quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:31 schreef SunChaser het volgende:
Kutzooi, hier had Australie moeten staan.
amenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:38 schreef SunChaser het volgende:
Hup Duitsland. Stuur die spagethivreters naar huis
al die kutlanden zijn wel goed bezig zegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:56 schreef Dos37 het volgende:
2 grootste kut landen tegen elkaar![]()
Ze winnen allebei altijd gemeen in de 90ste minuut dus ik verwacht penals omdat ze beide in de 90ste minuut weer scoren.
quote:Duitse stadionspeaker geschorst
BERLIJN (ANP/SID) - De Duitse stadionspeaker Andreas Wenzel is op
last van wereldvoetbalbond FIFA geschorst door het
WK-organisatiecomité. De omroeper koos vrijdag tijdens de
kwartfinale tussen Duitsland en Argentinië iets teveel de kant van
zijn vaderland, toen hij - na een wissel bij de Argentijnen - zijn
landgenoten opriep om Duitsland toe te juichen.
,,Ons team heeft nu jullie steun nodig'', galmde er door het
Olympia-stadion, nadat Wenzel even daarvoor plichtmatig melding had
gemaakt van een wissel aan Argentijnse kant. De FIFA oordeelde dat
de speaker zijn neutraliteit had verloren en vroeg het
organisatiecomité om in te grijpen.
Wenzel fungeert sinds dertien jaar als stadionspeaker bij
wedstrijden van het Duitse voetbalelftal. Hoe lang zijn microfoon
uitstaat, is onduidelijk.
Argentinië... Die verdedigen als Italianen en vallen aan als Brazilianenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:56 schreef Heerlijkheid het volgende:
Italië wint dit ruimschoots: 2-0 of 3-0. Duitsland heeft nog niet tegen een team dat zo speelt als de Italianen gevoetbald en dat speltype ligt ze ook niet. Daarentegen ligt het spel van de Duitsers de Italianen wel. Laat de Duitsers maar komen en met effectieve counters maakt Toni er 2.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zal zonder de vaste stadionspeaker zijn:
[..]
quote:Stadionspeaker alweer in genade aangenomen
BERLIJN (ANP/DPA) - De Duitse stadionspeaker Andreas Wenzel is
alweer in genade aangenomen. Zaterdag schorste het
WK-organisatiecomité de omroeper op last van de FIFA. Een dag later
werd de schorsing omgezet in een 'gele kaart', waardoor Wenzel
dinsdag alsnog plaats mag nemen achter de microfoon tijdens de
halve finale tussen Duitsland en Italië.
Wenzel koos vrijdag bij de kwartfinale Duitsland - Argentinië
iets teveel de kant van zijn vaderland, toen hij - na een wissel
bij de Argentijnen - zijn landgenoten opriep om Duitsland toe te
juichen.
,,Ons team heeft nu jullie steun nodig'', galmde er door het
Olympia-stadion, nadat Wenzel even daarvoor plichtmatig melding had
gemaakt van een wissel aan Argentijnse kant. De FIFA oordeelde dat
de speaker zijn neutraliteit had verloren en vroeg het
organisatiecomité om in te grijpen.
Waarom de schorsing precies is opgeheven, maakte de organisatie
niet bekend.
Herstel gaat voorspoedig, Duitsland komt te vroeg. (bron: TT)quote:Op zondag 2 juli 2006 13:01 schreef ErikT het volgende:
Hoe is t met Nesta?
Wat heeft Italië misdaan in 2000?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
Eruit met die kut Italianen
Ik krijg spontaan weer koppijn als ik aan het EK2000 denk.
Opflikkeren, vieze nare Azurri![]()
Jammer van Nesta....ik denk dat Marco ('The Matrix' ' The Butcher') gaat spelen! Daar zullen de Duitsers niet blij mee zijn! Alhoewel ik Barzagli ook een goede vervanger vind. Ik zie zelf het liefst de 4-4-1-1 opstelling zoals Oekraine (en volgens mij ook Tsjechie), heb het idee dat de tegenstander daar het minste raad mee weet, vooral verdedigend. We'll see! Forza Ragazzi!!quote:Op maandag 3 juli 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Forza Azzurri!
Vraag zal zijn wie centraal naast Cannavaro speelt, Barzagli of the Matrix.
En of Gilardino speelt in een 4-3-1-2 of Camoranesi in een 4-4-1-1
Leuk he, Jack van Gelder gisteravond ook, dat dit zo flauw was van de Italiaanse voetbalbond nadat la Repubblica hiermee kwam, dit waargenomen had. Dat dit laf was, waarom Italie dit nodig had, dat je zoiets niet doet.quote:
Wie is er tegenwoordig niet ANTI Italie?? Sjeej wat word ik daar moe van, steeds maar weer dat negatieve over Italie. Achja morgen staan we er, ben er zeker van!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leuk he, Jack van Gelder gisteravond ook, dat dit zo flauw was van de Italiaanse voetbalbond nadat la Repubblica hiermee kwam, dit waargenomen had. Dat dit laf was, waarom Italie dit nodig had, dat je zoiets niet doet.
Ik ben morgen pro italie, maar niet van hartequote:Op maandag 3 juli 2006 12:19 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig niet ANTI Italie?? Sjeej wat word ik daar moe van, steeds maar weer dat negatieve over Italie. Achja morgen staan we er, ben er zeker van!
Ik was (waarschijnlijk) de enige die van geluk in de lucht sprong toen Italië van Nederland won in EK 2000quote:Op maandag 3 juli 2006 12:19 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig niet ANTI Italie?? Sjeej wat word ik daar moe van, steeds maar weer dat negatieve over Italie. Achja morgen staan we er, ben er zeker van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |