Gezellig.quote:
Het is een boek over Japans grafisch design geworden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het zijn dus echt koppen he. Een soort oversized theekoppen. Je hebt ze in rose met een geel oor, en in blauw met witte ruiten en een oranje/groen oor. Heel erg meisjesachtig. Als je Leeuwin binnenkomt is er een apart "jongevrouwenhoekje" met veel rose en giechelige theesetjes aan je rechterhand.
Da's heul iets anders.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is een boek over Japans grafisch design geworden.De giegelige theesetjes ga ik onthouden voor een volgende keer
Hihi nou ik dacht zo eens na, meisje is bijna klaar met Redactionele Vormgeving. Nou en ik doe zelf dus ook regelmatig dat soort klusjes, en de beste inspiratie is voor mij dan altijd dat soort boeken. Dus ik dacht van dan zit er nog een beetje een verhaaltje achter oidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Da's heul iets anders.!
Als je een volgende keer weer een giechelig theesetje nodig hebt dan wil ik wel mee. Ik kan je theesetjes laten zien waar je giecheltje compleet van in de mineurstand gaat uit pure ellende bij het zien van zoveel zoete vrouwelijkheid.
Ik ben anders heulegaar niet zoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, bedankt voor de waarschuwing!. Die zijn gewoon 17 of 18 natuurlijk...
Ik zal proberen niet te schrikken..
Lloret dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben anders heulegaar niet zoik kan best koken, ik zuup niet in saou etc
Achter het station zeker? Mooie plek om reisbussen op de foto te zetten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga zulk gespuis begeleiden van de zomer
En om het ontopic te houden, ik stap op in Utreg
Dat leer je nog wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en zuipen doe ik eigenlijk ook niet![]()
Nou dat zul je dat hoogstwaarschijnlijk wel gaan inhalen tijdens je studie, dat doet iedere provinciaal immers die in de grote stad (O+ ! ) komt wonen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ga nooit op vakantieen zuipen doe ik eigenlijk ook niet
![]()
Dat komt nog welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ga nooit op vakantieen zuipen doe ik eigenlijk ook niet
![]()
Check.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou dat zul je dat hoogstwaarschijnlijk wel gaan inhalen tijdens je studie, dat doet iedere provinciaal immers die in de grote stad (O+ ! ) komt wonen.
Ik ga niet in de grote stad wonenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou dat zul je dat hoogstwaarschijnlijk wel gaan inhalen tijdens je studie, dat doet iedere provinciaal immers die in de grote stad (O+ ! ) komt wonen.
En jij denkt dat 21 hormonaal gefrustreerde pubers me nog serieus nemen als ik foto's van bussen ga maken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Achter het station zeker? Mooie plek om reisbussen op de foto te zetten.
Dan hoor je in dit topic niet thuisquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ga niet in de grote stad wonen![]()
Bij mij duurde het ongeveer zes jaar langerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
zij is 21quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw huisgenote eigenlijk? straks ken ik haar gewoon
Ik ben in de grote stad (quote:
Gaan we een keertje samen zuipen ende kotsen dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ongeveer zes jaar langer.
Maar ik ga het de komende twee jaar allemaal inhalen..
Ok dan is t iig niet iemand van mijn school maar wie weet ken ik haar toch op een of andere manier als ze uit sneek komt.quote:
Ik ook, in het ziekenhuis. Ik vind Zwolle tenminste een Grote Stad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben in de grote stad (! ) geboren
Tip 1. Zoek een kamer in de grote stad, het openbaar vervoer is je vriend immers niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Meeste tijd breng ik er wel door dus ik wil alle tips ook meepikken
Als je niet bijtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan we een keertje samen zuipen ende kotsen dan?[afbeelding]
Misschien laterquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tip 1. Zoek een kamer in de grote stad, het openbaar vervoer is je vriend immers niet.
Ik heb een hoge aaibaarheidsfactor. Au3 leeft ook nog tenslotte.quote:
Dat is waar!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb een hoge aaibaarheidsfactor. Au3 leeft ook nog tenslotte.![]()
Ja. Maar ik wil best binnenkort alvast een keer oefenen in Utrecht, moet ik alleen wel gezelschap hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je gaat zeker uit in Den Haag..
Ik ga denk ik nog even naar ACU vanavond.
Jammer dat het Ledig Erf zo ver vanaf de rest van de terrasjes ligt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb geen vast terras. Ik ga zitten waar het me uitkomt. Maar het terras van de Poort/Ledig Erf is wel een wederkerende factor.
Mwoah als ik eenmaal zit blijf ik meestal zitten, tot ik ga rollenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat het Ledig Erf zo ver vanaf de rest van de terrasjes ligt.
Ik ben een slet voor bierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wil best binnenkort alvast een keer oefenen in Utrecht, moet ik alleen wel gezelschap hebben.
Ik zit alleen wel vanaf vrijdag ochtend tot half-augustus in het buitenlandquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Heel mooi, dan is dat bij deze geregeld!
Ohquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit alleen wel vanaf vrijdag ochtend tot half-augustus in het buitenland
Ik was het ook even vergetenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ohhad je dat niet eerder kunnen zeggen?
.
Half augustus, dan verhuis ik naar Utrecht.
Voor het geval ik dat wel doe, plak ik gewoon wat punaises omgekeerd op mijn boezem.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas wel op dat je niet met je bierglas tegen hem aan loopt.
Sjoewe is niet het tietengrijptype. Hij gaat je alleen recht in je gezicht keihard uitlachen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor het geval ik dat wel doe, plak ik gewoon wat punaises omgekeerd op mijn boezem..
Hep ik oock, vint muh vriendje geil.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor het geval ik dat wel doe, plak ik gewoon wat punaises omgekeerd op mijn boezem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |