Ja idd, vakantie, en best wel saai, nu alquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Iedereen heeft vakantie
Wat is dagrecord? 7?
Niet iedereen hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Iedereen heeft vakantie
Wat is dagrecord? 7?
Ik ook jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Niet iedereen hoorRegio Noord zit nu midden in de toetsweken. Iig de mensen die ik ken uit Noord
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:53 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja idd, vakantie, en best wel saai, nu al![]()
Wat is 3 maal 4quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ghehe, nou is Bart weg, gaat iedereen moeilijke vragen stellen![]()
quote:
Vrienden van me zijn aan het voetballen. Wil ik op zich ook wel, alleen ben ik geblesseerd. Heb iets met mn teenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Ik verveel me totaal niet. Ik vraag me soms af wanneer ik wat moet gaan doen en of het allemaal in mn 'planning' past
Dat is altijd alleen eerste dagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:53 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja idd, vakantie, en best wel saai, nu al![]()
Aha, maar dan kun je toch gaan kijken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:55 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Vrienden van me zijn aan het voetballen. Wil ik op zich ook wel, alleen ben ik geblesseerd. Heb iets met mn teen![]()
Ik zit ook in regio noord officieel, maar ze houden zich hier totaal niet aan die regio datums enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Niet iedereen hoorRegio Noord zit nu midden in de toetsweken. Iig de mensen die ik ken uit Noord
Dat is geen fuck aan op een pleintje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Aha, maar dan kun je toch gaan kijken?
Herkansingen zijn bij ons morgen pasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is altijd alleen eerste dag
Ik ben nu ook vrij eenzaam maar vrienden lopen examen Frans te herkansen en PO's te maken enzo. Maar 4 uur gaan we naar stad.
Ja, en was ik ook nu van plan. Kan wel een beetje overschoppen maar meer niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Aha, maar dan kun je toch gaan kijken?
Hm, dan blijf je maar FOK!kenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is geen fuck aan op een pleintje.
Veel plezierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja, en was ik ook nu van plan. Kan wel een beetje overschoppen maar meer niet.
Ben dus alweer weg![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zit ook in regio noord officieel, maar ze houden zich hier totaal niet aan die regio datums enzo
Doeiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja, en was ik ook nu van plan. Kan wel een beetje overschoppen maar meer niet.
Ben dus alweer weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |