Ook op ARD. En zaterdag de rest live op SAT1. Dus de mensen in het grensgebied hebben geluk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef pekel het volgende:
Vrijdag live Bayern - Dortmund op Talpa.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef bassieVL het volgende:
En zaterdag de rest live op SAT1. Dus de mensen in het grensgebied hebben geluk.
quote:Zum ersten Mal zeigt Sat.1 die Bundesligakonferenz, die bisher nur im Pay-TV zu sehen war! Die Begegnungen des Tages sind Schalke 04 - Eintracht Frankfurt, VfB Stuttgart - 1. FC Nürnberg, Hamburger SV - Arminia Bielefeld, Bayer Leverkusen - Alemannia Aachen, 1. FSV Mainz 05 - VfL Bochum und Borussia Mönchengladbach - Energie Cottbus.
Ik heb hem net voor het tweede jaar gehaald. Vanavond maar doorlezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef chrisgyan het volgende:
Die Kicker seizoensgids is inderdaad schitterend. Ik heb ze allemaal vanaf seizoen 92/93.
Erg handig inderdaadquote:Die Stecktabelle is een jaarlijks terugkerend ritueel. Na iedere speeldag weer even bijwerken.![]()
Geinig is dat inderdaad, met die Stecktabelle! Jij hebt er een hoop dan. Ik heb ze vanaf 1999 volgens mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef chrisgyan het volgende:
Die Kicker seizoensgids is inderdaad schitterend. Ik heb ze allemaal vanaf seizoen 92/93.
Die Stecktabelle is een jaarlijks terugkerend ritueel. Na iedere speeldag weer even bijwerken.![]()
Bedankt voor de tip, was het bijna weer vergetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd zo, op talpa
Bayern-Dortmund
idd ze hebben een leuk team , je moet niet vergeten dat ze nu weer in de lift zitten na die miljoenshuld , met sahin hebben ze een groot talent , valdez en frei een leuk spitsenduo staan. en de rest wat ze nog hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:15 schreef DeVinger het volgende:
Ach, wat valt er nu van Dortmund te zeggen. Eerste pot en dan nog tegen Bayern in Munchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |