Nou, zeg wat zonnigs dan ! Ik werd echt heel treurig van die massa's vrijstaande eierstokken in de Hofplein. Bewijs jij alsjeblieft een tegendeel !quote:
Wat ik zou zeggen is niet representatief, ander doelgroepgedoe enzo, andere regels, blabla.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, zeg wat zonnigs dan ! Ik werd echt heel treurig van die massa's vrijstaande eierstokken in de Hofplein. Bewijs jij alsjeblieft een tegendeel !
Christine, je moet lesbisch worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat ik zou zeggen is niet representatief, ander doelgroepgedoe enzo, andere regels, blabla..
* Sjoewe LOI-pakket, 'potten voor beginners' aanvraagtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Christine, je moet lesbisch worden.
Ik pleeg nog liever zelfmoordquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Christine, je moet lesbisch worden.
Waarom ben ik hier pas zo laat gaan wonen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens he, als je single bent in Utrecht, dat is best klote als je ouder wordt. Als je jong bent kan je je nog gewoon op studiefeesten vergrijpen aan jonge blommen met ditto lijfjes enzo, maar als je dan de dertig voorbij bent, dan ben je dus aangewezen op poelen des verderfs zoals de Hofplein enzo. Waar je dan andere dertigers tegenkomt die allemaal alleen maar achter de aanwezige twintigers aanzitten. Dat is best treurig.
Of je gaat naar de Derrick..
"Waar papa en mama elkaar ontmoet hebben ? Nou, Sophietje, dat is een lang verhaal..."
'k Weet niet eigenlijk... ga niet zo veel meer uit (quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is nou leuk qua homodingen in Utrecht eigenlijk ? Ga jij nou echt naar de Rits en de Chiwawa/Chowchow/Chueca enzo of heb je zoiets van Pff, hoer op met je nichten, ik ga wel gewoon bier zoep'n met m'n homies in een bruin cafe ?
Het zijn dus echt koppen he. Een soort oversized theekoppen. Je hebt ze in rose met een geel oor, en in blauw met witte ruiten en een oranje/groen oor. Heel erg meisjesachtig. Als je Leeuwin binnenkomt is er een apart "jongevrouwenhoekje" met veel rose en giechelige theesetjes aan je rechterhand.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Pff, ik ga Audrey d'r tip volgen en die schaaltjes kopen en daarna de poezels van m'n ouders van een versche bak brokken voorzien ende een terrasje mee te pikken in het Centrum.
Wat is Milk & Sugar ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet eigenlijk... ga niet zo veel meer uit ().
Rits is wel geinig, ruimte om te dansen. Pann is me eigenlijk wat te massaal, te vol.
Milk & Sugar wil ik weer 's naartoe, die doen leuk hun best met thema's enzo.
Komend weekend waarschijnlijk eens dat CruiseControl bekijken.
www.milkandsugar.nlquote:
Nou, wie weet.quote:Oh en de kans is best groot dat ik ook naar CruiseControl kom trouwens.. Ga die avond idd met die token lesbische vriendin eten, dus de kans dat we dan ergens in de homohoreca eindigen is nog best groot.
.
Gezellig.quote:
Het is een boek over Japans grafisch design geworden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het zijn dus echt koppen he. Een soort oversized theekoppen. Je hebt ze in rose met een geel oor, en in blauw met witte ruiten en een oranje/groen oor. Heel erg meisjesachtig. Als je Leeuwin binnenkomt is er een apart "jongevrouwenhoekje" met veel rose en giechelige theesetjes aan je rechterhand.
Da's heul iets anders.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is een boek over Japans grafisch design geworden.De giegelige theesetjes ga ik onthouden voor een volgende keer
Hihi nou ik dacht zo eens na, meisje is bijna klaar met Redactionele Vormgeving. Nou en ik doe zelf dus ook regelmatig dat soort klusjes, en de beste inspiratie is voor mij dan altijd dat soort boeken. Dus ik dacht van dan zit er nog een beetje een verhaaltje achter oidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Da's heul iets anders.!
Als je een volgende keer weer een giechelig theesetje nodig hebt dan wil ik wel mee. Ik kan je theesetjes laten zien waar je giecheltje compleet van in de mineurstand gaat uit pure ellende bij het zien van zoveel zoete vrouwelijkheid.
Ik ben anders heulegaar niet zoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, bedankt voor de waarschuwing!. Die zijn gewoon 17 of 18 natuurlijk...
Ik zal proberen niet te schrikken..
Lloret dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben anders heulegaar niet zoik kan best koken, ik zuup niet in saou etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |