticollectie.
Que?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
En sinds wanneer mogen we hier over warez praten?
Ik weet dat het niet mag, en ik spoor het ook niet aan. Maar in deze context vind ik dat het voor een keertje wel mag. Als hij het daarna editquote:Op zondag 2 juli 2006 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
En sinds wanneer mogen we hier over warez praten?
Is ook niet zo, ging over iets anders.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
films die niet op dvd uit zijn, maar door liefhebbers op dvd zijn gezet of zijn gedigitaliseerd, valt dat onder warez?
serieus: dat wist ik niet
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:52 schreef cwk het volgende:
Wie heeft The Animal Factory gezien?
oh gewoon haar hele carriere en bio opsommenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik bedenk mij net dat het wel humor zou zijn om in mijn laatste FMT-post net dan vijf titels te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |