Ja dat weet ik wel, maar hoeveel spelers staan er daarvan in dit elftal ?quote:
Niks, die is dood.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Jezus wat mankeert die hond wel allemaal niet
11quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar hoeveel spelers staan er daarvan in dit elftal ?
Verkoudheid, hij ziet er meteen zo ziekjes uit he?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Jezus wat mankeert die hond wel allemaal niet
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Thelonious het volgende:
Hup Frankrijk!!
Mijn vrouw is er van overtuigd dat hij ook een van de stemmen doet bij Sesamstraatquote:
Idd dat viel mij ook al op...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef TryMe het volgende:
Goal van brazilie, randje buitenspel zegt ie hehe
Zou zo maar kunnen, heb je al gegoegult ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Mijn vrouw is er van overtuigd dat hij ook een van de stemmen doet bij Sesamstraat
zeker om te zien zei die ook nog erachteraanquote:
Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
De Spaanse commentator zit er weer doorheen te lullen op de achtergrond.
Zat net te kijken, het is niet op TVEquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
niet eensch... Grueter wordt steeds beter, en net als Snoeks heeft ie nog humor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef skiczukie het volgende:
Liever die Kooke (kende hem niet eens) dan die Jeroen Gruetendinges, die gast heeft pas écht een walgelijke stem en een mongolencommentaar.
Volgens mij geen spaans. Denk toch meer iets oosters ...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
moest van blatterquote:
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
Grueter zuigt aarsch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef WaStEd het volgende:
[..]
niet eensch... Grueter wordt steeds beter, en net als Snoeks heeft ie nog humor.
deze eentonige zakkewasser zit bij de NOS omdat de rest zo min of meer bezet is.
van mij mogen ze Bas Ticheler er neerzetten.. NU
Ruzie met Tevez gehadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft Ribery een ongeluk gehad ofzo. Heel litteken op zijn gezicht.
Of gewoon gevochten met de politie tijdens de vele rellen in een voorstad van Parijs.
Tis niet Arabisch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef TryMe het volgende:
Is Arabisch
Boeiend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Allochtoon het volgende:
Ach laten we het ook maar niet hebben over de verkeerd uitgesproken Spaanse namen.
Fuera!!
Two Fu Jung Haiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij geen spaans. Denk toch meer iets oosters ...
Die Tevez is gewoon een Neanderthalerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef WaStEd het volgende:
Ruzie met Tevez gehad
[afbeelding]
schatje heh
Mar Kooke is nog steeds aan het klaarkomen op de Saanse aanvalsgolven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef TryMe het volgende:
Spanje heeft nog steeds geen 1 fatsoenlijke kans gehad
idd jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die Tevez is gewoon een Neanderthaler.
die band was overquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom is Casillas nu aanvoerder?
Omdat Puyol geen Spanjaard is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom is Casillas nu aanvoerder?
nee.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
even mijn Raúl shirt uitgedaan en mijn Luis García shirt aan
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
mooi weggehaald
Viva España
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de spanjaarden zitten er doorheen.
Ik heb liever dat Spanje nu scoort.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef WeebI het volgende:
nee spanje laat die opa's moe worden zodat we in de verlenging met 4-1 winnen
quote:
Ik dacht dat je Catalanen geen Spanjaarden vond.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
mooi weggehaald
Viva España
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |