Jij houdt zeker meer van het poepshirt van Sankt Pauli ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:31 schreef KinkyHinky het volgende:
Werder
HSV
Bayern
Hertha
BVB
BMG
Köln
Talpa
Stuttgart
Ook op ARD. En zaterdag de rest live op SAT1. Dus de mensen in het grensgebied hebben geluk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef pekel het volgende:
Vrijdag live Bayern - Dortmund op Talpa.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef bassieVL het volgende:
En zaterdag de rest live op SAT1. Dus de mensen in het grensgebied hebben geluk.
quote:Zum ersten Mal zeigt Sat.1 die Bundesligakonferenz, die bisher nur im Pay-TV zu sehen war! Die Begegnungen des Tages sind Schalke 04 - Eintracht Frankfurt, VfB Stuttgart - 1. FC Nürnberg, Hamburger SV - Arminia Bielefeld, Bayer Leverkusen - Alemannia Aachen, 1. FSV Mainz 05 - VfL Bochum und Borussia Mönchengladbach - Energie Cottbus.
Ik heb hem net voor het tweede jaar gehaald. Vanavond maar doorlezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef chrisgyan het volgende:
Die Kicker seizoensgids is inderdaad schitterend. Ik heb ze allemaal vanaf seizoen 92/93.
Erg handig inderdaadquote:Die Stecktabelle is een jaarlijks terugkerend ritueel. Na iedere speeldag weer even bijwerken.![]()
Geinig is dat inderdaad, met die Stecktabelle! Jij hebt er een hoop dan. Ik heb ze vanaf 1999 volgens mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef chrisgyan het volgende:
Die Kicker seizoensgids is inderdaad schitterend. Ik heb ze allemaal vanaf seizoen 92/93.
Die Stecktabelle is een jaarlijks terugkerend ritueel. Na iedere speeldag weer even bijwerken.![]()
Bedankt voor de tip, was het bijna weer vergetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd zo, op talpa
Bayern-Dortmund
idd ze hebben een leuk team , je moet niet vergeten dat ze nu weer in de lift zitten na die miljoenshuld , met sahin hebben ze een groot talent , valdez en frei een leuk spitsenduo staan. en de rest wat ze nog hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:15 schreef DeVinger het volgende:
Ach, wat valt er nu van Dortmund te zeggen. Eerste pot en dan nog tegen Bayern in Munchen.
Ook op Talpa.tv, kan ik tenminste de hele wedstrijd van Schalke zienquote:
Yup. Schakelen de hele tijd, en dan brullen ze TOR TOR TOR TOOOOOOOOR.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ook op Talpa.tv, kan ik tenminste de hele wedstrijd van Schalke zien. (neem aan dat Sat 1 een schakeluitzending heeft?)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Schakelen de hele tijd, en dan brullen ze TOR TOR TOR TOOOOOOOOR.
Die player wilt niet echt bij mij van talpaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ook op Talpa.tv, kan ik tenminste de hele wedstrijd van Schalke zien. (neem aan dat Sat 1 een schakeluitzending heeft?)
Bij mij werkte ie met Firefox ook niet, met IE gelukkig wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die player wilt niet echt bij mij van talpa
Ah ok.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:40 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bij mij werkte ie met Firefox ook niet, met IE gelukkig wel.
Gelukkig zijn we gestopt met het zaakwaarnemersspel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
3-0 Nurnberg, fantastische counter, briljant uitgespeeld
Babic eraf met rood bij Leverkussen.
denk dat de echte liefhebber van het duitse voetbal toch wel bij de sportschau op Duitsland blijft daar zenden ze net alles iets uitgebruider uit ( hoe kan het ook andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden van de competitie nu bij Talpa.
methodmich heeft gelijk hij wacht nog steeds op zijn eerste , ben bang dat amoah het dit seizoen heel moeilijk gaat krijgen bij BVB , meer als goedekope kracht gehaald en nu ze meer willen berreiken is ie bankzitter .quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:50 schreef DeVinger het volgende:
Amoah heeft nog niet gescoord toch voor Dortmund?
Zonde, maar het viel te verwachten, Alemannia heeft amper geīnvesteerd en is er ten opzichte van vorig seizoen in de 2e Bundesliga vermoedelijk niet sterker op geworden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
61' Bayer Leverkusen 3 - 0 Alemannia Aachen
Volgens mij was ie er niet over hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Trouwens HSV genaaid met het afgekeurde doelpunt
Vergeet niet dat ze vroeg in de wedstrijd al met 10 man stonden....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonde, maar het viel te verwachten, Alemannia heeft amper geīnvesteerd en is er ten opzichte van vorig seizoen in de 2e Bundesliga vermoedelijk niet sterker op geworden.
Dat klopt, maar in vergelijking met vorig jaar zijn twee belangrijke spelers gestopt en de versterkingen hebben zich geen van allen bewezen op Bundesliganiveau. Sowieso heeft Alemannia maar twee spelers die minimaal vijftig keer in de Bundesliga gespeeld hebben in de selectie (Sichone en Reghecampf) en dat is toch te weinig ben ik bang.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze vroeg in de wedstrijd al met 10 man stonden....
Hij was inderdaad verhuurd, daarvoor heeft Gladbach toen Rafael gekocht van Hertha.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:57 schreef zjroentje het volgende:
Sverkos weer terug bij Gladbach. Ik dacht dat die verkocht was aan Hertha BSC, en niet verhuurd.
Ik dacht dat Sverkos toen ook verkocht was aan Hertha.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Hij was inderdaad verhuurd, daarvoor heeft Gladbach toen Rafael gekocht van Hertha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |