Raar, ik kan met DL duidelijk meer dan met squat, laatste keer pakte ik nog 180kgquote:Op maandag 3 juli 2006 21:27 schreef ivosnivo het volgende:
Met opwarmen dacht ik dat het wel lekker ging dus daarom 160 gepakt 2 x gehaald, ik dacht dat me ruggetje ging breken (had dan ook geen riem om), de 2e keer haalde ik weer 2 reps. Met 150 daarna nog 4. Ik zie mezelf niet echt meer squaten dan deadliften, vind squaten veel makkelijker.
Ja idd het is ook heel raar. Ik doe ze allebei nu 1 maand maar met squaten heb ik er ook veel meer vertrouwen in, hoppa explosief omhoog met dat gewicht. En met deadliften heb ik dat toch een stuk minder, doe ik heel enorm langzaam omhoog en iets sneller zakken. Ik had achteraf ook beter me riem om kunnen doen, verga nu al van de spierpijn in me onderrug kramp schiet er af en toe inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Raar, ik kan met DL duidelijk meer dan met squat, laatste keer pakte ik nog 180kg
Ik heb met squatten juist dat ik minder zeker ben, met 130kg op me nek voel ik het al zo drukken en ben ik "bang" dat ik niet omhoog kom, tot nu toe nog nooit gebeurt maar tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja idd het is ook heel raar. Ik doe ze allebei nu 1 maand maar met squaten heb ik er ook veel meer vertrouwen in, hoppa explosief omhoog met dat gewicht. En met deadliften heb ik dat toch een stuk minder, doe ik heel enorm langzaam omhoog en iets sneller zakken. Ik had achteraf ook beter me riem om kunnen doen, verga nu al van de spierpijn in me onderrug kramp schiet er af en toe in![]()
Wij hebben geen airco... enige positieve punt is dat het nu wel lekker rustig is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef chawa_goochem het volgende:
Heerlijk, hè, die airco in de sportschool. Kun je gewoon doortrainen terwijl de rest van de wereld op apegapen ligt.![]()
Ik train wel door, maar smokkel er hier en daar wel een setje af anders zou ik niet meer thuis komen. Gisteren in 1 uur en 15 minuten training 2,5 liter water gezopenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef chawa_goochem het volgende:
Heerlijk, hè, die airco in de sportschool. Kun je gewoon doortrainen terwijl de rest van de wereld op apegapen ligt.![]()
Ik blijf ook aan het drinken tijdens de training, maar ik train ook niet echt lekker met die airco.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:15 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik train wel door, maar smokkel er hier en daar wel een setje af anders zou ik niet meer thuis komen. Gisteren in 1 uur en 15 minuten training 2,5 liter water gezopen
Puik!!! splitschemaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:25 schreef Dacide het volgende:
boh ik heb ook weer eens gesport...
normaal 4 a 5 dagen in de week... afgelopen 5 weken amper geweest ivm drukte,s tress en tijdtekort.
viel me echt vies tegen.. normaal na zo'n lang pauze ga je weer als een trein... maar t zat er niet in vandaag.
alleen borst buik en heel minimaal cardio gedaan.
1. Fullbodyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef Dacide het volgende:
dus wat ik normaal doe... (Standaardverhaaltje van: borst/tri, rug/bi, benen/schouders etc)
Wat is de tegenhanger van split dan? (bedoel niet full body).. was dat niet dat compound gebeuren..?
was het awakenings???????quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:17 schreef Dacide het volgende:
afgelopen zaterdag trouwens naar awakenings festival geweest ( livesets.
van 12 uur smiddags tot 12 uur snachts continu gedanst eigenlijk.. lekker op redelijk laag tempo, want heb hele dag op mainstage gestaan, dus muziekstijl= minimal)
denk dat ik stiekem op zo'n dag zeker 1500 calorieen vebrand. vooral in combinatie met niks of amper iets eten, heel veel water, en een dosis xtc
woog voor t sporten 80,5 kilo... normaal weeg ik 84.. denk wel dat er veel vochtverlies ivm warm weer bij is komen kijken.
Je hebt idd een boel gemist jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:58 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
was het awakenings???????![]()
![]()
![]()
![]()
MAN IK HEB EEN BOEL GEMIST
![]()
bedankt voor de link naar de setjes, zoek alleen nog een manier om ze op te slaan..
xtc?water(, bier, redbull, vodka) + goede muziek en evt wat poppers
(we houden het gezond
)
't Scheelt dat ik niet dagelijks erover lees en discusseer natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, heb er nu al spijt van dat ik de moeite genomen heb iemand die er dagelijks mee bezig is te raadplegen voor je.
quote:Het is ook een morele kwestie. Dat jij vind dat mijn bron onzin uit kraamt moet je zelf weten, maar kom jij dan eens met 'medische onderbouwing' waarom iedereen aan de doping zou moeten gaan omdat het toch geen kwaad kan? Als je overal specifiek 'bewijs' en concrete 'voorbeelden' wilt hebben kan ik wel bezig blijven. In dat kader degradeer je jezelf inderdaad als mascotte voor dopinggebruik in mijn ogen - alleen ik ben hier m'n punt aan het onderbouwen namelijk.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef Mr.J het volgende:
Uit: Beginnen met fitness
[..]
't Scheelt dat ik niet dagelijks erover lees en discusseer natuurlijk.
Vind het wel zeer triest dat iemand die er kennelijk dagelijks mee bezig is zulke niets op slaande dingen zegt.
Die onderzoeken die je geeft zijn net zo sterk als het bewijs dat Saddam massavernietigingswapens had (hoe toepasselijk). 120 mannen ofzo? Over 20 weken? Daar kom je bij de ethische raad lekker ver meequote:1) Ik heb al wat medische onderzoekjes gegeven. Ik vind het trouwens raar dat als jij beweerd dat AAS zo slecht zijn, jij dat zelf niet hoeft te onderbouwen maar ik dat maar moet gaan ontkrachten? Beetje omgekeerde wereld.
Right...quote:2) Ik heb nergens gezegd dat iedereen aan de doping moet, ik probeer alleen ongenuanceerde bagger zoals jouw posts te relativeren. Goed lezen wat ik neerzet dus.
Dat is wat jij er van maakt. Enige wat ik doe is de huidige medische opinie weergeven, heb ik dus niet verzonnen. Ik ben dan ook niet de expert, maar weet dan toevallig dat men het over het algemeen ongezond acht om te gebruiken. Net als al die andere dingen die we ongezond achtten.quote:3)! Jij hebt geen enkel punten kunnen onderbouwen grapjurk. Het enige wat je doet is vingertje wijzen en de hele boel omdraaien.
Kan je ook aangeven op welke bijsluiter staat dat je een klein pikke of hartfalen ervan kan krijgen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Kwestie van de bijsluiter erop naslaan...
Dit is gewoon medline materiaal wat ik je gaf. Als jij dat afdoet als nietszeggend dan houdt het natuurlijk al snel op.quote:Die onderzoeken die je geeft zijn net zo sterk als het bewijs dat Saddam massavernietigingswapens had (hoe toepasselijk). 120 mannen ofzo? Over 20 weken? Daar kom je bij de ethische raad lekker ver meeZelfs een nieuw hoofdpijnpilletje moet door duizenden mensen in fases over verschillende bevolkingsgroepen getest worden - hoe denk je dat zo'n bijsluiter uberhaupt tot stand komt? Kijk, daar heb ik dan weer wel een beetje verstand van
![]()
Zo'n onderzoek, zoals zovele onderzoeken, is waardeloos. Helaas denkt een groot deel van de aardbewoners nog steeds in de trant van 'hey een grafiek, zal wel kloppen dan!'.
]quote:Right...
Mensen ageren omdat je het brengt als 'het is niet bewezen dat je eraan kapot gaat, gewoon gebruiken dus'. En dan ben ik ongenuanceerd aan het baggeren als ik gewoon iemand opbel en vraag wat de huidige medische opinie is? Gimme a break..
Nee, je post iets wat een of andere kennis met medische achtergrond van je claimt te weten, dat is heel iets anders dan de 'huidige medische opinie'.quote:Dat is wat jij er van maakt. Enige wat ik doe is de huidige medische opinie weergeven, heb ik dus niet verzonnen.
Deze middelen zijn medicijnen die sinds de 50'er jaren gebruikt worden. Daar is heel wat literatuur over te vinden hoor.quote:Ik ben dan ook niet de expert, maar weet dan toevallig dat men het over het algemeen ongezond acht om te gebruiken. Net als al die andere dingen die we ongezond achtten.
Dat jij dat gezondsheidsrisico bagatalliseert moet je zelf weten, we hebben ook 40 jaar ontkent dat roken slecht is en dat viel uiteindelijk toch een beetje tegen. Ik ben met je eens dat er niet heel veel goed onderzoek (wel heel veel slecht onderzoek btw) gedaan is naar de effecten van deze middelen, dus wie weet valt het mee. Better safe then sorry denk ik dan maar
Als we het dan toch ook nog over begrijpend lezen gaan hebben...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Mr.J het volgende:
Kan je ook aangeven op welke bijsluiter staat dat je een klein pikke of hartfalen ervan kan krijgen?
Nu draai je het zelf om, ik beschouw hetgeen wat je lukraak neerpost als nietszeggend.quote:Dit is gewoon medline materiaal wat ik je gaf. Als jij dat afdoet als nietszeggend dan houdt het natuurlijk al snel op.
Misschien moet jij wel leren begrijpend schrijvenquote:1) Dat heb ik nergens beweerd. Ga eerst eens op een cursus 'begrijpend lezen' en probeer dan nog eens te snappen dat ik alleen bepaalde ongenuanceerde posts probeer te relatieveren.
Vet. Contraindicaties of bijwerkingen zijn mogelijk en komen dus niet per se tot uitting.quote:2) Als die kerel echt in de medische wereld zit doet hij er goed aan maar kranten te gaan lopen. Wat een onzin verkoopt hij door om te beginnen het meestgebruikte vooroordeel aan te halen dat bb'ers door AAS een klein pikkie krijgen.![]()
Oke, wat is de huidige medische opinie dan? Onderzoeksresultaten over 120 volwassen mannen?quote:Nee, je post iets wat een of andere kennis met medische achtergrond van je claimt te weten, dat is heel iets anders dan de 'huidige medische opinie'.
Voor onze begrijpend lezen oefening:quote:Deze middelen zijn medicijnen die sinds de 50'er jaren gebruikt worden. Daar is heel wat literatuur over te vinden hoor.
Nogmaals, ik promoot cq. bagetaliseer niets. Ik probeer alleen nuance aan te brengen in al die loze vooroordelen die gepost worden.
Je nuanceert mijn beweringen absoluut niet, dat zou in aanvullende termen gebeuren. Je weerlegt mijn beweringen (die volgens jouw niet goed onderbouwt zijn) door jouw beweringen (die volgens mij niet goed onderbouwd zijn).quote:nu·an·ce (de ~, ~n/~s)
1 weinig afwijkend verschil, fijn onderscheid
2 tint, schakering
nu·an·ce·ren (ov.ww.)
1 een nuance aanbrengen in
nu·an·ce·ver·schil (het ~)
1 door een fijn onderscheid bepaald verschil
Je toonzetting neigt helemaal niet naar nuancering of relativering. Nergens hoor ik je zeggen dat ik het bijna goed heb of er een beetje naast zit, of melden dat bijwerkingen enkel in sommige gevallen (bijvoorbeeld bij overdosering) voorkomen (nuancerende relativering). Nee hoor, je vind gewoon dat ik er helemaal naast zit en je doet er zo te zien alles aan om me van mijn mening te veranderen. Lijkt dus in de ogen van de lezer meer als indoctrinatie, ipv nuancering:quote:re·la·ti·ve·ren (ov.ww.)
1 de betrekkelijkheid erkennen of laten uitkomen van => iets met een korreltje zout nemen, iets tot zijn /ware/juiste/ proporties terugbrengen
Enfin, bestaat er in ieder geval geen misverstand meer over de betekenis van gebruikte bewoordingenquote:in·doc·tri·na·tie (de ~ (v.), ~s)
1 het onder druk bijbrengen of doen aanvaarden van bepaalde leerstellingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |