Fipoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:50 schreef kanaiken het volgende:
Plugin installed.
Sepo.quote:
Relaxed! Wij hebben vrienden in Adana en in Izmir waar we kunnen blijvenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:48 schreef DjDev het volgende:
[..]
Naar Istanbul (Waar we een huis hebben
Naar Çatalzeytin (waar we ook een huis hebben)
En misschien nog naar het zuiden van Turkije
Bijna!quote:
Ja, ik dacht laat ik es weer wat zeggen in SC, en dan heb je lapoquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Relaxed! Wij hebben vrienden in Adana en in Izmir waar we kunnen blijven
hmm, okequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik es weer wat zeggen in SC, en dan heb je lapo
Trusten. Nu al?quote:
Zo, jij bent er vroeg bijquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aan deze kust hebben wij dus een huis
Argh! Ons logeeradres in Adana zit wel aan de drukste straat van de stad, er is 24 uur per dag wat te doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet wel een leuke TT, maar is beetje laatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmm, okeMaar zo'n TT is wel saai
quote:Vandaag is rood en 16x geel
Dat ziet er prachtig uitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
[afbeelding]
beter dan ditquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke TT, maar is beetje laat
[..]
quote:
quote:
ff aangegeven met pijltjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Argh! Ons logeeradres in Adana zit wel aan de drukste straat van de stad, er is 24 uur per dag wat te doen
Word dan eens gauw mod van PUBquote:
Waarom is iedereen uitgeput?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaa, morgen is het weer vroeg dag![]()
En ik was al best uitgeput enzo..
Pssst, ik ben een sluipmodje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Word dan eens gauw mod van PUB![]()
Omdat ik een zwaar weekend heb gehadquote:
Ik bied me wel aan hoor, als die modjes van ons te druk wordenquote:
Mjah, dan wordt het wel eens tijd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat ik een zwaar weekend heb gehad
En over een uurtje zoek ik mijn bed ook op
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef DjDev het volgende:
[..]
[..]
ff aangegeven met pijltje
[afbeelding]
Dit is de afstand van huis tot zee (niet mijn foto trouwens)
[afbeelding]
och, stel je voor, das ook zo ongelofelijk vroegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef DjDev het volgende:
Ik moet morgen 10 uur (!!!) opstaan
Boeken moeten terug tussen 11 en 12 uur
Ik 5 uur eerderquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef DjDev het volgende:
Vanmorgen om 8 uur werken. Dus nog ff eerder opstaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef DjDev het volgende:
Vandaag op mn werk moeten verhuizen naar nieuw pand.quote:
Een witte gozer?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vandaag op mn werk moeten verhuizen naar nieuw pand.
Uiteraard zonder lift.
1x raden wie 20 dozen vol met zware papier dozen administratie twee verdiepingen op mag sjouwen, om vervolgens de kasten waar het in zat te mogen doen![]()
Ook een mooi plekje..Maar Istanbul vind ik de mooiste stad van de wereldquote:
Mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik bied me wel aan hoor, als die modjes van ons te druk worden
Ja gvdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
och, stel je voor, das ook zo ongelofelijk vroeg
Woohoo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
Jup .. in 1x goed :|
jij ook..whehehequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Vanmorgen om 8 uur werken. Dus nog ff eerder opstaan.
quote:
Jepquote:
De kwaliteit is ver te zoekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef DjDev het volgende:
zo
grmblquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef -Marlii- het volgende:
Moet morgen om 12 uur werken, dus tegen uur of 11 uiterlijk opstaan?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Of ik het word is weer wat anders maar goed
Ik heb iig 1 fanquote:
True.quote:
Jepquote:
quote:
En af en toe verlagen we ons tot een nivo zodat iedereen mee kan komenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JepWe voeren hier normaal discussies op hoog niveau die menig Fokker ver te boven gaan
![]()
Sure, naam?quote:
Idd, hele mooie stadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ook een mooi plekje..Maar Istanbul vind ik de mooiste stad van de wereld
[afbeelding]
Het leukste is dat je van Europa naar Azie kunt kijken en van Azie naar Europa kan kijken
tja, anders is er hier in de buurt ook zo weinig werkquote:
whehequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, anders is er hier in de buurt ook zo weinig werk
En kranten bezorgen is best fijn op een heerlijke zonnige zomer morgen
Die geven ze alleen zelden door.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ben trouwens wel eens benieuwd naar notes over mij van de modjes enzo
Niek even lief vragen op msn ofzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:
quote:
Dan zal je een mod in een dronken bui zo ver moeten krijgen dingen er over te laten vertellen, het zal ook wel anders kunnen..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:
ja, doe ik donderdag wel ofzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niek even lief vragen op msn ofzo![]()
Kranten bezorgen is sowieso best fijn, muziekje erbij, zonnetje, midden op straat fietsen, lekker je ochtendhumeur afreageren op die stomme lui met die stomme kutbrievenbussen, enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, anders is er hier in de buurt ook zo weinig werk
En kranten bezorgen is best fijn op een heerlijke zonnige zomer morgen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zal je een mod in een dronken bui zo ver moeten krijgen dingen er over te laten vertellen, het zal ook wel anders kunnen..
Maar dit werkt
Als het regent bezorg jij niet ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kranten bezorgen is sowieso best fijn, muziekje erbij, zonnetje, midden op straat fietsen, lekker je ochtendhumeur afreageren op die stomme lui met die stomme kutbrievenbussen, enzo
En in de winter lekker bevroren handenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kranten bezorgen is sowieso best fijn, muziekje erbij, zonnetje, midden op straat fietsen, lekker je ochtendhumeur afreageren op die stomme lui met die stomme kutbrievenbussen, enzo
Neuh, doe het nu sinds 1 februari en heb nog maar 2 of 3x regen gehadquote:
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat verklaart het.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En in de winter lekker bevroren handenThanks, but no thanks
10 uur... wtf zijn dat voor tijden danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
Mn moeder vroeg mn broertje en mij of we het nog konden redden om om 10 uur in bed te liggen
Woeps, tijd vergeten
Whehehe.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
Mn moeder vroeg mn broertje en mij of we het nog konden redden om om 10 uur in bed te liggen
Woeps, tijd vergeten
Handschoenenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En in de winter lekker bevroren handenThanks, but no thanks
Koptelefoonquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedMijn oordopjes vallen elke keer uit zogauw ik een krant uit mijn tas pak
Krantenbezorgen in een nieuwbouwwijk, lekker met de fiets door die tuinen heen rijden omdat er geen paadjes zijn en dan allemaal diepe bandensporen achter laten
Beetje slijmenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Beetje slijmenHoeven ze niet dronken voor te zijn
Misschien bezwijkt Niek wel onder mn geslijm
Moet je van die earbuds nemen.. die je helemaal je gehoor kanaal in douwt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedMijn oordopjes vallen elke keer uit zogauw ik een krant uit mijn tas pak
Krantenbezorgen in een nieuwbouwwijk, lekker met de fiets door die tuinen heen rijden omdat er geen paadjes zijn en dan allemaal diepe bandensporen achter laten
Niek = messenga ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Beetje slijmenHoeven ze niet dronken voor te zijn
Misschien bezwijkt Niek wel onder mn geslijm
geen ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
10 uur... wtf zijn dat voor tijden dan![]()
We hebben er wel een, maar die is erg brakquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niek = messenga ?
Joh, die hoef je alleen maar even aan te spreken en hij kwijlt al.
Gewoon een koptelefoon kopen, houd je oren ook nog es lekker warmquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet je van die earbuds nemen.. die je helemaal je gehoor kanaal in douwt...
zal even picje zoeken.. staat nog wel ergens op mn site.. moment
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niek = messenga ?
Dat lijken me echt kut dingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
vertel ffquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niek = messenga ?
ook wel In-ear dopjes genoemd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jáquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef kanaiken het volgende:
Renesite, heb ik uberhaupt notes?
http://www.xs4all.nl/~witte120/troep/m500mp3.jpgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Veel?quote:
Kwaliteit is goed hoor.. veel beter dan de meeste koptelefoons < 50 euro. (earbuds waren 40 overigensquote:
Daarom, ook zo 's morgens vroeg rijden er nog auto's over straat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ook wel In-ear dopjes genoemd.
ik heb ze ook, zijn echt perfect
1 nadeel kan zijn dat je de buitenwereld ook echt niet meer hoort..
Zelfs al heb je hem redelijk zacht..
En kwantitief heb ik er hoeveel?quote:
wil je misschien abseilen zonder ketting vanaf de martinitoren?quote:
Daar ga ik dus niet mee over straatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gewoon een koptelefoon kopen, houd je oren ook nog es lekker warm
Enkel het aantal, ik vraag niet naar inhoud.quote:
ik heb vaak gehad in de trein dat ik dus gewoon ergens langs reed, de bus is wat anders..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom, ook zo 's morgens vroeg rijden er nog auto's over straat.
En ik in de bus zou ik dan altijd mijn haltes voorbij slapen
8.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Enkel het aantal, ik vraag niet naar inhoud.
Het intresseert me dus werkelijk geen ene klote hoe ik er om 6 uur bij loopquote:
Rond tussen half 7 en 7 uur gaan veel mensen naar hun werk toequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb vaak gehad in de trein dat ik dus gewoon ergens langs reed, de bus is wat anders..
daar slaap ik nooit
en wat betreft die auto's smorgens ?
Ik weet niet waar jij aan het bezorgen bent, maar hier rijden tot een uur of 6 uur half 7 echt bijna geen auto's..
Zou je dat graag willen ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
wil je misschien abseilen zonder ketting vanaf de martinitoren?
Tief op. Jij verwijdert foto's.quote:
Een getal onder de 10quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Enkel het aantal, ik vraag niet naar inhoud.
Als ik het goed doe, ben ik dan net klaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Rond tussen half 7 en 7 uur gaan veel mensen naar hun werk toe
Hier wel, vooral veel busjes van bouwbedrijven enzo..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb vaak gehad in de trein dat ik dus gewoon ergens langs reed, de bus is wat anders..
daar slaap ik nooit
en wat betreft die auto's smorgens ?
Ik weet niet waar jij aan het bezorgen bent, maar hier rijden tot een uur of 6 uur half 7 echt bijna geen auto's..
Zou jij dat willen doen als ik dat zo graag zou willen?quote:
Hmm.. ik viel pas nog in de bus in slaap 's ochtends.. laatste wat ik herinner is dat ik nog een keiharde wakker word stampert had aan gezet.. het heeft niet mogen batenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom, ook zo 's morgens vroeg rijden er nog auto's over straat.
En ik in de bus zou ik dan altijd mijn haltes voorbij slapen
Dan liggen de kranten er hier nog niet eens. Pas om 5:40quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik het goed doe, ben ik dan net klaar.
uurtje of half 5 beginnen![]()
quote:
probeer deze eens: http://media.putfile.com/(...)verdomme-het-hardstequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik viel pas nog in de bus in slaap 's ochtends.. laatste wat ik herinner is dat ik nog een keiharde wakker word stampert had aan gezet.. het heeft niet mogen baten![]()
http://www.xs4all.nl/~witte120/troep/pub/
Preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het intresseert me dus werkelijk geen ene klote hoe ik er om 6 uur bij loop
Meestal zit ik binnen 5 minuten op de fiets als ik wakker word
ahja, die nek dingen zijn tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hier wel, vooral veel busjes van bouwbedrijven enzo..
Mijn koptelefoon:
[afbeelding]
Google maar op sennheiser hd500quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het intresseert me dus werkelijk geen ene klote hoe ik er om 6 uur bij loop
Meestal zit ik binnen 5 minuten op de fiets als ik wakker word
Alleen als je het echt diep van binnen wilt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou jij dat willen doen als ik dat zo graag zou willen?
Ik heb er niet speciaal oude kleren voor, maar ik denk dat ik op de zaterdag morgen nog wel aardig naar bier stink enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik loop echt met zo'n lelijke oude versleten broek en zo'n vest wat vorig jaar al doodging van ellende
Ik had hiervoor ook een sennheiser, maar door geldgebrek heb ik deze nu gekocht. Moet zeggen dat ik er net zo tevreden over ben, geluidskwaliteit schijnt iets minder te zijn, maar met mijn gehoor merk ik dat toch nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Google maar op sennheiser hd500
Te groot (en toen ik em kocht in ieder geval) te duur om mee door de regen te gaan fietsen
Dan liever de buds.
Zoiets hebben wij ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hier wel, vooral veel busjes van bouwbedrijven enzo..
Mijn koptelefoon:
[afbeelding]
Doet et niet....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
probeer deze eens: http://media.putfile.com/(...)verdomme-het-hardste![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had hiervoor ook een sennheiser, maar door geldgebrek heb ik deze nu gekocht. Moet zeggen dat ik er net zo tevreden over ben, geluidskwaliteit schijnt iets minder te zijn, maar met mijn gehoor merk ik dat toch niet
In 1 liedje (ik weet niet eens welke) zit precies dezelfde toon waarmee mijn wekker me wakker maakt, zo'n heel irritant drie keer piepen. Ik schrik geregeld midden in mn krantenwijk op de fiets wakker, geen idee hoe ik daar dan gekomen ben enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef Sebasser het volgende:
Dana - defcon 1 liveset,
Blijf je ook wel mee wakker..
Zo slecht dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had hiervoor ook een sennheiser, maar door geldgebrek heb ik deze nu gekocht. Moet zeggen dat ik er net zo tevreden over ben, geluidskwaliteit schijnt iets minder te zijn, maar met mijn gehoor merk ik dat toch niet
Die zijn niet zo slecht. Koptelefoons echter, en oortjes al helemaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
opa spreekt: 'minder naar die herrie festivals gaan !'
ach, zo 's morgens vroeg letten de meeste toch niet echt op de geluidskwaliteit lijkt mequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, foutje van de KNO-arts, ik ben voor ongeveer 50% doofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
opa spreekt: 'minder naar die herrie festivals gaan !'
mmmbalen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, foutje van de KNO-arts, ik ben voor ongeveer 50% doof![]()
In slaap vallen doe je dan niet, gewoon de automatische pilootquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In 1 liedje (ik weet niet eens welke) zit precies dezelfde toon waarmee mijn wekker me wakker maakt, zo'n heel irritant drie keer piepen. Ik schrik geregeld midden in mn krantenwijk op de fiets wakker, geen idee hoe ik daar dan gekomen ben enzo![]()
Bij dat liedje van tess word ik normaal gesproken wel wakker van de vocals. Herrie op de achtergrond en dan toch zo'n lief stemmetjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In 1 liedje (ik weet niet eens welke) zit precies dezelfde toon waarmee mijn wekker me wakker maakt, zo'n heel irritant drie keer piepen. Ik schrik geregeld midden in mn krantenwijk op de fiets wakker, geen idee hoe ik daar dan gekomen ben enzo![]()
Achja, ook nooit piep in mn oren omdat ik te harde muziek heb geluisterd ofzo, te hard bestaat voor mij niet meerquote:
Je bent tenminste positivistisch ingesteld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Achja, ook nooit piep in mn oren omdat ik te harde muziek heb geluisterd ofzo, te hard bestaat voor mij niet meer![]()
Ik vraag het me elke keer dat dat gebeurt weer af, want blijkbaar doe ik toch alles goed, nooit klachten enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In slaap vallen doe je dan niet, gewoon de automatische piloot
Heb ik ook erg vaak last van. En dan ga ik ook nog twijfelen of ik niet wat vergeten ben
Echt in slaap vallen op de fiets is verdomde klote
Dan zou mijn gehoor echt gaer moeten zijn onderhand. Misschien eens laten testen ofzo. Zelf niet echt het idee dat er iets stuk is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Die zijn niet zo slecht. Koptelefoons echter, en oortjes al helemaal.
's morgens in de bus vind ik het soms fijn om wakker te worden met Venetian Snares (Breakcore) en de andere keer heb ik weer hele rustige albums van Aphex Twin opstaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij dat liedje van tess word ik normaal gesproken wel wakker van de vocals. Herrie op de achtergrond en dan toch zo'n lief stemmetje![]()
http://www.xs4all.nl/~witte120/troep/pub/
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Je bent tenminste positivistisch ingesteld.
Echt compleet doof ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]Tijdje doof geweest, alles is beter dan dat
Het is inderdaad echt heel vreemd jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vraag het me elke keer dat dat gebeurt weer af, want blijkbaar doe ik toch alles goed, nooit klachten enzo
oehquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:30 schreef Merel1808 het volgende:
97%quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Echt compleet doof ?
Ik zou me echt doodschrikken als ik zo wakker word
Krijg je per huis betaald ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt heel vreemd ja
Laatste tijd heb ik wel wat meer klachten, maar mijn wijk is dan ook met 40% gegroeid
Meteen even albummetje van gekocht.. maar komop zeg.. nintendo geluidjes ...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
's morgens in de bus vind ik het soms fijn om wakker te worden met Venetian Snares (Breakcore) en de andere keer heb ik weer hele rustige albums van Aphex Twin opstaan
Ligt een beetje aan mijn humeur
Jaquote:
Was het ook, ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen horen enzo. En dan besef je je ineens dat je je niet voor de geest kan halen hoe je moeders stem klinkt, dat soort dingen.. En je bent de hele dag doodsbang omdat je niks meer hoort aankomen enzo..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oeh![]()
Dat lijkt me echt verschrikkelijk ja
Welk album?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meteen even albummetje van gekocht.. maar komop zeg.. nintendo geluidjes ...![]()
Heb je nu ook een gehoor ding ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
97%
Maar het ging geleidelijk, in een tijdsperiode van ongeveer een week was het helemaal kwijt. Heeft 9 dagen geduurd, en sindsdien is het zoals het nu is
Blind lijkt me nog een tikkie erger.. maar doof is een goeie 2e op de ranglijst der verschrikkingen ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:30 schreef Merel1808 het volgende:
Krijg je geen aftrek per keer dat je te laat komt, dat zou het verklarenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja
Alleen ik vond wel dat ik wat weinig loon had afgelopen maand![]()
Neequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Krijg je geen aftrek per keer dat je te laat komt, dat zou het verklaren
Nee, het kan er wel mee door zo.. Kep ook al een bril, dan zou ik me helemaal zo'n gehandicapte muts voelenquote:
Ah, de nieuwstequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
00-venetian_snares-cavalcade_of_glee_and_dadaist_happy_hardcore-2006.m3u
Tja, ik kan niet oordelen over blind, maar ik weet wel dat veel mensen doof zijn onderschatten..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blind lijkt me nog een tikkie erger.. maar doof is een goeie 2e op de ranglijst der verschrikkingen ja.
Niet gevonden binnen 10 seconden.. DUS niet de moeite waardquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah, de nieuwste
Cavalcade Of Glee And Dadaist Happy Hardcore Pom Poms
Nog niet geluisterd
Download Rossz Csillag Alatt Született eens![]()
Niemand heeft je tegengehouden natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, ik kan niet oordelen over blind, maar ik weet wel dat veel mensen doof zijn onderschatten..
Maargoed, ik wou eigenlijk al 40 minuten geleden naar bed!
Ik heb nu ook een bril..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, het kan er wel mee door zo.. Kep ook al een bril, dan zou ik me helemaal zo'n gehandicapte muts voelen![]()
hehe, die ken ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Sebasser het volgende:
http://media.putfile.com/Xtreme-low-bass
Doe eens je geluid redelijk hard, en je bass lekker hoog.
En daarna moet je eens je hand of iets dergelijks voor de luchtuitlaat van je subwoofer houdn
Dan niet, je mist een prachtig stukje muziekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet gevonden binnen 10 seconden.. DUS niet de moeite waard
Uiteraard niet, maar ik ga nu wel!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niemand heeft je tegengehouden natuurlijk
Je kan in ieder geval zeggen dat je meer dan de gemiddelde mens hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, ik kan niet oordelen over blind, maar ik weet wel dat veel mensen doof zijn onderschatten..
Maargoed, ik wou eigenlijk al 40 minuten geleden naar bed!
Truste dan maarquote:
Ook een gehoording dan? Of dat niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een bril..
Mahgoe, twas best kut om niet eens vanuit je bed TV te kunnen kijken
Terwijl ik maar - of + 2 heb..
Binnenkort even naar lenzen kijken..
-3 en lenzen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een bril..
Mahgoe, twas best kut om niet eens vanuit je bed TV te kunnen kijken
Terwijl ik maar - of + 2 heb..
Binnenkort even naar lenzen kijken..
Danku! Gaat wel lukken, hoop ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Truste dan maar
Succes met opstaan
huh ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ook een gehoording dan? Of dat niet?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
Morgen toch niks te doen, * Sebasser gaat heel de nacht uit het raam naar een willekeurige lamp kijken
Dat zou wel flink schelen jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Danku! Gaat wel lukken, hoop ikVannacht geen Bart om me wakker te houden natuurlijk
![]()
Hm, deze bril is ook zwaar kut eigelijk,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
-3 en lenzen.
In eerste instantie een grotere tv gekocht toen ik nog -1 had... maar die oplossing hield niet lang stand![]()
quote:
Daarom zei ik ook - of +quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Sebasser je hebt trouwens - en geen + waarschijnlijk. :8
Dan kan hij je beter morgenvroeg bellen dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]Tenzij hij vannacht op het briljante idee komt om me te gaan vertellen hoe Franz Ferdinand was, maar dat weet ik dan morgenochtend toch niet meer
Yup, maar dat doen we bijna altijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan kan hij je beter morgenvroeg bellen dusAnders kun je alle gesprekken dubbel gaan voeren
oh, ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Oh ja, drankje drinken stellen we ff uit, ik ga morgen om bepaalde redenen niet met mijn ouders praten of ander contact leggen, ik sluit me op in mijn kamer
Tja, hij belt mij 's nachts, 's ochtends zie ik in mn telefoon dat dat zo is, ik ben verbaasd, bel hem en hij vertelt me wat ik allemaal gezegd hebquote:
Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal wat het kost.. mn peet ouders zijn opticien en mn ouders betalen de lenzen+vloeistof.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, deze bril is ook zwaar kut eigelijk,
Redelijk vaak na een nachtje leren of wat dan ook met dat ding op in slaap gevallen..
Nieuwe pootjes aan laten zetten, maar nu zijn ze alweer redelijk verbogen
hoe gaat dat met lenzen ?
Even naar de pearl (of een andere winkel..) en hun kijken ernaar en that's it ?
Of wat ?
en hoeveel ben je er maand er aan kwijt ?
ik hoor nu ook steeds op de radio die reclame voor een euro of 10 elke maand lenzen en lenzen vloeistof ?
Ik word uberhaupt niet eens wakker van mijn telefoon volgens mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, hij belt mij 's nachts, 's ochtends zie ik in mn telefoon dat dat zo is, ik ben verbaasd, bel hem en hij vertelt me wat ik allemaal gezegd heb![]()
Maargoed, nu ECHT weg hoor!
Ach, dat lastig iets bbekijken met bril is bekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal wat het kost.. mn peet ouders zijn opticien en mn ouders betalen de lenzen+vloeistof.
Ik heb iig zachte maandlenzen, doe ze 's ochtends in en 's avonds voordat ik ga slapen uit. (als ik al in mn bed lig eigenlijk.. lenzen bakje op mn nachtkastje) Sommige mensen hebben overigens wel wat irritatie als ze de hele dag lenzen in hebben.
Gewoon naar de opticien gaan en dan leggen ze je het wel uit daar. Je kan ook daglenzen proberen, aangezien het in en uit doen aan het begin nogal een geKUTklooi is en je ze dan kan scheuren, maar na een tijdje moet dat helemaal goed gaan.
Heb mn bril toendertijd na een week vaarwel gezegd, had ook met tv kijken het probleem dat ik niet lekker op mn kussen kon liggen en was bang dat die pootjes zou buigen.
Overigens ook van toepassing als je niet op vakantie bent en gaat zwemmenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
Oh alleen op vakantie kan lenzen wat irritant zijn als je wil gaan zwemmen... dan moet je onder water je ogen dicht houden anders ben je ze kwijt
Zo was ik van plan tegen een uur of kwart over 9 CSI te gaan kijken..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik word uberhaupt niet eens wakker van mijn telefoon volgens mij
En je lijkt Marly wel, die blijft ook altijd zo lang hangen
Welke csi is de leukste eigenlijk.. ik heb nog nooit iets gekeken maar wel 12 dvd's csi miami gekocht laatst. Is die leuk of kan ik voortaan beter new york of de 'normale' csi pakken ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo was ik van plan tegen een uur of kwart over 9 CSI te gaan kijken..
Zelf vind ik ze allemaal wel leukquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welke csi is de leukste eigenlijk.. ik heb nog nooit iets gekeken maar wel 12 dvd's csi miami gekocht laatst. Is die leuk of kan ik voortaan beter new york of de 'normale' csi pakken ?
Of zit er geen verschil in?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
zelfde hier.. keertje vroeg tukken..
nog steeds helemaal gaer van werken
mzl
Misschien ongepast, maar vind wordt in deze vorm met dt gespeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef Renesite het volgende:
Nu vind me pa het niets
Bart kwam dus op het briljante idee.. Ik kon gelukkig niet slapen, dus ik heb meegekregen hoe gaaf FF wasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik word uberhaupt niet eens wakker van mijn telefoon volgens mij
En je lijkt Marly wel, die blijft ook altijd zo lang hangen
Komt dat?quote:
Oh fijnquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef B_BOY het volgende:
en weer gaar. mijn leven begint aan elkaar te hangen van gaarheid.
hehequote:Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef B_BOY het volgende:
en weer gaar. mijn leven begint aan elkaar te hangen van gaarheid.
]verlept.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Lowlands gaat niet door B_BOY, de groep van mijn oom gaat dit jaar voor het eerst niet naar Lowlands toe omdat veel plekken zijn ingenomen door polen en tsjechen
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:37 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga trouwens koken
Anders krijg ik niks te eten vandaag
Bálen zeg...quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:13 schreef B_BOY het volgende:
weetjewat nou kut is he. wakker worden en geen peuken hebben als ik nu wil roken moet ik eerst ergens peuken gaan halen :S
Hamburger met doperwts en wortels en gebakken aardappelsquote:
hmmmquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hamburger met doperwts en wortels en gebakken aardappels
Aardappels waren aangebrand
Rest was te eten
Jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmmmZonde van de gebakken aardappels, die dingen zijn lekker
achja ook geen eten in huis dus naar de winkel geweest nu kan ik en eten en rokenquote:
jij ook alquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik loop maar eens naar de supermarkt toe om wat eten te halen
Ik al sinds vorige week donderdagquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:22 schreef tonks het volgende:
Ik heb nu vakantie
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:39 schreef tonks het volgende:
Ik heb het nu officieel, ik heb mijn rapport enzo. en een waarschuwing voor volgend jaar.
Jebquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:42 schreef Devrim_ het volgende:
Bijn vol
en nu in het nederlands?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:39 schreef B_BOY het volgende:
ik ben gewoon ammel aant poetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |