Bedankt voor de link.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stadswonen.
http://www.stadswonen.nl/website_new/html/kameractie__06.html
Hopelijk ben je nog op tijd.
Maar ik voel me steeds Rotterdamser.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent nog maar import hoor.![]()
Nog niet eens![]()
Tja, kweenie. Ik ben gewoon vlieft op Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dan precies, Rotterdams?
Grappig,ik heb precies hetzelfde in Oud-Beijerland geboren en getogen,en sinds een jaar in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:36 schreef XXR het volgende:
Ik laat me graag omdopen tot Rotterdammer, maar helaas... ben van origine een Oud-Beijerlander
Na een jaartje IJsclubstraat in Kralingen, woon ik nu in de Sionstraat, ook in Kralingen.
In het bejaardethuis daarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:36 schreef XXR het volgende:
Ik laat me graag omdopen tot Rotterdammer, maar helaas... ben van origine een Oud-Beijerlander.
Na een jaartje IJsclubstraat in Kralingen, woon ik nu in de Sionstraat, ook in Kralingen.
Binnen een week idd 20 reacties ja dat wel, maar de helft komt niet opdagen, de rest vind iets goedkopers. Het ging om een aardig grote, dus dure, kamerquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoeld slijten binnen je vriendenkringen. Op kamernet.nl heb je binnen een uur 50 reacties. Tenzij de beschikbare kamer 2 bij 3 is en zich in Spangen bevindt.
Oké, als je een grote neus hebt danquote:
Nee en neequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:19 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand al naar Camping Rotterdam geweest of nog van plan te gaan doen?
Is best leuk. Ik las gisteren in het RD dat je daar kunt leren hoe je moet neuken in de plee / douche zonder te vallen en botten te breken.quote:
Ik ben uitgerust met botskussentjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is best leuk. Ik las gisteren in het RD dat je daar kunt leren hoe je moet neuken in de plee / douche zonder te vallen en botten te breken.![]()
Heb je ook rubber matjes tegen het uitglijden?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben uitgerust met botskussentjes.
De voorlichtingscampagne voor veilig kamperen is ook wel grappig; een achttal cassettebandjes met daarop uitleg wat te doen in het geval van een vulkaanuitbarsting, aardbeving, orkaan, meteorietenregen, windhoos, tsunami en ander natuurgeweldquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:26 schreef Snakey het volgende:
Is best leuk. Ik las gisteren in het RD dat je daar kunt leren hoe je moet neuken in de plee / douche zonder te vallen en botten te breken.![]()
Neequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je ook rubber matjes tegen het uitglijden?![]()
Gewoon genoeg rubber meenemen het toilet in dusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Snakey het volgende:
Heb je ook rubber matjes tegen het uitglijden?![]()
Zonder glijmiddel dan welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gewoon genoeg rubber meenemen het toilet in dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |