Ik had het vooraf 50-50 voorspeld.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:08 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze het over Arentinië Duitsland Niemand voo0rspelt een overwinning voor Duitsland. Huub wel
Das een matige uitslag...als het basketbal betreft.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:14 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik had het vooraf 50-50 voorspeld.
Hugoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Hugo: "Portugal, wat een vervelend KUT-elftal is dat ".
nou halve finale, je gaat nu wel erg hard.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:24 schreef tong80 het volgende:
Hallo we heben een halve finale WK achter de rug. Ga volgende maand praten over de Azië cyup.
Ik vind het eerlijk van Hugoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Hugo: "Portugal, wat een vervelend KUT-elftal is dat ".
Het ging om de Duitsers, die hebben alles gewonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat klopt dus niet Borst.
Italie - Brazilie '94, verloren ITalie de strafschoppenserie. Baggio mistte toch?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het ging om de Duitsers, die hebben alles gewonnen
Ha!quote:Since their penalty shootout loss to Czechoslovakia in Euro 76, Germany has not lost a penalty shootout in major international tournaments. In particular, England suffered two heartbreaking semi-final losses to Germany on penalties in the 1990s. As England striker Gary Lineker once said: "Football is a game with 22 people and in the end the Germans always win." In reality, Germany or German teams are among the teams with the most final losses (sometimes also very unlucky), for example in the FIFA World Cup or in the UEFA Champions League, yet they had to win first to get there
Het ging enkel om het track-record van de duitsers op een WKquote:
Ja alsof we Cruijff van Basten en Bergkamp haddeen gehad als ze alleen maar haddenh mogen hardlopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:41 schreef Royal_Flush het volgende:
Youri weer met z'n Duitsland-propaganda![]()
Idd dat helpt niet tegen Dyslexiequote:
Pfff. Whaevva.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het ging om WK's vuile rat! Dat ik die niet noem betekent nog niet dat ik ze niet bedoel!
Okè dat hij eet prima maaar dan mot hij niet met volle mond pratenquote:
Ik ben ook fan van ze geworden hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
1 slechte opmerking van hugo dat we duitsers aardig vinden
Hiddinkquote:Op zondag 2 juli 2006 13:00 schreef Nyrem het volgende:
Te gast
zijn acteur Huub Stapel,
oud-scheidsrechter Frans
Derks en de bondscoach van
Australië Guus Hiddink,die
na het WK bondscoach van
Rusland wordt.
Das toch de vrouw van Johan Cruyff ?quote:
Nee da's Imca Marinaquote:
Ja dat is/was die scheidsrechter met veel te korte broekjes.quote:
En heeft over iedereen en alles een mening. Dus dat kan boeiend worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat is/was die scheidsrechter met veel te korte broekjes.
Zal, maar ik lig dan toch in mijn mandje.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
En heeft over iedereen en alles een mening. Dus dat kan boeiend worden.
jij bent volgens mij een dagslaper en leeft s,nachts, maar goed op het momen dat jij dus naar bed gaat moet ik werken.quote:
Okee, nou veel kijkplezier en voor straks slaap lekkerquote:Op zondag 2 juli 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een normaal ritme. Maar heb aan 4 uur slaap genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |