haha.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
Ze zijn ook helemaal niet publiciteitsgeil die politici.![]()
In plaats dat een journalist een politicus opzoekt, staan ze zich opeens allemaal bij hem te melden.
Ik krijg visioenen van Hekking (Koot en Bie) nu bij Rouvoet en Van Beek.
Heel de VVD is ladderzatquote:
Ze was eerder aan de beurtquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:17 schreef Takkesteeg het volgende:
Wat is er aan de hand Femke?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:18 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Tong80 heeft een videoriekorder!!!![]()
Zo te horen was ie al aan zn tweede fles wijn bezig. Hij ism duidelijk aangeschoten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:24 schreef Takkesteeg het volgende:
Maakt Zalm net de wip van z'n leven, wordt ie gebeld offie effe naar de Kamer kan komen...
En hoe gaat 't aflopen???quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:32 schreef DeepThought het volgende:
Het wordt 'de nacht van Weisglas', die opkomt voor de eerlijkheid en de oprechtheid in het politiek bedrijf en een boekje open doet over de wijze waarop minister (en partijlid) Zalm opereert. Het feit dat hij oorspronkelijk voorzitter was van dit debat (en partijgenoot van de minister), een erg ongebruikelijke stap te noemen in de nederlandse politiek.
Mwah ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zo te horen was ie al aan zn tweede fles wijn bezig. Hij ism duidelijk aangeschoten.
Hij was thuis, zn chauffeur moest m komen ophalen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:35 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Mwah ik zou er maar niet op rekenen.
Weet ik, maar hij was gewoon een beetje melig. Hij zal zich echt niet aan het bezatten zijn als hij weet dat het een moeilijke nacht voor de VVD kan worden. Hij zou misschien vannacht of morgen ook nodig zijn geweest voor overleg binnen de partij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij was thuis, zn chauffeur moest m komen ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |