Echt niet, maar hij mag zo die van Verdonk op het hakblok leggen...quote:
Ergens op het Binnenhof mag je aannemen met slechts 5 (of toch 10) minuten schorsing.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:40 schreef gronk het volgende:
Zit zalm nou in nieuwspoort of gewoon thuis?
is wat meer geworden. Zalm heeft zijn foon uitgezetquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ergens op het Binnenhof mag je aannemen met slechts 5 (of toch 10) minuten schorsing.
Gaat over wat er precies gezegd is in het overleg tussen Verdonk, Van Beek, Weisglas en Zalm over de brief die Verdonk naar de kamer wou gaan sturen op 15 mei.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef the_disheaver het volgende:
ik snap er niet veel meer van... wat was er nou precies bij Weisglas, Zalm en van Beek
En waarin Verdonk volgens Weisglas een afgesloten onderzoek presenteerde terwijl Verdonk volhoudt dat het een "vooralsnog" brief betrof...quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat over wat er precies gezegd is in het overleg tussen Verdonk, Van Beek, Weisglas en Zalm over de brief die Verdonk naar de kamer wou gaan sturen op 15 mei.
je bedoelt dat vriendjes politiek en netwerk met status doorslaggevend moet zijn voor een verblijfsvergunnig?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:43 schreef nikk het volgende:
Pastors heeft helemaal gelijk. Er wordt veel te legistisch gedacht in de politiek.
Voor mij heeft Ali totaal geen toegevoegde waarde in de politiek of in Nederland in het algemeen. Wie gaat bepalen wie wel en wie niet wat toevoegd .. Daar hebben we juist regels voor, die maak je soepeler voor iedereen of je houdt ze even streng voor iedereen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:43 schreef nikk het volgende:
Pastors heeft helemaal gelijk. Er wordt veel te legistisch gedacht in de politiek.
Wat als zalm er als top vvd'er zat? Zalm die verdonk die brief laat sturen wat verdonk op zware kritiek komt te staan. Rutte inplaats van verdonk wordt als leider gekozen. Dat was de wens van het bestuur. Die hebben dan hun zin. Lijkt me geen fijne gedachte voor de vvd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Straks zegt Zalm dat hij er als vice-premier zat. Dat zal leuk zijn voor Balkenende, not.
Waarschijnlijk radio 1 en BNR. Vorige keer althans wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:50 schreef One_of_the_few het volgende:
zend radio 1, of een andere zender, dit ook live uit?
dankquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk radio 1 en BNR. Vorige keer althans wel.
"Meneer Wijnglas.... euh.... Weisglas"quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:52 schreef remlof het volgende:
Ik lach me kapot als ze Zalm half beschonken uit de kroeg moeten plukken
Ze zullen nu wel effe muziek draaien en wachten op de voortzetting van het debat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:53 schreef the_disheaver het volgende:
niet op radio 1
Er is dan alleen wel een onderscheid tussen regeren op basis van regels, of geregeerd worden door regels. Dat laatste gebeurd net iets teveel in de politiek, en dat terwijl Kamerleden overduidelijk (zoals een debat als deze weer eens doet blijken...) geen juridische lichten zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor mij heeft Ali totaal geen toegevoegde waarde in de politiek of in Nederland in het algemeen. Wie gaat bepalen wie wel en wie niet wat toevoegd .. Daar hebben we juist regels voor, die maak je soepeler voor iedereen of je houdt ze even streng voor iedereen.
Dit is toch al de 2e termijn? (beantwoording van de vragen)quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:56 schreef One_of_the_few het volgende:
het is pas 1e termijn en 1 uur.
als ik morgen vroeg opsta krijg ik nog mee dat er koppen gaan rollen.
JA, alleen de kant van de 2de kamer nog maar volledig gehad. 1ste termein kabinet is nog bezig...quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:56 schreef One_of_the_few het volgende:
het is pas 1e termijn en 1 uur.
als ik morgen vroeg opsta krijg ik nog mee dat er koppen gaan rollen.
Daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
"Iemand liegt en Zalm moet maar zeggen wie, Weisglas of Verdonk." - Van Der Laan
Toe maar.
Komt door Tong!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:59 schreef Takkesteeg het volgende:
Kut, verkeerde topic!
haha.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
Ze zijn ook helemaal niet publiciteitsgeil die politici.![]()
In plaats dat een journalist een politicus opzoekt, staan ze zich opeens allemaal bij hem te melden.
Ik krijg visioenen van Hekking (Koot en Bie) nu bij Rouvoet en Van Beek.
Heel de VVD is ladderzatquote:
Ze was eerder aan de beurtquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:17 schreef Takkesteeg het volgende:
Wat is er aan de hand Femke?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:18 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Tong80 heeft een videoriekorder!!!![]()
Zo te horen was ie al aan zn tweede fles wijn bezig. Hij ism duidelijk aangeschoten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:24 schreef Takkesteeg het volgende:
Maakt Zalm net de wip van z'n leven, wordt ie gebeld offie effe naar de Kamer kan komen...
En hoe gaat 't aflopen???quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:32 schreef DeepThought het volgende:
Het wordt 'de nacht van Weisglas', die opkomt voor de eerlijkheid en de oprechtheid in het politiek bedrijf en een boekje open doet over de wijze waarop minister (en partijlid) Zalm opereert. Het feit dat hij oorspronkelijk voorzitter was van dit debat (en partijgenoot van de minister), een erg ongebruikelijke stap te noemen in de nederlandse politiek.
Mwah ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zo te horen was ie al aan zn tweede fles wijn bezig. Hij ism duidelijk aangeschoten.
Hij was thuis, zn chauffeur moest m komen ophalen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:35 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Mwah ik zou er maar niet op rekenen.
Weet ik, maar hij was gewoon een beetje melig. Hij zal zich echt niet aan het bezatten zijn als hij weet dat het een moeilijke nacht voor de VVD kan worden. Hij zou misschien vannacht of morgen ook nodig zijn geweest voor overleg binnen de partij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij was thuis, zn chauffeur moest m komen ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |