racistquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef SpiceP het volgende:
Je ziet bij Frankrijk alleen maar zwartjes in het elftal.En dat noemt zich een Franse club
Nederland zou een voorbeeld moeten nemenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef SpiceP het volgende:
Je ziet bij Frankrijk alleen maar zwartjes in het elftal.En dat noemt zich een Franse club
29 geel en 7 rood is zo'n beetje het theoretische maximum zeker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef Jor-El het volgende:
Ben benieuwd welke scheidsrechter dit WK gaat winnen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Villa kreeg de op bal op zijn achterwerk..
Want mensen die zwart zijn kunnen niet Frans zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef SpiceP het volgende:
Jij bent echt goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Ribery even scoren of een assist maken.
Nee, geen club, maar een teamquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef SpiceP het volgende:
hoor ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik een andere commentator op de achtergrond als je de tv beetje hard zet ?
Het klinkt als een kleine gekgeworden japanner op de achtergornd. Bijzonder irritant.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik een andere commentator op de achtergrond als je de tv beetje hard zet ?
Dat is een Marokkaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoor ik ook
zat ali elkhattabi op de bank bij frankrijkdie meende ik te herkennen
Misschien zit hij in een commentator vak/hok met andere commentatoren?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Precies, net zoals Nederland jarenlang met een Surinaams elftal speelde. Van Basten heeft er goed aan gedaan om met een roomblank elftal aan te treden. Het is een Nederlands elftal, geen Surinaamsequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want mensen die zwart zijn kunnen niet Frans zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |