Kvond hem idd niet zo vervelend als ik had gedacht, en zoals zijn stem op rtl7 deed vermoeden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mag toch graag luisteren naar Endt
Na de wedstrijd beschouwingen denk ik, anders is er altijd nog Limewire.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef borisz het volgende:
krijgen we nog wel wir sind helden?
tja ik heb um al "gekocht"quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Na de wedstrijd beschouwingen denk ik, anders is er altijd nog Limewire.![]()
Bij mij dus precies andersom. Cox moet bij iedere uitspraak laten gelden dat 'ie Rotterdam is en Anti-Amsterdam is.quote:
Het blijft jammer dat ze het niet meer draaienquote:
Een bééétje tegengas mag bestquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij mij dus precies andersom. Cox moet bij iedere uitspraak laten gelden dat 'ie Rotterdam is en Anti-Amsterdam is.
Wie zingt het nou eigenlijk ?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:26 schreef Perico het volgende:
Huub "Bij wijze van spreken" Stevens
Gerard "Ik kom graag in Amsterdam, maar ga er ook graag weer weg" Cox
David "Eerst Napoli zien, dan Maradona, dan sterven" Endt.
Jack "Ik slaap zomers niet onder mijn Ajax dekbed" van Gelder
Het was vermakelijk
Geen klakkies meer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
feyeneurt,
http://www.ajaxisdood.tk/quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef Radegast het volgende:
Ik vind die Cox wel leuk hoor. En ik ben voor Ajax.![]()
Toch maar eens naar dat plaatje zoeken wat ie ooit gemaakt heeft na de EC1 winst van Feyenoord: Ajax is dood heette dat geloof ik...
http://gemeentearchief.am(...)t/ajax_is_niet_dood/quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
http://www.ajaxisdood.tk/
Jullie is jodenvolk
Jammer dat ik het niet gezien hebt, laatste 10 minuten maarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Jack:,, bla bla bla jullie bla bla''
Gerard:,, Jullie is Jodekoekenvolk, oh dan klopt het''
HAHAHA
verjaardag afzeggen, piet gaat voorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:12 schreef Pritt het volgende:
Ok, ik zit met een probleem, ik heb vanavond een verjaardag.
Tevens komt mijn grote idool Piet de Visser op TV.
Wordt studio sportzomer ergens herhaald of is ie ergens gestreamed op internet?
Mooi vind ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een beelden he net van die duitsers
Ja knap van Huubquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef Trancelocator het volgende:
En Huub Stevens had inderdaad gelijk.
Laat die gast het alsjeblieft voor 1 keer goed hebben nu!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Piet de visser zegt dat Engeland gaat winnen. Hij heeft alles al fout gehad, gefeliciteerd Portugal.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Piet de visser zegt dat Engeland gaat winnen. Hij heeft alles al fout gehad, gefeliciteerd Portugal.
Ik had het opgenomen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Corksterr het volgende:
Waar kun je het terugkijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |