Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef tha_dark het volgende:
Ik zoek een soort hardcore nummer:
Ze zingen steeds De questa la formir!,, ofzoietsIk weet niet of dit iemand bekend voorkomt maar ik hoop het
Bvd!
Zei ik op de vraag:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner, en dat denk ik wel, dan is dat Love Like Semtex van Infadels.
Maar ik zag die reclame net opnieuw, en het is niet Love Like Semtex, maar Gone Daddy Gone van Gnarls Barkley.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:20 schreef Erickie het volgende:
Op TMF is zo een reclame van Miljoushka of zo, die naar allerlei festivals gaat. In die reclame hangt ze uit een zwart busje en is op de achtergrond een soort van house-nummer te horen. Heeft iemand een idee welk lied dit is?
Echt niemand?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:20 schreef Noork het volgende:
Wie herkent iets van dit nummer?: klik.
De kwaliteit is wel erg brak, m'n telefoon maakt helaas geen betere opname
ze zingen wel duidelijk tekst maar wat hoor ik niet, anders moet je een keer op google "stukje tekst van je liedje tussen deze aanhalingstekens" en lyrics zoeken. Succes ermeequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Noork het volgende:
Ah alweer een nieuw deel, gaat wel erg snel.
[..]
Echt niemand?![]()
Laatste keer dan maar, anders helaas pindakaas.
Dat heb ik ook al gedaan uiteraard. Ze zingen volgens mij iets als " ...is hot, move your body, get movin' " Die zoektermen hebben een stuk of 20 nummers opgeleverd, welke het allemaal niet waren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef Haanibal het volgende:
[..]
ze zingen wel duidelijk tekst maar wat hoor ik niet, anders moet je een keer op google "stukje tekst van je liedje tussen deze aanhalingstekens" en lyrics zoeken. Succes ermee
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:06 schreef Haanibal het volgende:
en dan gelijk een vraag van mij :-)
ik zoek het de muziek van de reclame van UPC digitale tv. Dat je die stop motion filmpjes ziet met een vrolijk zomers gepingel eronder. Op ster.nl kon ik helaas niet veel vinden maar misschien via deze weg??
alvast bedankt!
Heb jij nog dubbele? dan kunnen we ruilenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:59 schreef Berkery het volgende:
Een tvp, voor mijn verzameling.
Jordan & Baker - Explode heeft iig ook dat deuntje in t begin van Rock bottomquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:56 schreef DCNY het volgende:
Ik zoek een nummer, het deuntje komt ook voor in "Scooter - Rock Bottom." Maar het is een andere mix denk ik. Ik heb het gevraagd aan iemand, die zei dat het "A Bit Pitchi - In Le Rub" was, maar daar kan ik niks mee vinden. (kan het ook verkeerd verstaan of opgeschreven hebben, maar die gast zie ik niet vaak, dus kan t niet nog eens vragen)
Fedde La Grand - Put your hands up for Detroit?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Pracissor het volgende:
Een techno/dance nummer, met 'detroit is my favourite city' ofzo, iig kom er 'detroit city' in de tekst voor.
Sacrifice denk ik of Michel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:09 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van Anouk. Het is een heel rustig nummer en niet zo heel bekend met een gitaar op de achtergrond. Lekker duidelijk maar ik weet helaas de tekst niet meer alleen dat het heel rustig was. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Jaaa, dat moet em zijn. Thanx!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Fedde La Grand - Put your hands up for Detroit?
Anouk - Sacrafice?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:09 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van Anouk. Het is een heel rustig nummer en niet zo heel bekend met een gitaar op de achtergrond. Lekker duidelijk maar ik weet helaas de tekst niet meer alleen dat het heel rustig was. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Het is een bewerking van Brother Bones - Sweet Georgia Brown (Harlem Globetrotters).quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:55 schreef Ash het volgende:
Welk nummer (continue gefluit) is dat ze gebruiken in die nieuwe Grolsch reclame dat ze al die blikjes naar elkaar toe gooien.
jep diequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Adverteerder/merk: UPC
Product: Kabelmaatschappijen
Titel commercial: Digitale Televisie
Reclamebureau: Wieden & Kennedy
Eerste uitzending: 1 februari 2006
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Speciaal gecomponeerd
Uitvoerende(n): Jonathan Ware
Denk dat je Klubbheads bedoelt, zie ook www.klubbheads.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:36 schreef SuperRogier het volgende:
Help! Ik zoek weer een nummertje
Het zijn van 2 gasten, eerder heette ze nog geloof ik de club-heads (toen ze met zn 3e waren) en nu heten ze "project disco" ofzo en ze hebben een oud nummer geremixed.
Ik hoorde em laatst op Radio 538
Ik weet niet meer hoe ze nu heetten, iig 3 woorden..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:17 schreef Arcee het volgende:
Het is een bewerking van Brother Bones - Sweet Georgia Brown (Harlem Globetrotters).
Ja, dat zeg ik ook net in de post direct boven je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef _rhino_ het volgende:
Nog even over dat nummer uit de grolsch reklame:
De titel is "Sweet Georgia Brown". In de commercial uitgevoerd door studiomuzikanten. Het origineel is van Brother Bones.
Zo, dat zijn wel de intelligentere teksten...quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:43 schreef Henk-B het volgende:
Een oud hardcore nummer.
De tekst ervan is zo:
Feel my motherfucking dance in your face, feel my motherfucking dance in your face.
En dat wordt dan telkens herhaald!
Het is van Akia - I Still Miss Youquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zou graag willen weten van wie het volgende liedje is.
Ik kom er maar niet achter.
http://rapidshare.de/files/24551681/Nummer_6.wma.html
Jaaa!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:15 schreef Methos het volgende:
[..]
Het is van Akia - I Still Miss You
http://www.uppercutmusic.(...)miss_you_lyrics.html
Dankjewelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Denk dat je Klubbheads bedoelt, zie ook www.klubbheads.nl
Volgens het laatste nieuws is het "Direct Dizko" van Club Scene Investigators
Dat is Gnarls Barkley - Crazy (staat al een poosje in de top 10 )quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:40 schreef 456 het volgende:
Een doorgevertje voor een vriend van me:
Ik zoek een nummer, (dance nummer) dat nu best vaak op de radio is en een beetje oude stijl is al ff uit, maar staat niet in top40 of dancelijsten.
tekst die begint met: Ever since you where little, ever since you ..... I'm going crazy i'm going crazy bla bla.
Is een beetje in die frank sinatra styl van de audio bullets
Anyone?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:30 schreef Wutangtony het volgende:
Hallo, ik zoek al een tijdje naar Ice Cream, Disco, TV, Show v an Lexy & K-Paul.
Kan iemand me helpen de digitale versie te zoeken, zodat ik het kan luisteren op mijn computer.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:46 schreef tha_dark het volgende:
Help, ik zoek....
Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Phunk-a-Delic-Rockinquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:57 schreef wobbel het volgende:
Liedje was net op Slam FM....het enige wat ik nog weet van de titel is dat het Rockin' is. De rest stond niet meer in m'n CTRL+V
Het is volgensmij een remix van een nummer dat al minimaal enkele jaren oud is.
SJEEESUS! het staat gewoon op de site hoe het heet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:37 schreef godard_k het volgende:
hoe heet DIT nummer!
http://www.wet-tshirt-worldcup.com/
ff door klikken, je hoort het vanzelf
soort mix met een efteling tune en rap erdoorheen![]()
N-Trance-Set U Freequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zoek een oud dance nummertje wat mn broer altijd draaide, ik was toen een jaar of 10 ofzo dus zeker 10 jaar oud.
Het nummer begint met onweer waarna er een piano inzet en daarna begint een vrouw te zingen zo van a-a-aia a-a-aia enz.
duidelijk?
Paul Johnson- Get Downquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef ParadoX21 het volgende:
Ik zoek de naam van de DJ van het nummer waarin je alleen maar 'down down down down' hoort. Is een trance-achtig nummer. best oud
klinkt als een michael jackson begin btwquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zoek een oud dance nummertje wat mn broer altijd draaide, ik was toen een jaar of 10 ofzo dus zeker 10 jaar oud.
Het nummer begint met onweer waarna er een piano inzet en daarna begint een vrouw te zingen zo van a-a-aia a-a-aia enz.
duidelijk?
dankje...heerlijk nummerquote:
The House Keepers - Go down ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef ParadoX21 het volgende:
Ik zoek de naam van de DJ van het nummer waarin je alleen maar 'down down down down' hoort. Is een trance-achtig nummer. best oud
Dude, het is Benjamin Bates en Fedde le Grandquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:27 schreef Nega het volgende:
Misschien hoort mijn vraag hier niet helemaal thuis, maar ik wil er ook niet een nieuw topic voor openen. Hoe wordt de muziek genoemd uit de volgende liedjes: Put your hands up for Detroit- Fedde LaGrand, en The Manimal- Benjamin Gates?
Ik begin deze muziek net leuk te vinden, maar zou niet weten in welke muzieksoort ik het moet indelen.
Nouja tetris dan, iig een computer spelletjequote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef ReVu het volgende:
Dit is van tetris...
Hij zal wel niet echt bijster origineel zijn...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Gitanki het volgende:
Iemand tracklist van Steve Angello op Sensation?
Bette Midler-To deserve you ?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:44 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een nummer van Bette Midler. Ik heb geen idee wat ze zingt, maar het is een lekker swingend nummer en het is erg bekend.
Beat of burden zou ook kunnen, niet zo swingend eerder rockend.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:44 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een nummer van Bette Midler. Ik heb geen idee wat ze zingt, maar het is een lekker swingend nummer en het is erg bekend.
Nummer 3quote:Op zondag 2 juli 2006 19:15 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand de oficiele nummer van dit : http://www.youtube.com/watch?v=4MhLAOdkX30&mode=related&search=
alvast bedankt
hoe doe je dat ?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:28 schreef nlmark het volgende:
misschien voor in de OP: http://www.songtapper.com
dat is hem!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef Walvisje het volgende:
Flex in de jaren tachtig.. waarschijnlijk is het iets anders. Het doet mij denken aan Boogie Wonderland van Earth WInd and Fire.
Clipje : http://www.youtube.com/watch?v=J2ppVW2KSPs
Ja ik denk bijna zeker te weten dat jij 'N-Trance - Set You Free' bedoeld.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
duidelijk?
geen zang, maar toch wordt er gezongen?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:10 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Uhm okeej, dit is niet echt een liedje, meer een ringtone. Hoorde um laatst kwam me vet bekend voor maar weet niet waarvan.
Geen zang, maar een soort opgevoerde kikker die
te te te te te te tuw tuw, tie da da die daaaaaa zingt
Ik weet dat iedereen hem kent![]()
Iemand heeft me verteld dat het de "flumping crazy frog" is, maar ik kan deze nergens terugvinden. Misschien spelfout ergens?
Het is ook niet per definitie een ringtone, ik hoorde het gewoon toevallig en ik kon het melodietje. Met geen zang bedoel ik natuurlijk geen normalen zangquote:Op maandag 3 juli 2006 09:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
geen zang, maar toch wordt er gezongen?
het zal vast die Crazy Frog zijn, ja. Zonder flumping.
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef Takkembah het volgende:
Weet iemand wat ze precies zingen in Pakito - Living on Video, songteksten die ik vind via het net slaan volgens mij nergens op
Madonna - Get togetherquote:Op maandag 3 juli 2006 20:14 schreef D-Vide.D het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje op RTL5 heet waarin word gezongen van .. 'Can we get together.. i really wanna be with you..' een beetje dance/club achtigs.. ik kan m maar niet vinden.. alvast bedankt?
Is dat niet zo'n nummer van Sean paul?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:26 schreef Ananananas het volgende:
Ik zoek een hiphopnummer met een soort z-z-z-geluid. Dat geluid wordt dus gezongen. Er zit ook een vrouwelijke stem in het nummer.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:43 schreef Henk-B het volgende:
Vraagje:
Een oud hardcore nummer.
De tekst ervan is zo:
Feel my motherfucking dance in your face, feel my motherfucking dance in your face.
En dat wordt dan telkens herhaald!
Iemand een idee?
Volgens mij denk je dat ik Temperature van Sean Paul bedoel. dat is het dus nietquote:Op maandag 3 juli 2006 21:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n nummer van Sean paul?
LL Cool J feat. JLo - Control Myself misschien?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:26 schreef Ananananas het volgende:
Ik zoek een hiphopnummer met een soort z-z-z-geluid. Dat geluid wordt dus gezongen. Er zit ook een vrouwelijke stem in het nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |