Als het regent bezorg jij niet ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kranten bezorgen is sowieso best fijn, muziekje erbij, zonnetje, midden op straat fietsen, lekker je ochtendhumeur afreageren op die stomme lui met die stomme kutbrievenbussen, enzo
En in de winter lekker bevroren handenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kranten bezorgen is sowieso best fijn, muziekje erbij, zonnetje, midden op straat fietsen, lekker je ochtendhumeur afreageren op die stomme lui met die stomme kutbrievenbussen, enzo
Neuh, doe het nu sinds 1 februari en heb nog maar 2 of 3x regen gehadquote:
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat verklaart het.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En in de winter lekker bevroren handenThanks, but no thanks
10 uur... wtf zijn dat voor tijden danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
Mn moeder vroeg mn broertje en mij of we het nog konden redden om om 10 uur in bed te liggen
Woeps, tijd vergeten
Whehehe.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
Mn moeder vroeg mn broertje en mij of we het nog konden redden om om 10 uur in bed te liggen
Woeps, tijd vergeten
Handschoenenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En in de winter lekker bevroren handenThanks, but no thanks
Koptelefoonquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedMijn oordopjes vallen elke keer uit zogauw ik een krant uit mijn tas pak
Krantenbezorgen in een nieuwbouwwijk, lekker met de fiets door die tuinen heen rijden omdat er geen paadjes zijn en dan allemaal diepe bandensporen achter laten
Beetje slijmenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Beetje slijmenHoeven ze niet dronken voor te zijn
Misschien bezwijkt Niek wel onder mn geslijm
Moet je van die earbuds nemen.. die je helemaal je gehoor kanaal in douwt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedMijn oordopjes vallen elke keer uit zogauw ik een krant uit mijn tas pak
Krantenbezorgen in een nieuwbouwwijk, lekker met de fiets door die tuinen heen rijden omdat er geen paadjes zijn en dan allemaal diepe bandensporen achter laten
Niek = messenga ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Beetje slijmenHoeven ze niet dronken voor te zijn
Misschien bezwijkt Niek wel onder mn geslijm
geen ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
10 uur... wtf zijn dat voor tijden dan![]()
We hebben er wel een, maar die is erg brakquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niek = messenga ?
Joh, die hoef je alleen maar even aan te spreken en hij kwijlt al.
Gewoon een koptelefoon kopen, houd je oren ook nog es lekker warmquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet je van die earbuds nemen.. die je helemaal je gehoor kanaal in douwt...
zal even picje zoeken.. staat nog wel ergens op mn site.. moment
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niek = messenga ?
Dat lijken me echt kut dingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
vertel ffquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niek = messenga ?
ook wel In-ear dopjes genoemd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jáquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef kanaiken het volgende:
Renesite, heb ik uberhaupt notes?
http://www.xs4all.nl/~witte120/troep/m500mp3.jpgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Veel?quote:
Kwaliteit is goed hoor.. veel beter dan de meeste koptelefoons < 50 euro. (earbuds waren 40 overigensquote:
Daarom, ook zo 's morgens vroeg rijden er nog auto's over straat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ook wel In-ear dopjes genoemd.
ik heb ze ook, zijn echt perfect
1 nadeel kan zijn dat je de buitenwereld ook echt niet meer hoort..
Zelfs al heb je hem redelijk zacht..
En kwantitief heb ik er hoeveel?quote:
wil je misschien abseilen zonder ketting vanaf de martinitoren?quote:
Daar ga ik dus niet mee over straatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gewoon een koptelefoon kopen, houd je oren ook nog es lekker warm
Enkel het aantal, ik vraag niet naar inhoud.quote:
ik heb vaak gehad in de trein dat ik dus gewoon ergens langs reed, de bus is wat anders..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom, ook zo 's morgens vroeg rijden er nog auto's over straat.
En ik in de bus zou ik dan altijd mijn haltes voorbij slapen
8.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Enkel het aantal, ik vraag niet naar inhoud.
Het intresseert me dus werkelijk geen ene klote hoe ik er om 6 uur bij loopquote:
Rond tussen half 7 en 7 uur gaan veel mensen naar hun werk toequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb vaak gehad in de trein dat ik dus gewoon ergens langs reed, de bus is wat anders..
daar slaap ik nooit
en wat betreft die auto's smorgens ?
Ik weet niet waar jij aan het bezorgen bent, maar hier rijden tot een uur of 6 uur half 7 echt bijna geen auto's..
Zou je dat graag willen ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
wil je misschien abseilen zonder ketting vanaf de martinitoren?
Tief op. Jij verwijdert foto's.quote:
Een getal onder de 10quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Enkel het aantal, ik vraag niet naar inhoud.
Als ik het goed doe, ben ik dan net klaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Rond tussen half 7 en 7 uur gaan veel mensen naar hun werk toe
Hier wel, vooral veel busjes van bouwbedrijven enzo..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb vaak gehad in de trein dat ik dus gewoon ergens langs reed, de bus is wat anders..
daar slaap ik nooit
en wat betreft die auto's smorgens ?
Ik weet niet waar jij aan het bezorgen bent, maar hier rijden tot een uur of 6 uur half 7 echt bijna geen auto's..
Zou jij dat willen doen als ik dat zo graag zou willen?quote:
Hmm.. ik viel pas nog in de bus in slaap 's ochtends.. laatste wat ik herinner is dat ik nog een keiharde wakker word stampert had aan gezet.. het heeft niet mogen batenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom, ook zo 's morgens vroeg rijden er nog auto's over straat.
En ik in de bus zou ik dan altijd mijn haltes voorbij slapen
Dan liggen de kranten er hier nog niet eens. Pas om 5:40quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik het goed doe, ben ik dan net klaar.
uurtje of half 5 beginnen![]()
quote:
probeer deze eens: http://media.putfile.com/(...)verdomme-het-hardstequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik viel pas nog in de bus in slaap 's ochtends.. laatste wat ik herinner is dat ik nog een keiharde wakker word stampert had aan gezet.. het heeft niet mogen baten![]()
http://www.xs4all.nl/~witte120/troep/pub/
Preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het intresseert me dus werkelijk geen ene klote hoe ik er om 6 uur bij loop
Meestal zit ik binnen 5 minuten op de fiets als ik wakker word
ahja, die nek dingen zijn tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hier wel, vooral veel busjes van bouwbedrijven enzo..
Mijn koptelefoon:
[afbeelding]
Google maar op sennheiser hd500quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het intresseert me dus werkelijk geen ene klote hoe ik er om 6 uur bij loop
Meestal zit ik binnen 5 minuten op de fiets als ik wakker word
Alleen als je het echt diep van binnen wilt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou jij dat willen doen als ik dat zo graag zou willen?
Ik heb er niet speciaal oude kleren voor, maar ik denk dat ik op de zaterdag morgen nog wel aardig naar bier stink enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik loop echt met zo'n lelijke oude versleten broek en zo'n vest wat vorig jaar al doodging van ellende
Ik had hiervoor ook een sennheiser, maar door geldgebrek heb ik deze nu gekocht. Moet zeggen dat ik er net zo tevreden over ben, geluidskwaliteit schijnt iets minder te zijn, maar met mijn gehoor merk ik dat toch nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Google maar op sennheiser hd500
Te groot (en toen ik em kocht in ieder geval) te duur om mee door de regen te gaan fietsen
Dan liever de buds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |