Whehe, ik denk niet dat je mij kent hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha... grappig zegNou raak ik ook nieuwsgierig naar jou....
Amen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef Ringo het volgende:
Rotterdam is stoer, anders dan andere steden. De Hollandse knusheid die je in Leiden, Delft, Amsterdam en deels ook in Den Haag aantreft, zal je in Rotterdam niet vinden. Rotterdam is ruig, roestig amalgaam van wereldstijlen, internationaler dan welke stad in NL ook. Rotterdam is urban.
Het kost even maar dan hebbie ook wat.
Daar sluit ik me bij aanquote:Rotterdam is stoer, anders dan andere steden. De Hollandse knusheid die je in Leiden, Delft, Amsterdam en deels ook in Den Haag aantreft, zal je in Rotterdam niet vinden. Rotterdam is ruig, roestig amalgaam van wereldstijlen, internationaler dan welke stad in NL ook. Rotterdam is urban.
Whaha...is goed. Maar dat schreeuwen hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehe, ik denk niet dat je mij kent hoor.
Maar ik zal van de week eens een foto uploaden. En als je ik je herken als ik een keertje door Crooswijk loop zal ik schreeuwen.
Mooiquote:Rotterdam is stoer, anders dan andere steden. De Hollandse knusheid die je in Leiden, Delft, Amsterdam en deels ook in Den Haag aantreft, zal je in Rotterdam niet vinden. Rotterdam is ruig, roestig amalgaam van wereldstijlen, internationaler dan welke stad in NL ook. Rotterdam is urban.
Niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whaha...is goed. Maar dat schreeuwen hoeft niet hoor.
HALLO SHIRLEY IK KEN JOU!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee joh, vooralsnog blijf ik hier redelijk onbekend. Dat wil ik zo houden.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oosterflank hier.
IkRotterdam. Zou nooit ergens anders willen wonen. (Ik ga wel ASAP weg uit de Oosterflank
)
Het is in de loop van de jaren enorm verpauperd, ik vind het er saai, wil graag dichter bij het centrum wonen etcquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Schapendreef hier dus.
Ik heb ook op de Rusthoflaan gewoond btw.
nee bij de shoarmaquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
In een belhuis/kapsalon?
Hoe lang heb je daar gewoond? Want je komt mij echt niet bekend voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb op nummer 285 gewoond, eerste verdieping in de knik aan de voorkant.
Ik heb heel kort op de Waalse School gezeten, en daarna op de Rotterdamse Montessorischool (Essenburgsingel).
Welck eenen nobelen taackquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:11 schreef donnahvh het volgende:
loopt nu zelfs stadswachtom te kijken of je je hond wel op t juiste veldje laat schijten
![]()
jah lache hij moet ook aangelijnt zijn , dus wat ik steeds doe is riem vastklikken en dan loslaten met riem op zn rug , "hij heeft toch zn riem om?!!!quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:26 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jah lache hij moet ook aangelijnt zijn , dus wat ik steeds doe is riem vastklikken en dan loslaten met riem op zn rug , "hij heeft toch zn riem om?!!!![]()
toen keken ze raar![]()
Ja, maar dat kost ook wel een paar knakenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
zou best in een hoge flat willen wonen bij de erasmusbrug
elke dag 4 of 8quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef Knoekie het volgende:
Gebruiken jullie trouwens vaak de tram? Ik zit bijna elke dag in 23
Nu niet meer gelukkig vakantie![]()
De tram ?!?!? Ik vind de metro al een verzoekingquote:
Altijd de bus of metro hier. Jammer eik, want de tram vind ik altijd erg gezellig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef Knoekie het volgende:
Gebruiken jullie trouwens vaak de tram? Ik zit bijna elke dag in 23
Nu niet meer gelukkig vakantie![]()
Tram gezellig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Altijd de bus of metro hier. Jammer eik, want de tram vind ik altijd erg gezellig.
Naast de Hoge Heren heb je toch ook zo'n flat staan, weet de naam even niet, heb kennisen die daar wonen. Op de 20ste geloof ik. Geweldig uitzichtquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
mijn oom en tante wonen hier
in de flat die je tussen de brienoord brug ziet.
14e verdieping van de 15e
dat is zo mooi
vooral daar oud en nieuw vieren
[afbeelding]
Schinnenbaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:42 schreef Koewam het volgende:
23 stopt bij mij voor de deurEn ik kan m'n huis zien op die foto jorien
Waar woon je dan? (Geen zin om het topic terug te lezen.)quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:42 schreef Koewam het volgende:
23 stopt bij mij voor de deurEn ik kan m'n huis zien op die foto jorien
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waar woon je dan? (Geen zin om het topic terug te lezen.)
Ik ga wel es met 23 omdat mijn vriendin in Vlaardingen woont.
Eindpunt Negerwaardquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Schinnenbaan?
Beverwaardseweg?
Oude Watering?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |