Helemaal nieuw bij de groothandel dus met garantiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kun je net zo goed via Bartsmit.nl kopen volgens mijIS hij echt helemaal nieuw, inclusief bonnetjes, garantie en nooit geopend? Anders moet je er zeker nog wat af kunnen pingelen. Denk er ook aan dat als je er eentje overkoopt dat je dan misschien veel moeite gaat krijgen mocht je een dode pixel of zoiets dergelijks ontdekken.
Broer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn zusje is helemaal blij met dr DS en MarioZe zit al in W5
Jij bent een vrouw met een DS? En je vindt Mario tof?quote:
vandaag ook gekocht, maar dan met New Super Mario, Animal Crossing & Mario Kartquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:20 schreef Darkzell het volgende:
Ben vandaag ook maar de stad ingedoken voor een DS en ben nu in het bezit van een prachtige witte DS lite + New Super Mario + Brain Training.
Ik ben nu een gelukkig man.
Hoe veel was je kwijt als ik vragen mag?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:20 schreef Darkzell het volgende:
Ben vandaag ook maar de stad ingedoken voor een DS en ben nu in het bezit van een prachtige witte DS lite + New Super Mario + Brain Training.
Ik ben nu een gelukkig man.
Lusje door de 2 gaatjes boven in je ds drukken... Dan de hele strap door het lusje halen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:17 schreef Karina het volgende:
Vraagje: hoe krijg je in hemelsnaam dat polsbandje aan je DS bevestigd? Ik heb een tasje gekocht en daar zaten wat andere accessoires bij, waaronder een polsbandje, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om dat ding vast te maken.
HOE het moet weet ik, maar het lukt me alleen nietquote:Op zondag 2 juli 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Lusje door de 2 gaatjes boven in je ds drukken... Dan de hele strap door het lusje halen.
Knopen 101
Ha dat is precies wat ik heb gedaan, met een naald een beetje door het 2e gaatje prikken om het koordje te pakken te krijgen, dus nu is het eindelijk gelukt.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:28 schreef H.Flick het volgende:
Als je dat dunne lusje niet door die gaatjes krijgt kun je natuurlijk met een naald ofzo wat klooien. Dan lukt het vast wel.
jupquote:Op zondag 2 juli 2006 15:13 schreef lordteddybeer het volgende:
Is het bij elke DS lite zo dat je hem zeg maar op 2 standen kan open zetten? (beetje schuin & helemaal plat?)
Ben nu lekekr bezig met Animal Crossingquote:Op maandag 3 juli 2006 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben volop bezig met Advance War: Dual Strike, missie 23 inmiddels. Heerlijk spel
Animal Crossing was echt niks voor mij. Beetje brieven schrijven en tuinieren. Leek teveel op echt werken.quote:Op maandag 3 juli 2006 08:00 schreef MeZZiN het volgende:
Ben nu lekekr bezig met Animal Crossingheerlijk om je gedachten te verzetten
en af toe afwisselene met mario kart
ik ben blij met mijn mooie DS
en nog ff golden sun uitspelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |