hoor ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik een andere commentator op de achtergrond als je de tv beetje hard zet ?
Het klinkt als een kleine gekgeworden japanner op de achtergornd. Bijzonder irritant.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik een andere commentator op de achtergrond als je de tv beetje hard zet ?
Dat is een Marokkaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoor ik ook
zat ali elkhattabi op de bank bij frankrijkdie meende ik te herkennen
Misschien zit hij in een commentator vak/hok met andere commentatoren?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Precies, net zoals Nederland jarenlang met een Surinaams elftal speelde. Van Basten heeft er goed aan gedaan om met een roomblank elftal aan te treden. Het is een Nederlands elftal, geen Surinaamsequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want mensen die zwart zijn kunnen niet Frans zijn.
de spaanse commentatorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Ribery even scoren of een assist maken.
Welnee. Dit is het WK 2006 hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
Krijgen we zowaar een leuke wedstrijd?
Het is al een leuke wedstrijd. Met Argies - Mexico de beste / leukste deze 8e finale.quote:
laten we het hopen, die stokbroden zijn soms net duitsers. ........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |