Jazeker....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zijn er ook filmpjes van FSX?
die ziet er wel gay uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Davidboaz het volgende:
Voor nog geen ¤ 30,- heb je de Logitech Attack 3, waarmee je prima kunt flightsimmen.
sniet gay, wel een beetje starwars-achtigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die ziet er wel gay uit
[afbeelding]![]()
die is pervect ik heb de zelfdequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die ziet er wel gay uit
[afbeelding]![]()
Hier staat de volledige trailer: http://www.manofs.co.uk/media/FlightSimX_1500kbps.wmvquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zijn er ook filmpjes van FSX?
Ja. Alleen was ik niet onder de veronderstelling dat dat ding geen autothrottle heeft, flink kut dus, 't is net 1 grote turboprop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Kevin1Bravo het volgende:
De Legacy van Wilco ziet er wel mooi uitIemand hem al gekocht?
Dat is dus een optie van Embraerquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja. Alleen was ik niet onder de veronderstelling dat dat ding geen autothrottle heeft, flink kut dus, 't is net 1 grote turboprop.![]()
Ik had die optie wel graag gezien in de Embraer van Feelthere. Ik ga eens kijken hoe moeilijk het is om achter Shift+9 een autothrottle te zetten. Verder vind ik Wilco/FeelThere best aardige producten leveren de laatste tijd, de Wilco 737 vind ik ook een mooi ding ondanks dat ik ook de PMDG 737 heb.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Dat is dus een optie van EmbraerMaar dat is idd klote dat dat er niet op zit. Voor de rest wel lachen ding.
ooh, datquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie jij een neuswiel, zie ik een neuswiel?
ja ik dacht eerst 'die zit natuurlijk net waar de vleugels zitten' . maar dat is veel te ver naar achteren.quote:
Download FSNavigator met de SIDS en STARS package; onmisbaar bij je navigatie in FS2004.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:55 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb maar weer eens MS Fl Sim 2004 geinstalleerd
Ik vind het verrot lastig om hier mee uit te voeten te komen
[...]
Kilo Uniform Tango ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:45 schreef nsfw het volgende:
Who! vandaag had ik toch een echt vette vlucht joh!![]()
![]()
Ik vloog met de 737 van Genevé naar Amsterdam! van GVA naar AMS bedoel ik.. of nee, van LSGG naar EHAM zoals je dat als luchtvaartfanatiekelingspotter hoort te zeggen natuurlijk![]()
Nou, ikke dus al m'n stuurhutcontroleerlijsten gedaan! (checklisten) en ik lekker rijden naar de startbaan.. of "Runway" zoals jullie dat zo mooi noemen! Moest ik wachten op één of andere pruttelcessna. "Ja, daaaag" dacht ik! Dus ik snel de startbaan op en wegwezen!
Ik mooi uitklimmen tussen de bergen door! Ik had echt een vet mooi uitzicht en was volop aan het genieten!![]()
Nou, ik rustig naar EHAM vliegen en sloeg in ééns het weer om! Nou, ik vet in de stress natuurlijk want dat gooide m'n hele vluchtplanning in de war! Maar dat was niet het ergste! Toen vlogen m'n éne motor spontaan in brand![]()
Toen gebeurde het...![]()
>>>KLIK<<<
Heading is een koers tov de lucht. Bijvoorbeeld als je opgedragen krijgt:"heading 315" dan stuur je 315. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook je "track" is! die kan anders zijn ivb met de wind.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:14 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is het vershcil tussen de HEADING en COARSE?
Ik land altijd met 180 kts. Kan primaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef nsfw het volgende:
[..]
Heading is een koers tov de lucht. Bijvoorbeeld als je opgedragen krijgt:"heading 315" dan stuur je 315. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook je "track" is! die kan anders zijn ivb met de wind.
Die Course knop op je Flight Mode Panel (je autopilot paneel) daar moet je de runway track inzetten voor je een ILS approach gaat vliegen. Dat is namelijk de "koers" waar je uiteindelijk op uit wil komen.
[quote]
Dan de flaps op MAX, speed naar 150 en dan....
[/qoute]
En dan... vergat je het landingear...![]()
Maar de standaard vliegtuigen in Flightsimulator 2004 zijn bagger! De Crashna's en de Pipertjes die gaan nog wel. Maar de verkeersvliegtuigen zijn alles behalve realistisch!
PMDG heeft wel hele goede vliegtuigen voor Flightsimulator
en hoeveel geile tienermeisjes zijn doodquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef nsfw het volgende:
Tering! Ik natuurlijk net weer lekker vliegne met flightsimulator!
Ik een 737 van Transavia en ik dat hele FMS programeren natuurlijk! Schiphol naar Barcelona! Rond deze tijd zitten die vliegtuigen natuurlijk vol met geile tienermeisjes!!! Buitenkansje natuurluijk!
Nou, ik ben 20 minuten bezig met voorbereiden en doe alle checklists en dan mag ik taxien naar de startbaan!! Ik mag opstijgen van de toren! Dus ik rij de baan op en ik geef vol gas natuurlijk! Op naar het zonnige zuiden! Rij ik zo ongeveer 80 knopen en dan rijdt er in ééns een andere 737 van Flightsim zo mijn startbaan op!!!!![]()
Ik Probeer nog te remmen maar ik bots er zo vol tegenaan! Wat een kut verkeersleiding zeg bij FLightsimulator! Geef me dan geen take off clearence!
Het was echt net tenerife![]()
Een laagvliegerquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie jij een neuswiel, zie ik een neuswiel?
Als ik 747 en tenerife hoor denk ik eigenlijk aan een botsing in mistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:29 schreef Fillipe het volgende:
Zeer klein filmpje van 747 vlucht over tenerife, als probeersel even upgeload. Zal binnenkort 'echt' filmpje proberen te maken e.d.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4997579196129960188
ik aan chicks en palmbomenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef nsfw het volgende:
[..]
Als ik 747 en tenerife hoor denk ik eigenlijk aan een botsing in mist![]()
Zoals gezegd, mail maar, het is te groot om ergens neer te pleuren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:01 schreef KlootMajoor het volgende:
Nog nieuws over die Airbus 380? zou hem graaaag willen hebben
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb voor het eerst een landing gemaakt zonder brokken met ILS
Daarstrax had ik er 1, waarvan ik eerst landde op het neuswiel en daarna pas de achterkant
Met ILS is het niet zo lastig, de APP indrukken,gaat ie zich even bijstellen waarna je langzaam naar de 1000 voet zakt , flapjes uit gasje terug naar 150 en dan landen (Vertical Speed , als ik volledit op automatische piklood wil landen, op welk getal moet dat staan dan? -300 ofzo?)
Dan land je, en taxi je rustig waar ze je heen brengen
En dan? missie gehaald? wat is de bedoeling dan?
1) http://www.precisionmanuals.com/html/747400.htmquote:Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef KlootMajoor het volgende:
Mooi! KLM boeing
Ook die wil ik wel hebben
Netjes! Ik heb trouwens een vraagje:quote:Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef LoggedIn het volgende:
[[url=http://img157.imagevenue.com/loc438/th_11939_fs9_2006_07_16_20_14_33_01_438lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img106.imagevenue.com/loc403/th_11967_fs9_2006_07_16_20_19_02_43_403lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img41.imagevenue.com/loc500/th_11961_fs9_2006_07_16_21_31_26_28_500lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img137.imagevenue.com/loc568/th_11954_fs9_2006_07_16_21_32_44_50_568lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img16.imagevenue.com/loc519/th_11946_fs9_2006_07_16_21_33_06_50_519lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je PMDG?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb trouwens een vraagje:
Wat is de gemmidelde approach speed die jij gebruikt bij je 747 als je in de glideslope zit? Ik weet dat het afhankelijk is van gewicht en van nog veel meer factoren, maar rond de hoeveel knots zit jij meestal?
zie boven..quote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb trouwens een vraagje:
Wat is de gemmidelde approach speed die jij gebruikt bij je 747 als je in de glideslope zit? Ik weet dat het afhankelijk is van gewicht en van nog veel meer factoren, maar rond de hoeveel knots zit jij meestal?
Ah tuurlijk, dankjequote:Op maandag 17 juli 2006 14:13 schreef nsfw het volgende:
[..]
Heb je PMDG?
Ga naar het FMS. Klik ruim voor de approach op de INIT REF. pagina Selecteer in het FMS de gewenste Flapstand en je krijgt een REF. Speed. Tel daar 5kts bij op en als je veel wind hebt 10 knopen en je hebt een aardige Approach speed!
Valt best mee hoor, het spel opzich is al best oud.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:28 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ben benieuwd wat een monster van een videokaart je wel niet nodig hebt voor dit spel...
quote:PC with 450 MHz equivalent or higher processor
Ik doe niets anders meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Louterman het volgende:
Zijn er hier mensen die wel is online vliegen op IVAO?
mooie screenshots hoor..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Fillipe het volgende:
Wat screenshots van m'n vlucht van gisteravond;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, met Lacta...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mooie screenshots hoor..Vloog je met Internet Explorer 7 of met een Firefox?
Genoeg kracht om van London City te kunnen opstijgen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef nubie het volgende:
Heeft iemand ook een zeer kleine lufthansa met 4 motoren? Ik had hem een paar dagen geleden nog, toen systeemherstel gedaan, maar kan hem niet meer vinden.
Vind het een fijn vliegtuigje.
Ik weet het niet zeker maar had hem volgens mij op simviation gevonden, straks eens opnieuw zoeken.
edit : heb hem al gevonden![]()
vraag me af waarom hij 4 motoren heeft![]()
[afbeelding]
Makkelijk zat hoor, heb daar al zo'n 20 landingen gemaakt online.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wie heeft er trouwens wel eens met een Boeing geland op Innsbruck? Volgens mij kan dat niet eens, omdat alle bergen in de weg zitten
Dat kan zeker!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wie heeft er trouwens wel eens met een Boeing geland op Innsbruck? Volgens mij kan dat niet eens, omdat alle bergen in de weg zitten
Ik denk dat je 36L en 18R bedoeld?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:06 schreef nubie het volgende:
Heeft er iemand een goede EHAM scenery met 36R-18L ?
http://www.dutchvacc.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=177&Itemid=144quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:47 schreef nubie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je precies online gaat met VATSIM![]()
Ik heb al een acountje gemaakt enzo, en op "Servers online" geklikt en in FS het ip ingevoerd
Of moet ik nog iets anders doen?
FS Passengers.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:24 schreef dutchmage het volgende:
wie kan me vertellen hoe het programma heet dat je "missies"moet vliegen om verder te kunnen in andere boeings ed...
kan niet meer op de naam komen..
met het programma kon je instellen hoeveel pax je had.. je gewicht verdelen, noem maar op..
iemand.?
quote:
Alles mag, niets moet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef KlootMajoor het volgende:
Je moet er voor betalen, dat FS Passenger
gewoon een serial/crack zoekenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef KlootMajoor het volgende:
Je moet er voor betalen, dat FS Passenger
Nope, FSX wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef nubie het volgende:
Inderdaad een beetje belachelijk, 30 euro. Je kunt flight simulator voor 20 euro in de winkel halen.
En vindbare keys zijn Wrong authorization![]()
Kun je trouwens met z'n 2en in een vliegtuig? Multiplayer
Ik geef net een handige link, ga je nog image hack gebruiken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:59 schreef nubie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
vraag maar aan de kerstmanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:52 schreef SnowBite het volgende:
Wanneer komt FS X nou uit?
Bij Amazon staat 3 oktober 2006, maar dat lijkt mij een beetje optimistisch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:52 schreef SnowBite het volgende:
Wanneer komt FS X nou uit?
hoe krijg je die lichten zo mooi? ze zien er veel realistischer uit bij jouquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:31 schreef Fillipe het volgende:
En hier wat shots van m'n vluchtje van Amsterdam - Parijs (klik voor grotere versie) :
Zo, en nu eerst een biertje.
Ik heb Ultimate Terrain Europe geinstalleerd, maar daar ligt het volgens mij niet aan. Volgens mij ligt het aan deze download die ik onlangs heb gedaan en die tevens geheel gratis is Airport Environment Upgrade 7 . Maar tijdens het zoeken naar die download, kwam ik ook nog Airport Lighting Version 2 tegenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoe krijg je die lichten zo mooi? ze zien er veel realistischer uit bij jou
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:40 schreef Fillipe het volgende:
Gewoon een normale ILS approach al geprobeerd? Frequentie v/runway op NAV 1 invullen, activeren, course v/runway invullen. Na laatste heading van ATC druk je op de "APP" knop, zet je snelheid rond de 165 knots 140kts (~737) als je op final zit, speedbrakes armen (Shift + / ) , gear, flaps etc. Je kan zelf beslissen wanneer je AP uitzet en hem handmatig gaat landen.
Quick guide, dé basis. :p
Je moet gewoon luisteren naar de ATC, dan kun je haast niks verkeerd doen. Je moet ook niet handmatig proberen om recht voor de landingsbaan te komen, en DAN pas APP indrukkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:15 schreef nubie het volgende:
Als ik redelijk recht voor de rw vlieg om te landen en druk op de APP knop en dan vliegt hij helemaal naar links of naar rechts.
Gewoon course op 000 gezet (EHAM 36C) nav 1 op 109.5 , op ID gedrukt , hoor je een paar piepjes.
![]()
8 mnb videokaart heb je niet genoeg aan vrees ik en je 184 mb ram ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Fatihtjuh het volgende:
Kost die 20 euro?
Kan die werken op een:
AMD Duron 800mhz
184 mb ram
8 mn video kaart
Als dat hierop werkt ga ik de 2004 zeker halen!
Heb ff gegoogled en kwam dit tegen: http://www.microsoft.com/games/pc/flightsimulator.aspx#sysreqsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef WEST het volgende:
[..]
8 mnb videokaart heb je niet genoeg aan vrees ik en je 184 mb ram ook niet.
ik had een 64 mb videokaart er in en dat ging nog niet lekker. nu met die 256 mb kaart er in gaat het een flink stuk beterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled en kwam dit tegen: http://www.microsoft.com/games/pc/flightsimulator.aspx#sysreqs
Trouwens ik kan knight online op zen high spelen dus zou het ook met flight simulkator moeten lukken want knightonline gebnruikt 16mb video kaart
mss als ik flight simulator graphics wat lager zet
Kijk je graag naar dia's? Zo ja, dan moet je hem zeker halen! Zo nee, dan is elk onderdeel bij lange na niet voldoende om het mooi vloeiend te krijgen, tenzij je misschien ALLES op zijn laagst zet, maar dat wil je niet...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Fatihtjuh het volgende:
Kost die 20 euro?
Kan die werken op een:
AMD Duron 800mhz
184 mb ram
8 mn video kaart
Als dat hierop werkt ga ik de 2004 zeker halen!
Je moet zoiezo je neus een graad of 1,5-3 omhoog trekken wil je een beetje kunnen flaren...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:33 schreef nubie het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je het gemakkelijkst op de bovenste manier landt?![]()
Flaps voluit, maar wat nog meer? Als ik dan mijn engines op idle zet zak ik wel maar dan is mijn vertical speed te hoog en zak ik in de grond. Speedbrakes zijn ook geen optie.
[afbeelding]
Ik doe het meestal via de onderste manier, maar ik denk toch dat de bovenste manier wat reëeler is.![]()
![]()
Waarom moeilijk doen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:53 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Je moet zoiezo je neus een graad of 1,5-3 omhoog trekken wil je een beetje kunnen flaren...
Verder, kom gewoon aanvliegen in je 737 in landing configuration met zo'n 140-160 kts en zorg dat je iets van 800ft/min daalt, en trek boven de treshold je gas zo'n beetje dicht en doe daarna je neus iets omhoog.
Ach ja, visual approaches zijn nou eenmaal leuker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen?
Bij mij gaat ie helemaal vanzelf naar beneden en volgt ie de glidescope automagisch![]()
Je weet zeker dat je de juiste ILS freq. voor die runway hebt ingevoerd?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:15 schreef nubie het volgende:
Als ik redelijk recht voor de rw vlieg om te landen en druk op de APP knop en dan vliegt hij helemaal naar links of naar rechts.
sommige airports hebben geen ILSquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:17 schreef nubie het volgende:
Nee, dat doe ik volgens mij ook verkeerd. Als ik de runway nader zie ik maar een bolletje die de ligging van de runway aangeeft, niet een die de daling aangeeft.
Ik heb in de radio 109.50 bij active staan, moet ik hem nog activeren? En hoe?
Toestraks was een ILS met APP wel gelukt, maar dat was in Londen.
ik wil het wel testenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:39 schreef nubie het volgende:
Ik zat op wat forums te bladeren en kwam daar een programma tegen waarmee je met 2 mensen in één vliegtuig kunt zitten.
http://www.gates.to
Ik heb het al geinstalleerd en zou het graag met iemand willen testen dus wie wil er even met dat proggie testen?
voeg me eerst maar toe op msnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef nubie het volgende:
Oke hoe gaan we dit doen, host jij een server host ik een server?:D
Je moet gelukkig helemaal niks, maar voor degene die dit wil...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:26 schreef Fatihtjuh het volgende:
Bij flight simulator X, moet je mensen gaan reden enzo: KLIK
Ik neem aan de je redden bedoeld, dat lijkt me op zich ook wel gaaf, met missies enzo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:26 schreef Fatihtjuh het volgende:
Bij flight simulator X, moet je mensen gaan reden enzo: KLIK
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet gelukkig helemaal niks, maar voor degene die dit wil...
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:32 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ik heb nog iets voor jullie gevonden tijdens googlen: KLIK
Dat is zon tyoekomstige vliegtuig
Gisteren nog mee gevlogen BCN-AMS (Real life)quote:Op zondag 30 juli 2006 01:53 schreef nubie het volgende:
[[url=http://img145.imagevenue.com/loc372/th_14680_screen0_372lo.jpg]afbeelding][/url][[url=http://img7.imagevenue.com/loc320/th_14694_screen1_320lo.jpg]afbeelding][/url][[url=http://img140.imagevenue.com/loc502/th_14704_screen2_502lo.jpg]afbeelding][/url][[url=http://img136.imagevenue.com/loc447/th_14714_screen3_447lo.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc414/th_17058_screen4_414lo.jpg]afbeelding][/url][[url=http://img103.imagevenue.com/loc324/th_17066_screen6_324lo.jpg]afbeelding][/url][[url=http://img145.imagevenue.com/loc343/th_17073_screen7_343lo.jpg]afbeelding][/url][[url=http://img158.imagevenue.com/loc551/th_17082_screen8_551lo.jpg]afbeelding][/url]
Boeing 777-200ER![]()
Met een 777.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:34 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Gisteren nog mee gevlogen BCN-AMS (Real life).
Ach, ik heb Twente - Schiphol een keer met een Airbus A380 gedaanquote:
Ja, maar hence de 'Real life' van de gedupeerdequoteerde.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach, ik heb Twente - Schiphol een keer met een Airbus A380 gedaan
Die dag was Ajax - FC Twente en iedereen wou met het vliegtuig
www.avsim.netquote:Op maandag 31 juli 2006 15:04 schreef KlootMajoor het volgende:
mooie vvliegtuigjes wat ik voorbij zie komen..
gaarne ook de downloadlinks erbij zetten
niemandquote:Op zondag 30 juli 2006 10:56 schreef WEST het volgende:
vraagje ik heb bij Avsim.net een nieuwe Schiphol Scenery gedownload en ik zie de runway 18R - 36R dat is geen probleem, alleen de andere 2 noord-zuid banen (zwanenburgbaan en Aalsmeerbaan staan nog steeds nummering op 19R - 1R hoe moet ik dat veranderen?
http://library.avsim.net/download.php?DLID=35697
dan maar nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de beste dingen zijn toch doorgaans payware
Waarschijnlijk zullen ze in zo'n geval in het echt wat hoger vliegen dan dat...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een B52-D van de US-Airforce met 50 megaton aan waterstofbommen aan boord wacht op haar failsafe point boven Nova Zembla op instructies van het Strategic Air Command.
Scene uit de film Dr. Strangelove
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, door de stakingen moesten er meer mensen naar AMS.quote:
Gedupeerd iddquote:Op zondag 30 juli 2006 14:41 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, maar hence de 'Real life' van de gedupeerdequoteerde.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:21 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ja, door de stakingen moesten er meer mensen naar AMS.
[..]
Gedupeerd idd.
Denk dat dit niet meer kan, helaas wist het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Net dus achtergekomen dat er een Beta is, weet iemand waar je je ervoor kan opgeven? Op Connect van Microsoft staat het er niet bij helaas.
Dat denk ik ook, heb gelezen op een of ander forum dat dat via ene Hal Bryan kon, maar het te laat is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Denk dat dit niet meer kan, helaas wist het zelf ook niet.
Ik hou de 'netwerken' wel in de gatenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:49 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, heb gelezen op een of ander forum dat dat via ene Hal Bryan kon, maar het te laat is.
Heb al gekeken, lijkt me sterk dat iemand die die gast heeft ge-emaild hem online zetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:54 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik hou de 'netwerken' wel in de gaten!
Hij is wel duur, Maar weten ze al wat voor eisen het spel stelt om te spelen, Videokaart overige.....quote:Op zondag 9 juli 2006 14:10 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Goed nieuws, vanaf 19 september is ie in ieder geval te bestellen bij Amazon.com
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hij is wel duur, Maar weten ze al wat voor eisen het spel stelt om te spelen, Videokaart overige.....
3 Oktober dus, kan eerder worden bij andere 'leverancier'quote:Availability: This item will be released on October 3, 2006. Pre-order now. Ships from and sold by Amazon.com.
die zullen wel enorm kut zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hij is wel duur, Maar weten ze al wat voor eisen het spel stelt om te spelen, Videokaart overige.....
Wel leuk als het gratis optie was, zit nooit op die site en daarom doneren vind ik wel beetje slap. Ik zoek wel zo'n Flight Track programma.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:21 schreef WEST het volgende:
zitten jullie trouwens allemaal al op http://www.atcbox.com ?
kun je als je goldmember bent ook de radar volgen met vliegtuigen van en naar schiphol en groot gedeelte van Duitsland, Engeland, Belgie
naja je kan er altijd heen gaan, staan leuke dingen opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Wel leuk als het gratis optie was, zit nooit op die site en daarom doneren vind ik wel beetje slap. Ik zoek wel zo'n Flight Track programma.
Ben er wel op geregistreerd ooit voor een vraag, maar niet echt dat ik er veel op zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef WEST het volgende:
[..]
naja je kan er altijd heen gaan, staan leuke dingen op![]()
tja tis wel leuk om te volgen zeker met de radio stream van schiphol tower erbijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ben er wel op geregistreerd ooit voor een vraag, maar niet echt dat ik er veel op zit.
Zal wel keer luisteren, alhoewel het toch leuk is om verkeer boven je huis te volgenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:22 schreef WEST het volgende:
[..]
tja tis wel leuk om te volgen zeker met de radio stream van schiphol tower erbij![]()
hopelijk wordt ie snel op usenet gepost, kunnen we allemaal kijken hoe baggertraag de kartonnen doos door de lucht vliegt (of hoe mooi vloeiend de geweldig uitgewerkte B737 vliegtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Demo overmorgen hier te downloaden.:
http://www.gamespot.com/p(...)lightsimx_csbox_home
Ik weet niet wat voor vliegtuig je gebruikte, maar zo'n realistische payware wil nog wel eens de ILS limiet hebben van de maximum van 45 graden intercepten, en onder haaks versta ik 90 graden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
Net een vlucht Vegas - LA gedaan, op een gegeven moment wordt er gezegd: "turn left heading 100 blablabla untill establshed on localizer."
Dus gedaan, maar de ILS werkte helemaal niet, ik vloog gewoon de runway haaks voorbij (naar mijn gevoel was ik er ook te ver van af). Heeft die mafkees van de ATC teveel gezopen of is dit gewoon een bug in het spel, dat dit af en toe voor komt? Voor de duidelijkheid, ik wilde landen op RW 6L van Los Angeles Intl. Natuurlijk heb ik de ILS goed ingesteld (CRS, radio stack, enz.).
Was met een KLM 747 van dutchfs.com.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vliegtuig je gebruikte, maar zo'n realistische payware wil nog wel eens de ILS limiet hebben van de maximum van 45 graden intercepten, en onder haaks versta ik 90 graden.
Geen last van. Zit trouwens ook hier een moderator van DutchFS.com zag ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef WEST het volgende:
dutchfs loopt bij mij redelijk vaak vastals ik met iets bezig ben, en dan is gelijk de hele site plat. Iiemand anders ook last van?
Als ik iets download loopt de download weleens vastquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef WEST het volgende:
dutchfs loopt bij mij redelijk vaak vastals ik met iets bezig ben, en dan is gelijk de hele site plat. Iiemand anders ook last van?
Nu je het zegt, bij mij stopte download ook opeens een tijdje terug. Misschien iets met dataverkeer limiet te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:21 schreef nubie het volgende:
[..]
Als ik iets download loopt de download weleens vast
ja, maar ik ben er niet zo happy mee. Maar op zich ging het wel redelijkquote:
Oh, ik had de vorige pagina over het hoofd gezien. Excusesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:16 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zag net de site http://gates.to , lijkt me best wel geinig keer met iemand samen te vliegen. Alleen wel jammer dat het van gratis add-on toch een kleine bijdrage vragen en in Oktober zit het gratis bij je FS Pro versie.
ik ga hem ook downloadenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:06 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Gisternacht gedownload, download failed vanwege de lage speed. Nu wel goede link gevonden.
Kan je die goede link eens plaatsen? Ik wil em ook graag downloaden maar kan em niet vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:06 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Gisternacht gedownload, download failed vanwege de lage speed. Nu wel goede link gevonden.
http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004afcd&DLID=76607quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan was het die 36R, maar in FS 2004 heet ie 1R
wtf manquote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:17 schreef rihago het volgende:
http://www.gamespot.com/p(...)torx-demo/index.html
de demo van FSX is uit..
en een leuk filmpje ook bij deze link
serieus ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtf man
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc597/th_42867_fsxlol_597lo.jpg]afbeelding][/URL]
dat meen je nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtf man
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc597/th_42867_fsxlol_597lo.jpg]afbeelding][/URL]
maar ook die 320Gb hdd is niet zo high-tech dat ie voor altijd leeg blijft hoor.. Ik heb er ook 200Gb in hangen, zie boven wat ervan overblijftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:07 schreef nubie het volgende:
15 gb is voor een high tech pc niets, als je bedenkt dat die meestal wel een hdd van 320 gb hebben.
512 is al nodig om XP fatsoenlijk te laten draaien. Laat staan dat je ook nog FSX daarvoven op. Ik denk dat je voor XP zeker al een gig nodig hebt en voor Vista 2 gig wel relaxed is. Schroef die videokaart ook maar op, want 32 MB is dan voor hele lage details want FS9 trek je al niet met 32 op een beetje fatsoenlijk detailniveau. En ik dacht dat FSX op DirectX 10 zou draaien?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:29 schreef nubie het volgende:
pr0n![]()
maar goed![]()
Volgens de microsoft site:
System Requirements
* Windows XP SP2 / Windows Vista
* Processor: 1.0 Ghz
* RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB
* Hard Drive: 14GB
* Video Card: 32MB DirectX 9 compatible
* Other: DX9 hardware compatibility and audio board with speakers and/or headphones
* Online/Multiplayer Requirements: 56.6 kbps or better for online play
Maar goed, volgens microsoft kon een 433 mhz ook al fs9 draaien dus we zullen zien. 256/512 ram lijkt me ook weinig, en die videokaart![]()
ook al zijn dit de minimum eisen, ik heb ondanks een processor 1,6 Ghz 512mb intern DDR geheugen en 256mb videokaart (radeon9200) toch nog wel wat problemen met FS9quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:29 schreef nubie het volgende:
pr0n![]()
maar goed![]()
Volgens de microsoft site:
System Requirements
* Windows XP SP2 / Windows Vista
* Processor: 1.0 Ghz
* RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB
* Hard Drive: 14GB
* Video Card: 32MB DirectX 9 compatible
* Other: DX9 hardware compatibility and audio board with speakers and/or headphones
* Online/Multiplayer Requirements: 56.6 kbps or better for online play
Maar goed, volgens microsoft kon een 433 mhz ook al fs9 draaien dus we zullen zien. 256/512 ram lijkt me ook weinig, en die videokaart![]()
Ja en die is nog niet uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:45 schreef Woutervn het volgende:
En ik dacht dat FSX op DirectX 10 zou draaien?
Ben niet de scherpste vandaagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en die is nog niet uit.
Dus gooien ze een demo die draait op DX9 over het net, en de final release is ook DX9.
Tegen de tijd dat Vista uitkomt zullen ze een gratis upgrade ter beschikking stellen naar DX10.
Of je leest je even in ofzo
Ik heb totaal niks met FS, maar zelfs ik wist bovenstaand.
Anyway, goeie vlucht ofzo
Denk dat ze bij MS de "minimum requirements" vaststellen op wat voor hardware je nodig hebt om 1 plaatje per seconde te genererenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:29 schreef nubie het volgende:
pr0n![]()
maar goed![]()
Volgens de microsoft site:
System Requirements
* Windows XP SP2 / Windows Vista
* Processor: 1.0 Ghz
* RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB
* Hard Drive: 14GB
* Video Card: 32MB DirectX 9 compatible
* Other: DX9 hardware compatibility and audio board with speakers and/or headphones
* Online/Multiplayer Requirements: 56.6 kbps or better for online play
Maar goed, volgens microsoft kon een 433 mhz ook al fs9 draaien dus we zullen zien. 256/512 ram lijkt me ook weinig, en die videokaart![]()
het is ook een sim, geen fpsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:38 schreef anisubs het volgende:
Ik heb hem gespeelt, en ik vind hem vies tegenvallen.
slechte FPS.
Er komen nog genoeg add-ons met een FMC, en ik vind het voor een standaard vliegtuig er redelijk uitzien. Wel erg veel bugs voor in een demo, heb er nog nooit zoveel gezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:12 schreef nsfw het volgende:
Ik vind hem ook best wel een beetje tegenvallen!
Er wordt ook veel meer de nadruk gelegd op "Spelen" dan op simuleren. Dat blijkt bijvoorbeeld al uit dat muziekje in het openingsmenu.
De graphics zijn wel mooi maar echt nog niet af. Je ziet gewoon dat een boel dingen nog niet helemaal kloppen en nog moeten worden afgewerkt. Maar daar is het ook een demo voor natuurlijk.
Ik vind ook het realisme in deze versie van flightsim weer vies tegenvallen zodra je iets groters neemt dan een cessna. Die CRJ600 is wel aardig om te zien maar van vliegen klopt helemaal niets en ik mis nog steeds een FMS. Gelukkig zullen er waarschijnlijk ook voor deze sim weer veel realistische modellen op de markt komen!
Maargoed.. Wel geinig om het eens te zien
ik vind het eigenlijk vooral andere graphics..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef SnowBite het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen moet ik zeggen.
Het is gewoon FS2004 met iets andere/betere graphics...
wat denk je zelf...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:43 schreef SnowBite het volgende:
is er al een krek of wat dan ook om FSX demo onbeperkt te spelen?
Misschien ligt dat aan je videokaart.. Ik heb dat namelijk nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef LoggedIn het volgende:
wel mooi trouwens dat MS het na 25 jaar nogsteeds niet voor elkaar krijgt om de grond niet door de runway heen te laten verschijnen
Dat is zeker de afgelopen 5 edities een probleem geweest.. Ik kan je verzekeren dat ik in al die jaren een hoop verschillende videokaarten gehad hebquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:25 schreef nsfw het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan je videokaart.. Ik heb dat namelijk niet
dat zou wel gaaf zijn.. Volgens mij niet, ik heb er iig niets over gelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kun je bij dit spel ook echt jezelf koppelen aan een slurf?
Nee, dat lijkt me dan ook niet. bij 2002 kan ik me wel zoiets herinneren trouwens nu je het zegt! Maar heeft FSX het dan ook?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat is zeker de afgelopen 5 edities een probleem geweest.. Ik kan je verzekeren dat ik in al die jaren een hoop verschillende videokaarten gehad hebDat dat bij deze nieuwe FS opeens wel aan mn videokaart zou liggen, geloof ik niet zo in..
3 October voor de USA, voor Nederland zal dat paar dagen later zijnquote:[b]Op zondag 20 augustus 2006 14:47
P.S waneer is FS X volledig uit?
CRS (Course) van de runway ook ingesteld? Op een gegeven moment gaat de ALT-knop uit en daalt ie vanzelf als het goed is ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef nubie het volgende:
Kan iemand mij precies vertellen hoe je met de automatische piloot landt dmv ILS? of kan dat niet?
Als ik de frequentie van de ILS baan instel, de koers en hem op de approach knop zet, vliegt hij wel recht voor de baan, maar daalt hij niet vanzelf. Moet ik nog wat anders instellen of wat? Of kun je de AP niet de glideslope laten doen.
Dus, laatste vector van de ATC, speedbrakes armen, autobrakes aan, flaps, ILS frequentie , approach knop, koers. Of mis ik nog iets?
haast je maar nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:50 schreef DarkShine het volgende:
Heb de demo liggen, moet hem nog installeren en proberen...
Staat je hoogtemeter wel goed ingesteld? Zo niet kan het zijn dat je vliegtuig de baan hoger of lager 'ziet' dan dat ie daadwerkelijk is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:16 schreef nubie het volgende:
Hij daalt nu wel automatisch, maar hij zit telkens óf te hoog of te laag, en gaat dan steeds met de neus naar boven en beneden waardoor het landen onmogelijk is, iemand die weet waar dit aan ligt? Snelheid etc?
Gewoon ipv de FMC op PATH te laten staan, op SPD mode drukken bij de 'DES' pagina. Dat werkt veel beter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:16 schreef nubie het volgende:
Hij daalt nu wel automatisch, maar hij zit telkens óf te hoog of te laag, en gaat dan steeds met de neus naar boven en beneden waardoor het landen onmogelijk is, iemand die weet waar dit aan ligt? Snelheid etc?
pushback... en dan op 1 of 2 drukkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:55 schreef LoggedIn het volgende:
heeft iemand een pushback tooltje voor FS2004, zodat je normaal kan pushbacken (lees: een bocht kan maken)?
In de 767 zit een aparte ILS radio frequentie in de pedestalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:48 schreef Fillipe het volgende:
Iemand een quickguide van de FMC?Snap er nog weinig van.
Zit nu in een 767 van Level-D alles te ontdekken, standaard dingen gaan prima uiteraard maar wil nog wel véél meer leren om het nog realistischer te maken.
Trouwens, activeer je in die kist de ILS freq dmv de FMC? Ik zie dat het oude bekende NAV 1 knopje niet aanwezig is
Alvast bedankt mensen!
Klopt, ik kan de ILS freq ook wel invullen alleen ik kan hem nergens 'activeren'. Althans, ik weet nog niet hoe, buiten de FMC om dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:53 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
In de 767 zit een aparte ILS radio frequentie in de pedestal.
Word die dan niet geactiveerd met de APP knop? Anders denk ik toch dat je met FMC moet vliegen. Heb trouwens ook eigenaardig probleem met die FMC in de 767 dat als ik afwijkende hoogtes voor LEGS instel (meestal lager), dan moet ik het zelf maar uitzoeken en dan schakelt VNAV zich eigen uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Klopt, ik kan de ILS freq ook wel invullen alleen ik kan hem nergens 'activeren'. Althans, ik weet nog niet hoe, buiten de FMC om dus.
[afbeelding]
Kijk, visual
Mmm dat is ook vreemd. Ik weet alleen dat ik de beacons niet hoor in de cockpit als ik de juiste ILS heb ingesteld. Die ik normaliter wel hoorde als ik simpelweg op NAV1 de freq. activeerde en ik in buurt was van het vliegveld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Word die dan niet geactiveerd met de APP knop? Anders denk ik toch dat je met FMC moet vliegen. Heb trouwens ook eigenaardig probleem met die FMC in de 767 dat als ik afwijkende hoogtes voor LEGS instel (meestal lager), dan moet ik het zelf maar uitzoeken en dan schakelt VNAV zich eigen uit.
Om even na te gaan, Level-D heeft een standaard vlucht met final op Zaventem. Daar kun je nagaan of je de beacons hoort. Weet het zo even ook niet meerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:14 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mmm dat is ook vreemd. Ik weet alleen dat ik de beacons niet hoor in de cockpit als ik de juiste ILS heb ingesteld. Die ik normaliter wel hoorde als ik simpelweg op NAV1 de freq. activeerde en ik in buurt was van het vliegveld.
[afbeelding]
Jep, dan hoor je de beacons wél. Iig bedankt voor je hulpquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:42 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Om even na te gaan, Level-D heeft een standaard vlucht met final op Zaventem. Daar kun je nagaan of je de beacons hoort. Weet het zo even ook niet meer.
En kun je wel gewoon landen met FMC zonder problemen?
Zal binnenkort wel even EHAM - EGLL vliegen met Level-D, kijken of ik dan wat wijzer word.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jep, dan hoor je de beacons wél. Iig bedankt voor je hulp
Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:43 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel even EHAM - EGLL vliegen met Level-D, kijken of ik dan wat wijzer word.
Moet je wat sneller blijven vliegen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:25 schreef WEST het volgende:
ik raak verdomme altijd in een stal ook als ik met de AP vlieg![]()
ik heb via FS navigator een flightplan gemaakt en daar wordt alles automatisch ingesteld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef nsfw het volgende:
[..]
Moet je wat sneller blijven vliegen!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb via FS navigator een flightplan gemaakt en daar wordt alles automatisch ingesteld.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:31 schreef anisubs het volgende:
Kom op, help die jongen nou eens.
Een flight plan is een route. Niets meer. Misschien dat er wat hoogte informatie bij staat, maar je vliegtuig moet je echt zelf de lucht ingooien en houden. Met wat vlieg je? Wat doe je precies met je flightplan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef WEST het volgende:
ik heb via FS navigator een flightplan gemaakt en daar wordt alles automatisch ingesteld.
ik gooi hem ook zelf in de lucht maar als ik met FS navigator een route maak van EHAM naar EGLL en dan fly FP doe dat stelt die alles in heading en als ik AP aanzet dan volgt hij automatisch die koers.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[..]
Een flight plan is een route. Niets meer. Misschien dat er wat hoogte informatie bij staat, maar je vliegtuig moet je echt zelf de lucht ingooien en houden. Met wat vlieg je? Wat doe je precies met je flightplan?
dit werkte net nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef rihago het volgende:
[..]
pushback... en dan op 1 of 2 drukken
1 voor links... 2 voor rechts...
Netjes, en jij kan ook al zeer goed met FMC onderweg zie ik al. Zo mooi hoe die route verwerkt is, toch wel een beetje mijn doel om dat ook te kunnen straks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef LoggedIn het volgende:
nog wat plaatjes.. we hebben dat hele stink FSX helemaal niet nodig voor grafisch geweld
[[url=http://img12.imagevenue.com/loc394/th_29044_fs9_2006_08_26_21_47_10_12_122_394lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img14.imagevenue.com/loc373/th_29050_fs9_2006_08_26_22_20_37_45_122_373lo.jpg]afbeelding][/URL]
woeiiii!vliegveld verschijnt in zicht op 2e screenie
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc362/th_29055_fs9_2006_08_26_22_22_37_51_122_362lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img103.imagevenue.com/loc451/th_29073_fs9_2006_08_26_22_24_00_37_122_451lo.jpg]afbeelding][/URL]
zie, niet alleen heeft FS2004 veel scenery, het showt het ook nog eens probleemloos @20+ fps
FS 2004, FSX draait als dikke stront door een trechter bij velen. Bovendien, zo slecht ziet 2004 er ook niet uit hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef MrX1982 het volgende:
Vroeger speelde ik altijd Flight Unlimited II en na het lezen van deze thread heb ik eigenlijk wel zin om weer eens virtueel te vliegen. Loont het nog de moeite om Flight Simulator 2004 te kopen of kan ik beter wachten tot de nieuwe flight simulator X?
De demo van fs X was op mijn pc erg lelijk en draaide voor geen meter ondanks dat ik een vrij nieuwe computer heb maar misschien ligt het aan de demo hoe dan ook. Ik wil vliegen.
Als ik zo de plaatjes van FS 2004 vallen de graphics inderdaad niet tegen. Of zijn daar allemaal mods overheen gegaan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
FS 2004, FSX draait als dikke stront door een trechter bij velen. Bovendien, zo slecht ziet 2004 er ook niet uit hoor
ja daar zijn veel mods overheen gegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik zo de plaatjes van FS 2004 vallen de graphics inderdaad niet tegen. Of zijn daar allemaal mods overheen gegaan?
Maar die kan je gratis downloaden of niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:35 schreef WEST het volgende:
ja daar zijn veel mods overheen gegaan.
Hier niet, gewoon standaard scenery van FS 2004quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik zo de plaatjes van FS 2004 vallen de graphics inderdaad niet tegen. Of zijn daar allemaal mods overheen gegaan?
nee maar die KLM welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier niet, gewoon standaard scenery van FS 2004
ja sommige wel sommige nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar die kan je gratis downloaden of niet?
de enige mods die ik gebruik zijn PMDG 747 (vliegtuig), andere run-/ taxiway textures, aangepaste weergave van de lampjes op/ langs de runway en aangepaste landings/taxi verlichting van het vliegtuigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik zo de plaatjes van FS 2004 vallen de graphics inderdaad niet tegen. Of zijn daar allemaal mods overheen gegaan?
Hoeveel kts vlieg je dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:44 schreef WEST het volgende:
net op gestegen van EHAM voor een vlucht naar VHHH hij klimt goed ik zet het op de AP en kom weer is het een op hol geslagen paard.
![]()
maak anders es een filmpje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:44 schreef WEST het volgende:
net op gestegen van EHAM voor een vlucht naar VHHH hij klimt goed ik zet het op de AP en kom weer is het een op hol geslagen paard.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |