quote:Nee die godverdomde Mutant_01 moet zijn huichelachtige pleurisbek gewoon houden, want zijn smerige kankerleugens zijn als een smet op de wereld. Mutant is als een ziekte, een vuile bacterie die besmet en infecteert, hij is een haatzaaiende debiel die een hekel heeft aan de Nederlandse rechtstaat en alles op alles zet om zijn geloofsgenoten van alle blaam vrij te spreken, en dat doet hij ten koste van anderen. Zijn smerige leugens en trieste gedrag is hinderlijk in elke discussie.
Deze twee staan in mijn top 10 van vandaag.quote:Houd jij je gore vuile tyfus bek eens jij inteeltvarken!
quote:Je toont voor de tweede keer wat voor een godsongenadig grote debiel je bent.
Het zijn mensen zoals jij en BansheeBoy, de figuren die lopen te brullen dat meisjes mogen worden verkracht omdat ze er op een bepaalde manier bijlopen, die als spastische mongoloide zeugen krijsen dat Moslims nooit iets fout doen, en die als een in-trieste roedel mongolen bij ieder argument Israel erbij halen.
Mutant_01, mensen zoals jij zorgen er voor dat het grootste gedeelte van Nederland nog niet op een Moslima zou spugen als haar snor in de fik stond. Jij bent het probleem, met je debiele uitspraken en je grenzeloze haat jegens niet-moslims.
Welk topic ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Deze twee staan in mijn top 10 van vandaag.
Ik had het gezien ja. Leuk! Ik ben altijd vlak vóór meer vrouwen in POLquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had je het gelezen of niet, ik ben nu ook moslima.
Mijn hemel wat een vullis. Waar krijg je dit soort rotzooi over je uitgestort?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Deze twee staan in mijn top 10 van vandaag.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef Drugshond het volgende:
jemig... de cartoonrellen waren nog leuk bij deze week.
Wat een fraaie uitdrukking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben altijd vlak vóór meer vrouwen in POL!
En toch he, je zou dat soort vuilnis eigenlijk ergens in een schandpaalhoekje beschikbaar moeten houden voor users. Wie dergelijke teksten spuit hoeft nooit meer serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
VN: geef islamisme een kans. er staan ook wat doodsverwensingen richting Kirmizi in, en een paar scheldposts richting Slayage.
Afkomstig van een stel taalvirtuozen die (onder andere) het tijdschrift 'de Hobbyrocker' uitgaven.quote:
Heb je gekeken naar het user_id van die userquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, het blijven uiteindelijk maar digitale nulletjes en eentjes die je ziet![]()
Slachtpartijen aan de andere kant van de wereld, hackers, scheldpartijen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:12 schreef Autodidact het volgende:
Kabinetscrisis, parlementaire barbecue, veteranendag, demonstranten tegen de veteranendag.
Ergo sum.
Ja maar ken hem nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je gekeken naar het user_id van die user![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |