Leg dat maar aan de Zwitsers uitquote:
was van achteren op de enkel, dus tja het is een penalty.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
Is zwaar beloond hoor die lichte overtreding....
Zeer terechtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was van achteren op de enkel, dus tja het is een penalty.
Zegt niksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:31 schreef Doc het volgende:
Het was de minst twijfelachtige van de van de twijfelachtige penalties dit WK.
'Terechte voorsprong' Zei iequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij zit de NOS-commentator naast zijn Spaanse collega.
Hij heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:32 schreef Falco het volgende:
Piet de Visser heeft gelijk wat betreft Torres.
hoe kom je d'r bijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:33 schreef Robocock het volgende:
Ik heb het duistere vermoeden dat er nog zeer twijfelachtige beslissingen komen vand e scheids![]()
Jawel hoor, het zegt dat het de minst twijfelachtige penalty was van de twijfelachtige penalties dit WKquote:
Die is al bekend volgens mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef Jor-El het volgende:
Ben benieuwd welke scheidsrechter dit WK gaat winnen.![]()
![]()
Ja man niet normaalquote:
het was wel overtreding... en binnen de 16, dus een penalty, maar ik vind t toch zwaar...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was van achteren op de enkel, dus tja het is een penalty.
Jammer dat z'n voornaam niet Aston is.quote:
racistquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef SpiceP het volgende:
Je ziet bij Frankrijk alleen maar zwartjes in het elftal.En dat noemt zich een Franse club
Nederland zou een voorbeeld moeten nemenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef SpiceP het volgende:
Je ziet bij Frankrijk alleen maar zwartjes in het elftal.En dat noemt zich een Franse club
29 geel en 7 rood is zo'n beetje het theoretische maximum zeker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef Jor-El het volgende:
Ben benieuwd welke scheidsrechter dit WK gaat winnen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Villa kreeg de op bal op zijn achterwerk..
Want mensen die zwart zijn kunnen niet Frans zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef SpiceP het volgende:
Jij bent echt goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Ribery even scoren of een assist maken.
Nee, geen club, maar een teamquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef SpiceP het volgende:
hoor ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik een andere commentator op de achtergrond als je de tv beetje hard zet ?
Het klinkt als een kleine gekgeworden japanner op de achtergornd. Bijzonder irritant.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik een andere commentator op de achtergrond als je de tv beetje hard zet ?
Dat is een Marokkaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoor ik ook
zat ali elkhattabi op de bank bij frankrijkdie meende ik te herkennen
Misschien zit hij in een commentator vak/hok met andere commentatoren?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Precies, net zoals Nederland jarenlang met een Surinaams elftal speelde. Van Basten heeft er goed aan gedaan om met een roomblank elftal aan te treden. Het is een Nederlands elftal, geen Surinaamsequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want mensen die zwart zijn kunnen niet Frans zijn.
de spaanse commentatorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Ribery even scoren of een assist maken.
Welnee. Dit is het WK 2006 hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
Krijgen we zowaar een leuke wedstrijd?
Het is al een leuke wedstrijd. Met Argies - Mexico de beste / leukste deze 8e finale.quote:
laten we het hopen, die stokbroden zijn soms net duitsers. ........quote:
Nou Mexico - Argentinië was wel smullen anders!quote:
Dat zet Spanje hopelijk in de 2e helft nog wel recht.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef Stuart het volgende:
Balen zeg, met een gelijkspel de rust in. Ik had zo gehoopt op die voorsprong van Spanje![]()
Gisteren was het niet best inderdaadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is al een leuke wedstrijd. Met Argies - Mexico de beste / leukste deze 8e finale.
De laatste wedstrijden waren dan ook echt drama ...
ze willen allemaal naar Ajaxquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:46 schreef WaStEd het volgende:
Al die Juve spelers willen zich graag in de etalage spelen.... ahum
Dit was inderdaad een van de weinige wedstrijden waar ik constant op de klok keek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:46 schreef Stuart het volgende:
De eerste helft vloog voor mijn gevoel voorbij. Leuke wedstrijd dus![]()
Na zondag kan het alleen maar beter worden..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:48 schreef DikkeDiarree het volgende:
Leuke eerste helft.
Het kan dus toch wel.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:48 schreef skiczukie het volgende:
Maar waarom iedereen zo anti-Frankrijk is begrijp ik nog niet echt.
Wel eens in Frankrijk geweest?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:48 schreef skiczukie het volgende:
Maar waarom iedereen zo anti-Frankrijk is begrijp ik nog niet echt.
Nee das zoooooo passequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
nog niet EEN kaart gevallen??
Maar dat was te verwachten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:48 schreef Soul79 het volgende:
Jammer voor het voetbal maar de Spanjaarden worden gestraft voor hun offensieve speelwijze, de Fransen worden beloond voor hun laffe speelwijze.
hij houdt echt álles bij zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die de visser weet er veel van. jammer dat hij geen bondscoach is geworden voor Nederland.
Dan heb je toch een klein schizofreen probleem.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:51 schreef Ringo het volgende:
Ik ben voor Zidane en Spanje.
ff luisteren.. dat gezever van Kieft ben ik echt beuquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:52 schreef Falco het volgende:
Piet de Visser is geniaal
Maar jij hebt dan ook iets tegen Kookequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ga bijna do0or de verslaggever hopen dat Frankrijk wint
Spanje heeft toch ook behoorlijk wat gekoloniseerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:53 schreef WaStEd het volgende:
Koloniaal gezien heeft Frankrijk de landen bezet met de beste voetballers...
Ja dat weet ik wel, maar hoeveel spelers staan er daarvan in dit elftal ?quote:
Niks, die is dood.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Jezus wat mankeert die hond wel allemaal niet
11quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar hoeveel spelers staan er daarvan in dit elftal ?
Verkoudheid, hij ziet er meteen zo ziekjes uit he?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Jezus wat mankeert die hond wel allemaal niet
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Thelonious het volgende:
Hup Frankrijk!!
Mijn vrouw is er van overtuigd dat hij ook een van de stemmen doet bij Sesamstraatquote:
Idd dat viel mij ook al op...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef TryMe het volgende:
Goal van brazilie, randje buitenspel zegt ie hehe
Zou zo maar kunnen, heb je al gegoegult ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Mijn vrouw is er van overtuigd dat hij ook een van de stemmen doet bij Sesamstraat
zeker om te zien zei die ook nog erachteraanquote:
Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
De Spaanse commentator zit er weer doorheen te lullen op de achtergrond.
Zat net te kijken, het is niet op TVEquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
niet eensch... Grueter wordt steeds beter, en net als Snoeks heeft ie nog humor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef skiczukie het volgende:
Liever die Kooke (kende hem niet eens) dan die Jeroen Gruetendinges, die gast heeft pas écht een walgelijke stem en een mongolencommentaar.
Volgens mij geen spaans. Denk toch meer iets oosters ...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
moest van blatterquote:
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
Grueter zuigt aarsch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef WaStEd het volgende:
[..]
niet eensch... Grueter wordt steeds beter, en net als Snoeks heeft ie nog humor.
deze eentonige zakkewasser zit bij de NOS omdat de rest zo min of meer bezet is.
van mij mogen ze Bas Ticheler er neerzetten.. NU
Ruzie met Tevez gehadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft Ribery een ongeluk gehad ofzo. Heel litteken op zijn gezicht.
Of gewoon gevochten met de politie tijdens de vele rellen in een voorstad van Parijs.
Tis niet Arabisch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef TryMe het volgende:
Is Arabisch
Boeiend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Allochtoon het volgende:
Ach laten we het ook maar niet hebben over de verkeerd uitgesproken Spaanse namen.
Fuera!!
Two Fu Jung Haiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij geen spaans. Denk toch meer iets oosters ...
Die Tevez is gewoon een Neanderthalerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef WaStEd het volgende:
Ruzie met Tevez gehad
[afbeelding]
schatje heh
Mar Kooke is nog steeds aan het klaarkomen op de Saanse aanvalsgolven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef TryMe het volgende:
Spanje heeft nog steeds geen 1 fatsoenlijke kans gehad
idd jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die Tevez is gewoon een Neanderthaler.
die band was overquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom is Casillas nu aanvoerder?
Omdat Puyol geen Spanjaard is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom is Casillas nu aanvoerder?
nee.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
even mijn Raúl shirt uitgedaan en mijn Luis García shirt aan
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
mooi weggehaald
Viva España
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de spanjaarden zitten er doorheen.
Ik heb liever dat Spanje nu scoort.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef WeebI het volgende:
nee spanje laat die opa's moe worden zodat we in de verlenging met 4-1 winnen
quote:
Ik dacht dat je Catalanen geen Spanjaarden vond.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
mooi weggehaald
Viva España
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |