kun je je daar tegen inenten?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef cwk het volgende:
Das een ONZ Fok!er flyguy. Die zijn eng joh, veel te confronterend als die spannende topics daar.
hmmm *oops*quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik zou eigenlijk gaan slapen, maar ik moet nu wel even reageren.
Kijken jullie eens even in haar fotoboek, dan begrijp je misschien een beetje waarom ze zo reageert. Ze heeft het vorige topic niet gezien en snapt natuurlijk niet dat je het zo kwaad bedoelt, flyguy.
Maar aan de andere kant is zo'n reactie ook wel een beetje overdreven natuurlijk.
Nietszeggende cursussen die op een één of andere manier bij mijn studie schijnen te horen. Lekker gaten opvullen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Wat voor cursussen?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:15 schreef dolle_hond het volgende:
alsof ik een OP maak
veel te veel werk.
trouwens:
laten we alleen hele punten doen, ipv
0,32568832 voor wyccie en 0,2114556 voor victorinox en de rest voor TM
je weet maar nooit wie dat als serieus geval opvat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:32 schreef Sokolsky het volgende:
d_h, dat was een eenmalig geintje en ik was eigenlijk van plan die post vandaag ergens te editten. Hoef je je niet druk over te maken
Daarom ben ik er zo lang uitgeweest hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je weet maar nooit wie dat als serieus geval opvat.
het niveau van de spelers is niet zo hoog he
de spelers van t 1e uur weten het wel allemaalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daarom ben ik er zo lang uitgeweest he
Mooi weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:30 schreef wyccie het volgende:
Jemig, is dat DP topic nou nóg niet vol. Wat is er aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |