haha.. uiteraard gaat de camera mee... hij was kapot en stond op de overweg stil, niet de eerste keer hierquote:
Dankje. Jouw gezelschap mag er ook wezen.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dankje. Jouw gezelschap mag er ook wezen.
En ik heb mijn icoon weer terug.
Oooh gewoonquote:
Verdonk. En daarvoor een hele tijd niets.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Had je een andere?![]()
ik kijk niet altijd naar avatars.
gegeten idd.. en ook nog even gekeken naar een trein die op de overweg in mijn gezichtsveld stil stond. Die was gewoon kapot, geen zelfmoord(-poging) of zoiets.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi indah,![]()
![]()
Lekker gegeten?Neem aan dat je bent gaan eten.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gegeten idd.. en ook nog even gekeken naar een trein die op de overweg in mijn gezichtsveld stil stond. Die was gewoon kapot, geen zelfmoord(-poging) of zoiets.
Uhm dit past beter bij je iig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verdonk. En daarvoor een hele tijd niets.
Ook treinen hebben dus niet het eeuwige leven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gegeten idd.. en ook nog even gekeken naar een trein die op de overweg in mijn gezichtsveld stil stond. Die was gewoon kapot, geen zelfmoord(-poging) of zoiets.
De naam en ondertitel zijn erop gebasseerd, dus wat dat betreft heb je helemaal gelijk.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De poeppiequote:
Stoom hebben ze allang niet meer hoor Bquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook treinen hebben dus niet het eeuwige leven.Hoe kapot? Crash kapot of gewoon no steam
meer kapot?
Zo zie je maar weer, dat plaatje moest er gewoon weer komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
De naam en ondertitel zijn erop gebasseerd, dus wat dat betreft heb je helemaal gelijk.
Bah moet daar niet aan denkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, een zelfmoord geeft over het algemeen behoorlijk wat rotzooi![]()
Daar heb ik hier geen last van als dat zou gebeurenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, anders had de overweg nog uren gestremd geweest![]()
Wel waar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stoom hebben ze allang niet meer hoor B
Gewoon kapot, misschien wel een kabeltje los of zo, dat kan ook met treinen gebeuren![]()
Nah, ik heb het in het verleden een aantal keer gezien. Je ziet meestal wat gehakt, tenzij de trein hard remde, dan zie je een paar stukken mens liggen. Dat zit er gruwelijker uit dan gehakt kan ik je zeggen.quote:
Ik ook niet, maar er staat dan wel uren zo'n geel ding in m'n gezichtsveldquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik hier geen last van als dat zou gebeuren
Daar zou ik niet op zitten wachten om dat te zienquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik heb het in het verleden een aantal keer gezien. Je ziet meestal wat gehakt, tenzij de trein hard remde, dan zie je een paar stukken mens liggen. Dat zit er gruwelijker uit dan gehakt kan ik je zeggen.![]()
Gemakzucht. Ik wilde eigenlijk deze weer. Maar ze waren toen dus allemaal verwijderd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, dat plaatje moest er gewoon weer komen.
Waarom had je een tijdje niets?
Jah, maar deze heeft dat niet meerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel waar.Stoomtreintje in Kerkrade
O kabeltje, dat fixen ze wel even.![]()
Ik zat ook niet te wachten,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op zitten wachten om dat te zien
Ik zoek dat soort dingen ook niet opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zat ook niet te wachten,
ik hoorde harde toeters en een doffe klap en ben toen pas gaan kijken.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik heb het in het verleden een aantal keer gezien. Je ziet meestal wat gehakt, tenzij de trein hard remde, dan zie je een paar stukken mens liggen. Dat zit er gruwelijker uit dan gehakt kan ik je zeggen.![]()
Ach, beetje ramptouristen.quote:
Hey.quote:
D.Rose!!!!!!!11111einszweidreilollerskatesquote:
Zou best eens kunnen, ik heb echter geen flauw ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:37 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje
dat gebouw waar voorheen North Sea Jazz was, heet dat 'het congresgebouw' ?
Kuddes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, en ik ben nooit de enige, dus ik schaam me er ook niet voor
wie? jij? Eigen schuld in ieder geval jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Pheno het volgende:
Boete voor te snel rijden. Eigen schuld, dikke bult![]()
En zo is het maar net. Ongewenst zwanger? Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
D.Rose!!!!!!!11111einszweidreilollerskates
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, en ik ben nooit de enige, dus ik schaam me er ook niet voor
Gatver, gelukkig nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kun je nog maatregelen tegen nemen als het gebeurd isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Ongewenst zwanger? Eigen schuld, dikke bult
Had je haast om thuis te komen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Pheno het volgende:
Mogelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij hang je teveel in ONZ rond
Abortus is makkelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
meestal wel jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Run Forrest, runquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
oei.. en deze hoge tuut van de trein die ik NU hoor is ook niet goed
schijnbaar, ik was ook snel thuis, maar daar lag nog zo'n enveloppe te wachtenquote:
Nog een trein kapot?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
oei.. en deze hoge tuut van de trein die ik NU hoor is ook niet goed
Dat is wel minder danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nee, het schijnt best pijnlijk te zijn.![]()
geen idee, zo te horen op het spoor waar ik geen zicht op heb (Venlo-Eindhoven) ik kijk uit op Weert-Eindhoven.quote:
stofzuigen is pijnlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik stofzuig is het ook best pijnlijk, daarom laat ik het altijd doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hard het zuigtquote:
Toe maar, een verzameling.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
schijnbaar, ik was ook snel thuis, maar daar lag nog zo'n enveloppe te wachten
Nou ja, ik heb maar alvast betaald, anders vergeet ik dat in augustus
5 boetes in 5 jaar, valt allemaal best meequote:
Ik heb er 1... roodrijden op een 2-wielig voertuigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 boetes in 5 jaar, valt allemaal best mee
Ren naar de andere kant , ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, zo te horen op het spoor waar ik geen zicht op heb (Venlo-Eindhoven) ik kijk uit op Weert-Eindhoven.
quote:
ik gebruik mijn fantasie maar even nietquote:
Ik heb nog nooit een bekeuring gehad:Dquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb er 1... roodrijden op een 2-wielig voertuig![]()
kloptquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het hoeft natuurlijk niet als een grapje bedoeld te zijn he..
haha.. ik zal ff gaan kijken dan.. het is wel rustig op de doorgaande weg nu.. da's ook niet normaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ren naar de andere kant , ben nu wel nieuwsgierig.![]()
Daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik gebruik mijn fantasie maar even niet
da's best veelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 boetes in 5 jaar, valt allemaal best mee
als je nou eerst je rijbewijs eens haaltquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bekeuring gehad:D
met 250.000km achter de rug?quote:
Een beetje stofzuiger kun je ook instellen, zodat ie steeds harder gaat zuigenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk, met zo'n ding je k*t in en rammen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |