abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:50:57 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_40522334
DeVinger dus het juiste shirt gekocht

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40580041
Heb er 1 van S04 met Kobiashvili.

Dat groen-oranje shirt van Werder
Bayern
pi_40590700
Haha, mooi man Klasnic direct al beslissend dit seizoen, kon wel eens een leuk shirt wezen zo
pi_40591111
Ja als ie ervoor zorgt dat dat scheiss-bayern geen kampioen wordt oke, verder blijft het een lelijke combi dat felle oranje met beetje groen...
pi_40591564
Ik vind het eigenlijk best een tof shirt hoor
pi_40592516
Werder
HSV
Bayern
Hertha
BVB
BMG
Köln
Talpa
Stuttgart
pi_40592551
Einde discussie dus
pi_40594191
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:31 schreef KinkyHinky het volgende:
Werder
HSV
Bayern
Hertha
BVB
BMG
Köln
Talpa
Stuttgart
Jij houdt zeker meer van het poepshirt van Sankt Pauli ofzo ?
pi_40606219
S04

Shirt Sankt Pauli
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:20:41 #110
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40606668
HSV

de rest
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:23:15 #111
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40608609
Mertesacker naar Werder Bremen in ruil voor geld en Frank Fahrenhorst.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40610311
Alles buiten Gladbach.

Net een stukje over Insua op de ZDF. Hopelijk hebben we een nieuwe Netzer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40610866

Zo, vanmiddag weer netjes op de mat geploft hier. Dank aan Marko!

Een must voor de liefhebber van Duits voetbal, maar eigenlijk voor iedereen. Nog altijd een ongeëvenaarde gids en ik heb er toch veel gezien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40610912
Nog nooit een Kicker gehad.

Al kunnen die feitjes en opsommingen me eigenlijk ook niet boeien.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40610942
Nou, dan toch eens overwegen om deze eens aan te schaffen hoor Zjroentje.

Veel meer dan feitjes en opsommingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40610971
Wat is er dan anders vergeleken met bijvoorbeeld de VI Seizoensgids?
pi_40611269
Nou, daar gaan we dan:

Om te beginnen zijn het 224 pagina's.

Als volgt verdeeld: Voorbeschouwingen door de redactie en de columnisten, interview met Hoeneß, dan van alle Bundesliga-clubs een artikel van minimaal twee pagina's over de club, de verwachtingen, enzovoort. Ook een vermoedelijke opstelling, met uitleg, gesprekje met de trainer en een prognose middels plussen en minnen. Daarna de Experten-test, waarin een prognose van drie experts, helemaal uitgesplitst in allerlei onderdelen. Vervolgens van alle Bundesliga-clubs de elftalfoto en een pagina van de selectie, clubgegevens. Vele malen uitgebreider dan VI. In het midden een poster en natuurlijk "die Stecktabelle", daarna van de 2. Bundesliga hetzelfde met foto en gegevens. Dan korte artikelen over de 2. Bundesliga: de degradanten iets uitgebreider en dan de rest. Dan een cijfermatige terugblik op de beide Bundesliga's, dan een artikel over de beker. Vervolgens wel wat historische gegevens, dan een stuk over de scheidsrechters, schematische tekeningen van alle stadions. Vervolgens alle selecties van de Regionalliga's, de eindstanden in de Oberliga's, drie pagina's jeugdvoetbal, drie pagina's vrouwenvoetbal en dan tot slot alle eindstanden van de Europese competities, een stuk over Duitsers in het buitenland en nog iets over de EK-kwalificatie en over die Mannschaft.

Ook zit er nog een DVD bij over de Bundesliga.

Kortom, zeg maar tien tot twintig keer beter dan de VI-seizoensgids.
www.thuisuiteten.nl
pi_40611462
Maar wel ongeveer hetzelfde stramien. Die verhaaltjes over de clubs kunnen me niet interesseren eigenlijk.
pi_40611605
Okee, kan zijn dat het niets voor je is.

Maar kwalitatief is er in Europa geen gelijke wat mij betreft.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:26:28 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_40626910
Bayern verliest dik van 1860

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40639889
Vrijdag live Bayern - Dortmund op Talpa.
Hoi.
pi_40642015
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef pekel het volgende:
Vrijdag live Bayern - Dortmund op Talpa.
Ook op ARD. En zaterdag de rest live op SAT1. Dus de mensen in het grensgebied hebben geluk.
Stop rockin' the boat.
pi_40644289
Die Kicker seizoensgids is inderdaad schitterend. Ik heb ze allemaal vanaf seizoen 92/93.

Die Stecktabelle is een jaarlijks terugkerend ritueel. Na iedere speeldag weer even bijwerken.
Christian Gyan Ole Ole
pi_40644971
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef bassieVL het volgende:

En zaterdag de rest live op SAT1. Dus de mensen in het grensgebied hebben geluk.
quote:
Zum ersten Mal zeigt Sat.1 die Bundesligakonferenz, die bisher nur im Pay-TV zu sehen war! Die Begegnungen des Tages sind Schalke 04 - Eintracht Frankfurt, VfB Stuttgart - 1. FC Nürnberg, Hamburger SV - Arminia Bielefeld, Bayer Leverkusen - Alemannia Aachen, 1. FSV Mainz 05 - VfL Bochum und Borussia Mönchengladbach - Energie Cottbus.

Vanaf 15.00 uur live op de SAT1, Konferenzschaltung.
pi_40644998
Ik woon 13 kilometer van de grens, maar geen SAT.1
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')