de spelers van t 1e uur weten het wel allemaalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daarom ben ik er zo lang uitgeweest he
Mooi weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:30 schreef wyccie het volgende:
Jemig, is dat DP topic nou nóg niet vol. Wat is er aan de hand?
maar je meot wel je oscarwinnaars kennen vind ikquote:Op zondag 2 juli 2006 13:52 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0050933/
sayonara heeft maar 842 votes. Dat had ik even gemist. sorry.
Omdat ik die graag wil zienquote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
Oeh, Anna Karina![]()
Ik heb even zitten kijken maar kon 'm zo snel niet vinden. Vraag eens in de DVD-topics, die zijn daar meer in thuis.
Waarom trouwens?
Waar?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:29 schreef Sokolsky het volgende:
Hij is wel te downloaden, zie ik net.
Moet ik die eerst weer downloaden. En mijn ervaring met gedownloade films (op één hand te tellen) is dat ik ze uiteindelijk nooit kijkquote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Sokolsky het volgende:
Via eMule.
Bedoel je die collectie met 5 dvd's? Er is sowieso toch wel wat meer te krijgen dan die 5?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef Sokolsky het volgende:
Met dat soort obscure films kun je helaas niet erg kieskeurig zijn...
Volgens mij is 'ie niet op DVD. Hij zit ook niet in de Visconticollectie.
Que?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
En sinds wanneer mogen we hier over warez praten?
Ik weet dat het niet mag, en ik spoor het ook niet aan. Maar in deze context vind ik dat het voor een keertje wel mag. Als hij het daarna editquote:Op zondag 2 juli 2006 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
En sinds wanneer mogen we hier over warez praten?
Is ook niet zo, ging over iets anders.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
films die niet op dvd uit zijn, maar door liefhebbers op dvd zijn gezet of zijn gedigitaliseerd, valt dat onder warez?
serieus: dat wist ik niet
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:52 schreef cwk het volgende:
Wie heeft The Animal Factory gezien?
oh gewoon haar hele carriere en bio opsommenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik bedenk mij net dat het wel humor zou zijn om in mijn laatste FMT-post net dan vijf titels te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |