Wat je verder wil weten:quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef Ringo het volgende:
Rotterdam is stoer, anders dan andere steden. De Hollandse knusheid die je in Leiden, Delft, Amsterdam en deels ook in Den Haag aantreft, zal je in Rotterdam niet vinden. Rotterdam is ruig, roestig amalgaam van wereldstijlen, internationaler dan welke stad in NL ook. Rotterdam is urban.
Waar van G-IJ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef gothic-blackie het volgende:
meld zich ook, groot ijsselmonde
Perfect!quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gedaan
Aanvullingen zijn altijd welkom
stalkerquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:59 schreef Jero het volgende:
Ik ben importGeboren in Dordrecht, maar woon nu in Zevenkamp...
Dan wonen wij vlak bij elkaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:52 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ik woon in beverwaard ,rotterdam zuid![]()
Er zijn toch wel mooiere plaatjes te vindenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:54 schreef Shirley het volgende:
NJ! Wat een prachtige OP!
Crooswijk meldt zich trouwens.![]()
Nouja ik woon in Oud Ijsselmonde, maar 2 stappen en ik sta in Beverwaard (Woon aan de Beverwaardseweg)quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:10 schreef -starseed-mayo- het volgende:
[..]
hehe leuk waar woon je dan buurt omschrijving ?![]()
Bij dat voetbalveldje en die school?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef -starseed-mayo- het volgende:
oh ok ik woon ergens achter het parkje
Daar ben ik vroeger echt elke dag langsgefietstquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:15 schreef -starseed-mayo- het volgende:
nee meer aan de andere kant bij de wong en de witte werf
quote:
Ga je gangquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:21 schreef Knoekie het volgende:
Kan er iemand geen plaatje maken met de fokkers uit Rotterdam?Of eventueel een lijstje.
ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:27 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Wie gaan er trouwens regelmatig het centrum in?
Zal wel moetenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:27 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Wie gaan er trouwens regelmatig het centrum in?
Ik ben daar ook geborenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Stpan het volgende:
Ohw, moeten we ook nog even onze geboorteplek melden?
Van Dam ziekenhuis (heette het geloof ik? waar nu het oogziekenhuis zit) en nu dus aan de Schiekade vlakbij Hofplein.
Daar woont mijn lief.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
Oja, ik zit vrijwel dagelijks in Schiebroek.
Overschie is in de buurt en heeft leuke goedkope starterswoningen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar woont mijn lief.Ik wil er ook wel wonen. Ommoord zie ik ook wel zitten.
Overschie is ook okay, evenals Dorp Zestienhoven. Ik hoop een MVE-woning (appartement) te kunnen bemachtigen ( http://www.wbr.nl/mid,6,146895820,155 ).quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Overschie is in de buurt en heeft leuke goedkope starterswoningen?
Een vriend van me heeft er net een maand een huis gekocht.
Aight! Daar ben ik ook geborenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Stpan het volgende:
Ohw, moeten we ook nog even onze geboorteplek melden?
Van Dam ziekenhuis (heette het geloof ik? waar nu het oogziekenhuis zit) en nu dus aan de Schiekade vlakbij Hofplein.
Dannnnnnnnn woon je dus onder een industriegebied, 12-baans snelweg en een vliegveld. Geen wonder dat het zo goeikopie isquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Overschie is in de buurt en heeft leuke goedkope starterswoningen?
Een vriend van me heeft er net een maand een huis gekocht.
Als je dat niet vervelend vindt, heb je mazzel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dannnnnnnnn woon je dus onder een industriegebied, 12-baans snelweg en een vliegveld. Geen wonder dat het zo goeikopie is
En toch heb je daar nog aardige huizenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dannnnnnnnn woon je dus onder een industriegebied, 12-baans snelweg en een vliegveld. Geen wonder dat het zo goeikopie is
Inderdaad! En een groot deel van Overschie heeft absoluut géén last van de snelweg. Het vliegtuig is ook niet ontzettend druk, bovendien wen je daar aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En toch heb je daar nog aardige huizen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |