idd, wat een galbak.quote:
nee. omdat ie zichzelf erg graag hoort praten (net als Kessler overigens), en overal doorheen babbelt. de Hond is een stemmingmaker pur sang, en daar hou ik niet zo van.quote:
Studio in Hilversumquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:26 schreef 456 het volgende:
Huh... zitten ze nu in de studio of nog in duitsland
Ik vond het compleet zouteloos. En dan zo'n Kessler, "de ervaren coach van't Schip"... hoe krijgt ie het voor elkaar, hij praat alles glad.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Niet de beste uitzending, maar toch nog wel vol te houden
begon ie over de ervaring die mooie johnny op heeft gedaan op een blauwe maandag bij FC Twentequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:41 schreef Perico het volgende:
[..]
En dan zo'n Kessler, "de ervaren coach van't Schip"...
Ik genietquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beter als vanavond zou de uitzending zijn![]()
Hij noemde Twente iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef kollie het volgende:
[..]
begon ie over de ervaring die mooie johnny op heeft gedaan op een blauwe maandag bij FC Twente![]()
Vanavond dus gerard coxquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
En nu is het juist zo toepasselijk
David hoor ik elke avond bij sport 1, hij zegt altijd wel zinnige dingen net als emile schelvis over het italiaans voetbal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:13 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vanavond dus gerard coxen David Endt
![]()
en nog één maar die ben ik ff vergeten haha
Ben benieuwd wat David allemaal over Italië te melden heeft.
de commentator bij wedstrijden op RTL 7quote:
Dat was helemaal niks inderdaad. Verder is het een uitstekende gast om uit te nodigenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:32 schreef kollie het volgende:
[..]
de commentator bij wedstrijden op RTL 7wat was dat slecht zeg, hopelijk stellen ze daar wat vragen over
![]()
Verschrikkelijk was dat, ja. Hiele die heel voorzichtig een paar kritische punten noemde, die volkomen terecht waren. Maar dat mocht niet van de drie Van Basten-minded mensen aan tafel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:41 schreef Danzig het volgende:
Het was wel weer een 'prijs Marco de hemel in', kritiek over Marco is ongewenst....Hiele wilde een kritische noot over Marco zeggen en wordt meteen monddood gemaakt door Jack, Henk en Maurice.
hoezo Feyenoorderquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Davids en Huntelaar niet maar Hofs en Castelen hadden mee moeten gaan naar Duitsland
<quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:01 schreef start_finish het volgende:
Het lijkt net of hij een voorkeur voor feyenoord heeft en iets tegen Ajax
Kdacht in eerste instantie dat het vigo waas wasquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom heeft die cruijf nou weer een zonnebril op, kom op man hij zit gewoon in de schaduw, wil hij niet herkend worden ofzo
Hij had iets aan zijn ogen zeiden ze in het beginquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom heeft die cruijf nou weer een zonnebril op, kom op man hij zit gewoon in de schaduw, wil hij niet herkend worden ofzo
Leuk toch? Hoe verbitterd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Gerard Cox heeft echt alleen maar blinde Feyenoord-oogkleppen op.
En als je over Ajax begint ontploft ie bijnaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Gerard Cox heeft echt alleen maar blinde Feyenoord-oogkleppen op.
heel veel winnen van feyeneurt, en wel succesvol zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Pek het volgende:
[..]
En als je over Ajax begint ontploft ie bijna![]()
Wat hebben we 'm ooit gedaan?!?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
heel veel winnen van feyeneurt, en wel succesvol zijn
Je spelling hapert een beetje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
heel veel winnen van feyeneurt, en wel succesvol zijn
Heeft waarschijnlijk samen met zijn god een lijntje gesnovenquote:
Cox is gewoon Feyenoord, daar kan je geen objectieve antwoorden van verwachten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
Jemig wat zitten er weer een paar mannetjes aan tafel
Cox kan alleen maar iets goeds zeggen over een feyenoorder, en laat geen kans liggen om iets negatiefs te zeggen over Ajax.
En David praat toch ook wel een beetje in het Ajax straatje
Jawel hoor, het is alleen een rijtje waar je jezelf in moet kunnen vinden.quote:
Als je grappig bedoelt in de zin van zielig, dan ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Suijk het volgende:
Cox is toch gewoon grappig man. En dan houdt hij zich vanavond nog in.
Op zich wel, maar een echt objectieve mening kan je het ook niet noemen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef golfer het volgende:
David Endt is een verstandige man, die zinnige zaken zegt.
Nee, grappig, ik lach me dood om die man. De frustratie, de vergezochte theorieën, de blinde Feyenoord verering. Neem het toch niet allemaal zo serieus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je grappig bedoelt in de zin van zielig, dan ben ik het met je eens.
Als je voor Feyenoord bent vind je het leuk, zoniet, dan heb ik begrip voor je antwoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je grappig bedoelt in de zin van zielig, dan ben ik het met je eens.
en we noemen hem... de argentijnse bert maalderinkquote:
Ksnap hem wel; hij ligt heel slecht... en er zit geen verandering in.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:29 schreef BigFire het volgende:
David Endt gooit een uitspraak eruit die zo van Cruyff had kunnen komen: 'hij is stabiel heel slecht'
Wel een drama voor Pessotto natuurlijk.
Kvond hem idd niet zo vervelend als ik had gedacht, en zoals zijn stem op rtl7 deed vermoeden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mag toch graag luisteren naar Endt
Na de wedstrijd beschouwingen denk ik, anders is er altijd nog Limewire.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef borisz het volgende:
krijgen we nog wel wir sind helden?
tja ik heb um al "gekocht"quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Na de wedstrijd beschouwingen denk ik, anders is er altijd nog Limewire.![]()
Bij mij dus precies andersom. Cox moet bij iedere uitspraak laten gelden dat 'ie Rotterdam is en Anti-Amsterdam is.quote:
Het blijft jammer dat ze het niet meer draaienquote:
Een bééétje tegengas mag bestquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij mij dus precies andersom. Cox moet bij iedere uitspraak laten gelden dat 'ie Rotterdam is en Anti-Amsterdam is.
Wie zingt het nou eigenlijk ?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:26 schreef Perico het volgende:
Huub "Bij wijze van spreken" Stevens
Gerard "Ik kom graag in Amsterdam, maar ga er ook graag weer weg" Cox
David "Eerst Napoli zien, dan Maradona, dan sterven" Endt.
Jack "Ik slaap zomers niet onder mijn Ajax dekbed" van Gelder
Het was vermakelijk
Geen klakkies meer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
feyeneurt,
http://www.ajaxisdood.tk/quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef Radegast het volgende:
Ik vind die Cox wel leuk hoor. En ik ben voor Ajax.![]()
Toch maar eens naar dat plaatje zoeken wat ie ooit gemaakt heeft na de EC1 winst van Feyenoord: Ajax is dood heette dat geloof ik...
http://gemeentearchief.am(...)t/ajax_is_niet_dood/quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
http://www.ajaxisdood.tk/
Jullie is jodenvolk
Jammer dat ik het niet gezien hebt, laatste 10 minuten maarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Jack:,, bla bla bla jullie bla bla''
Gerard:,, Jullie is Jodekoekenvolk, oh dan klopt het''
HAHAHA
verjaardag afzeggen, piet gaat voorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:12 schreef Pritt het volgende:
Ok, ik zit met een probleem, ik heb vanavond een verjaardag.
Tevens komt mijn grote idool Piet de Visser op TV.
Wordt studio sportzomer ergens herhaald of is ie ergens gestreamed op internet?
Mooi vind ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een beelden he net van die duitsers
Ja knap van Huubquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef Trancelocator het volgende:
En Huub Stevens had inderdaad gelijk.
Laat die gast het alsjeblieft voor 1 keer goed hebben nu!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Piet de visser zegt dat Engeland gaat winnen. Hij heeft alles al fout gehad, gefeliciteerd Portugal.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Piet de visser zegt dat Engeland gaat winnen. Hij heeft alles al fout gehad, gefeliciteerd Portugal.
Ik had het opgenomen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Corksterr het volgende:
Waar kun je het terugkijken?
Ik had het vooraf 50-50 voorspeld.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:08 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze het over Arentinië Duitsland Niemand voo0rspelt een overwinning voor Duitsland. Huub wel
Das een matige uitslag...als het basketbal betreft.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:14 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik had het vooraf 50-50 voorspeld.
Hugoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Hugo: "Portugal, wat een vervelend KUT-elftal is dat ".
nou halve finale, je gaat nu wel erg hard.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:24 schreef tong80 het volgende:
Hallo we heben een halve finale WK achter de rug. Ga volgende maand praten over de Azië cyup.
Ik vind het eerlijk van Hugoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Hugo: "Portugal, wat een vervelend KUT-elftal is dat ".
Het ging om de Duitsers, die hebben alles gewonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat klopt dus niet Borst.
Italie - Brazilie '94, verloren ITalie de strafschoppenserie. Baggio mistte toch?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het ging om de Duitsers, die hebben alles gewonnen
Ha!quote:Since their penalty shootout loss to Czechoslovakia in Euro 76, Germany has not lost a penalty shootout in major international tournaments. In particular, England suffered two heartbreaking semi-final losses to Germany on penalties in the 1990s. As England striker Gary Lineker once said: "Football is a game with 22 people and in the end the Germans always win." In reality, Germany or German teams are among the teams with the most final losses (sometimes also very unlucky), for example in the FIFA World Cup or in the UEFA Champions League, yet they had to win first to get there
Het ging enkel om het track-record van de duitsers op een WKquote:
Ja alsof we Cruijff van Basten en Bergkamp haddeen gehad als ze alleen maar haddenh mogen hardlopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:41 schreef Royal_Flush het volgende:
Youri weer met z'n Duitsland-propaganda![]()
Idd dat helpt niet tegen Dyslexiequote:
Pfff. Whaevva.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het ging om WK's vuile rat! Dat ik die niet noem betekent nog niet dat ik ze niet bedoel!
Okè dat hij eet prima maaar dan mot hij niet met volle mond pratenquote:
Ik ben ook fan van ze geworden hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
1 slechte opmerking van hugo dat we duitsers aardig vinden
Hiddinkquote:Op zondag 2 juli 2006 13:00 schreef Nyrem het volgende:
Te gast
zijn acteur Huub Stapel,
oud-scheidsrechter Frans
Derks en de bondscoach van
Australië Guus Hiddink,die
na het WK bondscoach van
Rusland wordt.
Das toch de vrouw van Johan Cruyff ?quote:
Nee da's Imca Marinaquote:
Ja dat is/was die scheidsrechter met veel te korte broekjes.quote:
En heeft over iedereen en alles een mening. Dus dat kan boeiend worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat is/was die scheidsrechter met veel te korte broekjes.
Zal, maar ik lig dan toch in mijn mandje.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
En heeft over iedereen en alles een mening. Dus dat kan boeiend worden.
jij bent volgens mij een dagslaper en leeft s,nachts, maar goed op het momen dat jij dus naar bed gaat moet ik werken.quote:
Okee, nou veel kijkplezier en voor straks slaap lekkerquote:Op zondag 2 juli 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een normaal ritme. Maar heb aan 4 uur slaap genoeg.
quote:
Heerlijk.quote:
De zanger van BZN?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
'Kesler heeft er geen verstand van.'
En nog een heerlijke sneer naar Jan Keizer
Ik wil Hugo...quote:Op zondag 2 juli 2006 23:23 schreef tong80 het volgende:
Jammer Guus is er gaat alle aandacht naar hem uit.
Ik wil Frans.
Met leuke bijkleurende shawl...quote:Op zondag 2 juli 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
Leuk bescheiden klein horloge heeft Derks on.![]()
Ja waarom zit ie daarquote:Op zondag 2 juli 2006 23:32 schreef 456 het volgende:
Huub Stapel is weer een lekkere leuke gast die ook weer echt eens iets toe te voegen heeft aan de discussie...
Als zometeen de klok koekt springt er nog een vogeltje uit bij hem.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
Leuk bescheiden klein horloge heeft Derks on.![]()
Ik denk dat ik die dan maar een keertje oversla. Wat een baggergasten.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Morgen John van Loen en Reinout Oerlemans. Die redactie moet worden ontslegn.
Wat een vreselijke gasten.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
En Ruud Gullitquote:Op zondag 2 juli 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Huub?Was die er ook bij?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke uitzending gisteren met Huub, Frans en Guus![]()
LOLquote:Op maandag 3 juli 2006 10:26 schreef 456 het volgende:
[..]
Huub?Was die er ook bij?
Niet opgevallen...
Bij de finale wat mij betreftquote:Op maandag 3 juli 2006 10:57 schreef Pritt het volgende:
Wanneer komt Piet weer?
Waarom komt piet ook niet gewoon bij CL wedstrijden langs ipv al die C-trainers die niet eens meer bij Telstar/Stormvogels aan de bak komenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:57 schreef Pritt het volgende:
Wanneer komt Piet weer?
Dat zei Guus dan ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:43 schreef BobbyJames het volgende:
Vond het een beetje grof, die opmerking van Van Gelder over Guus zn overgewicht. Hij is zelf ook een papzak!!
Bedankt dat wist ik niet eensquote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Niet om 22.50, maar om 22.39 al vanavond.
Misschien denk ik er aan tegen die tijd, alhoewel de gasten niet echt bevorderend zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
DAn zal ik eens gaan douchen snel. Ik stink nl.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is nog geen rede om hem in een voetbalprogramma uit te nodigenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:49 schreef Pek het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Arnie...rotkop, z'n Gooise RRR is irrrrrritant, maar het is geen domme jongen![]()
Je schopt het niet voor niets van Soapie tot Tycoon![]()
Ja ik heb geen hekel aan hem.Intelligente gast en oprechte sportliefhebber.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:49 schreef Pek het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Arnie...rotkop, z'n Gooise RRR is irrrrrritant, maar het is geen domme jongen![]()
Je schopt het niet voor niets van Soapie tot Tycoon![]()
Precies, hij heeft het goed gedaan. Het blijft een eikel om naar te kijken maar toch respect, jeweettogquote:Op maandag 3 juli 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen hekel aan hem.Intelligente gast en oprechte sportliefhebber.
Het valt me allemaal nog mee deze uitzending!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen hekel aan hem.Intelligente gast en oprechte sportliefhebber.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Geen wonder dat de duitsers nooit verliezen met pingels.
Het is bedacht door een duitser
De uitvinder van de strafschoppenserie is een ..........quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Geen wonder dat de duitsers nooit verliezen met pingels.
Het is bedacht door een duitser
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De uitvinder van de strafschoppenserie is een ..........
En van Loen is nog slechter als studio-gast dan als voetballer. Kun je nagaan dat ik hier zit te genieten van hem.
What's newquote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef dvdfreak het volgende:
Ooh ronaldo huilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |