Jazeker....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zijn er ook filmpjes van FSX?
die ziet er wel gay uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Davidboaz het volgende:
Voor nog geen ¤ 30,- heb je de Logitech Attack 3, waarmee je prima kunt flightsimmen.
sniet gay, wel een beetje starwars-achtigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die ziet er wel gay uit
[afbeelding]![]()
die is pervect ik heb de zelfdequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die ziet er wel gay uit
[afbeelding]![]()
Hier staat de volledige trailer: http://www.manofs.co.uk/media/FlightSimX_1500kbps.wmvquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zijn er ook filmpjes van FSX?
Ja. Alleen was ik niet onder de veronderstelling dat dat ding geen autothrottle heeft, flink kut dus, 't is net 1 grote turboprop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Kevin1Bravo het volgende:
De Legacy van Wilco ziet er wel mooi uitIemand hem al gekocht?
Dat is dus een optie van Embraerquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja. Alleen was ik niet onder de veronderstelling dat dat ding geen autothrottle heeft, flink kut dus, 't is net 1 grote turboprop.![]()
Ik had die optie wel graag gezien in de Embraer van Feelthere. Ik ga eens kijken hoe moeilijk het is om achter Shift+9 een autothrottle te zetten. Verder vind ik Wilco/FeelThere best aardige producten leveren de laatste tijd, de Wilco 737 vind ik ook een mooi ding ondanks dat ik ook de PMDG 737 heb.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Dat is dus een optie van EmbraerMaar dat is idd klote dat dat er niet op zit. Voor de rest wel lachen ding.
ooh, datquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie jij een neuswiel, zie ik een neuswiel?
ja ik dacht eerst 'die zit natuurlijk net waar de vleugels zitten' . maar dat is veel te ver naar achteren.quote:
Download FSNavigator met de SIDS en STARS package; onmisbaar bij je navigatie in FS2004.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:55 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb maar weer eens MS Fl Sim 2004 geinstalleerd
Ik vind het verrot lastig om hier mee uit te voeten te komen
[...]
Kilo Uniform Tango ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:45 schreef nsfw het volgende:
Who! vandaag had ik toch een echt vette vlucht joh!![]()
![]()
Ik vloog met de 737 van Genevé naar Amsterdam! van GVA naar AMS bedoel ik.. of nee, van LSGG naar EHAM zoals je dat als luchtvaartfanatiekelingspotter hoort te zeggen natuurlijk![]()
Nou, ikke dus al m'n stuurhutcontroleerlijsten gedaan! (checklisten) en ik lekker rijden naar de startbaan.. of "Runway" zoals jullie dat zo mooi noemen! Moest ik wachten op één of andere pruttelcessna. "Ja, daaaag" dacht ik! Dus ik snel de startbaan op en wegwezen!
Ik mooi uitklimmen tussen de bergen door! Ik had echt een vet mooi uitzicht en was volop aan het genieten!![]()
Nou, ik rustig naar EHAM vliegen en sloeg in ééns het weer om! Nou, ik vet in de stress natuurlijk want dat gooide m'n hele vluchtplanning in de war! Maar dat was niet het ergste! Toen vlogen m'n éne motor spontaan in brand![]()
Toen gebeurde het...![]()
>>>KLIK<<<
Heading is een koers tov de lucht. Bijvoorbeeld als je opgedragen krijgt:"heading 315" dan stuur je 315. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook je "track" is! die kan anders zijn ivb met de wind.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:14 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is het vershcil tussen de HEADING en COARSE?
Ik land altijd met 180 kts. Kan primaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef nsfw het volgende:
[..]
Heading is een koers tov de lucht. Bijvoorbeeld als je opgedragen krijgt:"heading 315" dan stuur je 315. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook je "track" is! die kan anders zijn ivb met de wind.
Die Course knop op je Flight Mode Panel (je autopilot paneel) daar moet je de runway track inzetten voor je een ILS approach gaat vliegen. Dat is namelijk de "koers" waar je uiteindelijk op uit wil komen.
[quote]
Dan de flaps op MAX, speed naar 150 en dan....
[/qoute]
En dan... vergat je het landingear...![]()
Maar de standaard vliegtuigen in Flightsimulator 2004 zijn bagger! De Crashna's en de Pipertjes die gaan nog wel. Maar de verkeersvliegtuigen zijn alles behalve realistisch!
PMDG heeft wel hele goede vliegtuigen voor Flightsimulator
en hoeveel geile tienermeisjes zijn doodquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef nsfw het volgende:
Tering! Ik natuurlijk net weer lekker vliegne met flightsimulator!
Ik een 737 van Transavia en ik dat hele FMS programeren natuurlijk! Schiphol naar Barcelona! Rond deze tijd zitten die vliegtuigen natuurlijk vol met geile tienermeisjes!!! Buitenkansje natuurluijk!
Nou, ik ben 20 minuten bezig met voorbereiden en doe alle checklists en dan mag ik taxien naar de startbaan!! Ik mag opstijgen van de toren! Dus ik rij de baan op en ik geef vol gas natuurlijk! Op naar het zonnige zuiden! Rij ik zo ongeveer 80 knopen en dan rijdt er in ééns een andere 737 van Flightsim zo mijn startbaan op!!!!![]()
Ik Probeer nog te remmen maar ik bots er zo vol tegenaan! Wat een kut verkeersleiding zeg bij FLightsimulator! Geef me dan geen take off clearence!
Het was echt net tenerife![]()
Een laagvliegerquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie jij een neuswiel, zie ik een neuswiel?
Als ik 747 en tenerife hoor denk ik eigenlijk aan een botsing in mistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:29 schreef Fillipe het volgende:
Zeer klein filmpje van 747 vlucht over tenerife, als probeersel even upgeload. Zal binnenkort 'echt' filmpje proberen te maken e.d.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4997579196129960188
ik aan chicks en palmbomenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef nsfw het volgende:
[..]
Als ik 747 en tenerife hoor denk ik eigenlijk aan een botsing in mist![]()
Zoals gezegd, mail maar, het is te groot om ergens neer te pleuren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:01 schreef KlootMajoor het volgende:
Nog nieuws over die Airbus 380? zou hem graaaag willen hebben
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb voor het eerst een landing gemaakt zonder brokken met ILS
Daarstrax had ik er 1, waarvan ik eerst landde op het neuswiel en daarna pas de achterkant
Met ILS is het niet zo lastig, de APP indrukken,gaat ie zich even bijstellen waarna je langzaam naar de 1000 voet zakt , flapjes uit gasje terug naar 150 en dan landen (Vertical Speed , als ik volledit op automatische piklood wil landen, op welk getal moet dat staan dan? -300 ofzo?)
Dan land je, en taxi je rustig waar ze je heen brengen
En dan? missie gehaald? wat is de bedoeling dan?
1) http://www.precisionmanuals.com/html/747400.htmquote:Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef KlootMajoor het volgende:
Mooi! KLM boeing
Ook die wil ik wel hebben
Netjes! Ik heb trouwens een vraagje:quote:Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef LoggedIn het volgende:
[[url=http://img157.imagevenue.com/loc438/th_11939_fs9_2006_07_16_20_14_33_01_438lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img106.imagevenue.com/loc403/th_11967_fs9_2006_07_16_20_19_02_43_403lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img41.imagevenue.com/loc500/th_11961_fs9_2006_07_16_21_31_26_28_500lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img137.imagevenue.com/loc568/th_11954_fs9_2006_07_16_21_32_44_50_568lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img16.imagevenue.com/loc519/th_11946_fs9_2006_07_16_21_33_06_50_519lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je PMDG?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb trouwens een vraagje:
Wat is de gemmidelde approach speed die jij gebruikt bij je 747 als je in de glideslope zit? Ik weet dat het afhankelijk is van gewicht en van nog veel meer factoren, maar rond de hoeveel knots zit jij meestal?
zie boven..quote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb trouwens een vraagje:
Wat is de gemmidelde approach speed die jij gebruikt bij je 747 als je in de glideslope zit? Ik weet dat het afhankelijk is van gewicht en van nog veel meer factoren, maar rond de hoeveel knots zit jij meestal?
Ah tuurlijk, dankjequote:Op maandag 17 juli 2006 14:13 schreef nsfw het volgende:
[..]
Heb je PMDG?
Ga naar het FMS. Klik ruim voor de approach op de INIT REF. pagina Selecteer in het FMS de gewenste Flapstand en je krijgt een REF. Speed. Tel daar 5kts bij op en als je veel wind hebt 10 knopen en je hebt een aardige Approach speed!
Valt best mee hoor, het spel opzich is al best oud.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:28 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ben benieuwd wat een monster van een videokaart je wel niet nodig hebt voor dit spel...
quote:PC with 450 MHz equivalent or higher processor
Ik doe niets anders meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Louterman het volgende:
Zijn er hier mensen die wel is online vliegen op IVAO?
mooie screenshots hoor..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Fillipe het volgende:
Wat screenshots van m'n vlucht van gisteravond;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, met Lacta...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mooie screenshots hoor..Vloog je met Internet Explorer 7 of met een Firefox?
Genoeg kracht om van London City te kunnen opstijgen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef nubie het volgende:
Heeft iemand ook een zeer kleine lufthansa met 4 motoren? Ik had hem een paar dagen geleden nog, toen systeemherstel gedaan, maar kan hem niet meer vinden.
Vind het een fijn vliegtuigje.
Ik weet het niet zeker maar had hem volgens mij op simviation gevonden, straks eens opnieuw zoeken.
edit : heb hem al gevonden![]()
vraag me af waarom hij 4 motoren heeft![]()
[afbeelding]
Makkelijk zat hoor, heb daar al zo'n 20 landingen gemaakt online.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wie heeft er trouwens wel eens met een Boeing geland op Innsbruck? Volgens mij kan dat niet eens, omdat alle bergen in de weg zitten
Dat kan zeker!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wie heeft er trouwens wel eens met een Boeing geland op Innsbruck? Volgens mij kan dat niet eens, omdat alle bergen in de weg zitten
Ik denk dat je 36L en 18R bedoeld?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:06 schreef nubie het volgende:
Heeft er iemand een goede EHAM scenery met 36R-18L ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |