De kwaliteit is ver te zoekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef DjDev het volgende:
zo
grmblquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef -Marlii- het volgende:
Moet morgen om 12 uur werken, dus tegen uur of 11 uiterlijk opstaan?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Of ik het word is weer wat anders maar goed
Ik heb iig 1 fanquote:
True.quote:
Jepquote:
quote:
En af en toe verlagen we ons tot een nivo zodat iedereen mee kan komenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JepWe voeren hier normaal discussies op hoog niveau die menig Fokker ver te boven gaan
![]()
Sure, naam?quote:
Idd, hele mooie stadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ook een mooi plekje..Maar Istanbul vind ik de mooiste stad van de wereld
[afbeelding]
Het leukste is dat je van Europa naar Azie kunt kijken en van Azie naar Europa kan kijken
tja, anders is er hier in de buurt ook zo weinig werkquote:
whehequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, anders is er hier in de buurt ook zo weinig werk
En kranten bezorgen is best fijn op een heerlijke zonnige zomer morgen
Die geven ze alleen zelden door.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ben trouwens wel eens benieuwd naar notes over mij van de modjes enzo
Niek even lief vragen op msn ofzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:
quote:
Dan zal je een mod in een dronken bui zo ver moeten krijgen dingen er over te laten vertellen, het zal ook wel anders kunnen..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:
ja, doe ik donderdag wel ofzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niek even lief vragen op msn ofzo![]()
Kranten bezorgen is sowieso best fijn, muziekje erbij, zonnetje, midden op straat fietsen, lekker je ochtendhumeur afreageren op die stomme lui met die stomme kutbrievenbussen, enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, anders is er hier in de buurt ook zo weinig werk
En kranten bezorgen is best fijn op een heerlijke zonnige zomer morgen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zal je een mod in een dronken bui zo ver moeten krijgen dingen er over te laten vertellen, het zal ook wel anders kunnen..
Maar dit werkt
Als het regent bezorg jij niet ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kranten bezorgen is sowieso best fijn, muziekje erbij, zonnetje, midden op straat fietsen, lekker je ochtendhumeur afreageren op die stomme lui met die stomme kutbrievenbussen, enzo
En in de winter lekker bevroren handenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kranten bezorgen is sowieso best fijn, muziekje erbij, zonnetje, midden op straat fietsen, lekker je ochtendhumeur afreageren op die stomme lui met die stomme kutbrievenbussen, enzo
Neuh, doe het nu sinds 1 februari en heb nog maar 2 of 3x regen gehadquote:
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat verklaart het.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En in de winter lekker bevroren handenThanks, but no thanks
10 uur... wtf zijn dat voor tijden danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
Mn moeder vroeg mn broertje en mij of we het nog konden redden om om 10 uur in bed te liggen
Woeps, tijd vergeten
Whehehe.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
Mn moeder vroeg mn broertje en mij of we het nog konden redden om om 10 uur in bed te liggen
Woeps, tijd vergeten
Handschoenenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En in de winter lekker bevroren handenThanks, but no thanks
Koptelefoonquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedMijn oordopjes vallen elke keer uit zogauw ik een krant uit mijn tas pak
Krantenbezorgen in een nieuwbouwwijk, lekker met de fiets door die tuinen heen rijden omdat er geen paadjes zijn en dan allemaal diepe bandensporen achter laten
Beetje slijmenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Beetje slijmenHoeven ze niet dronken voor te zijn
Misschien bezwijkt Niek wel onder mn geslijm
Moet je van die earbuds nemen.. die je helemaal je gehoor kanaal in douwt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat muziekje erbij gaat bij mij niet zo goedMijn oordopjes vallen elke keer uit zogauw ik een krant uit mijn tas pak
Krantenbezorgen in een nieuwbouwwijk, lekker met de fiets door die tuinen heen rijden omdat er geen paadjes zijn en dan allemaal diepe bandensporen achter laten
Niek = messenga ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Beetje slijmenHoeven ze niet dronken voor te zijn
Misschien bezwijkt Niek wel onder mn geslijm
geen ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
10 uur... wtf zijn dat voor tijden dan![]()
We hebben er wel een, maar die is erg brakquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niek = messenga ?
Joh, die hoef je alleen maar even aan te spreken en hij kwijlt al.
Gewoon een koptelefoon kopen, houd je oren ook nog es lekker warmquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet je van die earbuds nemen.. die je helemaal je gehoor kanaal in douwt...
zal even picje zoeken.. staat nog wel ergens op mn site.. moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |