Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:55 schreef DIGGER het volgende:
Materazzi is er in de Halve finale weer bij
De Rossi en Nesta in de Finale (danwel Troostfinale)
Alles onder voorbehoud van de resultaten natuurlijk
Zou inderdaad dramatisch zijn. Cannavaro vind ik tot op heden de beste Italiaan. En als je dan Cannavaro, Nesta en Materazzi tegen Argentinie/Duitsland mist....Maarja eerst maar zien te winnen van Oekraine! Forza Ragazzi!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...
Want als je ziet hoe ze met kaarten gooien dit WK.
iemand??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:28 schreef dndiek het volgende:
Weet iemand waar je accessoires van Italia kunt bestellen zonder credit card?
Held.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BramKVO het volgende:
"Het stoort me dat iedereen onze zege
aan geluk toeschrijft. Zij konden met
elf tegen tien spelen en toch hadden
wij de betere kansen. Australië speelde
heel stereotiep met hoge voorzetten. Ik
zei tegen Andrea Barzagli: 'Laat ze
maar doen, we gaan plezier hebben'."
Alsof jij Nederland zou laten vallen als ze slecht spelen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Beter dan Tong80 hget zegt kan het niet gezegd worden.
Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
Het gaat om het bereiken van de volgende ronde op een toernooi! Leuk voetbal, leuke wedstrijden allemaal mee eens dat dat belangrijk is. Maar wie zal er nu meer feest vieren?? Ik denk toch de Italianen....wat Cannavaro eerder al heeft gezegd. Maar ik ga die discussies niet meer aan, ieder z'n voorkeuren....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..
Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.
Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.
WK-78quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef BuBbliN het volgende:
[..]
Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!
![]()
ik ga ook nr Werchter, en wil ook Italie zien ! Waar ga jij kijken dan ? Dat cafe op die hoek van die straat ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:58 schreef Afunados het volgende:
Kwartfinale in café kijken bij Rock Werchter, dan de eventuele halve finale reizen we weer af.
dat duel in 78 geef ik je helemaal gelijk in.quote:
Wat is dit voor een flauwekul joh, lijkt meer op zeiken om het zeiken. Italie heeft helemaal geen geluk gehad om door de poule te komen, waar haal je dat vandaan? En niemand in het Italiaanse kamp heeft geringschattend over Australie gedaan. En tuurlijk is niet iedereen geweldig. heeft Robben na de match tegen Servie nog een bal goed geraakt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..
Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.
Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.
Ik ben juist heel blij dat jij niet blij wordt van het spel van Italie, hoop dat je dit toernooi er nog heel lang niet blij van blijft worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Jazeker, ik ben erg kritisch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
Alsof jij Nederland zou laten vallen als ze slecht spelen?
Grappig dat jij ze erg goed vond spelen. Objectief gezien is dat onzin.quote:Tegen Ghana en tegen Tsjechië speelden ze erg goed. Nu ze één slechte helft spelen komt iedereen weer met clichés opdraven. Belachelijk.
Waarom? Leg mij dan uit waarom anti-voetbal leuk is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ben juist heel blij dat jij niet blij wordt van het spel van Italie, hoop dat je dit toernooi er nog heel lang niet blij van blijft worden.
Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit? Het feit dat je altijd obsessief in dit topic loopt te zaniken over Italië lijkt me meer een geval van een verlate pubergrill of bepaalde onderdrukte trauma's dan DIGGER's informatieve posts.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Leg mij dan uit waarom anti-voetbal leuk is.
Ik zie het bij jou toch vooral als een verlate pubergrill en het afzetten tegen je eigen identiteit. Een beetje obsessief meegaan met je schoonfamilie. Prima alllemaal hoor, maar beweren dat dit mooi voetbal is en dat dit het voetbal is zoals het gespeeld moet worden, dat raakt kant noch wal.
Jawel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef barleduc het volgende:
[..]
Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit?
helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef barleduc het volgende:
[..]
Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit? Het feit dat je altijd obsessief in dit topic loopt te zaniken over Italië lijkt me meer een geval van een verlate pubergrill of bepaalde onderdrukte trauma's dan DIGGER's informatieve posts.
Italië speelde goed en aanvallend tegen Ghana tot ze met 2-0 voorkwamen, daarna hebben zijn ze achterover gaan leunen. Tegen VS was het wel een drama. Tjechië speelden ze redelijk en wonnen ze toch vrij makkelijk. Ze zijn gewoon verdiend poulewinnaar geworden lijkt me.
Tegen Australië heeft Buffon werkelijk maar 1 of 2 keer wat te doen gehad (en dat met 10 man). Italië kreeg in de 1e helft alleen al 4-5 grote kansen. De ploeg die de meeste kansen creëert, verdient toch te winnen of is dat een absurde stelling? Daarbij was de rode kaart van Materazzi net zo twijfelachtig als de penalty.
Ik ga niet beweren dat Italië sprankelend heeft gespeeld, maar ze staan gewoon terecht in de 1/8 1/4 finales.
objectief gezien hebben ze de twee matchen met 2-0 gewonen, tegen absolute topploegen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben erg kritisch.
[..]
Grappig dat jij ze erg goed vond spelen. Objectief gezien is dat onzin.
Italie heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld op dit tournooi, dat zal ook niet voor de finale gebeuren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
objectief gezien hebben ze de twee matchen met 2-0 gewonen, tegen absolute topploegen.
Objectief gezien hebben ze in die twee matchen ook bijna geen kans weggegeven en objectief gezien hebben ze zelf ook de meeste kansen gehad. Objectief gezien zijn ze in beide matchen ook nooit in de problemen gekomen.
Ah, waarom dat ik hier nog op inga eigenlijk.
Barzagli en Cannavaroquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:01 schreef Paul_NL het volgende:
Wie blijft er dan over centraal nu Matarazzi er ook niet bij is?
Je zou bijna denken dat je het meent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Italie heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld op dit tournooi
Ja, ik meen het. Er waren geen topploegen bij, althans niet ploegen die op dit moment in supervorm waren.Ze hebben veel geluk met de loting, ook nu verder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je het meent.
Geweldig voor z'n jonge gast om naast Fabio te mogen acteren, direct zo voor de leeuwen gegooid te worden en dat tegen Australie ook zeer goed uitgevoerd hebbende.quote:
Diverse geruchten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:11 schreef SCH het volgende:
Wat schrijven ze over pessotto? Wat zouden redenen kunnen zijn om tot zijn daad te komen.
Ga voor het eerst, maar we zoeken indd gewoon een gezellig café op. Gelukkig zijn er tijdens de wedstrijd toch geen leuke optredensquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:36 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik ga ook nr Werchter, en wil ook Italie zien ! Waar ga jij kijken dan ? Dat cafe op die hoek van die straat ?
Del Piero en Zambrotta..quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:09 schreef dvdfreak het volgende:
Welke 2 spelers zjin terug naar Italie gegaan?
Objectief gezien vanuit jouw visie en belevingswereld jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben erg kritisch.
[..]
Grappig dat jij ze erg goed vond spelen. Objectief gezien is dat onzin.
Ze zijn niet allemaal goed gelukt, maar hier zijn er een paar:quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:55 schreef BuBbliN het volgende:
waar blijven de foto's van de party in Kaiserslautern ?![]()
mja Muse vind ik best goed maar weegt niet op tegenover de Squadraquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ga voor het eerst, maar we zoeken indd gewoon een gezellig café op. Gelukkig zijn er tijdens de wedstrijd toch geen leuke optredens
Lijkt me eigenlijk een beetje moeilijk afspreken daar in zo'n drukte. We zullen waarschijnlijk gewoon bij het dichtsbijzijnde café met fatsoenlijk scherm zitten. Je zal ons wel herkennen als je wat gasten enorm ziet meelevenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
mja Muse vind ik best goed maar weegt niet op tegenover de SquadraWij gaan ook Duitsland-Argentinie zien op cafe, maar voor Italie ben ik de enige die wil blijven, de anderen hoeven die match niet te zien. Missch kunnen we afspreken ofzo, is leuker om dan met Italiefans te kijken
![]()
desnoods bus nemen naar Leuven![]()
ik zal ook is opletten.. hoewel ik wel kaarten hebquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:44 schreef Afunados het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk een beetje moeilijk afspreken daar in zo'n drukte. We zullen waarschijnlijk gewoon bij het dichtsbijzijnde café met fatsoenlijk scherm zitten. Je zal ons wel herkennen als je wat gasten enorm ziet meeleven
Inderdaad jammer, had hem als topscorer van het toernooi....quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat TOni zich nog niet zo heeft kunnen laten zien.
Dat scheelt, kan Lippi hem tenminste niet meer in laten vallenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Iaquinta ook geblesseerd, kan morgen niet meedoen.
Als je echt goals wil wel ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:44 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, had hem als topscorer van het toernooi....Maar hoort wel in de basis te staan vind ik....
Idd en daarom hoop ik ook echt dat ze wereldkampioen worden... net als Griekenland toen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef BramKVO het volgende:
hoe kunnen mensen nu verwachten dat Italie met één man minder nota bene Australie onder de voet gaat lopen ?? Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar toen het 11 tegen 11 was begon Italie met een tridente voorin en kozen ze ook id praktijk de aanval met enkele kansen als gevolg. Toen ze met een man minder kwamen kozen ze voor catencaccio, true maar meeste ploegen verdedigen als ze man minder hebben.
Verder speelde Italie tegen Ghana en in mindere mate tegen Tsjechie vrij aardig voetbal. Julie commentaar is ook gewoon bevooroordeeld door jullie haat jegens Italie
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:51 schreef StarGazer het volgende:
ITALIA
Na de onverdiende uitschakeling van Zwitserlandquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:54 schreef ChillyWilly het volgende:
Hoe kan je in godsnaam fan zijn van het saaie Italiaanse voetbal?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb de 2e helft niet meer gekeken omdat ik er niet tegen kan. Het heeft voor mij niks met voetbal te maken.
Maar laat ze nou de finale maar halen, en dan verliezen van Engeland.
Waarom? Het was toch wederom niet om doorheen te komen? Met 1 spits spelen en een beetje achterin hangen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
beetje triest om zo te reageren....
Ik weet niet wat jij verwacht als je naar een wedstrijd gaat kijken (ik heb dit WK nog geen super boeiende wedstrijden gezien)....maar ten eerste heb je al vooroordelen over de Italianen en ten tweede als je met deze tactiek zo eenvoudig Oekraine met 3-0 kunt verslaan zou ik geen reden kunnen bedenken om anders te gaan spelen....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Het was toch wederom niet om doorheen te komen? Met 1 spits spelen en een beetje achterin hangen?
Oekraïne was bagger. De ideale tegenstander voor Italië.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Henkmanz het volgende:
lijkt me fokking duidelijk, eerlijke overwinning en dik verdiend.
Oekraine speelde lekker maar Italie was gewoon scherper en doeltreffender, klaar.
Ik ben van mening dat voetbal attractief hoort te zijn, dat de toeschouwers vermaakt moeten worden. Dat lukt inderdaad weinig teams tot nu maar Italie hoort wel bij de ploegen die dat het minst nastreeft. Dat mag ik toch vinden?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verwacht als je naar een wedstrijd gaat kijken (ik heb dit WK nog geen super boeiende wedstrijden gezien)....maar ten eerste heb je al vooroordelen over de Italianen en ten tweede als je met deze tactiek zo eenvoudig Oekraine met 3-0 kunt verslaan zou ik geen reden kunnen bedenken om anders te gaan spelen....
Nee hoor. Gewoon een herhaling van de finale in 1994.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb de 2e helft niet meer gekeken omdat ik er niet tegen kan. Het heeft voor mij niks met voetbal te maken.
Maar laat ze nou de finale maar halen, en dan verliezen van Engeland.
Ze mogen sowieso niet klagen met minihobbeltjes als Australië en Oekraïne, op de weg naar de halve finale. Sommige andere landen treffen het een stuk minder.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oekraïne was bagger. De ideale tegenstander voor Italië.
Die in het verleden weer meer mazzel hebben gehad. Maarja, je (komt uit 1989) dus net kijken. Wat weet jij er nou van?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:15 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso niet klagen met minihobbeltjes als Australië en Oekraïne, op de weg naar de halve finale. Sommige andere landen treffen het een stuk minder.
Maar je moet het toch maar effe doen, Italie heeft in de vorige editie ook reden genoeg gehad om te klagen, nu hebben ze iets meer geluk. Maar geluk moet je ook afdwingen, en dat doet Italie ook momenteel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:15 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso niet klagen met minihobbeltjes als Australië en Oekraïne, op de weg naar de halve finale. Sommige andere landen treffen het een stuk minder.
Dat was geen geblesseerd armpje, dat was een prothese om de tegenstander te misleiden, ook dat is tactiek.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
Veruit beste Italiaanse speler dit toernooi, die nummer 8 met dat geblesseerde armpje vandaag.
Zo eentje zou ik bij Oranje ook wensen.
Je bedoelt Gatusso. Die gast is onvermoeibaar en heeft een tomeloze inzet. Zo'n speler zou elk team moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
Veruit beste Italiaanse speler dit toernooi, die nummer 8 met dat geblesseerde armpje vandaag.
Ze hebben wel meer gescoord dan veel ploegen die met meer spitsen spelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Het was toch wederom niet om doorheen te komen? Met 1 spits spelen en een beetje achterin hangen?
idd. Totti speelde een goede wedstrijd, en groeit in het toernooi. Nu die duitsers oprollenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef Chocolademousse het volgende:
Totti komt in vorm en speelde goed. Toni deed waar hij voor staat! Grazie Azzurri!!![]()
Had je kaarten??quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:57 schreef burberry het volgende:
man man wat een dagje hamburg
True, gatusso kreeg ruimte en wist ook de oekrainers op tijd af te stoppen waar nodig, precies zoals het hoort voor hemquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:13 schreef placebeau het volgende:
Het was een leuke wedstrijd voor een Italië suporter. Ook niet veel kaarten opgelopen en zo. Gattuso en Zambrotta waren erg goed gisteren.
Die eerste vond ImageShack niet zo tof geloof ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:10 schreef burberry het volgende:
oh hij pakt hem niet... effe op de plaatjes klikken dan krijg je hem ook
Ow nee, die 'banned.png' is gewoon die gele kikker... Probeer eens een andere host?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:23 schreef burberry het volgende:
stond niks geks op..
Probeer eens Tinypic of Photobucketquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:40 schreef burberry het volgende:
pakt die hem niet
Blijft hij dan toch bij Fiorentina?quote:za 01/07/06 - De Italiaanse spits Luca Toni haalde tegen Oekraïne zijn gram met twee goals. "Nu prijst de pers me weer, dat is wel heel erg gemakkelijk."
Luca Toni diende de criticasters van antwoord in de kwartfinale van Italië tegen Oekraïne. "Ik werd geviseerd door de pers", reageert hij.
Toni had in zes wedstrijden voor Italië niet meer gescoord. "En dus kreeg ik bakken kritiek", zegt de spits.
"Ik las dat ik niet trainde zoals het hoorde en dat ik ook niet kon opschieten met mijn ploegmaats."
"Nu word ik plots weer geprezen, dat is wel heel erg makkelijk", bijt Toni van zich af.
"De pers had me ook al woorden in de mond gelegd. Zo schreven ze zomaar dat ik weg wou bij Fiorentina. Gelukkig is de coach altijd in me blijven geloven."
Ik ben benieuwd wie hem gaat vervangen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
Nesta kan hoogstens nog de finale spelen mochten ze die halen. Bron NOS-Teletekst.
Gattuso is goed, maar Fabio Cannavaro is de beste speler van Italie en in denk zelfs de beste van het hele toernooi tot nu toe want die heeft elke wedstrijd uitgeblonken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
Doe je morgen weer zo'n voorspelling?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:07 schreef placebeau het volgende:
alstublieft geen penaltys vanavond!
Een vroeg doelpunt, dat wil ik.
Niemand die dit weet ???quote:Op zondag 2 juli 2006 23:33 schreef dndiek het volgende:
weet iemand waar je deze in Nederland kunt kopen?
[afbeelding]
Ze hadden bij de H&M 2 maanden terug hele leuke polsbandjes van allerlei landen, helaas was ik te laat...quote:Op zondag 2 juli 2006 23:33 schreef dndiek het volgende:
weet iemand waar je deze in Nederland kunt kopen?
[afbeelding]
Leuk he, Jack van Gelder gisteravond ook, dat dit zo flauw was van de Italiaanse voetbalbond nadat la Repubblica hiermee kwam, dit waargenomen had. Dat dit laf was, waarom Italie dit nodig had, dat je zoiets niet doet.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Cannavaro is veruit de beste speler van het toernooi.
Nope, geen idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef dndiek het volgende:
DD of DIGGER, weten jullie ook niet waar je die polsbandjes in Nederland kunt kopen of bestellen zonder Creditcard??
Je bent niet verplicht in dit topic te komen hoor.. je loopt zo mooi italië te bashen de hele tijd maar blijft dit topic wel lezenquote:
De beste verdediger dan. Het is toch helemaal niks verder, niemand die echt uitblinkt? Cannavaro blinkt uit in foutloos en goed verdedigen, ook een kunst.quote:
Hij is goed en hij is de lekkerste maar dit wk kent helaas geen 'veruit de beste'.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De beste verdediger dan. Het is toch helemaal niks verder, niemand die echt uitblinkt? Cannavaro blinkt uit in foutloos en goed verdedigen, ook een kunst.
Vooruit dan: de beste. Laat ik veruit weg, behalve als ie de winnende scoort in de finale.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is goed en hij is de lekkerste maar dit wk kent helaas geen 'veruit de beste'.
Jawel hoor, maar omdat het: A: een verdediger en B: Een Italiaan is, wil/kun jij dat gewoon niet zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is goed en hij is de lekkerste maar dit wk kent helaas geen 'veruit de beste'.
Dat vind jij omdat jij een zeer subjectieve Italie fan bent. Dan zou ik het ook vinden.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
en echt duidelijk de beste dit toernooi tot nu toe.
En er staat 'man' in je profiel?? Naja het zal wel, het kan tegenwoordig allemaal....quote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
En er staat 'man' in je profiel?? Naja het zal wel, het kan tegenwoordig allemaal....
Ik niet, had ook wel gewiltquote:Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef BuBbliN het volgende:
wie gaan er morgen allemaal naar dortmund?
iig 1, moi!![]()
krijg geen vrij.. voor 10 juli wel... mocht het zo zijn..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef BuBbliN het volgende:
wie gaan er morgen allemaal naar dortmund?
iig 1, moi!![]()
SCH is een hermafrodietquote:Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
En er staat 'man' in je profiel?? Naja het zal wel, het kan tegenwoordig allemaal....
FORZA AZZURRI!! Ik heb er alle vertrouwen in! Als je de elftallen naast elkaar legt is Italie vrijwel overal op het veld sterker/beter. Niet dat die theorie altijd bij Duitsers opgaat maargoed...laat ze iedereen maar verrassen...
Daar is geen twijfel over mogelijk inderdaad. Ik snap ook niet dat sommige mensen dan nog moeite hebben om dat te onderkennen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Cannavaro is veruit de beste speler van het toernooi.
Had ook typisch Duits kunnen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een laffe streek weer. Typisch Italiaans.
wat is er een laffe streek ? Intussen zegt de FIFA dat Italie geen klacht heeft ingediend en dat ze uit eigen overweing handelden.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een laffe streek weer. Typisch Italiaans.
Er waren er 20 die sloegen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat is er een laffe streek ? Intussen zegt de FIFA dat Italie geen klacht heeft ingediend en dat ze uit eigen overweing handelden.
En zelfs al had Italie dat gedaan, een speler die sloeg hoort niet te spelen punt.
ik heb de 'consferenite' niet gezien nee, wat was er huichelachtig aan Lippi dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Iemand de persconsferenite van Italië gezien. Wat een huigelaar die Lippi. Echt waqlgelijk.
Ziet eruit als Harmen Siezen. Maar is een Marga van Praag.
Alles was huichelachtig.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:33 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ik heb de 'consferenite' niet gezien nee, wat was er huichelachtig aan Lippi dan?
en drop de tongsmilie-act achter elke post nou 's, dat is echt nep.
Iedereen sloeg toch zo'n beetje?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat is er een laffe streek ? Intussen zegt de FIFA dat Italie geen klacht heeft ingediend en dat ze uit eigen overweing handelden.
En zelfs al had Italie dat gedaan, een speler die sloeg hoort niet te spelen punt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:22 schreef SCH het volgende:
De Italianen spelen enorm verfrissend en gedurfd voetbal. Of geloof jij DIGGER en Dylan Dog soms niet?
graziequote:Op maandag 3 juli 2006 18:17 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik niet, had ook wel gewilt![]()
Veel plezier iig![]()
![]()
Die cliches zijn echt om te janken ja. Argentinie-Duitsland, de kansen waren echt op 1 hand te tellen....en oohooh wat speelt Duitsland toch goed voetbal dit WK. Het eerste half uur tegen Zweden ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:30 schreef placebeau het volgende:
Ik heb in het onderling duel met het zogezegde aanvallende voetbal van Argentinië en Duitsland minder doelkansen geteld dan in Italië - Oekraine of Italië - Australië.
Ik vraag me echt af hoe die clichés blijven standhouden.
Het waren geen mooie wedstrijden voor de neutrale toeschouwer. Jij als Italie fan kijkt daar uiteraard anders tegenaan. Ik vind er ook geen klap aan, maar daarentegen is er nog geen enkele wedstrijd dit WK geweest waar ik van heb zitten smullen. Het is dus niet iets wat alleen in Italie speelt. Hopelijk verrassen ze me vanavond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:06 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Die cliches zijn echt om te janken ja. Argentinie-Duitsland, de kansen waren echt op 1 hand te tellen....en oohooh wat speelt Duitsland toch goed voetbal dit WK. Het eerste half uur tegen Zweden ja.
'Italie speelt altijd vervelend' hoor je dan op tv, de wedstrijden tegen Ghana en Oekraine waren toch behoorlijk open. De wedstrijd tegen de VS was slecht maar tegen Tsjechie was de wedstrijd ook open tot aan de rode kaart. De eerste helft tegen Australie had Italie ook de betere kansen. Het is toch logisch dat je de 2e helft met 10 man niet als een gek gaat aanvallen?? Maargoed die cliches zullen er altijd wel blijven, als de 'rest' zoveel betere en mooiere wedstrijden ziet, dan lijkt het er op dat ik naar een ander WK zit te kijken....FORZA RAGAZZI!!!!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het waren geen mooie wedstrijden voor de neutrale toeschouwer. Jij als Italie fan kijkt daar uiteraard anders tegenaan. Ik vind er ook geen klap aan, maar daarentegen is er nog geen enkele wedstrijd dit WK geweest waar ik van heb zitten smullen. Het is dus niet iets wat alleen in Italie speelt. Hopelijk verrassen ze me vanavond.
Wat is een mooie match voor jou dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het waren geen mooie wedstrijden voor de neutrale toeschouwer. Jij als Italie fan kijkt daar uiteraard anders tegenaan. Ik vind er ook geen klap aan, maar daarentegen is er nog geen enkele wedstrijd dit WK geweest waar ik van heb zitten smullen. Het is dus niet iets wat alleen in Italie speelt. Hopelijk verrassen ze me vanavond.
Met het catenaccio van Italië zijn ze tot meer doelkansen gekomen dan vele andere ploegen. Eigenlijk is catenaccio niet zo verdedigend als iedereen beweert. Iedereen herinnert zich wel hoe Chelsea tegen Barcelona 3 goals in een kwartier scoorde puur door met 11 man achter de bal te spelen en meteen te counteren in balbezit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verschil is dat het bij Italie beleid is om zo te spelen en dat ze het daar 'mooi voetbal' noemen. De meeste andere ploegen bleken niet in staat om mooie partijen neer te leggen maar hebben er wel iets meer poging toe ondernomen dan onze pizzavrienden.
quote:Calcio: accusa chiede serie C1 per Juventus e B per Milan
ROMA - Stefano Palazzi ha formulato le sue richieste davanti alla Caf: ha chiesto la revoca degli ultimi due scudetti per la Juventus, la retrocessione in serie C1 e la penalizzazione di 6 punti, la retocessione in serie B con penalizzazione di 15 punti per Lazio e Fiorentina, la serie cadetta con tre punti di penalizzazione per il Milan. (Agr)
Dat zou echt dramatisch zijn voor de competitie, Juve en Milan er uit.... Hoe zit het dan trouwens met de UEFA en Champions League plaatsen (en ook kampioenschappen)?? Zou Roma dan eventueel nog CL gaan spelen komend seizoen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
En juist vandaag worden de eisen bekend:
[..]
Nee, buiten het terrein, in de bar van het Hotel op de hoek. Zaten daar erg goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:23 schreef BramKVO het volgende:
in de Studio Brussel tent gekeken naar Italie-Oekraine ? Zoja, ik zat daar ook![]()
Haha bijgeloof ja....ook ik doe er aan mee....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:42 schreef DIGGER het volgende:
Ben ook bijzonder gespannen, duim voor een goed resultaat, aan alle vormen van bijgeloof is al voldaan.
import ben jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Hrvat het volgende:
Fucking Kutitalianen!![]()
Ik moet niks van da ploegske hebben godeverdomme!
Lul ergens anders, ik moet gewoon morgenvroeg gaan werken en krijg de schijt van toeterploegskes.quote:
Stel je niet aan man. Ze steken hier aan de overkant vuurwerk afquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Hrvat het volgende:
Fucking Kutitalianen!![]()
Ik moet niks van da ploegske hebben godeverdomme!
idd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
Goede halve finale van Italie, dik verdiende overwinning.
Zaag zelf ni ventje, hier staat een truck met geluidsinstalatie onnozele fanfaremuziek te spelen terwijl er een zatte snul mee zit te zagen door de micro.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Ze steken hier aan de overkant vuurwerk af![]()
![]()
![]()
idd. gewoon de wedstrijd gedomineerd, en het prachtig afgemaakt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:39 schreef placebeau het volgende:
En ze waren ook gewoon beter.
Zeker als ze wereldkampioen worden. Wedstrijd leek op de wedstrijden tegen Argentinië en Brazilië in 1982. Toen waren ze ook geweldig waar iedereen niks van ze had verwacht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:39 schreef placebeau het volgende:
Wat een ploeg!
Wat een historische wedstrijd. Historisch zeg ik je!
Hij gaf wel dat passje op die gast die Del Piero liet scoren....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef pfaf het volgende:
Totti: 2,5 zwak, in negatieve zin beslissend
Gelukzak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:43 schreef SCH het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd - en zondag zit deze jongen in Florence de finale te kijken
Totti heeft veel verprutst hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hij gaf wel dat passje op die gast die Del Piero liet scoren....
Verder leek het wel of Totti gewoon niet fit was, hij was weinig dynamisch en speelde daarom de Pirlo-rol, maar omdat ze al een Pirlo hebben ging dat niet goed.
Ik ben altijd een groot Italie fan geweest man, is echt geen toeval dat ik bij de finale in Toscane ben. Wat denk jijquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gelukzak.
Als ze winnen zul je wat meemaken, denk ik.
hehequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben altijd een groot Italie fan geweest man, is echt geen toeval dat ik bij de finale in Toscane ben. Wat denk jij![]()
![]()
Ragazzi di supremario tifosi di Pizza Buffoni Totti![]()
Met name zijn gedurfde wissels vielen mij op.quote:
De schrik voor penaltys heeft Italïë gered.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Met name zijn gedurfde wissels vielen mij op.
On-Italiaans bijna.
Hulde voor die man.![]()
En dan durven ze nog te zeggen dat angst een slechte raadgever isquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef placebeau het volgende:
De schrik voor penaltys heeft Italïë gered.
Italië heeft drie matige wedstrijden gespeeld, tegen drie matige ploegen (VS, Australië, Oekraïne)quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:10 schreef watchers het volgende:
[..]
En dan durven ze nog te zeggen dat angst een slechte raadgever is
O ja, ik was kritisch op Italië na het zeer matige spel tegen Australië, maar de overwinning van deze avond mag er zijn![]()
Dit bedoel je cynisch neem ik aan? Als er een die constant negatief was over Italië, dan was jij het wel. Het geeft goed aan hoe nichterig en achterbaks je bent.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben altijd een groot Italie fan geweest man, is echt geen toeval dat ik bij de finale in Toscane ben. Wat denk jij![]()
![]()
Ragazzi di supremario tifosi di Pizza Buffoni Totti![]()
Wat zou er door die Duitserkoppen heen zijn gegaan toen ze de bal zo zagen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:15 schreef remlof het volgende:
Geweldig die eerste goal van Grosso!
[afbeelding]
Niets voor de statistieken, het was de slagroom op de taart!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef Rabieluh het volgende:
Del Piero![]()
Was vroeger dik fan van hem. Blij voor hem dat hij nog scoort ook, al was 't waarschijnlijk maar voor de statistieken (maar toch, je weet maar nooit met duitsers zo tegen 't eind:P ).
Als je zo van de Duitsers wint, dan ben je voor mij de held.quote:
Opzich klopt dat wel, maar ik had Italië ook nog nooit zo zien spelen. En bovendien gunde ik Duitsland de overwinning natuurlijk totaal niet.quote:
Dat klopt. Voor het juiste bedrag zijn wij gewoon voor Italië!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:15 schreef SpiceP het volgende:
net als alle overigen trouwens, die alleen vanwege Duitsland eruit is geknikkerd inééns voor Italié zijn. Maar 3 maal raden waar iedereen zo voor is tijdens de finale
Als ze nou voortaan zo blijven spelen, word ik misschien nog wel fan ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:15 schreef placebeau het volgende:
Italië heeft drie matige wedstrijden gespeeld, tegen drie matige ploegen (VS, Australië, Oekraïne)
En drie goeie tegen drie goeie ploegen (Ghana, Tsjechië, Duitsland).
al is goe voor vanavond eigenlijk een understatement. Wat een apotheose! Dit is wat voetbal mooi maakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |