abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39288732
Vervolg van: Het grote Italië topic #3 - Forza Grosso!

De kwartfinales zijn gehaald en op papier wacht misschien wel de minste tegenstander van de 8 kwartfinalisten, maar toch niet te onderschatten.
Nu kent heel Italie het gevaar Shevchenko, ookal speelt hij tot op heden redelijk onopvallend, maar toch.

Materazzi zal er niet bij zijn, die is voor 1 duel geschorst, dus Cannavaro mag centraal Zaccardo of Barzagli gaan aansturen.
Del Piero heeft z'n kans niet gegrepen, vermoedelijk zal Totti, die gisteren aangegeven had zich wat moe te voelen en dus geen hele match aan te kunnen dan ook weer in de basis starten.

Verder zaak niet te veel kaarten op de backpositie op te lopen ivm mogelijke schorsingen, hoewel Oddo ook nog een prima vervanger zou zijn.

Tot nu toe heeft Italie alle tegenslagen in de vorm van blessures, schorsingen, onterechte rode kaarten, onterecht afgefloten buitenspelsituaties en Moggipoli op de achtergrond overwonnen, de zaak Pessotto kan daar ook nog wel bij.

Afspraak vrijdagavond 21.00 uur.

Forza Ragazzi!!!
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:50:03 #2
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39289050
Goed topic!

Op teletekst stond er dat Nesta nog niet klaar raakt voor de kwartfinales, helaas.
pi_39289236
Materazzi is er in de Halve finale weer bij
De Rossi en Nesta in de Finale (danwel Troostfinale)

Alles onder voorbehoud van de resultaten natuurlijk
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:58:42 #4
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39289368
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:55 schreef DIGGER het volgende:
Materazzi is er in de Halve finale weer bij
De Rossi en Nesta in de Finale (danwel Troostfinale)

Alles onder voorbehoud van de resultaten natuurlijk
Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...
Want als je ziet hoe ze met kaarten gooien dit WK.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:41:00 #5
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39293021
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef placebeau het volgende:

[..]

Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...
Want als je ziet hoe ze met kaarten gooien dit WK.
Zou inderdaad dramatisch zijn. Cannavaro vind ik tot op heden de beste Italiaan. En als je dan Cannavaro, Nesta en Materazzi tegen Argentinie/Duitsland mist....Maarja eerst maar zien te winnen van Oekraine! Forza Ragazzi!!

Trouwens complimenten voor Totti, op dat moment een strafschop durven nemen terwijl hij zoveel kritiek heeft gehad de laatste jaren! Het risico nemen dat hij bij een misser helemaal 'afgemaakt' zou worden...!

Grazie Francesco!!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_39293292
nog 13 mins en ik heb een veilig op ebay gewonnen en daarmee een ticket voor italia-oekraine
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:01:58 #7
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39293739
Minder goed nieuws rondom Pessotto, gelukkig is hij buiten levensgevaar (volgens internet)!
pi_39293890
laatste seconde met 1 ¤ overboden
pi_39294097
ik heb gister niks gezien, maar heeft die Materazzi rood verbaast me niks eigeniljk
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_39294159
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:28 schreef dndiek het volgende:
Weet iemand waar je accessoires van Italia kunt bestellen zonder credit card?
iemand??
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39296617
Hoplakee! Kwartfinale!

Lekker hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39296727
zijn er nog mensen die een kaart zoeken ?? ik kan er namelijk nu 2 krijgen.. maar hoef er maar 1

reageer aub snel
pi_39300423
Australië had geluk, wij niet", dat
zijn de woorden van Fabio Cannavaro. De
aanvoerder van de Italiaanse ploeg gaat
niet akkoord met de perscommentaren.

"Het stoort me dat iedereen onze zege
aan geluk toeschrijft. Zij konden met
elf tegen tien spelen en toch hadden
wij de betere kansen. Australië speelde
heel stereotiep met hoge voorzetten. Ik
zei tegen Andrea Barzagli: 'Laat ze
maar doen, we gaan plezier hebben'."

Cannavaro kreeg ook lof van Andrea Bar-
zagli, die zijn WK-debuut maakte in de
verdediging. "Met hem naast je is het
makkelijk spelen. Hij stelt je gerust."

Grote grond van waarheid natuurlijk.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:02:16 #14
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39300631
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BramKVO het volgende:
"Het stoort me dat iedereen onze zege
aan geluk toeschrijft. Zij konden met
elf tegen tien spelen en toch hadden
wij de betere kansen. Australië speelde
heel stereotiep met hoge voorzetten. Ik
zei tegen Andrea Barzagli: 'Laat ze
maar doen, we gaan plezier hebben'."
Held.
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 juni 2006 @ 22:21:54 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_39301631
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..

Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.

Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39303447
Beter dan Tong80 hget zegt kan het niet gezegd worden.

Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:12:33 #17
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39304086
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:

Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
Alsof jij Nederland zou laten vallen als ze slecht spelen?

Tegen Ghana en tegen Tsjechië speelden ze erg goed. Nu ze één slechte helft spelen komt iedereen weer met clichés opdraven. Belachelijk.
pi_39304109
hoe kunnen mensen nu verwachten dat Italie met één man minder nota bene Australie onder de voet gaat lopen ?? Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar toen het 11 tegen 11 was begon Italie met een tridente voorin en kozen ze ook id praktijk de aanval met enkele kansen als gevolg. Toen ze met een man minder kwamen kozen ze voor catencaccio, true maar meeste ploegen verdedigen als ze man minder hebben.
Verder speelde Italie tegen Ghana en in mindere mate tegen Tsjechie vrij aardig voetbal. Julie commentaar is ook gewoon bevooroordeeld door jullie haat jegens Italie
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:13:28 #19
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39304120
quote:

Het gaat om het bereiken van de volgende ronde op een toernooi! Leuk voetbal, leuke wedstrijden allemaal mee eens dat dat belangrijk is. Maar wie zal er nu meer feest vieren?? Ik denk toch de Italianen....wat Cannavaro eerder al heeft gezegd. Maar ik ga die discussies niet meer aan, ieder z'n voorkeuren....
Forza Italia per sempre!
pi_39304185
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..

Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.

Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.

Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!

Trouwste user 2022 dinsdag 27 juni 2006 @ 23:41:53 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_39305269
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef BuBbliN het volgende:

[..]

Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!

WK-78

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:58:25 #22
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39305823
Ik ga die discussie niet eens meer aan. Kan me echt geen zak schelen dat we met veel geluk en minder voetbal de Ozzy's uitgeschakelt hebben, we staan tenminste in de kwartinales.

Kwartfinale in café kijken bij Rock Werchter, dan de eventuele halve finale reizen we weer af.

Morgen volgen er wat foto's van de party in Kaiserslautern gisteren
pi_39307998
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:58 schreef Afunados het volgende:
Kwartfinale in café kijken bij Rock Werchter, dan de eventuele halve finale reizen we weer af.
ik ga ook nr Werchter, en wil ook Italie zien ! Waar ga jij kijken dan ? Dat cafe op die hoek van die straat ?
pi_39308019
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

WK-78

dat duel in 78 geef ik je helemaal gelijk in.

volgens mij komt 2x achterelkaar een finale verliezen wel iets harder aan. Jullie waren immers de volgende 2 wk's (82 en 86) spoorloos verdwenen.

maar dat waren idd de betere tijden ja.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 juni 2006 @ 03:16:05 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_39309445
Ach het WK 74 missen deed Italië ook geen goed.

pi_39310528
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:

Wat is dit voor een flauwekul joh, lijkt meer op zeiken om het zeiken. Italie heeft helemaal geen geluk gehad om door de poule te komen, waar haal je dat vandaan? En niemand in het Italiaanse kamp heeft geringschattend over Australie gedaan. En tuurlijk is niet iedereen geweldig. heeft Robben na de match tegen Servie nog een bal goed geraakt?

Italie dwingt hier meer doelkansen af dan menig ander team, maar is net niet koelbloedig genoeg of heeft wat pech met afmaken of een ref die onterecht voor buitenspel affluit zoals tegen Ghana 2 maal. Maar hoeveel echt werk heeft Buffon nu ook eenmaal te doen gehad?

En tuurlijk, beetje geluk hoort erbij, maar zonder dat is nog nooit een land wereldkampioen geworden, dus dat is ook geen argument om je nu ineens te schamen toch? Voorlopig gaan ze goed om met alle blessures, zowel in de voorbereiding als op het toernooi, Totti z'n terugkeer, de rode kaarten etc.
pi_39310541
quote:

Ik ben juist heel blij dat jij niet blij wordt van het spel van Italie, hoop dat je dit toernooi er nog heel lang niet blij van blijft worden.
pi_39310542
Is Nesta op tijd fit?
pi_39310565
Nee, zeker niet voor de Oekraine, teamarts was gisteren wel hoopvol dat Nesta wellicht toch een evt. Halve Finale zou halen.
pi_39310573
Wie blijft er dan over centraal nu Matarazzi er ook niet bij is?
pi_39310785
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef placebeau het volgende:

[..]

Alsof jij Nederland zou laten vallen als ze slecht spelen?
Jazeker, ik ben erg kritisch.
quote:
Tegen Ghana en tegen Tsjechië speelden ze erg goed. Nu ze één slechte helft spelen komt iedereen weer met clichés opdraven. Belachelijk.
Grappig dat jij ze erg goed vond spelen. Objectief gezien is dat onzin.
pi_39310871
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik ben juist heel blij dat jij niet blij wordt van het spel van Italie, hoop dat je dit toernooi er nog heel lang niet blij van blijft worden.
Waarom? Leg mij dan uit waarom anti-voetbal leuk is.

Ik zie het bij jou toch vooral als een verlate pubergrill en het afzetten tegen je eigen identiteit. Een beetje obsessief meegaan met je schoonfamilie. Prima alllemaal hoor, maar beweren dat dit mooi voetbal is en dat dit het voetbal is zoals het gespeeld moet worden, dat raakt kant noch wal.
pi_39312479
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom? Leg mij dan uit waarom anti-voetbal leuk is.

Ik zie het bij jou toch vooral als een verlate pubergrill en het afzetten tegen je eigen identiteit. Een beetje obsessief meegaan met je schoonfamilie. Prima alllemaal hoor, maar beweren dat dit mooi voetbal is en dat dit het voetbal is zoals het gespeeld moet worden, dat raakt kant noch wal.
Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit? Het feit dat je altijd obsessief in dit topic loopt te zaniken over Italië lijkt me meer een geval van een verlate pubergrill of bepaalde onderdrukte trauma's dan DIGGER's informatieve posts.

Italië speelde goed en aanvallend tegen Ghana tot ze met 2-0 voorkwamen, daarna hebben zijn ze achterover gaan leunen. Tegen VS was het wel een drama. Tjechië speelden ze redelijk en wonnen ze toch vrij makkelijk. Ze zijn gewoon verdiend poulewinnaar geworden lijkt me.

Tegen Australië heeft Buffon werkelijk maar 1 of 2 keer wat te doen gehad (en dat met 10 man). Italië kreeg in de 1e helft alleen al 4-5 grote kansen. De ploeg die de meeste kansen creëert, verdient toch te winnen of is dat een absurde stelling? Daarbij was de rode kaart van Materazzi net zo twijfelachtig als de penalty.

Ik ga niet beweren dat Italië sprankelend heeft gespeeld, maar ze staan gewoon terecht in de 1/8 1/4 finales.

[ Bericht 0% gewijzigd door barleduc op 28-06-2006 10:24:27 ]
pi_39312505
We zijn al bij de kwart finales beland
pi_39312890
Foutje, kwartfinales inderdaad
pi_39312949
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef barleduc het volgende:

[..]

Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit?
Jawel.
pi_39313634
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef barleduc het volgende:

[..]

Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit? Het feit dat je altijd obsessief in dit topic loopt te zaniken over Italië lijkt me meer een geval van een verlate pubergrill of bepaalde onderdrukte trauma's dan DIGGER's informatieve posts.

Italië speelde goed en aanvallend tegen Ghana tot ze met 2-0 voorkwamen, daarna hebben zijn ze achterover gaan leunen. Tegen VS was het wel een drama. Tjechië speelden ze redelijk en wonnen ze toch vrij makkelijk. Ze zijn gewoon verdiend poulewinnaar geworden lijkt me.

Tegen Australië heeft Buffon werkelijk maar 1 of 2 keer wat te doen gehad (en dat met 10 man). Italië kreeg in de 1e helft alleen al 4-5 grote kansen. De ploeg die de meeste kansen creëert, verdient toch te winnen of is dat een absurde stelling? Daarbij was de rode kaart van Materazzi net zo twijfelachtig als de penalty.

Ik ga niet beweren dat Italië sprankelend heeft gespeeld, maar ze staan gewoon terecht in de 1/8 1/4 finales.
helemaal mee eens
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:48:50 #38
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_39313664
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Jawel.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:01:00 #39
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39314000
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:24 schreef SCH het volgende:

[..]

[..]

objectief gezien hebben ze de twee matchen met 2-0 gewonen, tegen absolute topploegen.
Objectief gezien hebben ze in die twee matchen ook bijna geen kans weggegeven en objectief gezien hebben ze zelf ook de meeste kansen gehad. Objectief gezien zijn ze in beide matchen ook nooit in de problemen gekomen.

Ah, waarom dat ik hier nog op inga eigenlijk.
pi_39314034
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:01 schreef placebeau het volgende:

[..]

objectief gezien hebben ze de twee matchen met 2-0 gewonen, tegen absolute topploegen.
Objectief gezien hebben ze in die twee matchen ook bijna geen kans weggegeven en objectief gezien hebben ze zelf ook de meeste kansen gehad. Objectief gezien zijn ze in beide matchen ook nooit in de problemen gekomen.

Ah, waarom dat ik hier nog op inga eigenlijk.
Italie heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld op dit tournooi, dat zal ook niet voor de finale gebeuren.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:03:12 #41
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39314066
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:01 schreef Paul_NL het volgende:
Wie blijft er dan over centraal nu Matarazzi er ook niet bij is?
Barzagli en Cannavaro
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:31:34 #42
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39314997
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Italie heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld op dit tournooi
Je zou bijna denken dat je het meent.

Ze hadden op Nederland na de zwaarste poule van het toernooi. Dat ze verder geluk hebben met de loting, moet ik wel toegeven en kan ik alleen maar blij mee zijn.
pi_39315116
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:31 schreef placebeau het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat je het meent.
Ja, ik meen het. Er waren geen topploegen bij, althans niet ploegen die op dit moment in supervorm waren.Ze hebben veel geluk met de loting, ook nu verder.
pi_39316274
Krantenkoppen van vandaag.

Uiteraard veel aandacht voor Pessotto. Je kan veel zeggen, maar niet dat in het Italiaanse kamp alles rustig en soepel verloopt zo.

Nesta ondergaat vanmiddag uitgebreide fysiotherapie en een aparte training om te kijken hoe het er mee staat, ook in overleg met de clubartsen van Milan, maar een dual nesta - Sheva zal er niet komen.
Echter wellicht lijkt nu toch de mogelijke halve finale haalbaar.
pi_39316379
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:03 schreef placebeau het volgende:

[..]

Barzagli en Cannavaro
Geweldig voor z'n jonge gast om naast Fabio te mogen acteren, direct zo voor de leeuwen gegooid te worden en dat tegen Australie ook zeer goed uitgevoerd hebbende.

De keuze zal vrijwel zeker op hem vallen voor a.s. vrijdag, ipv Zaccardo.
pi_39316380
Wat schrijven ze over pessotto? Wat zouden redenen kunnen zijn om tot zijn daad te komen.
pi_39316599

pi_39316704
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:11 schreef SCH het volgende:
Wat schrijven ze over pessotto? Wat zouden redenen kunnen zijn om tot zijn daad te komen.
Diverse geruchten.

Zou depressief zijn (en medicijnen ervoor gebruiken), Wellicht betrokken bij omkoopschandaal, misschien iets met de dopingaffaire, misschine iets in de relationele/privesfeer.

Tis gissen voorlopig, pas als hij uit z'n kunstmatige coma gehaald wordt, waarin ie nu gedurende de vele operaties gehouden wordt, zal ie kunnen spreken en wellicht aangeven hoe en wat.

Maar die rozenkrans in z'n hand lijkt een ongelukje vrijwel uit te sluiten.

Del Piero, Zabrotta en Cirio Ferrara zijn gisteren in elk geval met een prive vliegtuig van Duisburg naar Turijn gevlogen, daar waar de andere Juve spelers in Duisburg bleven
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:29:03 #49
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39318955
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:36 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik ga ook nr Werchter, en wil ook Italie zien ! Waar ga jij kijken dan ? Dat cafe op die hoek van die straat ?
Ga voor het eerst, maar we zoeken indd gewoon een gezellig café op. Gelukkig zijn er tijdens de wedstrijd toch geen leuke optredens
pi_39322117
waar blijven de foto's van de party in Kaiserslautern ?
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:09:38 #51
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39322521
Welke 2 spelers zjin terug naar Italie gekeerd?

[ Bericht 9% gewijzigd door dvdfreak op 28-06-2006 17:05:27 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:41:49 #52
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39323690
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:09 schreef dvdfreak het volgende:
Welke 2 spelers zjin terug naar Italie gegaan?
Del Piero en Zambrotta..
pi_39323942
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:24 schreef SCH het volgende:

[..]

[..]

Objectief gezien vanuit jouw visie en belevingswereld ja
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:53:56 #54
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39324133
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:55 schreef BuBbliN het volgende:
waar blijven de foto's van de party in Kaiserslautern ?
Ze zijn niet allemaal goed gelukt, maar hier zijn er een paar:

Kaiserslautern, 100.000 inwoners+100.000 fans. Super sfeer in de stad!

Fan fest

Na de wedstrijd, Italianen blijven over

Stadion

In de stad inmiddels ook de stadion bezoekers, groot feest, erg gezellig
pi_39324290
gezellige foto's
pi_39327177
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:29 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ga voor het eerst, maar we zoeken indd gewoon een gezellig café op. Gelukkig zijn er tijdens de wedstrijd toch geen leuke optredens
mja Muse vind ik best goed maar weegt niet op tegenover de Squadra Wij gaan ook Duitsland-Argentinie zien op cafe, maar voor Italie ben ik de enige die wil blijven, de anderen hoeven die match niet te zien. Missch kunnen we afspreken ofzo, is leuker om dan met Italiefans te kijken
desnoods bus nemen naar Leuven
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:44:41 #58
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39329193
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:20 schreef BramKVO het volgende:

[..]

mja Muse vind ik best goed maar weegt niet op tegenover de Squadra Wij gaan ook Duitsland-Argentinie zien op cafe, maar voor Italie ben ik de enige die wil blijven, de anderen hoeven die match niet te zien. Missch kunnen we afspreken ofzo, is leuker om dan met Italiefans te kijken
desnoods bus nemen naar Leuven
Lijkt me eigenlijk een beetje moeilijk afspreken daar in zo'n drukte. We zullen waarschijnlijk gewoon bij het dichtsbijzijnde café met fatsoenlijk scherm zitten. Je zal ons wel herkennen als je wat gasten enorm ziet meeleven
pi_39329302
@ Afunados: Mooie sfeer impressie die foto's
pi_39336111
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:44 schreef Afunados het volgende:

[..]

Lijkt me eigenlijk een beetje moeilijk afspreken daar in zo'n drukte. We zullen waarschijnlijk gewoon bij het dichtsbijzijnde café met fatsoenlijk scherm zitten. Je zal ons wel herkennen als je wat gasten enorm ziet meeleven
ik zal ook is opletten.. hoewel ik wel kaarten heb
pi_39345100
Hier vrijdag direct uit werk naar m'n zwager voor een grote BBQ en dan met een grote groep Italianen de match weer kijken.

Nesta is inmiddels definitief out voor morgen, maar geraakt wellicht toch op tijd fit voor een eventuele halve finale.
Ianquinta haakte gisteren op de training af, maar leek niks ergs. Voor de zekerheid volgen vanmiddag nog wel wat tests.
pi_39351026
Mooie kop en foto in de Gazzetta vandaag van Cannavaro en Buffon met als kop: "Italie, wat een defensie"

Ze zouden wel eens het eigen record uit 1990 kunnen breken van ploeg op een WK met het langst geen tegengoal (althans gescoord door de tegenstander).
In Italie bleek die ene goal van Argentinie toen wel fataal trouwens.

In de Corriere wordt gesproken over het project Pipo-Gila, die weleens samen met Totti de tridente kunnen gaan vormen tegen de Oekraine.
pi_39360218
Iaquinta ook geblesseerd, kan morgen niet meedoen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:38:11 #64
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39372407
Ik reken toch wel op een overwinning van de Azzurri ! Alhoewel Oekraine vrij stug is denk ik, maar goed....Forza Azzurri!!
pi_39372457
Jammer dat TOni zich nog niet zo heeft kunnen laten zien.
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:44:12 #66
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39372619
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat TOni zich nog niet zo heeft kunnen laten zien.
Inderdaad jammer, had hem als topscorer van het toernooi.... Maar hoort wel in de basis te staan vind ik....
pi_39372900
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Iaquinta ook geblesseerd, kan morgen niet meedoen.
Dat scheelt, kan Lippi hem tenminste niet meer in laten vallen Nu ook nog hopen dat Del Piero in Italië is gebleven en het komt allemaal goed
pi_39373064
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:44 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

Inderdaad jammer, had hem als topscorer van het toernooi.... Maar hoort wel in de basis te staan vind ik....
Als je echt goals wil wel ja.

Ik zou hem gewoon opstellen hij weet ze wel te maken.
pi_39380736
Volgens de Tottosport vandaag spelen Totti en Toni in een 4-4-1-1

En prima dat Italie in de kwartfinale zit en niemand het over ze heeft als titelkandidaat, want iedereen meent dat de finalist uit deze kant van het schema komt uit de match tussen Argentinie en Duitsland. Laat ze Italie maar lekker in de underdogpositie plaatsen.
pi_39380955
Mag ik jullie oprecht succes wensen of klinkt dat onwaarachtig?
pi_39387200
Vermoedelijke opstelling:

Buffon
Zambrotta, Cannavaro, Barzagli, Grosso
Camoranesi, Pirlo, Gattuso, Perrotta
Totti
Toni

4-4-1-1 dus.
pi_39389518
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef BramKVO het volgende:
hoe kunnen mensen nu verwachten dat Italie met één man minder nota bene Australie onder de voet gaat lopen ?? Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar toen het 11 tegen 11 was begon Italie met een tridente voorin en kozen ze ook id praktijk de aanval met enkele kansen als gevolg. Toen ze met een man minder kwamen kozen ze voor catencaccio, true maar meeste ploegen verdedigen als ze man minder hebben.
Verder speelde Italie tegen Ghana en in mindere mate tegen Tsjechie vrij aardig voetbal. Julie commentaar is ook gewoon bevooroordeeld door jullie haat jegens Italie
Idd en daarom hoop ik ook echt dat ze wereldkampioen worden... net als Griekenland toen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juni 2006 @ 16:36:34 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_39395570
Ik schaar ze wel degelijk bij de favoriete, maar ik heb nog niet van ze genoten. Terwijl ik bij vlagen van Brailië Duitsland en Argentinië heb kunnen genieten. Misschien dat het ze vanavond wel lukt.

vrijdag 30 juni 2006 @ 19:48:36 #74
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39402660
laat ze maar winnen vandaag.. nu ben ik er weer voor

tegen de duitsers
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:51:51 #75
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39402804
ITALIA
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:04:47 #76
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39403434
Hup Italië!!!!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:07:37 #77
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39403561
alstublieft geen penaltys vanavond!
Een vroeg doelpunt, dat wil ik.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:19:16 #78
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39404102
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 19:51 schreef StarGazer het volgende:
ITALIA
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:32:05 #79
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39404623
FORZAAAAAAAAAAA!!!!

En dan de Duitsers even de les lezen....maar eerst vanavond!!

Forza Ragazzi!!
pi_39405698
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:32 schreef Chocolademousse het volgende:

Forza Ragazzi!!
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  vrijdag 30 juni 2006 @ 21:20:40 #81
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39406322
1-0 voor, het ziet er goed uit.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juni 2006 @ 21:21:18 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_39406340
Terechte voorsprong. Oekraïne is helemal niks

pi_39407396
Het is wel weer oorverdovend saai zeg.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 21:54:41 #84
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_39407486
Hoe kan je in godsnaam fan zijn van het saaie Italiaanse voetbal?
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:23:51 #85
139407 jorienvdherik
pi_39408492
als ze nu duitsland er maar uit schoppen in dortmund
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:25:08 #86
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39408526
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 21:54 schreef ChillyWilly het volgende:
Hoe kan je in godsnaam fan zijn van het saaie Italiaanse voetbal?
Na de onverdiende uitschakeling van Zwitserland ben ik een groot fan van Italië
Ik ga straks ff uit in Como. Altijd lachen avonden/nachten als die gasten gewonnen hebben
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_39408938

Held van de avond
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juni 2006 @ 22:41:39 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_39409007
Gefeliciteerd

pi_39409054
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd

pi_39409129
Dat ziet er goed uit voor de Azzurri. Toni begint nu ook op schot te raken.

Proficiat aan de fans
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juni 2006 @ 22:58:39 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_39409470
Digger wat vond je van het tweede doelpunt waar 2 man buitenspel stonden ?

vrijdag 30 juni 2006 @ 22:58:45 #92
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39409471
Jaja laat die Duitsers maar komen!! Ik heb genoten vanavond!! Buffon uitstekend! Achterin goed met Cannavaro (beste verdediger op het WK), Barzagli deed het goed en Grosso ook. Zambrotta idd man van de wedstrijd. Middenveld goed gecontroleerd. Totti komt in vorm en speelde goed. Toni deed waar hij voor staat! Grazie Azzurri!!
pi_39409490
Ik heb de 2e helft niet meer gekeken omdat ik er niet tegen kan. Het heeft voor mij niks met voetbal te maken.

Maar laat ze nou de finale maar halen, en dan verliezen van Engeland.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:04:22 #94
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39409628
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb de 2e helft niet meer gekeken omdat ik er niet tegen kan. Het heeft voor mij niks met voetbal te maken.

beetje triest om zo te reageren....
pi_39409630
lijkt me fokking duidelijk, eerlijke overwinning en dik verdiend.
Oekraine speelde lekker maar Italie was gewoon scherper en doeltreffender, klaar.
pi_39409692
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

beetje triest om zo te reageren....
Waarom? Het was toch wederom niet om doorheen te komen? Met 1 spits spelen en een beetje achterin hangen?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:11:19 #97
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39409818
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom? Het was toch wederom niet om doorheen te komen? Met 1 spits spelen en een beetje achterin hangen?
Ik weet niet wat jij verwacht als je naar een wedstrijd gaat kijken (ik heb dit WK nog geen super boeiende wedstrijden gezien)....maar ten eerste heb je al vooroordelen over de Italianen en ten tweede als je met deze tactiek zo eenvoudig Oekraine met 3-0 kunt verslaan zou ik geen reden kunnen bedenken om anders te gaan spelen....
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juni 2006 @ 23:11:55 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_39409841
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Henkmanz het volgende:
lijkt me fokking duidelijk, eerlijke overwinning en dik verdiend.
Oekraine speelde lekker maar Italie was gewoon scherper en doeltreffender, klaar.
Oekraïne was bagger. De ideale tegenstander voor Italië.

pi_39409862
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij verwacht als je naar een wedstrijd gaat kijken (ik heb dit WK nog geen super boeiende wedstrijden gezien)....maar ten eerste heb je al vooroordelen over de Italianen en ten tweede als je met deze tactiek zo eenvoudig Oekraine met 3-0 kunt verslaan zou ik geen reden kunnen bedenken om anders te gaan spelen....
Ik ben van mening dat voetbal attractief hoort te zijn, dat de toeschouwers vermaakt moeten worden. Dat lukt inderdaad weinig teams tot nu maar Italie hoort wel bij de ploegen die dat het minst nastreeft. Dat mag ik toch vinden?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:59:06 #100
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39411183
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef SCH het volgende:

Nee hoor. Gewoon een herhaling van de finale in 1994.
pi_39412479
Zambrotta, Cannavaro en Toni .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 1 juli 2006 @ 01:07:34 #102
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39413379
Ik trek een blauw shirtje aan als Italië tegen Duitsland moet.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 02:15:21 #103
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39414495
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oekraïne was bagger. De ideale tegenstander voor Italië.

Ze mogen sowieso niet klagen met minihobbeltjes als Australië en Oekraïne, op de weg naar de halve finale. Sommige andere landen treffen het een stuk minder.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_39414505
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:15 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Ze mogen sowieso niet klagen met minihobbeltjes als Australië en Oekraïne, op de weg naar de halve finale. Sommige andere landen treffen het een stuk minder.
Die in het verleden weer meer mazzel hebben gehad. Maarja, je (komt uit 1989) dus net kijken. Wat weet jij er nou van?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 02:20:12 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_39414544
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:15 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Maar je moet het toch maar effe doen, Italie heeft in de vorige editie ook reden genoeg gehad om te klagen, nu hebben ze iets meer geluk. Maar geluk moet je ook afdwingen, en dat doet Italie ook momenteel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 02:22:56 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39414581
Veruit beste Italiaanse speler dit toernooi, die nummer 8 met dat geblesseerde armpje vandaag.
Zo eentje zou ik bij Oranje ook wensen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 1 juli 2006 @ 02:38:02 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_39414826
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
Veruit beste Italiaanse speler dit toernooi, die nummer 8 met dat geblesseerde armpje vandaag.
Dat was geen geblesseerd armpje, dat was een prothese om de tegenstander te misleiden, ook dat is tactiek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_39415362
quote:
Je bedoelt Gatusso. Die gast is onvermoeibaar en heeft een tomeloze inzet. Zo'n speler zou elk team moeten hebben .
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:07:53 #109
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39417403
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze hebben wel meer gescoord dan veel ploegen die met meer spitsen spelen.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:08:23 #110
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39417406
AZZUUUURRIIII!!!!!!
pi_39417949
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef Chocolademousse het volgende:
Totti komt in vorm en speelde goed. Toni deed waar hij voor staat! Grazie Azzurri!!
idd. Totti speelde een goede wedstrijd, en groeit in het toernooi. Nu die duitsers oprollen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39418471
kom net even van Rock Werchter om een frisse douche en scheerbeurt te nemen in mijn 'kot' in Leuven Heb gisteren in de Studio Brussel tent op de weide naar Italie gekeken, en ik vond ze heel goed spelen. Vlotte balwisseling, efficiente afwerking. Tweede goal was wellicht wel buitenspel ja, niet goed kunnen zien wel. Ook wat geluk gehad maar daarvoor heb je dan ook een goede keeper. En met de nodige dosis geluk word je wereldkampioen Forza Italia !
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:13:23 #113
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39419725
Ja, nipt buitenspel, maar ze hadden ook een strafschop moeten krijgen en hebben ze niet gehad. Het compenseert wat.

Deze keer hadden ze die efficiëntie wel die ze tegen Australië misten, waar ze eigenlijk meer kansen hebben gehad als gisteren.
Een vroeg doelpunt was prachtig voor Italië, konden ze de oekraïners rustig afmaken. En toen het in de tweede helft weer wat spannend begon te worden scoorden ze een tweede goal. Het was een leuke wedstrijd voor een Italië suporter. Ook niet veel kaarten opgelopen en zo. Gattuso en Zambrotta waren erg goed gisteren.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:26:39 #114
104871 remlof
Europees federalist
pi_39419969
Yep, dat was eindelijk weer eens een leuke wedstrijd van de Azzurri!
Nu Germania eruit schoppen
pi_39420669
man man wat een dagje hamburg
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:02:55 #116
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39420764
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:57 schreef burberry het volgende:
man man wat een dagje hamburg
Had je kaarten??
pi_39420820
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:13 schreef placebeau het volgende:
Het was een leuke wedstrijd voor een Italië suporter. Ook niet veel kaarten opgelopen en zo. Gattuso en Zambrotta waren erg goed gisteren.
True, gatusso kreeg ruimte en wist ook de oekrainers op tijd af te stoppen waar nodig, precies zoals het hoort voor hem
pi_39421895
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:02 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

Had je kaarten??
ja ik heb er dinsdag 2 gekocht

zal zo effe een fototje plaatsen
pi_39422193

pi_39422209
oh hij pakt hem niet... effe op de plaatjes klikken dan krijg je hem ook
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:18:04 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_39422332
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:10 schreef burberry het volgende:
oh hij pakt hem niet... effe op de plaatjes klikken dan krijg je hem ook
Die eerste vond ImageShack niet zo tof geloof ik
pi_39422463
stond niks geks op..
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:24:56 #123
104871 remlof
Europees federalist
pi_39422495
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:23 schreef burberry het volgende:
stond niks geks op..
Ow nee, die 'banned.png' is gewoon die gele kikker... Probeer eens een andere host?
pi_39422694
noem er is een,ik ken er verder geen
pi_39422712
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_39422816
pakt die hem niet
pi_39428495
Zei ik niet dat TOni ging scoren als je hem gewoon laat staan ?
  zondag 2 juli 2006 @ 01:05:36 #128
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39439437
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:40 schreef burberry het volgende:
pakt die hem niet
Probeer eens Tinypic of Photobucket
  zondag 2 juli 2006 @ 09:21:36 #129
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39442985
quote:
za 01/07/06 - De Italiaanse spits Luca Toni haalde tegen Oekraïne zijn gram met twee goals. "Nu prijst de pers me weer, dat is wel heel erg gemakkelijk."

Luca Toni diende de criticasters van antwoord in de kwartfinale van Italië tegen Oekraïne. "Ik werd geviseerd door de pers", reageert hij.

Toni had in zes wedstrijden voor Italië niet meer gescoord. "En dus kreeg ik bakken kritiek", zegt de spits.

"Ik las dat ik niet trainde zoals het hoorde en dat ik ook niet kon opschieten met mijn ploegmaats."

"Nu word ik plots weer geprezen, dat is wel heel erg makkelijk", bijt Toni van zich af.

"De pers had me ook al woorden in de mond gelegd. Zo schreven ze zomaar dat ik weg wou bij Fiorentina. Gelukkig is de coach altijd in me blijven geloven."
Blijft hij dan toch bij Fiorentina?
  zondag 2 juli 2006 @ 14:07:38 #131
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39448252
Hoe is het met Nesta?? Gaat/ kan hij spelen?
  zondag 2 juli 2006 @ 18:56:43 #132
17328 methodmich
Nummer 10
pi_39454243
Die komt toch niet meer in actie dit toernooi?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 2 juli 2006 @ 19:12:16 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_39454677
Nesta kan hoogstens nog de finale spelen mochten ze die halen. Bron NOS-Teletekst.

pi_39454966
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
Nesta kan hoogstens nog de finale spelen mochten ze die halen. Bron NOS-Teletekst.

Ik ben benieuwd wie hem gaat vervangen.
  zondag 2 juli 2006 @ 19:38:31 #135
17328 methodmich
Nummer 10
pi_39455380
Materazzi is weer terug en anders gewoon Andrea Barzagli.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39457411
laat Barzagli maar staan
  zondag 2 juli 2006 @ 21:00:24 #137
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39457503
Materazzi speelde goed, maar hem opstellen brengt altijd een risico met zich mee, zoals we gezien hebben.
pi_39462065
weet iemand waar je deze in Nederland kunt kopen?

[ Bericht 7% gewijzigd door dndiek op 03-07-2006 11:51:18 ]
pi_39465815
quote:
Gattuso is goed, maar Fabio Cannavaro is de beste speler van Italie en in denk zelfs de beste van het hele toernooi tot nu toe want die heeft elke wedstrijd uitgeblonken.
pi_39465828
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:07 schreef placebeau het volgende:
alstublieft geen penaltys vanavond!
Een vroeg doelpunt, dat wil ik.
Doe je morgen weer zo'n voorspelling?
  maandag 3 juli 2006 @ 08:55:54 #141
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39466277
Eigenlijk heb ik liever een vroeg doelpunt voor mezelf. Dan is het meteen veel relaxter voetbal kijken.

Maar als ik dan toch een voorspelling moet doen: morgen valt Pipo in en scoort de beslissende goal in de laatste tien minuten.
pi_39469763
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:33 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Niemand die dit weet ???
  maandag 3 juli 2006 @ 11:55:43 #143
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39469872
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:33 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden bij de H&M 2 maanden terug hele leuke polsbandjes van allerlei landen, helaas was ik te laat...

Ik ben ook wel benieuwd of ze hier ergens te krijgen zijn.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_39470369
Even een cross-post die weer eens de hypocrise en selectieve verontwaardiging van de media uitstekend bloot legt:
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:28 schreef the_undertaker het volgende:
Leuk he, Jack van Gelder gisteravond ook, dat dit zo flauw was van de Italiaanse voetbalbond nadat la Repubblica hiermee kwam, dit waargenomen had. Dat dit laf was, waarom Italie dit nodig had, dat je zoiets niet doet.

Volgens mij hoor je gewoon niet te slaan.

Maar bovenal, van welk elftal werd achteraf ook al weer een speler geschorst voor meedere wedstrijden nadat de media aankwamen met wat beelden van ongeziene acties door de ref en de camera's in 1e instantie op het EK in Portugal?

En wie werd er toen aangepakt? de desbetreffende voetbalbond of de speler zelf?

Juist. Dus Frings, optyfen, en FIGC: Goeie actie.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:13:01 #145
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39470375
Cannavaro is veruit de beste speler van het toernooi.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39470423
DD of DIGGER, weten jullie ook niet waar je die polsbandjes in Nederland kunt kopen of bestellen zonder Creditcard??
pi_39470424
pi_39470439
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
pi_39470448
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef dndiek het volgende:
DD of DIGGER, weten jullie ook niet waar je die polsbandjes in Nederland kunt kopen of bestellen zonder Creditcard??
Nope, geen idee.
Heb al zat Italia shirts etc, geen noodzaak voor ook nog eens polsbandjes

En denk dat je toch eens aan de CC moet, want dan zal je veel meer kans maken.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:16:29 #150
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39470462
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is wel waar hoor.
pi_39470573
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:16 schreef placebeau het volgende:

[..]

Het is wel waar hoor.
Veruit nog wel
pi_39470633
quote:

[..]

Je bent niet verplicht in dit topic te komen hoor.. je loopt zo mooi italië te bashen de hele tijd maar blijft dit topic wel lezen . Goeie zaak jong.

Anyway, heb zin in morgen! Gaat vast een mooie pot worden. Ik wil wel 's zien hoe Klose's enkels het doen tegenover Materazzi.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:26:41 #153
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39470716
quote:

[..]

De beste verdediger dan. Het is toch helemaal niks verder, niemand die echt uitblinkt? Cannavaro blinkt uit in foutloos en goed verdedigen, ook een kunst.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39470755
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:26 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De beste verdediger dan. Het is toch helemaal niks verder, niemand die echt uitblinkt? Cannavaro blinkt uit in foutloos en goed verdedigen, ook een kunst.
Hij is goed en hij is de lekkerste maar dit wk kent helaas geen 'veruit de beste'.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:30:06 #155
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39470808
Je moet er eens een hele swedstrijd op letten, wat hij doet is meer dan gewoon goed verdedigen hoor. Voor dit WK was ik geen zodanige fan van hem, Nesta vond ik vaak beter spelen, maar wat hij dit WK al laten zien heeft...
  maandag 3 juli 2006 @ 12:33:32 #156
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39470891
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is goed en hij is de lekkerste maar dit wk kent helaas geen 'veruit de beste'.
Vooruit dan: de beste. Laat ik veruit weg, behalve als ie de winnende scoort in de finale.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39470904
quote:

[..]

Jawel hoor, maar omdat het: A: een verdediger en B: Een Italiaan is, wil/kun jij dat gewoon niet zien.

Onder zijn leiding heeft Italie geen enkele tegengoal moeten slikken (naast die own goal), hebben ze zeer weinig kansen weggegeven, bleven ze met 10 tegen 11 Australiers makkelijk overeind en hij biedt de jongere backs en barzagli uitstekend rugdekking. Tevens is ook een spits van een kop groter geen probleem.
Hij speelt het toernooi van z'n leven, alle 5 wedstrijden (minimaal gedeeld) man of the match en echt duidelijk de beste dit toernooi tot nu toe.
pi_39471233
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
en echt duidelijk de beste dit toernooi tot nu toe.
Dat vind jij omdat jij een zeer subjectieve Italie fan bent. Dan zou ik het ook vinden.

Maar als je met wat meer afstandleijke bril kijkt, weet je ook wel dat je poep praat
pi_39471255
Tot nu toe vind ik Lehman de beste speler van het toernooi, als je daar al kan spreken. Het is zo'n matig toernooi dat het wel een keeper moet worden.
  maandag 3 juli 2006 @ 13:23:26 #160
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39472269
Ik heb morgen een extra snipperdag gepakt,dus het moet een mooie wedstrijd worden
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 3 juli 2006 @ 13:57:08 #161
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39473232
quote:

[..]

En er staat 'man' in je profiel?? Naja het zal wel, het kan tegenwoordig allemaal....

FORZA AZZURRI!! Ik heb er alle vertrouwen in! Als je de elftallen naast elkaar legt is Italie vrijwel overal op het veld sterker/beter. Niet dat die theorie altijd bij Duitsers opgaat maargoed...laat ze iedereen maar verrassen...
pi_39473299
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

En er staat 'man' in je profiel?? Naja het zal wel, het kan tegenwoordig allemaal....
pi_39477992
wie gaan er morgen allemaal naar dortmund?
iig 1, moi!

[ Bericht 3% gewijzigd door BuBbliN op 03-07-2006 16:51:59 ]
  maandag 3 juli 2006 @ 17:59:26 #164
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39479986
Frings squalificato, niente Italia
Nesta si allena con i titolari

Volgens Gazzetta....1 wedstrijd voor Frings
  maandag 3 juli 2006 @ 18:17:27 #165
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39480389
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef BuBbliN het volgende:
iig 1, moi!
Ik niet, had ook wel gewilt

Veel plezier iig
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_39481072
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef BuBbliN het volgende:
iig 1, moi!
krijg geen vrij.. voor 10 juli wel... mocht het zo zijn..
pi_39481392
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

FORZA AZZURRI!! Ik heb er alle vertrouwen in! Als je de elftallen naast elkaar legt is Italie vrijwel overal op het veld sterker/beter. Niet dat die theorie altijd bij Duitsers opgaat maargoed...laat ze iedereen maar verrassen...
SCH is een hermafrodiet
  maandag 3 juli 2006 @ 19:51:23 #168
8540 Peter83
All the way
pi_39482922
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Daar is geen twijfel over mogelijk inderdaad. Ik snap ook niet dat sommige mensen dan nog moeite hebben om dat te onderkennen.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
  Trouwste user 2022 maandag 3 juli 2006 @ 20:47:00 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_39484915
Wat een laffe streek weer. Typisch Italiaans.

pi_39485376
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef Paul_NL het volgende:

[..]

SCH is een hermafrodiet
pi_39485394
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:

Had ook typisch Duits kunnen zijn natuurlijk.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:04:24 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39485551
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:00 schreef SCH het volgende:

Had ook typisch Duits kunnen zijn natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39485587
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:04 schreef popolon het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_39487101
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:

wat is er een laffe streek ? Intussen zegt de FIFA dat Italie geen klacht heeft ingediend en dat ze uit eigen overweing handelden.
En zelfs al had Italie dat gedaan, een speler die sloeg hoort niet te spelen punt.
  Trouwste user 2022 maandag 3 juli 2006 @ 21:55:14 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_39487386
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef BramKVO het volgende:

[..]

wat is er een laffe streek ? Intussen zegt de FIFA dat Italie geen klacht heeft ingediend en dat ze uit eigen overweing handelden.
En zelfs al had Italie dat gedaan, een speler die sloeg hoort niet te spelen punt.
Er waren er 20 die sloegen.

pi_39489221
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:04 schreef popolon het volgende:

[..]

[afbeelding]
Reserve Duitser
  Trouwste user 2022 maandag 3 juli 2006 @ 22:59:46 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_39489962
Iemand de persconsferenite van Italië gezien. Wat een huigelaar die Lippi. Echt waqlgelijk.

Ziet eruit als Harmen Siezen. Maar is een Marga van Praag.

pi_39491369
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Iemand de persconsferenite van Italië gezien. Wat een huigelaar die Lippi. Echt waqlgelijk.

Ziet eruit als Harmen Siezen. Maar is een Marga van Praag.

ik heb de 'consferenite' niet gezien nee, wat was er huichelachtig aan Lippi dan?
en drop de tongsmilie-act achter elke post nou 's, dat is echt nep.
  Trouwste user 2022 maandag 3 juli 2006 @ 23:42:12 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_39491742
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:33 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

ik heb de 'consferenite' niet gezien nee, wat was er huichelachtig aan Lippi dan?
en drop de tongsmilie-act achter elke post nou 's, dat is echt nep.
Alles was huichelachtig.

pi_39491935
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Alles was huichelachtig.

pi_39492580
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Iedereen sloeg toch zo'n beetje?
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 juli 2006 @ 00:21:25 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_39493152
Jan Mulder :

Ze spelen vervelend, slecht, saai.'

Frits Barend :

'Ze spelen altijd vervelend.'

pi_39493190
Jan Mulder en Frits Barend zijn ook gek Tong80.

De Italianen spelen enorm verfrissend en gedurfd voetbal. Of geloof jij DIGGER en Dylan Dog soms niet?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:46:52 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39494977
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:22 schreef SCH het volgende:

De Italianen spelen enorm verfrissend en gedurfd voetbal. Of geloof jij DIGGER en Dylan Dog soms niet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_39495283
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:17 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ik niet, had ook wel gewilt

Veel plezier iig
grazie

en zal wel lukken!

Dortmund, here we come!

Trouwste user 2022 dinsdag 4 juli 2006 @ 02:24:39 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_39495494
Tong kijkt nu naar de hele wedstrijd West - Duitsland - Italië uit het WK 70.

Mijn mooiste wedstrijd ooit. Dus zeg niet dat ik een hekel heb aan Italianen.

Trouwste user 2022 dinsdag 4 juli 2006 @ 02:25:07 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_39495498
Duitsland - 3 mochten jullie het loezen

dinsdag 4 juli 2006 @ 02:30:12 #188
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39495560
Ik heb in het onderling duel met het zogezegde aanvallende voetbal van Argentinië en Duitsland minder doelkansen geteld dan in Italië - Oekraine of Italië - Australië.

Ik vraag me echt af hoe die clichés blijven standhouden. Met balbezit ben je geen reet. Ik vraag me af wat er meer anti-voetbal is aan de tegenploeg laten komen en het spel laten maken, of voortdurend het balletje laten rondtikken in de verdediging tot je ooit eens een opening ziet. Aan beiden is er niets aan om naar te kijken, maar het eerste noemt iedereen laf, het tweede is normaal.

[ Bericht 28% gewijzigd door Beregd op 04-07-2006 02:37:19 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:52:29 #189
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39497527
Italië staat met voorsprong aan de leiding in het klassement voor geslaagde tackels, 129.

De specialist op Eurosport zei trouwens ook in zijn analyse dat Cannavaro in pool-positie lag voor de speler van het WK.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:06:25 #190
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39497682
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 02:30 schreef placebeau het volgende:
Ik heb in het onderling duel met het zogezegde aanvallende voetbal van Argentinië en Duitsland minder doelkansen geteld dan in Italië - Oekraine of Italië - Australië.

Ik vraag me echt af hoe die clichés blijven standhouden.
Die cliches zijn echt om te janken ja. Argentinie-Duitsland, de kansen waren echt op 1 hand te tellen....en oohooh wat speelt Duitsland toch goed voetbal dit WK. Het eerste half uur tegen Zweden ja.
'Italie speelt altijd vervelend' hoor je dan op tv, de wedstrijden tegen Ghana en Oekraine waren toch behoorlijk open. De wedstrijd tegen de VS was slecht maar tegen Tsjechie was de wedstrijd ook open tot aan de rode kaart. De eerste helft tegen Australie had Italie ook de betere kansen. Het is toch logisch dat je de 2e helft met 10 man niet als een gek gaat aanvallen?? Maargoed die cliches zullen er altijd wel blijven, als de 'rest' zoveel betere en mooiere wedstrijden ziet, dan lijkt het er op dat ik naar een ander WK zit te kijken....FORZA RAGAZZI!!!!
pi_39498971
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_39501072
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:11 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
Heute verprutsen unsere jungs ja, stelletje domme duitsers.
pi_39501169
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:06 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

Die cliches zijn echt om te janken ja. Argentinie-Duitsland, de kansen waren echt op 1 hand te tellen....en oohooh wat speelt Duitsland toch goed voetbal dit WK. Het eerste half uur tegen Zweden ja.
'Italie speelt altijd vervelend' hoor je dan op tv, de wedstrijden tegen Ghana en Oekraine waren toch behoorlijk open. De wedstrijd tegen de VS was slecht maar tegen Tsjechie was de wedstrijd ook open tot aan de rode kaart. De eerste helft tegen Australie had Italie ook de betere kansen. Het is toch logisch dat je de 2e helft met 10 man niet als een gek gaat aanvallen?? Maargoed die cliches zullen er altijd wel blijven, als de 'rest' zoveel betere en mooiere wedstrijden ziet, dan lijkt het er op dat ik naar een ander WK zit te kijken....FORZA RAGAZZI!!!!
Het waren geen mooie wedstrijden voor de neutrale toeschouwer. Jij als Italie fan kijkt daar uiteraard anders tegenaan. Ik vind er ook geen klap aan, maar daarentegen is er nog geen enkele wedstrijd dit WK geweest waar ik van heb zitten smullen. Het is dus niet iets wat alleen in Italie speelt. Hopelijk verrassen ze me vanavond.
Klik dan als je durft
pi_39501239
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het waren geen mooie wedstrijden voor de neutrale toeschouwer. Jij als Italie fan kijkt daar uiteraard anders tegenaan. Ik vind er ook geen klap aan, maar daarentegen is er nog geen enkele wedstrijd dit WK geweest waar ik van heb zitten smullen. Het is dus niet iets wat alleen in Italie speelt. Hopelijk verrassen ze me vanavond.
Het verschil is dat het bij Italie beleid is om zo te spelen en dat ze het daar 'mooi voetbal' noemen. De meeste andere ploegen bleken niet in staat om mooie partijen neer te leggen maar hebben er wel iets meer poging toe ondernomen dan onze pizzavrienden.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:36:20 #195
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39501335
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat is een mooie match voor jou dan?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:38:52 #196
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39501421
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Het verschil is dat het bij Italie beleid is om zo te spelen en dat ze het daar 'mooi voetbal' noemen. De meeste andere ploegen bleken niet in staat om mooie partijen neer te leggen maar hebben er wel iets meer poging toe ondernomen dan onze pizzavrienden.
Met het catenaccio van Italië zijn ze tot meer doelkansen gekomen dan vele andere ploegen. Eigenlijk is catenaccio niet zo verdedigend als iedereen beweert. Iedereen herinnert zich wel hoe Chelsea tegen Barcelona 3 goals in een kwartier scoorde puur door met 11 man achter de bal te spelen en meteen te counteren in balbezit.
pi_39502271
catanaccio is alleen mooi als Italianen het spelen. Die krijgen het voormekaar dat verdedigers sexie voetbal spelen.

Kijk, een jongen als Nesta speelt gewoon heel erg atraktief voetbal , alhoewel hij een centrum-verdediger is.

Dat Nederland ook zo is gaan spelen , commenteerde een krant bij ons als "Klompen-Catanccio"
Het moge duidelijk zijn dat klompen-catanccio niet sexie is.
pi_39502628
En juist vandaag worden de eisen bekend:
quote:
Calcio: accusa chiede serie C1 per Juventus e B per Milan

ROMA - Stefano Palazzi ha formulato le sue richieste davanti alla Caf: ha chiesto la revoca degli ultimi due scudetti per la Juventus, la retrocessione in serie C1 e la penalizzazione di 6 punti, la retocessione in serie B con penalizzazione di 15 punti per Lazio e Fiorentina, la serie cadetta con tre punti di penalizzazione per il Milan. (Agr)
pi_39502686
Serie C en 6 punten aftrek voor Juve, Serie B met 15 punten aftrek voor Lazio en Fiorentina, en gewoon serie a met (..) punten aftrek voor Milan?

Ik probeer er maar wat van te maken, ik kan geen italiaans
pi_39502839
Milan B met -3 (zie ook de header)
pi_39502891
Tot nu toe lijken tegenslagen alleen maar te hebben geleid tot betere resultaten op het WK.
Klik dan als je durft
pi_39503375
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen sloeg toch zo'n beetje?
ok, schors dan alle duitsers en italie een vrijgeleide nr de finale
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:03:34 #203
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39503982
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
En juist vandaag worden de eisen bekend:
[..]
Dat zou echt dramatisch zijn voor de competitie, Juve en Milan er uit.... Hoe zit het dan trouwens met de UEFA en Champions League plaatsen (en ook kampioenschappen)?? Zou Roma dan eventueel nog CL gaan spelen komend seizoen?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:23:41 #204
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39506348
WK waarschijnlijk voorbij voor Nesta

Alessandro Nesta komt normaal gesproken niet meer in actie. De speler die tegen Tsjechie uitveel met een spierblessure herstelt net niet snel genoeg om in dit weekeinde in actie te komen. Gisteren trainde hij even mee met de groep, maar na tien minuten haakte de verdediger van AC Milan af.

De blessure moet vooral met rust worden bestreden, maar Lippi wil voor een eventuele finale geen risico's nemen met een niet volledig fitte speler. En Nesta zal voor de troostfinale zelf geen risico nemen.
Ach gossie ik heb nu medelijden met de Italianen
pi_39506592
Ook zonder Nesta moeten die Duitsers te pakken zijn vanavond.
pi_39507284
Toch erg voor Nesta, is nu al op elk WK geblesseerd uitgevallen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:12:44 #207
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39509569
Oekraine op Werchter gezien, ging gelukkig lekker vlot. Ik heb veel vertrouwen in dit elftal, verdediging staat erg goed, en nu Toni loskomt groeit mijn optimisme tot een hoogtepunt.

Vandaag uiteindelijk niet naar Dortmund gegaan, gewoon met vrienden kijken. Duitsland is enorm favoriet als je de meningen op TV bekijkt, onterecht lijkt me. 50-50 wedstrijd zal het zijn vermoed ik. Al vind ik Italie zelfs sterker als je posities gaat vergelijken.

Ben gespannen, hopelijk kan ik hier vanavond heel veel " " smilies plaatsen

Forza ragazzi!!!!
pi_39509966
in de Studio Brussel tent gekeken naar Italie-Oekraine ? Zoja, ik zat daar ook
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:28:26 #209
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39510142
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:23 schreef BramKVO het volgende:
in de Studio Brussel tent gekeken naar Italie-Oekraine ? Zoja, ik zat daar ook
Nee, buiten het terrein, in de bar van het Hotel op de hoek. Zaten daar erg goed
pi_39510639
Ben ook bijzonder gespannen, duim voor een goed resultaat, aan alle vormen van bijgeloof is al voldaan.
pi_39511279
Ik ben totaal relaxed

dinsdag 4 juli 2006 @ 17:55:34 #212
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39512795
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:42 schreef DIGGER het volgende:
Ben ook bijzonder gespannen, duim voor een goed resultaat, aan alle vormen van bijgeloof is al voldaan.
Haha bijgeloof ja....ook ik doe er aan mee....
pi_39518217
Winnen Winnen Winnen Winnen Winnen !
Ik typ straat.
pi_39520502
spelen zeer degelijk totnutoe, de cricicasters de mond gesnoerd, leuke eerste helft vd 1/2 finale. Canna weer outstanding, ook Grosso speelt zeer sterk Totti vind ik andermaal tegenvallen.
pi_39524709
pi_39524786
Fantastisch gespeeld vandaag zeg
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:33:51 #217
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39524841
Fucking Kutitalianen!

Ik moet niks van da ploegske hebben godeverdomme!
Lijepa li si !
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:34:01 #218
139407 jorienvdherik
pi_39524858
geweldig
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:34:12 #219
139407 jorienvdherik
pi_39524871
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Hrvat het volgende:
Fucking Kutitalianen!

import ben je
pi_39524914
Grosso al 29 maar zo goed he.

Gelukkig volgend jaar bij INTER !
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:34:43 #221
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39524926
Kunnen die nu ook zonder lawaai toeteren?

Er zijn mensen die morgen moeten werken...
Lijepa li si !
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:34:45 #222
133369 Jivis
Critikut
pi_39524929
Wow, wat een goals.
Magnifiek!
Amen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:35:29 #223
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39524985
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

import ben je
Lul ergens anders, ik moet gewoon morgenvroeg gaan werken en krijg de schijt van toeterploegskes.
Lijepa li si !
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:36:28 #224
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39525065
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_39525086
Verdiende zege

Felicitaties aan DIGGER, Placebeau en andere Squadra - supporters.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:37:05 #226
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39525105
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Hrvat het volgende:
Fucking Kutitalianen!

Stel je niet aan man. Ze steken hier aan de overkant vuurwerk af
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:37:24 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39525125
Goede halve finale van Italie, dik verdiende overwinning.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:37:57 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39525162
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
Goede halve finale van Italie, dik verdiende overwinning.
idd.

Ze speelde helemaal niet zo verkeerd. Ik gun het Italië wel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39525165
Super wedstrijd hoor!
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 juli 2006 @ 23:38:27 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_39525187
Gefeliciteerd Digger. Dik verdiend

dinsdag 4 juli 2006 @ 23:38:42 #231
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39525202
Feli Italia
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39525254
Italië
pi_39525255
Helden, hopelijk worden ze nu ook wereldkampioen. Het komt ze toe na deze geweldige avond!
pi_39525285
Finale!!
Ik typ straat.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:40:28 #235
104871 remlof
Europees federalist
pi_39525313
Bravi azzurri!!!!
Specialemente Materazzi era fantastico!!!
pi_39525316
Complimenten hoor. Erg goed en dik verdiend.
Klik dan als je durft
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:41:31 #237
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39525381
Dit is TE mooi jongens!!!! GRAZIE GROSSO!!! DEL PIERO!! CANNAVARO!! BUFFON!! ZAMBROTTA! MATERAZZI! GATUSSO! PIRLO! CAMORANESI!! IAQUINTA!! PERROTTA! TOTTI!! TONI!! GILARDINO!! LIPPI!! ENZ..................!!
pi_39525430
Gefeliciteerd mooi voetbal.
pi_39525465
CAnna - Materazzi gouden duo beter dan nesta
pi_39525505
Zei ik niet dat Iaquinta erin moest en gevaarlijk is en ook was
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:43:34 #241
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39525520
Del Piero bellissimo!!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:43:37 #242
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39525521
Italie heeft goed gespeeld .Nu hopen dat Frankrijk morgen wint
pi_39525554
Ik ben nooit een catenaccio - liefhebber geweest, maar zoals ze vandaag hebben gespeeld was om te genieten.

Ik hoop op een mooie finale tegen Frankrijk.
pi_39525581
Dat juichen van Grosso!Net zoals Tardelli in '82

dinsdag 4 juli 2006 @ 23:45:47 #245
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39525631
Gefelicteerd Azzurri! Puik gespeeld.
Stond Camoranesi op scherp eigenlijk?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_39525649
Dik verdiend gewonnen.
pi_39525709
berlijn berlijn berlijn

ik kom er aan
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:47:34 #248
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_39525725

Geweldig en ook nog in de laatste minuten. Heerlijk. Ik denk dat de buren mijn oerkreet wel hebben gehoord
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:47:52 #249
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_39525743
Mooiste team op het WK, nu moeten ze ook winnen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:50:12 #250
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39525841
FCT
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:50:23 #251
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39525849
Beresterke pot wederom.

Buffon: 8, foutloos.
Grosso:8,5 Wederom beslissend in aanvallende zin, verdedigend sterk.
Matterazzi: 8, foutloos
Cannavaro: 10, fenomeen
Gattusso: 7 Was overal
Zambrotta: 6 Nuttig, en gevaarlijk overkomend.
Perrotta: 7 Degelijk en sterk
Totti: 2,5 zwak, in negatieve zin beslissend
Camoranesi: 6,5 kreeg weinig bruikbare ballen, maar deed wel een paar sterke acties.
Pirlo: 8,5 strooit met passjes en die assist is natuurlijk van buitenaardse klasse.
Toni: 6,5 deed z'n best en was balvast, maar erg geisoleerd.
Gilardino: 7 Sterke invalbeurt, bracht gevaar.
Iaquinta: 7 Bracht veel snelheid voorin.
Del Piero: (7) Ijzersterk ingeschoten, verder te weinig gezien.

Dit team wordt gewoon wereldkampioen!

Gemiddelde ex-Parmaspelers: 8+
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:51:12 #252
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_39525879
zo, de komende 20 jaar ook geen eindtoernooi in Duitsland, dus kunnen ze niet meer gebruik maken van het thuisvoordeel
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_39525934
Wat is iedereen ineens positief over Italië, ook op NL2 .
Ik typ straat.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:53:35 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39525957
Onterechte overwinning want Italie was beter.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:58:13 #255
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_39526167
Zo, een plaatje zegt genoeg.

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:58:53 #256
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39526193
12 jaar cyclus gaat ze het flikken?
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:01:05 #257
30919 mitt
Michael Corleone
pi_39526289
Niet overdrijven wat betreft de positieve invloed van Pirlo hoor, vertraagd vaak het spel en speelt veel te nonchalant.

Prefereert pielen met Totti en lange ballen.

balletje op Grosso was weer
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_39526491
Gatusso bij Ballack .
Ik typ straat.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:08:47 #259
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39526606
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Gatusso bij Ballack .
FCT
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:12:21 #260
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39526746
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Stel je niet aan man. Ze steken hier aan de overkant vuurwerk af
Zaag zelf ni ventje, hier staat een truck met geluidsinstalatie onnozele fanfaremuziek te spelen terwijl er een zatte snul mee zit te zagen door de micro.

Er zijn gewoon mensen die morgenvroeg moeten gaan werken. Kut met zo'n lawaai!
Lijepa li si !
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:14:10 #261
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39526814
En dat allemaal na een schwalbe tegen australië!
Lijepa li si !
pi_39527297
Mensen mensen, wat heb ik genoten Wat een sterke pot, en wat een heerlijke goals
Bobby Robson forever!
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:30:45 #263
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39527330
Wat een ontknoping. Kippenvel.
pi_39527577
Pirlo

Fantastisch. De eerste helft echt genoten van Italie en in de verlenging sublieme goals
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:39:48 #265
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39527612
Wat een ploeg!
Wat een historische wedstrijd. Historisch zeg ik je!
De schrik voor penaltys heeft hen gered.
En ze waren ook gewoon beter.
pi_39527645
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:39 schreef placebeau het volgende:
En ze waren ook gewoon beter.
idd. gewoon de wedstrijd gedomineerd, en het prachtig afgemaakt.
Bobby Robson forever!
pi_39527666
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:39 schreef placebeau het volgende:
Wat een ploeg!
Wat een historische wedstrijd. Historisch zeg ik je!
Zeker als ze wereldkampioen worden. Wedstrijd leek op de wedstrijden tegen Argentinië en Brazilië in 1982. Toen waren ze ook geweldig waar iedereen niks van ze had verwacht.

Zoals ze vanavond speelden verdienen ze dubbel en dwars hun vierde wereldtitel
pi_39527727

Mozeskriebel - strooien die idioten ons al die westrijden zand in de spaghetti....waarom spelen ze niet altijd zo.

Klasse

En ook chapeau voor Duitsland

Wat een heerlijke wedstrijd - en zondag zit deze jongen in Florence de finale te kijken
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:44:03 #269
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39527736
Wat een ontlading was dat bij ons, de buren hebben het gehoord, vrees ik.
Ik wou echt, maar dan echt geen penaltyreeks. Ik zei het net, en Grosso (wat is die man toch gegroeid in het toernooi) scoort.

Glansrol weer voor Cannavaro, Pirlo, de hele verdediging van Italië, en Lippi, prachtige wissels. Eerst had ik gevloekt bij Del Piero, maar hij deed het niet slecht. En scoort!

Een echte tegenstander laat hen duidelijk beter spelen.
pi_39527771
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef pfaf het volgende:
Totti: 2,5 zwak, in negatieve zin beslissend
Hij gaf wel dat passje op die gast die Del Piero liet scoren....

Verder leek het wel of Totti gewoon niet fit was, hij was weinig dynamisch en speelde daarom de Pirlo-rol, maar omdat ze al een Pirlo hebben ging dat niet goed.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:45:50 #271
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39527791
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:43 schreef SCH het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd - en zondag zit deze jongen in Florence de finale te kijken
Gelukzak.
Als ze winnen zul je wat meemaken, denk ik.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:46:43 #272
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39527817
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Hij gaf wel dat passje op die gast die Del Piero liet scoren....

Verder leek het wel of Totti gewoon niet fit was, hij was weinig dynamisch en speelde daarom de Pirlo-rol, maar omdat ze al een Pirlo hebben ging dat niet goed.
Totti heeft veel verprutst hoor.
Maar Camoranesi was nog slechter, gelukkig ook ingezien door Lippi. Wij zeiden het al een kwartier dat hij moest gewisseld worden.
pi_39527836
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef placebeau het volgende:

[..]

Gelukzak.
Als ze winnen zul je wat meemaken, denk ik.
Ik ben altijd een groot Italie fan geweest man, is echt geen toeval dat ik bij de finale in Toscane ben. Wat denk jij

Ragazzi di supremario tifosi di Pizza Buffoni Totti
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:48:44 #274
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39527868
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben altijd een groot Italie fan geweest man, is echt geen toeval dat ik bij de finale in Toscane ben. Wat denk jij

hehe
pi_39527873
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:46 schreef placebeau het volgende:

[..]

Totti heeft veel verprutst hoor.
Ja dat wel, maar hij leek me gewoon niet fit.
  Trouwste user 2022 woensdag 5 juli 2006 @ 00:51:12 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_39527921
Itali":e ik heb genoten.

Lippi is een held met zijn 4 aanvallers. Niks dan hulde

pi_39527960

HIj was echt goed.

Ben alleen bang dat Totti speelt in de finale...
pi_39528035
ITALIA
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:56:16 #279
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39528063
Lippi

Italia voor de wereldbeker.
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:00:20 #280
12172 Rabieluh
pi_39528155
Wat geweldig, zie je, ze kunnen het, heerlijk voetbal.

Top halve finale, en Del Piero scoorde ook nog eens, om het nog net wat mooier te maken .
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:02:19 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39528196
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Lippi
Met name zijn gedurfde wissels vielen mij op.
On-Italiaans bijna.
Hulde voor die man.
Poef.....gone! ©golfer
pi_39528198
!
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:04:49 #283
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39528262
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Met name zijn gedurfde wissels vielen mij op.
On-Italiaans bijna.
Hulde voor die man.
De schrik voor penaltys heeft Italïë gered.
pi_39528392
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef placebeau het volgende:
De schrik voor penaltys heeft Italïë gered.
En dan durven ze nog te zeggen dat angst een slechte raadgever is

O ja, ik was kritisch op Italië na het zeer matige spel tegen Australië, maar de overwinning van deze avond mag er zijn
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:12:08 #285
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39528427
Materazzi plus wat sfeerbeelden uit Italië:

pi_39528482
Ik ben om, wereldkampioen waardig dit elftal.
That's all folks!
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:15:01 #287
104871 remlof
Europees federalist
pi_39528490
Geweldig die eerste goal van Grosso!

woensdag 5 juli 2006 @ 01:15:20 #288
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39528499
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:10 schreef watchers het volgende:

[..]

En dan durven ze nog te zeggen dat angst een slechte raadgever is

O ja, ik was kritisch op Italië na het zeer matige spel tegen Australië, maar de overwinning van deze avond mag er zijn
Italië heeft drie matige wedstrijden gespeeld, tegen drie matige ploegen (VS, Australië, Oekraïne)

En drie goeie tegen drie goeie ploegen (Ghana, Tsjechië, Duitsland).

al is goe voor vanavond eigenlijk een understatement. Wat een apotheose! Dit is wat voetbal mooi maakt!
pi_39528516
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit bedoel je cynisch neem ik aan? Als er een die constant negatief was over Italië, dan was jij het wel. Het geeft goed aan hoe nichterig en achterbaks je bent. net als alle overigen trouwens, die alleen vanwege Duitsland eruit is geknikkerd inééns voor Italié zijn. Maar 3 maal raden waar iedereen zo voor is tijdens de finale
pi_39528517
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:15 schreef remlof het volgende:
Geweldig die eerste goal van Grosso!

[afbeelding]
Wat zou er door die Duitserkoppen heen zijn gegaan toen ze de bal zo zagen?
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:18:13 #291
12172 Rabieluh
pi_39528553
Del Piero

Was vroeger dik fan van hem. Blij voor hem dat hij nog scoort ook, al was 't waarschijnlijk maar voor de statistieken (maar toch, je weet maar nooit met duitsers zo tegen 't eind:P ).
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:19:04 #292
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39528566
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef Rabieluh het volgende:
Del Piero

Was vroeger dik fan van hem. Blij voor hem dat hij nog scoort ook, al was 't waarschijnlijk maar voor de statistieken (maar toch, je weet maar nooit met duitsers zo tegen 't eind:P ).
Niets voor de statistieken, het was de slagroom op de taart!
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:20:59 #293
12172 Rabieluh
pi_39528596
Goed verwoord .
pi_39528613
meelopers
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:24:55 #295
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39528655
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:21 schreef SpiceP het volgende:
meelopers
Als je zo van de Duitsers wint, dan ben je voor mij de held.

Dan ben ik misschien een meeloper, so be it.
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:25:13 #296
12172 Rabieluh
pi_39528660
Waar?
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:25:20 #297
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_39528662
Ik vond Totti eigenlijk ook niet eens zo slecht spelen vandaag. Hield de bal vaak goed bij zich, kon 'm alleen niet goed kwijt..
En ook jammer dat Toni de hele tijd in z'n eentje mag worstelen tegen 4 Duitsers..En nadat hij eraf gaat, begint Italie ineens aanvallender te gaan spelen, extra spits erin..

Toch wel weer een geweldig pot om naar te kijken..
Cannavaro en Materazzi waren MEES_TER_LIJK Klose en dat rattenjong hebben geen moment in de wedstrijd gezeten.. Oke in het eerste kwartier heel even, maar daarna zat het achterin erg goed..

Italie overklaste Duitsland gewoon te erg in de verlenging.. Een bal tegen de paal van Gila, daarna Zambrotta nog op de lat.. Del Piero daarna nog 1 op 1, knullig verspeeld.. Doelpunt zat er gewoon aan te komen ..

Italia
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_39528696
quote:
meelopers
Opzich klopt dat wel, maar ik had Italië ook nog nooit zo zien spelen. En bovendien gunde ik Duitsland de overwinning natuurlijk totaal niet.
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:46:13 #299
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39528918
quote:
meelopers
zeikerd.
pi_39528921
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:15 schreef SpiceP het volgende:
net als alle overigen trouwens, die alleen vanwege Duitsland eruit is geknikkerd inééns voor Italié zijn. Maar 3 maal raden waar iedereen zo voor is tijdens de finale
Dat klopt. Voor het juiste bedrag zijn wij gewoon voor Italië!
pi_39528945
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:15 schreef placebeau het volgende:
Italië heeft drie matige wedstrijden gespeeld, tegen drie matige ploegen (VS, Australië, Oekraïne)

En drie goeie tegen drie goeie ploegen (Ghana, Tsjechië, Duitsland).

al is goe voor vanavond eigenlijk een understatement. Wat een apotheose! Dit is wat voetbal mooi maakt!
Als ze nou voortaan zo blijven spelen, word ik misschien nog wel fan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')