Bedankt dat wist ik niet eensquote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Niet om 22.50, maar om 22.39 al vanavond.
Misschien denk ik er aan tegen die tijd, alhoewel de gasten niet echt bevorderend zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
DAn zal ik eens gaan douchen snel. Ik stink nl.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is nog geen rede om hem in een voetbalprogramma uit te nodigenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:49 schreef Pek het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Arnie...rotkop, z'n Gooise RRR is irrrrrritant, maar het is geen domme jongen![]()
Je schopt het niet voor niets van Soapie tot Tycoon![]()
Ja ik heb geen hekel aan hem.Intelligente gast en oprechte sportliefhebber.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:49 schreef Pek het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Arnie...rotkop, z'n Gooise RRR is irrrrrritant, maar het is geen domme jongen![]()
Je schopt het niet voor niets van Soapie tot Tycoon![]()
Precies, hij heeft het goed gedaan. Het blijft een eikel om naar te kijken maar toch respect, jeweettogquote:Op maandag 3 juli 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen hekel aan hem.Intelligente gast en oprechte sportliefhebber.
Het valt me allemaal nog mee deze uitzending!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen hekel aan hem.Intelligente gast en oprechte sportliefhebber.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Geen wonder dat de duitsers nooit verliezen met pingels.
Het is bedacht door een duitser
De uitvinder van de strafschoppenserie is een ..........quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Geen wonder dat de duitsers nooit verliezen met pingels.
Het is bedacht door een duitser
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De uitvinder van de strafschoppenserie is een ..........
En van Loen is nog slechter als studio-gast dan als voetballer. Kun je nagaan dat ik hier zit te genieten van hem.
What's newquote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef dvdfreak het volgende:
Ooh ronaldo huilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |