Zou best eens kunnen, ik heb echter geen flauw ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:37 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje
dat gebouw waar voorheen North Sea Jazz was, heet dat 'het congresgebouw' ?
Kuddes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, en ik ben nooit de enige, dus ik schaam me er ook niet voor
wie? jij? Eigen schuld in ieder geval jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Pheno het volgende:
Boete voor te snel rijden. Eigen schuld, dikke bult![]()
En zo is het maar net. Ongewenst zwanger? Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
D.Rose!!!!!!!11111einszweidreilollerskates
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, en ik ben nooit de enige, dus ik schaam me er ook niet voor
Gatver, gelukkig nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik heb het in het verleden een aantal keer gezien. Je ziet meestal wat gehakt, tenzij de trein hard remde, dan zie je een paar stukken mens liggen. Dat zit er gruwelijker uit dan gehakt kan ik je zeggen.![]()
daar kun je nog maatregelen tegen nemen als het gebeurd isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Ongewenst zwanger? Eigen schuld, dikke bult
Had je haast om thuis te komen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Pheno het volgende:
Mogelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij hang je teveel in ONZ rond
Abortus is makkelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
meestal wel jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Run Forrest, runquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
oei.. en deze hoge tuut van de trein die ik NU hoor is ook niet goed
schijnbaar, ik was ook snel thuis, maar daar lag nog zo'n enveloppe te wachtenquote:
Nog een trein kapot?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
oei.. en deze hoge tuut van de trein die ik NU hoor is ook niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |