Wat je verder wil weten:quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef Ringo het volgende:
Rotterdam is stoer, anders dan andere steden. De Hollandse knusheid die je in Leiden, Delft, Amsterdam en deels ook in Den Haag aantreft, zal je in Rotterdam niet vinden. Rotterdam is ruig, roestig amalgaam van wereldstijlen, internationaler dan welke stad in NL ook. Rotterdam is urban.
Waar van G-IJ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef gothic-blackie het volgende:
meld zich ook, groot ijsselmonde
Perfect!quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gedaan
Aanvullingen zijn altijd welkom
stalkerquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:59 schreef Jero het volgende:
Ik ben importGeboren in Dordrecht, maar woon nu in Zevenkamp...
Dan wonen wij vlak bij elkaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:52 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ik woon in beverwaard ,rotterdam zuid![]()
Er zijn toch wel mooiere plaatjes te vindenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:54 schreef Shirley het volgende:
NJ! Wat een prachtige OP!
Crooswijk meldt zich trouwens.![]()
Nouja ik woon in Oud Ijsselmonde, maar 2 stappen en ik sta in Beverwaard (Woon aan de Beverwaardseweg)quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:10 schreef -starseed-mayo- het volgende:
[..]
hehe leuk waar woon je dan buurt omschrijving ?![]()
Bij dat voetbalveldje en die school?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef -starseed-mayo- het volgende:
oh ok ik woon ergens achter het parkje
Daar ben ik vroeger echt elke dag langsgefietstquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:15 schreef -starseed-mayo- het volgende:
nee meer aan de andere kant bij de wong en de witte werf
quote:
Ga je gangquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:21 schreef Knoekie het volgende:
Kan er iemand geen plaatje maken met de fokkers uit Rotterdam?Of eventueel een lijstje.
ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:27 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Wie gaan er trouwens regelmatig het centrum in?
Zal wel moetenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:27 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Wie gaan er trouwens regelmatig het centrum in?
Ik ben daar ook geborenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Stpan het volgende:
Ohw, moeten we ook nog even onze geboorteplek melden?
Van Dam ziekenhuis (heette het geloof ik? waar nu het oogziekenhuis zit) en nu dus aan de Schiekade vlakbij Hofplein.
Daar woont mijn lief.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
Oja, ik zit vrijwel dagelijks in Schiebroek.
Overschie is in de buurt en heeft leuke goedkope starterswoningen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar woont mijn lief.Ik wil er ook wel wonen. Ommoord zie ik ook wel zitten.
Overschie is ook okay, evenals Dorp Zestienhoven. Ik hoop een MVE-woning (appartement) te kunnen bemachtigen ( http://www.wbr.nl/mid,6,146895820,155 ).quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Overschie is in de buurt en heeft leuke goedkope starterswoningen?
Een vriend van me heeft er net een maand een huis gekocht.
Aight! Daar ben ik ook geborenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Stpan het volgende:
Ohw, moeten we ook nog even onze geboorteplek melden?
Van Dam ziekenhuis (heette het geloof ik? waar nu het oogziekenhuis zit) en nu dus aan de Schiekade vlakbij Hofplein.
Dannnnnnnnn woon je dus onder een industriegebied, 12-baans snelweg en een vliegveld. Geen wonder dat het zo goeikopie isquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Overschie is in de buurt en heeft leuke goedkope starterswoningen?
Een vriend van me heeft er net een maand een huis gekocht.
Als je dat niet vervelend vindt, heb je mazzel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dannnnnnnnn woon je dus onder een industriegebied, 12-baans snelweg en een vliegveld. Geen wonder dat het zo goeikopie is
En toch heb je daar nog aardige huizenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dannnnnnnnn woon je dus onder een industriegebied, 12-baans snelweg en een vliegveld. Geen wonder dat het zo goeikopie is
Inderdaad! En een groot deel van Overschie heeft absoluut géén last van de snelweg. Het vliegtuig is ook niet ontzettend druk, bovendien wen je daar aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En toch heb je daar nog aardige huizen![]()
Je bedoeld die supermarkt met 3½ filialen?quote:
nee een van de deelgemeente's die Rotterdam teltquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je bedoeld die supermarkt met 3½ filialen?
3. Het Delfshavenconcertquote:Antwerp Gipsy Ska Orkestra BE - Voigt
The Baboons BE - Le Vagabond
Darker NL - Vibes
Das Aldi Combo NL - Waterfront café
Firefly NL - Nighttown
Mucho Maestro NL - Exit
Number 9 & Inna-Truth NL - Vibes
Preachers NL - Le Vagabond
Propeller NL - Rotown
Spinouts UK - Waterfront zaal
Stöma NL - Exit
SUWU3 NL - Nighttown
We vs. Death NL - Rotown
Nog steeds? Je was toch een tijdje terug van plan te verhuizen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:54 schreef nectarientje het volgende:
nogmaals even melden dan maar, scheelt zoeken naar het topic![]()
Oud-Charlois hier, een echte import-Rotterdamse![]()
Op zo'n fiets.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef nectarientje het volgende:
ja, de plannen zijn er ook nog wel.. maar zolang ik nog geen baan heb, vind ik het onzin om te verhuizen. Ik heb nl geen binding met Rotterdam en als ik een baan krijg in a'dam ofzo, verhuis ik daarheen.
En helaas zijn de centjes niet aanwezig om twee keer te verhuizen (als het goed is studeer ik volgende maand af en heb ik binnen niet al te lange tijd ook een baan)
En dan misschien wel weg uit Rotterdam, iig weg uit deze buurt!![]()
Waarom Nijmegen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef nectarientje het volgende:
Nee, wherever my job brings me.. ik ben er na een aantal rondjes sollicatie-zoeken wel achter dat ik blij moet zijn met een baan en dat ik echt niet kieskeurig moet zijn wat betreft plaats.. maar het zal wel ergens in de driehoek R'dam-A'dam-Nijmegen worden.
Het bevalt mij hier nog steeds goed idd.quote:JIj nog steeds happy op Zuid?
Maakt het je nog uit of het een stad of dorp is?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef nectarientje het volgende:
Ik studeer daar en daar liggen ook wel baankansen. Alleen helaas ook nog een grote lading vol afgestudeerden die achter dezelfde baan aanzitten![]()
En zoals gezegd, ik heb geen binding met Rotterdam. Ik hockey hier toevallig maar dat kan ik ergens anders ook wel. Het maakt me echt niet uit waar ik ga wonen, zal me er wel vermaken
(maar zelfs groningen heeft geen vacatures)
HCR?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef nectarientje het volgende:
Ik studeer daar en daar liggen ook wel baankansen. Alleen helaas ook nog een grote lading vol afgestudeerden die achter dezelfde baan aanzitten![]()
En zoals gezegd, ik heb geen binding met Rotterdam. Ik hockey hier toevallig maar dat kan ik ergens anders ook wel. Het maakt me echt niet uit waar ik ga wonen, zal me er wel vermaken
(maar zelfs groningen heeft geen vacatures)
Leonidasquote:
Ik vond HCR wat euhm groots.. Maar als je een leuk team weet wil ik best bij HCR komen spelen hoorquote:
begrijpelijk.quote:
quote:Maar als je een leuk team weet wil ik best bij HCR komen spelen hoor![]()
Neuh, daar waar leuke mensen zijn wil ik ook zijnquote:
Ik was gister chillen bij de Windas in Bergschenhoek. Lekker hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
Metropolis festival
En hoe hebben de andere Rotterdammers hun weekend doorgebracht ?
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik was gister chillen bij de Windas in Bergschenhoek. Lekker hoor.Vandaag lekker in het Kralingse bos gewandeld tussen de Turkse BBQ's.
Waar? Ik woon ook in Capelle maar voel me toch altijd verbonden aan Rotterdam hoewel ik er nooit gewoond heb (ben er slechts geboren).quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:17 schreef NJ het volgende:
Terwijl ik niet eens een echte Rotterdammer ben. Geboren in het Havenziekenhuis en ik woon nu in Capelle a/d IJssel op een paar honderd meter van de gemeentegreens.
Staat het Kralings Bos / Plas nu ook al vol met BBQ's? Vond het in het Zuiderpark altijd wel een grappig gezicht maar daar is ook ruimte genoeg.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Casparovvv het volgende:Jemig dat is echt te druk met zulk weer. Maargoed, dan ben je dus op een neuslengte na mijn huis voorbij gelopen
![]()
Heb ik nooit last vanquote:Op zondag 2 juli 2006 22:54 schreef Syll het volgende:
*Rotterdam woont.
Vind het een rotstad! Loop ik net door de straat, kom ik ineens uit in klein Marokko!
Dat is toch juist het mooie van Rotterdamquote:Op zondag 2 juli 2006 22:54 schreef Syll het volgende:
*Rotterdam woont.
Vind het een rotstad! Loop ik net door de straat, kom ik ineens uit in klein Marokko!
Niet normaal gewoon! Op elke vierkante meter wel een heel gezin met een BBQ.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Jemig dat is echt te druk met zulk weer. Maargoed, dan ben je dus op een neuslengte na mijn huis voorbij gelopen
![]()
Ik was niet helemaal duidelijk, bedoelde eigenlijk de windasquote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Staat het Kralings Bos / Plas nu ook al vol met BBQ's? Vond het in het Zuiderpark altijd wel een grappig gezicht maar daar is ook ruimte genoeg.
Gelukkig is het Vroesenpark nog altijd relatief rustig met dit weer
Oh zo. Op zich vind ik de Windas wel relaxed hoor. Lekker beetje zonnen, af en toe een duik nemen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal duidelijk, bedoelde eigenlijk de windasDat is te vergelijken met 20 man in een afwasteiltje, maar dan op een iets grotere schaal.
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:02 schreef Syll het volgende:
Nou sorry hoor. Maar houd aub je bbq en je familie reunie ergens anders en niet midden op straat. Ze hadden er nog net geen schapen bij gehaald om de boel compleet te maken.
Kom ik elke dag langs jou huisquote:Op maandag 3 juli 2006 00:08 schreef junkiexp het volgende:
Ik woon ook in Rotterdam,Centrum wel te verstaan.
op 30 meter van de Witte de Withstraat schuin tegenover het Oog ziekenhuis.
Binnen 5 minuten lopen alles binnen handbereik.
Ideaal,de auto komt hier niet veel van zijn plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |