Tram welquote:Op maandag 3 juli 2006 00:34 schreef spenky het volgende:
[..]
die is niet vlak bij het oog ziekenhuis
Ga al 2 jaar met de tramquote:Op maandag 3 juli 2006 00:48 schreef spenky het volgende:
owh :S ga je met de tram dan ? tot daar
dan kom je daar toch niet iedere dag langs?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ga al 2 jaar met de tram![]()
En nee tot Hofplein
5 keer per week danquote:Op maandag 3 juli 2006 00:58 schreef spenky het volgende:
[..]
dan kom je daar toch niet iedere dag langs?
dan nog niet... geen 1 dag..quote:Op maandag 3 juli 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
5 keer per week dan
Wat ben je weer moeilijk![]()
Wij zijn daar ook geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
Metropolis festival
En hoe hebben de andere Rotterdammers hun weekend doorgebracht ?
Dan zit ik niet ver bij jou vandaan. Ik woon aan de andere kant van het Zuidplein, zijstraat van de Bas Jungerius.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit Feyenoord trouwens, vlakbij Zuidplein.
Scheelt inderdaad niet veel dan.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zit ik niet ver bij jou vandaan. Ik woon aan de andere kant van het Zuidplein, zijstraat van de Bas Jungerius.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Er komen morgenmiddag potentiële kopers voor mijn huisje. Misschien word ik nog wel eerder dan verwacht import-Rotterdamse.
Maar ik ga je vast nog vaak plagen vanwege provinciale Friese gewoontes.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder ben ik een Rotterdamse die per ongeluk geboren is in een Fries lichaam.
Ik weet niet of mijn buurman er zo van gecharmeerd is als ik op het dak ga staan. Ik betwijfel ook of we elkaar dan kunnen zien..quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als we op het dak gaan staan kunnen we zwaaien naar elkaar.![]()
![]()
Ruzie met de OV-poortjes enzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ik ga je vast nog vaak plagen vanwege provinciale Friese gewoontes.![]()
Bang voor buitenlanders.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ruzie met de OV-poortjes enzo.
En wat nog meer dan?
Ik denk dat de gebouwen ertussen iets te hoog zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn buurman er zo van gecharmeerd is als ik op het dak ga staan. Ik betwijfel ook of we elkaar dan kunnen zien..
Zoiets heb ik ook zo het idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat de gebouwen ertussen iets te hoog zijn.![]()
Je gaat dit blijven roepen hč?quote:
Je bedoelt door rood lopen? Dat heb ik inmiddels al geleerd.quote:Naleven van verkeersvoorschriften.
Alleen als je op de kast kruipt.quote:
Je integreert al voordat je er woont.quote:Je bedoelt door rood lopen? Dat heb ik inmiddels al geleerd.
Nu nog een heel klein beetje je uitspraak bijschaven zodat niet meer te horen is waar je vandaan komt.quote:
Ja, maar dan gaan ze gillen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Koewam het volgende:
Die OV-poorten kun je trouwens gewoon openduwen.
In de spits doet iedereen het. Je kunt ze trouwens ook op een stille manier openen, maar voor je het weet kost dat geintje dan 37,70.quote:
Ik zie veel mensen er altijd een fikse oplawaai tegen geven, zodat dat dat poortje weer een muziekje gaat afspelenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Koewam het volgende:
Die OV-poorten kun je trouwens gewoon openduwen.
1. Hij is kapotquote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Knoekie het volgende:
Ik wilde laatst door zo'n poortje lopen bleef ie dicht![]()
Hij stond uit geloof ik. Was bij Wilheminaplein, knalde zo me me kop tegen dat ding (ervan uitgaande dat ie gewoon open gaat)quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
1. Hij is kapot
2. Je liep er juist één in waar je een kaartje in die gleuf moet duwen(ingangs-poortje)
3. Je liep er juist één in waar je alleen maar uit kan gaan (uitgangs-poortje)
Jij kiest![]()
Heb je snel gedaan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Mijn huis is verkocht onder voorbehoud van financiering. Rotterdam, here I come!
Ow shit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Mijn huis is verkocht onder voorbehoud van financiering. Rotterdam, here I come!
Dat heb ik net in moeten leveren bij mijn werkgever, zal vragen of ze het ff kopiëren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow shit.![]()
Kun je even je bewijs van goed gedrag posten ajb?
Ja, dat zat mijn pa ook. Maarja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat heb ik net in moeten leveren bij mijn werkgever, zal vragen of ze het ff kopiëren.Maar m'n pa zit bij de politie, dus 't zit wel goed allemaal.
Wat steekpenningen hier en daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat heb ik net in moeten leveren bij mijn werkgever, zal vragen of ze het ff kopiëren.Maar m'n pa zit bij de politie, dus 't zit wel goed allemaal.
Mijn vriend woont in Schiebroek, dus liefst een beetje daar in de buurt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat zat mijn pa ook. Maarja.![]()
Maar serieus, weet je al waar je wil gaan wonen in Rotterdam?
Kopen neem ik aan? Voor huren in die buurt kom je op een wachtlijst van 3 jaar te staan geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn vriend woont in Schiebroek, dus liefst een beetje daar in de buurt.
Kopen ja. Mijn budget is niet groot, ik denk niet dat ik in Hillegersberg terecht kan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kopen neem ik aan? Voor huren in die buurt kom je op een wachtlijst van 3 jaar te staan geloof ik.
Hillegersberg is leuk en dichtbij Schiebroek. Niet de goedkoopste buurt though.
Hier wat info over de buurt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hillegersberg-Schiebroek
Overdrijven is ook een vak zeg....quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Jemig dat is echt te druk met zulk weer. Maargoed, dan ben je dus op een neuslengte na mijn huis voorbij gelopen
![]()
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
22 juli is dj ferry corsten bij de euromast gratis
Ga ik even kijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
22 juli is dj ferry corsten bij de euromast gratis
Schiedam is geen Rotterdam héquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Hier nog een Rotterdamse:
Geboren drie hoog achter in de Benthuizerstraat, Noord,![]()
opgegroeid Mathenneserweg in West,![]()
en uiteindelijk terecht gekomen in Schiedam.
Maar k'ben nog wel Rotterdamse hoor!quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:29 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Maar k'ben nog wel Rotterdamse hoor!![]()
Checkquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:00 schreef TheLaw het volgende:
Check. Blijdorp, tussen de bejaarden en de twee-verdieners.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Nosh het volgende:
Hoop volgend jaar in Rotterdam te kunnen studeren.
Is het makkelijk kamers vinden in 010? Tegen een redelijke prijs, dat is?
Succes knul.........Waar ga je studeren? Ik zou de HES/EUR en Erasmus MC zsm volhangen met briefjes dat je een kamer zoekt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Nosh het volgende:
Stadswonen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Nosh het volgende:
Ik neem aan dat je bedoeld slijten binnen je vriendenkringen. Op kamernet.nl heb je binnen een uur 50 reacties. Tenzij de beschikbare kamer 2 bij 3 is en zich in Spangen bevindt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef VeerMans het volgende:
zo moeilijk is een kamer vinden ook weer niet.
Ik had vorige jaar meer moeite een kamer aan iemand te slijten
Bedankt voor de link.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stadswonen.
http://www.stadswonen.nl/website_new/html/kameractie__06.html
Hopelijk ben je nog op tijd.
Maar ik voel me steeds Rotterdamser.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent nog maar import hoor.![]()
Nog niet eens![]()
Tja, kweenie. Ik ben gewoon vlieft op Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dan precies, Rotterdams?
Grappig,ik heb precies hetzelfde in Oud-Beijerland geboren en getogen,en sinds een jaar in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:36 schreef XXR het volgende:
Ik laat me graag omdopen tot Rotterdammer, maar helaas... ben van origine een Oud-Beijerlander
Na een jaartje IJsclubstraat in Kralingen, woon ik nu in de Sionstraat, ook in Kralingen.
In het bejaardethuis daarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:36 schreef XXR het volgende:
Ik laat me graag omdopen tot Rotterdammer, maar helaas... ben van origine een Oud-Beijerlander.
Na een jaartje IJsclubstraat in Kralingen, woon ik nu in de Sionstraat, ook in Kralingen.
Binnen een week idd 20 reacties ja dat wel, maar de helft komt niet opdagen, de rest vind iets goedkopers. Het ging om een aardig grote, dus dure, kamerquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoeld slijten binnen je vriendenkringen. Op kamernet.nl heb je binnen een uur 50 reacties. Tenzij de beschikbare kamer 2 bij 3 is en zich in Spangen bevindt.
Oké, als je een grote neus hebt danquote:
Nee en neequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:19 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand al naar Camping Rotterdam geweest of nog van plan te gaan doen?
Is best leuk. Ik las gisteren in het RD dat je daar kunt leren hoe je moet neuken in de plee / douche zonder te vallen en botten te breken.quote:
Ik ben uitgerust met botskussentjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is best leuk. Ik las gisteren in het RD dat je daar kunt leren hoe je moet neuken in de plee / douche zonder te vallen en botten te breken.![]()
Heb je ook rubber matjes tegen het uitglijden?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben uitgerust met botskussentjes.
De voorlichtingscampagne voor veilig kamperen is ook wel grappig; een achttal cassettebandjes met daarop uitleg wat te doen in het geval van een vulkaanuitbarsting, aardbeving, orkaan, meteorietenregen, windhoos, tsunami en ander natuurgeweldquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:26 schreef Snakey het volgende:
Is best leuk. Ik las gisteren in het RD dat je daar kunt leren hoe je moet neuken in de plee / douche zonder te vallen en botten te breken.![]()
Neequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je ook rubber matjes tegen het uitglijden?![]()
Gewoon genoeg rubber meenemen het toilet in dusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Snakey het volgende:
Heb je ook rubber matjes tegen het uitglijden?![]()
Zonder glijmiddel dan welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gewoon genoeg rubber meenemen het toilet in dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |